| 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
+97alexmorph3us MariusM Johnny84 Cipri Andrei Neculai cardinal Laurentiu Ciobanu t1972 ldh80 Costin.B vlad237 CRT AeroX Michael Luca tgv Radu161 Warrington cristi5 ttavi marius664 Luna neluadi dan tm alex.alexus.tm Cris_Cr aris86 ciprian71 alliens LanceR Jurnal Feroviar Katalyn mielutu zburator IonutChircu truscamihai Shinkasen Theijs MRBFCRB Caspar liviulav33 vatmanul Lumunita Stana Adirmvl cristi_tgv spiderpc baiazid boldalexandru IonutCFR2009 Vlad Costin.H halmarius riciu cfr500 Czirjak Arpad TVlad cristirimer ionutz85 WAYNEN petcu.adrian AlexD srazvi Kriszti219 Teodor mishu88 didinul iDorin razvan - trenuri AndiCFR Ionutz eu nenuandrei costi_dumitru ana imfinity cristi ar Dr2005 DUAL seby1998 David Marius mihaiuc vanchorusebulgaria kristi kkk ATM marius_catalin84 Adrian78 cont dezactivat . Vitosa Razvan Tudor bondarel cristi CFR decward Andrei Amiralul sorinucu Mircea Condilescu COSTACHE MIHAIL Nesebar Traveller mardaryroby myster2008 101 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
seby1998
Numarul mesajelor : 92 Varsta : 26 Localizare : Giurgiu Reputatie : 5000 Data de inscriere : 01/07/2011
| Subiect: M 902 Giurgiu - Gradistea Vin 01 Iul 2011, 14:41 | |
| De la 1 mai 2011 au fost bagate automotoare tip DESIRO(Sageata Albastra) si orarul lor este acelasi ca mersul trenurilor vechi. Nu inteleg de ce pe o linie asa de mica au bagat astfel de trenuri. Daca s-ar fi reparat podul de la Gradistea atunci ar fi putut baga trenuri DESIRO pana la Progresu dar asa merg degeaba ca si asa se urca numai navetisti din sate care merg la piata din Giurgiu. Si asa o sa ajunga sagetile ca trenurile precedente. :AA14: |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 15 Iul 2011, 02:19 | |
| Teoretic Sageata e in elementul ei aici, fix pentru astfel de trase a fost ea conceputa de producator. Tren-pendul suburban, acolo unde un tren normal merge gol. A, ca noi romanii, inca nu ne-am dezvatat sa ne stergem mucii pe tapiteria scaunului, corect si asta. Atunci... scoatem de la naftalina seria 78/79? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 15 Iul 2011, 11:56 | |
| Domnle la ce intaltime e proiectat podul nou mai mult ca sigur pilele podului nou sunt la o adancime de 4,5 metrii sub CTN a malului.Si eu sunt structurist de meserie dar la cai de comunicatii am invatat ca este o regula de baza a CFDP ca pila sa fie sub nivelul de curgere al raului .Deci in pozele respective da ai impresia ca sunt instabile,dar iti garantez ca pilele nu reazama pe un strat de pamant instabil cum e prezent in albia raului ... ele sunt "infipte" intr un strat care sustine Gp+Sarcina convoi ... sau sunt construite peste niste piloni de fundare(cea mai folosita metoda) ... sau ultima metoda folosirea greutatii proprii in crearea un baze de fundare late pt a distribuii presiunea(incarcarea fortei) rezultate din Gp + Sarcina convoi.Evindent ca eu nu am considerat incarcarile date de fortele seismice si cele periodice rare,dar mai mult ca sigur proiectantii le-au luat. Parerea mea e ca acolo s-au folosit piloni de fundare in noroi bentonic pentru ca albia majora a raului e mare si asta acel sol e foarte "instabil" din punct de vedere geologic.Acum sincer .. acele costuri gigant nu stiu de unde provin ca nu am vazut si poze cu racordurile. CTN = cota naturala a terenului CFDP = cai ferate drumuri si poduri Gp = greutate proprie Sarcina convoi = o formula complicata care implica efectele unei forte distribuite alternante (cel mai rau caz pt reazeme/pile) se calculeaza efectiv in f de deschidrea(lumina) intre reazeme a podului si altti termeni. Fortele seismice = prea multe prostii care nu are rost sa le explic si care sincer se reduc la niste ecuatii dinamice Forte ocazionale rare = diferite forte care au loc odata la 10/50/100/1000 de ani si pot fii vanturi puternice,ape cu cote de nivel foarte ridicate,etc. |
|
| |
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 15 Iul 2011, 15:54 | |
| - seby1998 a scris:
- De la 1 mai 2011 au fost bagate automotoare tip DESIRO(Sageata Albastra) si orarul lor este acelasi ca mersul trenurilor vechi. Nu inteleg de ce pe o linie asa de mica au bagat astfel de trenuri. Daca s-ar fi reparat podul de la Gradistea atunci ar fi putut baga trenuri DESIRO pana la Progresu dar asa merg degeaba ca si asa se urca numai navetisti din sate care merg la piata din Giurgiu. Si asa o sa ajunga sagetile ca trenurile precedente. :AA14:
Did you said that the old and extremely dirty and demolished cars with home depot Giurgiu were changed to Automotor Desiro between Giurgiu nord and Gradistea :shock: |
|
| |
seby1998
Numarul mesajelor : 92 Varsta : 26 Localizare : Giurgiu Reputatie : 5000 Data de inscriere : 01/07/2011
| Subiect: M 902 Giurgiu - Gradistea Sam 16 Iul 2011, 09:35 | |
| |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 30 Oct 2011, 23:51 | |
| Am fost astazi la Giurgiu si in gara Giurgiu Nord un vagon 39-50 pe care era o placuta Giurgiu-Ruse-Giurgiu , ok dar unde aflu care este orarul de circulatie al acestui tren (vagon) , stiu ca acum cativa ani era trecut in mers un astfel de tren dar acum nu apare nicaieri desi el circula cei drept gol , oare pentru ce mai circula ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Lun 31 Oct 2011, 02:06 | |
| Aia e naveta pentru schimbat IDM şi manevranţii români din Ruse. Nu e pentru toată lumea (deşi cred că se poate rezolva cu câţiva lei)... oricum, faţă de comisionul cerut de CFR (care e cam cât biletul Bucureşti - Giurgiu) cred că poţi ieşi mai ieftin cu trenul ăsta, problema e că are nişte ore cam nepotrivite, de exemplu pleacă din Giurgiu în jur de 18:30 spre Ruse să schimbe echipa... teoretic, ar trebui să mai fie o cursă pe la 6:30 dimineaţa. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Lun 31 Oct 2011, 10:06 | |
| Poate intreb o prostie, dar ce fac echipele CFR in Ruse? in Romania vin echipe de la alte administratii? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 01 Noi 2011, 04:13 | |
| E convenţie cu bulgarii să fie şi o echipă românească acolo (au şi birouri în clădirea staţiei, ,,Movement bureau - Romanian Cariages"). Echipa aia trebuie să comunice cu mecanicii români care aduc trenurile până în Ruse (trenuri care trec întâi prin Ruse Razpradel-nu-ştiu-cum, care e ditai staţia cu triaj şi n-şpe macaze) şi să lege/dezlege locomotiva românească la/de la vagoane. Cum bulgarii nu au semnale repetitoare şi nici INDUSI, e esenţial ca mecanicii să poată fi dirijaţi corespunzător, iar ordinele de circulaţie să fie scrise într-o limbă pe care s-o înţeleagă.
Probabil dacă bulgarii veneau cu locomotivele lor până în Giurgiu, ar fi avut şi ei punct de lucru la noi. Cât despre alte graniţe, bănuiesc că la Curtici are şi MAVul partidă de manevră şi IDM, că doar locomotiva de MAV se pune de acolo. Prin alte frontiere feroviare nu am trecut, nu ştiu. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 01 Noi 2011, 12:05 | |
| Bine, cind eu am fost in 2007 la Atena era invers, unu de la BDZ a legat Ludmila in Giurgiu Nord, dar nu era IDM bulgar. In Curtici nu am vazut IDM ungur. Si nici in Salonta.
Acuma din ce spui tu rezulta ca partida asta de manevra trebuie sa stie limba bulgara sa fie autorizata de echivalentul bulgaresc al AFER?
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 01 Noi 2011, 12:14 | |
| - dan tm a scris:
- Bine, cind eu am fost in 2007 la Atena era invers, unu de la BDZ a legat Ludmila in Giurgiu Nord, dar nu era IDM bulgar. In Curtici nu am vazut IDM ungur. Si nici in Salonta.
Acuma din ce spui tu rezulta ca partida asta de manevra trebuie sa stie limba bulgara sa fie autorizata de echivalentul bulgaresc al AFER?
Din cate am auzit eu la Curtici erau 4 impegati din care unu obligatoriu trebuie sa vorbeasca limba maghiara la fel si mecanicii de la CFR Marfa care merg in Ungaria |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 01 Noi 2011, 13:16 | |
| Probabil ca putem vorbi mult aici despre ce si cum, dar fara sa stim reglementarile concrete intre administratiile feroviare. De exemplu am vazut Zarandul plecind din Curtici dar nu am remarcat cine a legat locomotiva sau cine a dat liber, cert este ca nu a fluierat la plecare, conform regulii din Ungaria. Am vazut LVT -ul JZ in Jimbolia, am fost in el dar mecanicul nu stia romaneste, nu am vazut partida de manevra ( nici nu e nevoie ca nu cred sa mai fie marfa) idem in Salonta nu exista IDM de la MAV. Se poate citi raportul incidentului de la Salonta unde nu se face referire la IDM ungur. |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 01 Noi 2011, 14:31 | |
| In Curtici locomotiva o leaga cfr-istii si plecarea o da IDM cfr. Exista un tren cu un vagon ce vine cu angajatii MAV de la Lokoszhaza, dimineata la 7 si seara la 7.In mersulm din curtici apare ca motor serv. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 01 Noi 2011, 20:25 | |
| La Ruse ajung mecanicii de Giurgiu inca din anii 90, pana la revolutie si putin dupa ieseau cei de Bucuresti. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 02 Noi 2011, 00:07 | |
| Şi acum merg mecanicii de Bucureşti până la Ruse. Doar ajutorul e din Giurgiu.
Oricum, mecanicii respectivi tot de la Depoul BC sunt, la Giurgiu există doar o remiză şi aia e a CFR Marfă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
| |
|
| |
| 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|