|
| 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
+70Bebe Cipri Andrei Neculai Laurentiu Ciobanu Adrian78 andreiutzu CalinIonMihai cristi ar esCapeTUfres123 aris86 florrinel calatorprinromania Katalyn allred marius664 DUAL ets2oltromânia IonutChircu mihaitzateo cristy79 LanceR kristi kkk dan tm alex.alexus.tm riciu rich1974 allecs Jhonyla florin.lifticariu mielutu zburator NIKU24 Teodor mishu88 gvd Nk11 MRBFCRB Adirmvl Grigor Luca tgv gtavicecity Radu cristi_tgv 19jimmy84 Katalin4653 Rarau AeroX Vlad ldh80 TVlad Dr2005 didinul IonutCFR2009 sorin alliens Radu Tudor Vitosa dexter23 razvan - trenuri rizelgeorgel2004 ANDU2100HP ana imfinity tiberio brandiburu DPS decward Nesebar mardaryroby COSTACHE MIHAIL Semaca MariusM myster2008 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 17 Noi 2022, 14:54 | |
| Anul trecut pusesera la loc sina sovietica pentru ca nu venise inca sina noua la momentul ala. Si se circulase din nou pe ea. Nu e finalizata lucrarea 100% nici acum. In Ciocanesti mai trebuiau puse macazurile noi, probabil si la silozul Ciocanesti (in proces de reactivare) se doreste o mai buna racordare. VS e limitata la 100 km/h, nu s-a dat drumul la 120 km/h. Nici Noul Mers nu stiu daca apuca 120 cap-coada pe acest fir. Intre Chitila si Sabareni cap Y se incetineste la 70 peste macazuri (sunt inlocuite si ele dar inca limitate). Trenurile scot cate 2 minute in plus fata de timpii impusi in mers. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 17 Noi 2022, 23:48 | |
| În mod normal, când refaci linia, asamblezi undeva cupoane mai scurte de şină veche pe traverse, aşezi totul, profilezi prisma, burezi, laşi linia să se stabilizeze şi abia apoi vii cu şina nouă, sudată în tronsoane mai lungi, pe care o descarci între firele căii, apoi îndepărtezi şina veche şi fixezi şina nouă. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 18 Noi 2022, 12:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- În mod normal, când refaci linia, asamblezi undeva cupoane mai scurte de şină veche pe traverse, aşezi totul, profilezi prisma, burezi, laşi linia să se stabilizeze şi abia apoi vii cu şina nouă, sudată în tronsoane mai lungi, pe care o descarci între firele căii, apoi îndepărtezi şina veche şi fixezi şina nouă.
Nu poate sa faca asta, ca vin colectionarii din zona Ghergani si fac curatenie... |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 18 Noi 2022, 12:29 | |
| Fix asta au facut, au burat mai intai linia veche, inainte s-o aduca pe cea noua (care a stat descarcata de-a lungul acestui fir si cu lunile de zile in cazul ultimilor ~ 5 km dintre padurea Sabareni si Ciocanesti). Nu s-a muncit deloc la foc constant. De asta a durat enorm si tot nu e 100% gata. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 28 Dec 2022, 20:21 | |
| Patru oferte pentru cele două contracte pe calea ferată București-Pitești Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a deschis ofertele depuse pentru ’’Lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linia București – Pitești, pentru ridicarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii – Lot 1 și Lot 2’’. • Lot 1 – Linia 101 București – Pitești, tronson Chitila – Ciocănești, fir II și Ciocănești – Titu fir I și II, de la km 10+600 la km 49+780, linii curente și directe și linii din stații (primire – expediere, rest linii); Valoare estimată de 304.257.778,46 lei. • Lot 2 – Linia 101 București – Pitești, tronson Titu – Călinești – Golești, fir I și II de la km 49+980 la km 95+000, linii curente și directe și linii din stații (primire – expediere, rest linii). Valoare estimată de 386.627.248,36 lei.
În cadrul proiectului se vor realiza lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linia CF București-Pitești. #CFR #investitii |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 30 Mar 2023, 15:19 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26174282-lucrari-82-milioane-lei-pentru-cresterea-vitezelor-trenurilor-intre-bucuresti-pitesti.htm „Sucursala Regională CF Craiova și Asocierea Strabag - Metabet CF SA au semnat astăzi contractul pentru execuția lucrărilor de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF București - Pitești, intervalul Călinești - Golești - Pitești, de la km 95+000 la km 107+575, inclusiv liniile 1a, 1b, 5 și 6 din stația CF Golești.
Valoarea contractului, cu o durată de implementare de 18 luni, este de 82.131.439,74 lei, finanțarea fiind asigurată din fonduri nerambursabile PNRR, pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe cei 21 km CF, inclusiv liniile 1a, 1b, 5 și 6 din stația CF Golești.
Lucrări de înlocuire
șină, aparate de cale, piese pentru aparate de cale,
cupoane de tranziție, traverse normale și speciale din lemn (pentru aparate de cale și poduri)
contrașine pod, platelaj metalic, ambutisat și neambutisat pentru poduri
traverse de beton complet echipate
dale elastice pentru treceri la nivel
material mărunt, piatră spartă
realizarea căii fără joante
Scopul lucrărilor de înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe cei 21 km CF este aducerea liniei în parametrii proiectați, creşterea vitezei maxime de circulaţie a trenurilor de călători la 120 km/h, eliminarea costurilor cauzate de restricții, creșterea eficienței activității de operare și maximizarea gradului de siguranță.
Lucrările de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe un alt tronson, Chitila - Golești, pe o lungime totală de 196 km CF, vor fi executate în cadrul celor două loturi licitate de SRCF București, cu o valoare totală estimată de 663 milioane lei și care în prezent se află în etapa de evaluare a celor 4 oferte depuse.” _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 30 Mar 2023, 18:33 | |
| Chitila - Golesti, e de 196 km ? Mai taiati din km aia... bate la ochi. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4067 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 30 Mar 2023, 19:35 | |
| Dupa reabilitare vor fi necesare si trenuri capabile de 120 km/h, CFR are doar Desiro pentru asa ceva si ma indoiesc ca le vor utiliza la 120 pe o distanta asa mica. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 30 Mar 2023, 19:43 | |
| Pai e vorba de cantitate de sina, deci doua fire de circulatie plus liniile abatute din statii (minim 2 pe langa liniile directe). Ai grosier 85 km de la km 10.6 la km 95.0. Inmultesti cu 2 dar tii cont ca mai ai nevoie de sina si pentru liniile abatute din statii (minim 2 linii, deci pe langa liniile directe, adica circa 1 km, deci 2 x nr. de statii/Hm). Sigur se apropie bine de numarul stipulat. @Laurentiu Ciobanu CFR Calatori are si GM-uri de 120. Si am si vazut sa se circule cu 120 intre Chitila - Bucuresti Nord. Totusi, multe Desiro nu mai trec de 100 km/h. Sunt limitate de cativa ani. Dupa reinnoire linia va permite 120. Ca nu toate trenurile vor putea e alta poveste. Dupa ce vin trenurile pe hidrogen (dupa 2026) se stipuleaza ca se va da drumul la 140, pentru ca vor avea cu ce trenuri. Asa doar Regio Calatori ar putea sa aduca X72500 sa foloseasca linia la potential. In rest, o replica fara nicio noima "distanta prea mica" ca sa se mearga cu 120 |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4067 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 30 Mar 2023, 19:56 | |
| Eu vorbesc din ce vad pe teren, eu de exemplu n-am vazut niciodata mai mult de 120 la CFR pe Ploiesti-Campina, desi acolo e linie de 140. Normal ca si eu mi-as dori sa se mearga cu 120, ramane de vazut daca se va si realiza. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 30 Mar 2023, 21:05 | |
| Nu doar GM-urile merg cu 120 km/h, mai există și niște 060DA1. 62-0888 e una din ele. Și îi dă 120 mecanicul, chiar dacă doar Chitila - București. @ Laurențiu Ciobanu, cu ce trenuri ai mers matale între Ploiești Vest și Câmpina? Dar la clasa locomotivei te-ai uitat? Apoi nu toate trenurile CFR Călători au 140 pe acolo. Ia mergi cu tramvaiul oltenesc sau cu automotor RC și după mai vorbim. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 30 Mar 2023, 21:50 | |
| In 1990 se putea merge cu 120 km/h de la Chitila la Golesti ?
Poate vreodata vor dubla si tronsoanele Golesti- Ram. Golesti- Pitesti (ceea ce ar presupune si realizarea unui al doilea pod peste raul Arges) si Pitesti- Bradu de Sus, astfel incat, din statia Pitesti (unde s-ar putea "dedica" liniile pentru directiile Golesti si Bradu de Sus) sa iasa 6 fire de cale ferata, astfel (de la nord la sud): un fir linie industriala pentru "Metabet" si "TMUCB", doua fire pentru directia Ram. Golesti- Golesti, doua fire pentru directia Bradu de Sus si un fir pentru depou.
Astfel la pasajul cu strada Lanariei ar exista 4 fire de cale ferata (fata de doua in prezent).
Si bineinteles poate se vor gandi sa centralizeze electronic statia Pitesti (nu inteleg de ce nu au echipat-o cu instalatie CED inainte de 1989, cand s-a facut echiparea cu BLA a liniei si centralizarea statiilor de la Chitila pana la Piatra-Olt!). Cum de au lasat, inainte de 1989, tocmai statia Pitesti cu instalatie SBW ?! |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 30 Mar 2023, 21:59 | |
| Laurentiu, fii sigur ca se va circula cu 120 dupa finalizare. Ca si pe Bucuresti - Campina, dupa posibilitati (livret tren / locomotiva). DA 888 apartinand depoului Pitesti oricum nu prea e arondata la aceste trenuri decat tot atunci cand nu mai sunt GM-uri de la BC. Ma refer strict la ce ofera Bucurestiul prin depou locomotive / remiza de automotoare ce apartine de CFR Calatori. Pentru ca numai Bucurestiul le deserveste prin tractiune (de regula). Am considerat ca n-are rost sa amintesc de DA-uri, nu-s multe de 120, mai putine decat GM-urile, chiar si asa nu prea vad rostul acestor DA-uri la trenuri in regim rapid (R-E sprinten / IR). Majoritatea nu se descurca. GM-urile au aparut cu un rost. Poate se vor mai repara si Sagetile actuale la Pascani pana vor termina de reinnoit linia si sa aduca fanteziile pe hidrogen (daca). Si vor avea destule trenuri care vor circula cu 120. Pana atunci mai e Nici fir I Chitila - Ciocanesti nu l-au mai ridicat la 120. |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3365 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 31 Mar 2023, 00:15 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Eu vorbesc din ce vad pe teren, eu de exemplu n-am vazut niciodata mai mult de 120 la CFR pe Ploiesti-Campina, desi acolo e linie de 140.
Normal ca si eu mi-as dori sa se mearga cu 120, ramane de vazut daca se va si realiza. Ploiesti - Campina ai 140 doar la urcare. Pe firul II / coborare, nu da cu mai mult de 125 in livret intre Buda si Ploiesti. Asta din cauza declivitatii & procent franare. Fizic, linia ar permite. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4067 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 31 Mar 2023, 09:15 | |
| - Vitosa a scris:
- Nu doar GM-urile merg cu 120 km/h, mai există și niște 060DA1.
62-0888 e una din ele. Și îi dă 120 mecanicul, chiar dacă doar Chitila - București. @ Laurențiu Ciobanu, cu ce trenuri ai mers matale între Ploiești Vest și Câmpina? Dar la clasa locomotivei te-ai uitat? Apoi nu toate trenurile CFR Călători au 140 pe acolo. Ia mergi cu tramvaiul oltenesc sau cu automotor RC și după mai vorbim. Vorbesc de ocaziile in care am mers cu IR (la R n-am pretentii, stiu ca e maxim 100 pe acolo, 110 pe M800), n-am vazut mai mult de 120. Nu mai zic ca ultima oara de la Bv am venit cu 837 care e clasa 40. Da, cu Softrans am prins odata 135. Cu CFR...nu prea. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
| |
| | | | 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |