|
| 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
+70Bebe Cipri Andrei Neculai Laurentiu Ciobanu Adrian78 andreiutzu CalinIonMihai cristi ar esCapeTUfres123 aris86 florrinel calatorprinromania Katalyn allred marius664 DUAL ets2oltromânia IonutChircu mihaitzateo cristy79 LanceR kristi kkk dan tm alex.alexus.tm riciu rich1974 allecs Jhonyla florin.lifticariu mielutu zburator NIKU24 Teodor mishu88 gvd Nk11 MRBFCRB Adirmvl Grigor Luca tgv gtavicecity Radu cristi_tgv 19jimmy84 Katalin4653 Rarau AeroX Vlad ldh80 TVlad Dr2005 didinul IonutCFR2009 sorin alliens Radu Tudor Vitosa dexter23 razvan - trenuri rizelgeorgel2004 ANDU2100HP ana imfinity tiberio brandiburu DPS decward Nesebar mardaryroby COSTACHE MIHAIL Semaca MariusM myster2008 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin Noi 03, 2023 11:57 am | |
| Și totuși nu exista vreo soluție tehnică (indiferent cat de scumpă ar fi) că sa stabilizez solul și să poți construi linia Valcele- Râmnicu Vâlcea, pe traseul proiectat înainte de 1989 ? |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin Noi 03, 2023 11:57 pm | |
| Dar si linia Tg. Carbuneti-Seciuri electrificata s-a dus la vale la propriu si trebuia sa se conecteze cu Alunu-Babeni. A1 are alt traseu si trece pe la Curtea de Arges si nu va trece prin Ramnicu Valcea.
Pentru Valcele-Rm. Valcea poate ar merge niste tunele de 7-10 km si conectarea la 201 sa fie in sudul Rm. Valcea ca trenul sa opreasca in gara principala in loc de Rm. Valcea Est. Dar e vorba de multi bani. Momentan actuala retea ar trebui pusa la punct. Si o linie Bacau-Vaslui, Bacau-Onesti-Tg. Secuiesc sunt mai greu de realizat - tunele si ar fi scurtat distanta dintre Brasov si Bacau/Suceava/Iasi/Botosani. Pe Harlau-Botosani mai trebuiau inca 3 tunele pe langa cel finalizat in 2001. Daca ar fi bani s-ar face. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam Noi 04, 2023 7:51 am | |
| Eu nu cred că ar fi o problema daca s-ar circula.Bucuresti-Pitesti cu 120/h daca s-ar moderniza și linia Pitești -Piatra Olt și s-ar face racordul.spre Rm.Valcea și s-ar scoate un timp.de 3 ore până la.Rm.Valcea cu oferte comerciale sub prețul autoralelor si pentru călătorii care plătesc integral |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam Noi 04, 2023 12:44 pm | |
| - Adrian78 a scris:
- Eu nu cred că ar fi o problema daca s-ar circula.Bucuresti-Pitesti cu 120/h daca s-ar moderniza și linia Pitești -Piatra Olt și s-ar face racordul.spre Rm.Valcea și s-ar scoate un timp.de 3 ore până la.Rm.Valcea cu oferte comerciale sub prețul autoralelor si pentru călătorii care plătesc integral
După ce se va finaliza autostrada între Pitești și Sibiu majoritatea microbuzelor și autocarelor vor face 2 ore jumătate de la București la Vâlcea, 4 ore până la Sibiu. Și cu autoturismul mai puțin. Cum s-ar putea face la fel sau mai puțin cu trenul prin Caracal ori Slatina? Vor fi mai puține cozi la ieșirea din București (se va finaliza și autostrada de centură). |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam Noi 04, 2023 12:58 pm | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Adrian78 a scris:
- Eu nu cred că ar fi o problema daca s-ar circula.Bucuresti-Pitesti cu 120/h daca s-ar moderniza și linia Pitești -Piatra Olt și s-ar face racordul.spre Rm.Valcea și s-ar scoate un timp.de 3 ore până la.Rm.Valcea cu oferte comerciale sub prețul autoralelor si pentru călătorii care plătesc integral
După ce se va finaliza autostrada între Pitești și Sibiu majoritatea microbuzelor și autocarelor vor face 2 ore jumătate de la București la Vâlcea, 4 ore până la Sibiu. Și cu autoturismul mai puțin. Cum s-ar putea face la fel sau mai puțin cu trenul prin Caracal ori Slatina? Vor fi mai puține cozi la ieșirea din București (se va finaliza și autostrada de centură). Autostrada aia nu doar se construieste... necesita si lucrari de intretinere in timp, iar taxele percepute soferilor vor fi pe masura... La fiecare autostrada platesti cate o taxa. Dupa ce aduni toate taxele, s-ar putea sa ajungi la un cost destul de ridicat in comparatie cu trenul... Dar, vorba englezului, time is money... Vrei rapid, platesti... Altfel, ajungi si mai incet admirand peisaje din tren, ca-i frumoasa valea Oltului... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam Noi 04, 2023 1:50 pm | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
După ce se va finaliza autostrada între Pitești și Sibiu majoritatea microbuzelor și autocarelor vor face 2 ore jumătate de la București la Vâlcea, 4 ore până la Sibiu. Și cu autoturismul mai puțin. Cum s-ar putea face la fel sau mai puțin cu trenul prin Caracal ori Slatina? Vor fi mai puține cozi la ieșirea din București (se va finaliza și autostrada de centură). Autostrada aia nu doar se construieste... necesita si lucrari de intretinere in timp, iar taxele percepute soferilor vor fi pe masura... La fiecare autostrada platesti cate o taxa. Dupa ce aduni toate taxele, s-ar putea sa ajungi la un cost destul de ridicat in comparatie cu trenul... Dar, vorba englezului, time is money... Vrei rapid, platesti... Altfel, ajungi si mai incet admirand peisaje din tren, ca-i frumoasa valea Oltului... Mi-ar place să fie taxe de autostradă și să vină o parte din șoferi plus pasageri la trenuri, dar mă îndoiesc că se vor pune. Chiar dacă cu cele mai sprintene trenuri (IC sau/și IR) se va face mai mult timp decât pe autostradă prin Piatra Olt. Vor mai conta prețurile, siguranța, confortul. La trenurile marfare 1 oră în plus nu contează, dar la călători da. Trăim în secolul vitezei... Eu nu mă refer la câțiva călători pasionați de transportul feroviar, majoritatea românilor nu sunt așa. |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5205 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam Noi 04, 2023 7:01 pm | |
| Din cate stiu investitiile din fonduri UE au o perioada de gratie de 5 ani in care nu se pot modifica, schimba destinatia si trebuie sa functioneze non-profit. De aceea trecerea Dunarii pe noul pod de la Braila se va taxa peste 5 ani, mijloacele de transport cumparate de primarii nu pot primi reclame, etc... |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum Noi 05, 2023 11:44 am | |
| - ldh80 a scris:
- Și totuși nu exista vreo soluție tehnică (indiferent cat de scumpă ar fi) că sa stabilizez solul și să poți construi linia Valcele- Râmnicu Vâlcea, pe traseul proiectat înainte de 1989 ?
Dar nici nu e acesta motivul pentru care nu s-a mai făcut / terminat. Pur și simplu gândește-te că la Huși nu îți mai alunecă terenul și tot nu ai trenuri. Asta cu alunecările de teren e doar un pretext pentru a justifica neputința sau lipsa de interes. Și e abuzat la greu! Și promovat de fel și fel de indivizi care nici să viseze la asemenea lucrare nu mai sunt în stare. O să zică că a fost doar un vis megaloman al împușcatului. Păi linia asta s-a vrut de 150 de ani. Cum să n-ai soluții? Dar ai bani? Interes măcar? Cine zice altfel e pur și simplu neinformat și probabil și rău-intenționat doar pentru că au făcut-o comuniștii și altceva nu poate vedea în fața ochilor. O să vină cu pretexte că nu rentează și că a fost mai degrabă doar o idee proastă. Oameni cu o gândire lacomă, săracă și care se mulțumesc cu puțin, mai ales că nici nu-i afectează personal, ce părere poate să aibă (eu știu) unul din Botoșani sau din Constanța despre CF 219? Li se pare irelevantă. Oameni care nu înțeleg probabil nici ce trafic e pe cale rutieră, dar să își mai imagineze pe calea ferată. Unii cred că dacă s-a ajuns pe linia 201 la un nivel așa scăzut ca astăzi probabil mai mult nici nu trebuie. Nu mai credeți toate inepțiile astea pe ideea că au venit comuniștii și au zis să treacă linia pe acolo așa fără motiv. Normal că soluții sunt, se și prevedeau, dar au pus bani de eugenii ca să țină calea asta ferată. Păi ce vorbim? Mai bine dai vina pe comuniști că au gândit ceva prost decât pe democrații capitaliști miserupiști care n-au mai făcut nimic. Liniile ferate au probleme peste tot. Nu uitați cum a încasat-o Regio Călători cu trenurile lor pe liniile de Curtea de Argeș și Întorsura Buzăului. Da, e un context puțin diferit, dar paguba ar fi similară cu încetarea circulației. Te apuci și repari, cât îți ia, aia e, dar asta e viața. Statul român după anii '90 n-a mai avut interes și resurse pentru a termina lucrarea. Au scos șinele și traversele doar pentru că au zis că aduc altele mai noi. Ce s-a întâmplat de atunci? Au lălăit-o și desconsiderat-o în prioritate de fiecare dată. Până au sperat că uită toți de ea, dar să li se aducă aminte când se apropie câte un an electoral. Desigur că ar fi benefic să fie electrificat și pe Râmnicu Vâlcea - Caracal și astfel avem un circuit mai complet în a plimba trenurile electrice. În general, tot ce e linie principală sau magistrală mai mare e bine să fie electrificată. Dar tot CF 219 (sau și altă variantă optimă Pitești - Râmnicu Vâlcea) este musai să existe, altfel nu veți vorbi niciodată în vecii vecilor de tren atractiv pentru vâlceni și sibieni. Cum o să mergi de la Râmnicu Vâlcea la București doar pentru că ocolești cu 120 la oră până la Piatra Olt și apoi de acolo o dai spre București? Degeaba, nu o să iasă ce trebuie niciodată. Lumea tot la mașini și autocare o să rămână. Unii chiar n-ar pricepe nici în ruptul capului ce înseamnă să ai linia asta ferată care să faciliteze enorm transportul dinspre capitală spre vestul țării. Și de călători, nu doar de mărfuri. Dar țin prea tare cu dinții că Brașovul e fruntea și Valea Prahovei e suficientă. Dintre toate liniile noi începute în comunism, doar CF 219 mai are un sens de a aduce beneficii majore, restul dacă n-au fost terminate - aia e. Desigur că va crește costul și mai mult, lucrările de artă se degradează după 33 de ani de nepăsare (și numărătoarea continuă). Chiar recent am trecut prin tunelul Gibei și crăpături și infiltrații au apărut și mai multe. Dar sunt lucruri deocamdată minore, se pot repara. Se întâmplă și în alte locuri. Zilnic trec aventurieri cu ATV sau mașini de teren ca să admire. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum Noi 05, 2023 1:08 pm | |
| Dealurile alea chiar se misca. In anii 90 s-a incercat stabilizarea lor cu ajutorul unor hore din beton, fara succes insa... Valcele-Ramnicu Valcea este un proiect esuat datorita grabei cu care s-a executat lucrarea pt a fi inaugurata si prezentata tovarasului Ceausescu ca pe o mare izbanda a cincinalului 1984-1989... Daca ar fi aprobat carmaciul varianta care pornea din Curtea de Arges catre Caineni, o zona mult mai stabila, azi aveam trenuri in circulatie pe acolo... dar fara marile constructii grandioase, viaductele Topolog, Samnic etc... Sa nu uitam ca mai exista o linie afectata de alunecari grave de teren, Alunu - Seciuri, ce urma sa asigure jonctiunea 201 cu 202... Alt proiect esuat inceput in cincinalul mai sus amintit... Asa e cand incepi doua lucrari importante si nu termini niciuna. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum Noi 05, 2023 3:17 pm | |
| Dar se poate construi o linie nouă între localitățile Curtea de Argeș și Călimănești. Este și vina demnitarilor de la Uniunea Europeană care nu oferă fonduri și pentru această linie (dar oferă mulți bani pentru autostradă pe acolo). Alunecă terenul și la autostradă. Să nu mai accepte "gogoșile " spuse de către demnitarii incompetenți și leneși din România!
Eu vreau din tot sufletul să se repare și căile ferate pe Văile Prahovei, Jiului și Timiș - Cerna. Este nevoie de toate aceste linii, dacă se vrea cu adevărat migrarea unei părți substanțiale a traficului rutier spre feroviar.
Traficul rutier dar și cel feroviar vor cunoaște o dublare sau triplare pe măsură ce țara va fi mai dezvoltată. Deja, Valea Prahovei este saturata la trenuri. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum Noi 05, 2023 3:40 pm | |
| Vă rog să nu mai luaţi de bun tot ce scrie "Construim România". Ăla e site-ul lui Mihai Crăciun, care parcă e IT-ist de meserie... a avut cont şi pe aici la un moment dat. Prin urmare, îşi dă şi el cu părerea cum ne dăm şi noi. Ce nu spune el acolo e că viaductele alea au fost abandonate dintr-un motiv foarte bun: s-au înclinat pilele turnate pentru ele. Fapt pe care domnul menţionat l-a văzut cu ochii lui în 2006 când a fost acolo. Şi ştiu asta pentru că am fost cu el şi cu alţii atunci (de fapt, raportul de mediu despre linie, făcut parcă prin 2014, e ilustrat fix cu pozele făcute atunci de cei din grup, inclusiv de subsenatul). Prin urmare, CFR a ajuns la concluzia că proiectul în forma începută nu-şi mai are rostul. Şi de vreo 7 ani se chinuie să îl scoată din lista de proiecte, dar nu poate din cauza unui contract încheiat cu firma Secol, cu mult înainte de aderarea la UE, care are drept cale de atac nu ştiu ce curte de abritaj comercial, unde, evident, CFR a pierdut, că nu şi-a permis 20.000 euro/zi onoroariu de avocat. După ce se termină toată telenovela asta cu Secol şi se anulează oficial (inclusiv prin HG) proiectul Vâlcele - Rm. Vâlcea putem să ne gândim la altă linie pe alt traseu. Altfel, proiectul e legat de traseul prost ales în comunism. - razvan - trenuri a scris:
- Dar se poate construi o linie nouă între localitățile Curtea de Argeș și Călimănești.
Este și vina demnitarilor de la Uniunea Europeană care nu oferă fonduri și pentru această linie (dar oferă mulți bani pentru autostradă pe acolo). Alunecă terenul și la autostradă. Să nu mai accepte "gogoșile " spuse de către demnitarii incompetenți și leneși din România! Uniunea Europeană ne-a dat bani cu lopata şi ne dă în continuare pentru două legături feroviare cu Occidentul - Constanţa - Bucureşti - Braşov - Teiuş - Arad - Curtici şi Bucureşti - Craiova - Timişoara - Arad (în curând şi Arad - Oradea după ce iese noul Regulament TEN-T). Nu poţi să ceri un al treilea traseu, paralel cu cele 2 deja existente, în condiţiile în care cele 2 nu sunt nici pe departe utilizate la capacitatea maximă. Bonus, încep lucrările pe Cluj-Oradea, în maxim 2 ani vor începe şi pe Ploieşti - Suceava şi Suceava - Dej. Sau nu ţi se pare că liniile astea sunt importante şi vrei încă o linie între Bucureşti şi Arad? România interbelică a avut o groază de proiecte trasate cu creionul pe hartă (nu cu pixul, că ce numim noi pix a fost inventat abia în 1938) fără a fi suficient studiate. Unele s-au început şi chiar au fost continuate în perioada comunistă (vezi Valea Jiului sau canalizarea Oltului), altele s-au dovedit imposibile (gen Întorsura Buzăului - Nehoiaşu, unde s-a construit un baraj), iar altele au fost scoase de la naftalină în ultimii ani ai regimului criminal comunist, când deja toţi specialiştii şcoliţi în interbelic erau fie pensionaţi, fie fugiţi din ţară, fie la Canal, fie morţi. Şi asta se vede cu ochiul liber... aproape tot ce s-a făcut în anii '80 a fost de cea mai proastă calitate, fie că vorbim de construcţii, fie că vorbim de producţia industrială. Apropo de Alunu - Seciuri, e puţin probabil să o mai vedem finalizată vreodată. Iar Băbeni - Alunu mai mult ca sigur că se va închide când se va interzice folosirea cărbunelui. _________________ :TTT:
|
| | | IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 847 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum Noi 05, 2023 3:55 pm | |
| - AeroX a scris:
Dintre toate liniile noi începute în comunism, doar CF 219 mai are un sens de a aduce beneficii majore, restul dacă n-au fost terminate - aia e. Desigur că va crește costul și mai mult, lucrările de artă se degradează după 33 de ani de nepăsare (și numărătoarea continuă). Chiar recent am trecut prin tunelul Gibei și crăpături și infiltrații au apărut și mai multe. Dar sunt lucruri deocamdată minore, se pot repara. Se întâmplă și în alte locuri. Zilnic trec aventurieri cu ATV sau mașini de teren ca să admire. Interesant este ca aproape toate liniile construite in era socialismul au avut probleme, legate in general de instabilitatea terenului... Dangeni- aveni - Darabani, Deva - Brad, Babeni - Alunu ( care este restrictionata din aceasta cauza pe unele locuri la 15km/h), Alunu - Seciurile (Tronson neterminat dar pe niste imagini din acest forum se poate observa cum un viaduct este afectat grav de la exploatarea miniera din zona) ( Statia Seciurile fiind devastata) Recunosc ca nu am fost pe teren sa vad starea in care se afla vreuna dintre aceste sectii. In calitate de pasionat feroviar pot doar sa sper ca macar cineva de "sus" de la conducere va pune problema tronsonului Valcele - Ramnciu Valcea, pe langa ca sa investit foarte mult pentru construirea sa (tot ce tine de viaducte, tuneluri, amenajarea rambleurilor) este pacat ca aceasta sa fie doar o risipa de bani... |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum Noi 05, 2023 7:59 pm | |
| Nu doar liniile astea au avut probleme cu terenul. Doar ca astea au fost facute intr-o perioada in care avea sa se aleaga praful de ele si asa si-au capatat faima, ca esecurile regimului. La Valcele - Rm Valcea macar au o justificare economica sa o mai continue candva in viitorul niciodata prea apropiat. La celelalte n-o sa aiba ce sa justifice ca mai merita refacute / continuate (asa la Valcele te poate finanta UE).
Eu din ce intelesesem era si mai greu de la Curtea de Arges spre Calimanesti sau Caineni. Dar daca fac ei autostrada Pitesti - Sibiu ar gasi si la calea ferata destule variante. Desigur ca lucrarile au fost facute pe fast-forward la Valcele - Ramnicu Valcea. Dar cum spuneam, de 33 de ani nu s-a mai facut ceva (sau s-a inceput si nu s-a mai terminat - si nu din cauza unor „dealuri miscatoare”), degeaba dam vina ca au vrut unii sa faca ceva si aproape le-a iesit 95%. Dupa care s-a strans totul...in ideea ca se va pune ceva si mai calitativ, desigur. Iar intre timp degeaba te vaiti ca s-a inclinat o pila, ca a strapuns o armatura prin bolta tunelului, etc. dar ce era de asteptat? Un lucru trebuie intretinut, in exploatare sau nu, natura nu sta degeaba. Sunt chestii care se repara punctual.
Apoi am mai vazut opinii de genul ca Valea Oltului cica n-are gabarit in tuneluri pentru electrificare. Sau unele tuneluri, ma rog. Dar n-au avut si altii problema asta, s-au gasit toate in Romania? Sunt solutii cate-n luna si-n stele.
Ce vad eu in situatia asta e ca o comparatie cu un copil din ala razgaiat care e tot timpul o victima si da vina pe parinti ca de aia a ajuns el in viata nu stiu cum. Cat sa mai dai vina pe parinti / mostenire si tu nu faci nimic? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum Noi 05, 2023 8:24 pm | |
| Eu am.fost prin 2016 cu mașina de la Curtea de Arges spre Vâlcea și la.iesire din Curtea de Arges drumul era lăsat în multe.parti și atunci lucrau la.el.si debea anul trecut l-au terminat.La fel.si pe DN7 pe Dealul Negru sunt o grămadă de alunecări de teren.. Bani ar fi dar se duc pe tot felul de prostii și furtișaguri din 2019 s-au cheltuit 350 de MLD de lei profitând și de prostia aia de pandemie De la.pensii speciale la toate achizițiile aiuritoare daca nu mă.insel.intro zi s-au dat contracte de consultanta de 18 mil de euro pentru că de la 1 noiembrie s-a modificat ceva in legea achizitilor |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun Noi 06, 2023 12:22 am | |
| - AeroX a scris:
- Iar intre timp degeaba te vaiti ca s-a inclinat o pila, ca a strapuns o armatura prin bolta tunelului, etc. dar ce era de asteptat? Un lucru trebuie intretinut, in exploatare sau nu, natura nu sta degeaba. Sunt chestii care se repara punctual.
S-au înclinat mai multe pile, nu doar una singură. Şi după aia, s-au trezit că s-a dus tot malul de pământ de la capătul viaductului, deci şi dacă nu se înclinau pilele, tot mai trebuia lucrat. Unele pile s-au înclinat atât de mult încât nu au mai putut fi montate reazemele grinzilor metalice. Nu ştiu acum în ce stare or mai fi, dacă grinzile au căzut/au fost date jos sau încă sunt acolo. - AeroX a scris:
- Apoi am mai vazut opinii de genul ca Valea Oltului cica n-are gabarit in tuneluri pentru electrificare. Sau unele tuneluri, ma rog. Dar n-au avut si altii problema asta, s-au gasit toate in Romania? Sunt solutii cate-n luna si-n stele.
Ce s-a ,,modernizat" în comunism pe Valea Oltului e în gabarit de electrificare şi are şi BLA şi staţii CED. Ce e mai departe de Cozia... Dumnezeu cu mila, mă gândesc că e asigurat gabaritul peste tot, dar pe acolo nu a mai ajuns modernizarea, pentru că nu a mai fost finalizată hidrocentralele de la Racoviţa (teoretic finalizată pe vremea lui Ponta, practic nefuncţională), Lotrioara şi Câineni, la care Hidroelectrica încă visează... Dacă acele hidrocentrale se făceau, probabil actuala cale ferată ar fi trebuit mutată, motiv pentru care lucrările de dublare s-au oprit aproape de Lotru, iar electrificarea nu s-a mai făcut. O să fie interesant peste câţiva ani cu avizele de la Hidroelectrica pentru linia de pe Valea Oltului... Cât despre Subcarpaţi (dealurile, nu trupa), sunt la fel de nenorociţi din punct de vedere geologic peste tot. DN7 se surpă mereu, drumul de la Curtea de Argeş la Rm. Vâlcea (nu ştiu ce nr. are) se surpă şi el mereu, alunecările de teren sunt la ordinea zilei acolo. Dacă constructorii A1 vor învinge sau nu natura, om trăi şi om vedea. Mai avem în România o bucată de autostradă (pe la Aciliu, deci pe partea cealaltă a Carpaţilor) care se surpă încă de la construcţie... iar să o cârpeşti în fiecare an nu ştiu cât de fezabil e. Nici DN7 nu mai e reparat, alunecarea aia de lângă Deduleşti o ştiu din 2016 şi de câte ori trec e mai mare... probabil aşteaptă să pice şi banda 2, ca apoi să refacă toată zona. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
| |
| | | | 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |