Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova

In jos 
+70
Bebe
Cipri Andrei Neculai
Laurentiu Ciobanu
Adrian78
andreiutzu
CalinIonMihai
cristi ar
esCapeTUfres123
aris86
florrinel
calatorprinromania
Katalyn
allred
marius664
DUAL
ets2oltromânia
IonutChircu
mihaitzateo
cristy79
LanceR
kristi kkk
dan tm
alex.alexus.tm
riciu
rich1974
allecs
Jhonyla
florin.lifticariu
mielutu zburator
NIKU24
Teodor
mishu88
gvd
Nk11
MRBFCRB
Adirmvl
Grigor
Luca tgv
gtavicecity
Radu
cristi_tgv
19jimmy84
Katalin4653
Rarau
AeroX
Vlad
ldh80
TVlad
Dr2005
didinul
IonutCFR2009
sorin
alliens
Radu Tudor
Vitosa
dexter23
razvan - trenuri
rizelgeorgel2004
ANDU2100HP
ana imfinity
tiberio
brandiburu
DPS
decward
Nesebar
mardaryroby
COSTACHE MIHAIL
Semaca
MariusM
myster2008
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 43  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeVin 09 Apr 2021, 13:34

Pai nu, ca pana acum nu am stiut sa traim, acum cu UE traim, pana acum nici nu am existat, noroc cu UE ca ne-a facut! Nu mai miscam un pai ca nu ne da voie UE, pai fac ce vreau in tara mea, daca noi vrem sa ne modernizam ce treaba are nu stiu ce tara, cer voie la altii sa fac ce vreau in tara mea.
Nu fac o autostrada ca trece nu stiu ce urs sau nu stiu ce gandac, bai ma lasi, lasa-ma draq cu aberatiile astea. Voi aveti toata Europa de Vest modernizata si eu in RO ma cramponez de un gandac sau un liliac sau nu stiu ce alte balarii.
Sau mai sunt aia cu rahat natura, alti terminati pe viata care nu au ce face si pun bete in roate sa nu se faca nimic. Mad Mad Mad
In loc sa ne desteptam mai rau ne indobitocim! Ne legam de toate balariile, astea sunt scuze sa nu se faca nimic nu ca asa e, se cauta tot felul de scuze. Mai grav e ca unii chiar o dau tare cu aceste tampenii si le tine in brate, le aplauda si le propaga! Mad Mad Mad

_________________
595423101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Bdeem_8496_a101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Bdeem_8496_a101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeVin 09 Apr 2021, 13:42

Se folosesc şi fonduri de la bugetul de stat, toate lucrările alea de refacţie cu care se laudă CFR S.A. sunt finanţate de la bugetul de stat. Chiar făcând abstracţie de împărţirea liniilor în interoperabile şi neinteroperabile, tu dacă ai fi factor de decizie la CFR ai aloca bani pentru o fundătură cu câteva trenuri de călători (eventual ale unui OTF restant de luni bune la TUI) sau pentru Făurei - Buzău de unde îţi vine banu' gros din TUI de la marfă?

În anii '90 erau bani că dăduse Isărescu drumul la tiparniţă. De aia şi inflaţia era cu 3 cifre la un moment dat, aşa că banii ăia nu aveau prea mare valoare (îmi aduc aminte prin '95 cum venea mama acasă cu sacoşa de bani, că avea salariul 296.000 lei şi îl primea în bancnote de 200, 500 şi 1000 lei, dar preponderent de 500; evident că banii ăia nu aveau mare valoare, salariul era foarte mic, minimul pe economie era vreo 212.000 lei în anul ăla; bancnotele de 5000 şi 10000 nu ajungeau la casieriile şcolilor, iar situaţia cu plăţile preponderent în bancnote mici a durat mulţi ani, practic până s-a trecut la plata cu cardul). De bine, de rău, după aderarea la UE s-a mai stabilizat şi mâţa noastră de-i zice leu, fără să mai avem inflaţie de ţară bananieră.

Acordul de mediu e necesar la orice lucrare, indiferent de sursa de finanţare. UE este foarte exigentă pe tema asta. De aia nu se face autostrada Sibiu - Piteşti, de exemplu.
Evident, şi în UE orice lege dispune doar pentru viitor. La momentul adoptării actualei legislaţii de mediu, mai toate autostrăzile şi căile ferate din Occident erau deja în uz.
La fel de evident e că finanţarea UE acoperă şi obţinerea acelui acord de mediu, deci câtă vreme ei ne plătesc oricum minim 85% din el (fără TVA)...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 28/05/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeVin 09 Apr 2021, 14:11

Dar se modernizeaza drumuri de interes local, comunale si judetene inclusiv din fonduri europene. De ce la rutier se pot moderniza drumurile comunale si judetene si pe feroviar nu, doar cele din reteaua TEN-T?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8367
Data de inscriere : 26/05/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeVin 09 Apr 2021, 15:08

cristi ar a scris:
Dar se modernizeaza drumuri de interes local, comunale si judetene inclusiv din fonduri europene. De ce la rutier se pot moderniza drumurile comunale si judetene si pe feroviar nu, doar cele din reteaua TEN-T?

Acele drumuri se repară datorită autorităților locale din localități și județe.

Calea ferată este națională. Oricum, legislația se poate modifica.
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 28/05/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeVin 09 Apr 2021, 15:57

Prin programul operational dezvoltare regionala, cred ca asa se cheama. Prin acelasi program s-ar putea moderniza si liniile de interes local, numai ca primariile si CJurile nu au niciun interes.
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1781
Data de inscriere : 25/03/2021

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeSam 10 Apr 2021, 10:15

Statia Patroaia o sa ajunga o simpla halta? din ce am vazut pe un clip nu se mai poate intra pe nicio abatuta. schimbatoarele fiind desfiintate.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8342
Data de inscriere : 27/08/2008

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeSam 10 Apr 2021, 12:01

CalinIonMihai a scris:
Statia Patroaia o sa ajunga o simpla halta? din ce am vazut pe un clip nu se mai poate intra pe nicio abatuta. schimbatoarele fiind desfiintate.

Posibil...
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6765
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeSam 10 Apr 2021, 20:10

CalinIonMihai a scris:
Statia Patroaia o sa ajunga o simpla halta? din ce am vazut pe un clip nu se mai poate intra pe nicio abatuta. schimbatoarele fiind desfiintate.

Inca mai are impiegat din ce stiam.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1781
Data de inscriere : 25/03/2021

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeSam 10 Apr 2021, 20:26

are inca dupa cate stiu. si semnalele functionau. dar deja partial macazele erau scoase.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeDum 11 Apr 2021, 14:55

cristi ar a scris:
Prin programul operational dezvoltare regionala, cred ca asa se cheama. Prin acelasi program s-ar putea moderniza si liniile de interes local, numai ca primariile si CJurile nu au niciun interes.
Da, acelea sunt prin POR (Programul Operaţional Regional). Căile ferate nu pot intra pe POR deocamdată, pentru că cf. OUG 12/1998 cu modif. şi compl. ulterioare, sunt toate în proprietatea statului prin MTI şi concesionate CFR S.A. pe 49 de ani.
În plus, România nu are NUTS de nivel II (Nomenclatura unităților teritoriale pentru statistică), adică regiuni. Deşi, teoretic, încă din 1998 există 8 astfel de regiuni, ele nu au personalitate juridică şi nu funcţionează asemenea landurilor germane, de exemplu. Asta înseamnă că rămânem cu NUTS de nivel III, adică judeţe, doar că majoritatea liniilor trec prin mai multe judeţe şi fiecare judeţ poate depune proiecte doar pentru teritoriul lui.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6556
Data de inscriere : 28/05/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeDum 11 Apr 2021, 15:56

Dar cele care trec doar printr-un judet nu pot fi concesionate judetelor?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeDum 11 Apr 2021, 23:35

Ar fi nevoie de modificarea OUG 12/1998. Dar judeţele ar putea compensa serviciile de transport şi în situaţia actuală. Că dacă li se dau liniile, s-ar putea să aibă soarta reţelelor de troleibuz făcute cu fonduri guvernamentale după '89 şi de care s-a ales praful.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9103
Reputatie : 13010
Data de inscriere : 16/07/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeLun 12 Apr 2021, 10:07

Judetele nu preiau transportul feroviar pentru ca nu vor sa isi bata capul cu reglementarile aiurite de la CFR.

Ca poate si CFR ar trebui sa renunte la numite fuduleli, dar le pica veniturile.

Asa ca mai bine se ocupa de transportul cu autobuze unde nu isi bat capul cu nimic.
Prestatorul se intereseaza de tot, judetele cel mult asfalteaza drumurile judetene.

Ca nu cred sa vina judetul Timis si sa se bage in liniile dese din judet si apoi sa vina curtea de conturi sa-i acuze ca au bagat bani in linii si transport care nu era al lor si sa infunde unii puscaria. Asa isi baga picioarele in linii.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8415
Data de inscriere : 16/01/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeLun 12 Apr 2021, 17:30

Am fost ieri in gara Sabareni sa vedem ce se intimpla. Liniste totala. Fata de filmuletul din 1 aprilie diferenta e ca au reusit sa urce sinele pe noile traverse si sa stringa suruburile. Cind am auzit ca se lucreaza automatizat ma gindeam la un tren de lucru care sa scoata la capatul celalalt linia gata de folosit. Aiurea. Singura automatizare este o masina de aranjat traverse care le ia cite 10-20 dintr-un vagon si le distribuie la locurile lor. Suruburile le string doi muncitori dotati cu cite o masinarie cu motor de drujba.

Sabareni spre Chitila:

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 20210411

Spre Titu:

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 20210410

Au lucrat si la linia 1 ca sa o faca circulabila. Au taiat boschetii si au verificat din 4 in 4 traverse sa aiba prinderile cum trebuie. Restul prinderilor exterioare sint acoperite de balast, facind inspectia directa imposibila:

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 20210412

Cit m-am fitiit pe acolo s-a aratat si un Desiro dinspre Pitesti, cu viteza melcului la linia 1:

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 20210413

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 20210414

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 20210415

Trece si un tren spre Tirgoviste:

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 20210417

Pe urma am mers la Chitila sa vad daca e vreo miscare pe acolo, ca tot se faleau ca au inceput lucrarile. Am ajuns pina pe la racordul cu M1000 si nu am zarit nimic, nu au miscat o piatra:

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 20210416

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 20210418

E foarte mare diferenta intre aparenta si realitate, intre asteptari si realitate. Nu numai ca nu se lucreaza automatizat dar nu se lucreaza deloc. In gara Sabareni era un excavatorist care se foia in cabina de parca ar fi vrut sa ii dea drumul, un alt tip isi cauta de lucru si se agita fara tinta la peron, doua masini de insurubat erau pe acolo dar operatorii lor nu se zareau.

Spre Chitila rasunau in aer niste tinguieli ingrozitoare insotite de acorduri de cobza si tambal. Era o muzica din aia de jale, de betie profunda, vecina cu coma alcoolica, care se pune de obicei pe la 2 noaptea cind toti sint sub masa...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitimeLun 12 Apr 2021, 21:22

Deh, au dat oamenii afară, au externalizat serviciile, se lucrează cu firme de apartament se lucrează românește nu nemțește. De cât ești remunerat de atât se muncește. Dar nimeni nu înțelege treaba asta. Lumea ar vrea să se facă treaba cât a-i bate din palme. Nu se poate așa. Nu în România ! Nici peste 50 de ani.
Sus In jos
Continut sponsorizat





101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
Sus 
Pagina 29 din 43Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 43  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 28th January trip Giurgiu Nord - Bucuresti Basarab - Pitesti
» IR.1994/1993 Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: