Numarul mesajelor : 8 Reputatie : 1464 Data de inscriere : 29/11/2020
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum 21 Feb 2021, 12:04
O apariție specială pe L901, locomotiva EA784, la roata trenului IR1891 în drum spre RELOC CRAIOVA, pentru reparații, locomotiva a fost trimeasă de la București cu IR1795 (București - Pitești) și mai departe preluată ziua următoare de IR1891 în Pitești.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 29 Mar 2021, 11:48
N-am poze inca, dar la Sabareni s-a scos firul 1 de tot din statie, se face inlocuire completa (traverse noi deja asezate). N-am idee daca va fi modernizata toata statia sau doar aceasta linie. De asemenea, intre Titu si Fusea a inceput o burare ceva pe acolo (tot firul 1), deci se circula pe un singur fir intre Titu si Fusea.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Șina ar putea fi refolosită sau nu, încă n-am idee, dar pare că se vor înlocui traversele cu unele noi (cu prindere diferită) pe tot firul 1 între Săbăreni și Chitila. Așa ar părea, deși e 1 aprilie, se mișcă ceva pe acest fir infam de pe 901.
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
Si cand o sa fie finalizarea? Era bine sa o faca noua pana la Titu! Tot asa cu utilaje din dotarea proprie se putea face si pe secundare, cu materialele scoase din 300/200/800 faceau o triere ce erau inca bune si le refoloseau pe secundare, gen 306/304/308/515/417/418 etc etc, acolo unde chiar e nevoie si de atatia ani aveam cateva secundare reparate cat de cat.
_________________
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Pai abia au inceput...probabil ca pentru multe luni de zile se va merge pe un fir intre Chitila si Ciocanesti. Poate abia dupa finalizare se vor ocupa si de restul tronsonului de 50 km/h pentru ca era mai dificil la traficul actual (Bucuresti - Titu fiind destul de intens circulat) sa puna toate trenurile pe un singur fir pe toata distanta. Depinde si de ce buget au alocat. Bine, la ce era aici pe firul asta nu e cazul sa refoloseasca nici la alte linii secundare, doar se mergea cu 50 km/h cu chiu cu vai. Daca provenea din celalalt fir as mai fi zis, pe 906, 306, mergea restaurat un VS de 80 km/h. Dar oricum mie tot nu-mi vine sa cred ca s-au apucat sa refaca aceasta linie. Mai ales cu lucrari in regie proprie.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
Asa au facut si intre Satu Mare si Baia Mare, se mergea groaznic, maxim 50 si te legana cand pe stanga cand pe drapta, si au inceput din Satu Mare, au bagat linie noua toate bune pana la Mediesul Aurit, acolo poc, gata stop, pauza, si de 10 ani daca nu mai bine, de la Mediesul Aurit la Baia Mare e dezastru, zici ca esti cu barca pe valuri, nu inteleg de ce nu au facut tot pana la Baia Mare sa mearga bine.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Pe secţiile neinteroperabile se face doar minimul necesar pentru a fi menţinute în stare de funcţionare, că este interzis a se face investiţii în liniile neinteroperabile. Bănuiesc că starea de referinţă e cea de la momentul ultimei HG de declarare a liniilor interoperabile, deci rămân în starea în care erau în 2011 (de asta au şi putut, de ex., să se apuce de podul de la Budila). Toate lucrările de refacţie se vor concentra pe liniile aparţinând infrastructurii TEN-T Core şi Comprehensive, eventual pe linii non-TEN-T identificate ca importante prin Master Plan (gen Motru - Strehaia), în niciun caz pe diverse fundături. E clar că totul depinde de buget (care cică va fi măricel pentru genul ăsta de acţiuni). Dacă s-or mai găsi nişte bani la rectificare, s-ar putea să continue cu tot Bucureşti - Titu şi cu tot Făurei - Buzău. Tot ce sper e să nu înceapă lucrări de refacţie cu fonduri proprii pe liniile pentru care se licitează acum SF-urile de modernizare, că acolo în 3 - 4 ani vor începe lucrări majore pe fonduri UE, ar fi o risipă să refacţionezi acum Ploieşti - Buzău, de exemplu, când peste 3 - 4 ani oricum vii şi o casezi şi valorifici, că faci alta la standard TEN-T.
_________________ :TTT:
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Care este actul normativ prin care este interzis a se face investitii majore (reconstructii, dublari, electrificari, etc) in liniile de cale ferata neinteroperabila ?!
Acest act normativ trebuie anulat de urgenta, iar daca exista vointa politica acest lucru se poate face!
Atata timp cat eventualele modernizari majore in cai ferate neinteroperabile nu s-ar face din fonduri europene nu cred ca ar aveea ceva de obiectat cei de la UE!
Eu inteleg ca Romania trebuie sa asigure cofinantarea proiectelor de modernizare a acelor cai ferate din reteaua TEN-T care se modernizeaza prin fonduri europene, insa in acceleasi timp trebuie alocate resurse financiare si pentru modernizarea unor cai ferate neinteroperabile, secundare, care , prin modernizarea lor, ar contribui semnificativ la dezvoltarea infrastructurii feroviare din unele zone istorice ale tarii!
Concret, pentru linia 901, ar fi necesare urmatoarele lucrari:
-Aducerea VS la 120 km/h intre Chitila si Golesti , pe ambele fire si eliminarea tuturor restrictiilor si limitarilor de viteza -Dublarea liniei intre Golesti- Ram. Pod Arges- Pitesti- Bradu de Sus (lucru care ar insemna si constructia unui al doilea pod peste raul Arges). Astfel din statia Pitesti ar iesi 4 fire de circulatie- doua spre Golesti si doua spre Bradu de Sus. -Echiparea cu instalatie CED sau CE a statiei Pitesti -Echiparea liniei cu BLA si CED statii intre Piatra Olt si Craiova
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
liniile astea botezate pompos, tent, core, comprehensive, porca miseria, foțe, cațo, giaspărs etc n-au o mare valoare fara liniile secundare care să ,,disemineze”, ducă si să aducă pasagerii de pe liniile secundare.
O să-mi zici că marfa e principală, ok, dar si marfa circulă pe secundare dacă se vrea.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
Sunt atâtea linii de reparat, încât nu știi cu care să începi...
Oricum muncitorii de la CFR Infrastructură pot repara și ei, mai ales că sunt peste 20.000 de angajați. De ce nu se pot face multe reparații cu angajații actuali? Ar fi costuri mai reduse!
Se pot folosi linile scoase de la modernizările între Sighișoara și Arad, să nu se arunce.
Uniunea Europeană poate forța România să repare, dubleze și electrifice alte linii secundare, nu doar cele care duc spre frontiere. Cu bani europeni sau/și românești.
Mai ales că traficul feroviar spre țările vecine este mic, și nu va crește mult, după modernizare.
Cum se construiesc noi autostrăzi și drumuri express prin toată România, nu doar spre granițe.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin 09 Apr 2021, 12:18, editata de 1 ori
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
-Echiparea liniei cu BLA si CED statii intre Piatra Olt si Craiova
CED este un sistem total depăşit tehnic dar, mai important, fără furnizori de piese de schimb (mai ales relee). Mă îndoiesc că CFR S.A. va mai echipa staţii cu CED, tot ce e ,,semibun" rămas de la Coridoare va fi utilizat ca piese de schimb pentru restul instalaţiilor. Tot ce se modernizează ca fi cu BLA şi CE + ERTMS, că acesta din urmă e obligatoriu pentru orice modernizare pe fonduri europene. S-ar putea să vadă şi Piteşti - Craiova o modernizare cândva, dar asta doar după ce se termină tot TEN-T Core de făcut (adică Bucureşti - Craiova - Timişoara, Ploieşti - Suceava, Paşcani - Iaşi, Suceava - Cluj, Cluj - Oradea, Apahida - Teiuş, Craiova - Calafat, Predeal - Braşov; evident am enumerat doar liniile pe care nu s-au făcut lucrări încă). Asta înseamnă că mai vorbim peste vreo 15 ani, în cazul fericit.
_________________ :TTT:
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
Ne-am obisnuit sa stam cu mina intinsa la UE. Ar trebui sa folosim banii daca ne sint pusi la dispozitie dar nimic nu ne impiedica sa facem reparatii pe liniile celelalte, de care UE nu e interesata. Nu sint bani? Pai sa fie! Daca in anii 90 s-a putut, acum de ce sa nu se poata? Nu se vrea, asta e!
Stam ca idiotii dupa sclifoselile UE, cei mai mari producatori de maculatura din lume. Ma uitam de curind pe documentatia de pe 902: te doare capul cita grija are UE pentru broasca-nu-stiu-care, sa nu cumva sa nimereasca sub roata trenului! Sute de pagini pentru tot felul de balarii si maracini, bani tocati anapoda. Pai cred si eu: ce densitate de linii au ei in occident, de au trebuit sa inchida din ele ca nu se mai justificau, si cum le avem noi?! A zis bine cineva: noi nu avem o retea, noi avem doar o coloana vertebrala. Acum sigur ca in UE isi permit sa se scarpine filozofic in cap dar cind le-au construit, in sec. XIX altele erau prioritatile, se murea de foame si tuberculoza, nu de grija broastelor. Asa ca sa ne scuteasca pe noi de fandoseli din astea. Ce putem face cu fonduri UE, bine, ce nu, prin forte proprii.
PS: la sfirsitul asta de saptamina ma duc si eu sa vad cum lucreaza baietii pe la Sabareni.