|
| 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
+70Bebe Cipri Andrei Neculai Laurentiu Ciobanu Adrian78 andreiutzu CalinIonMihai cristi ar esCapeTUfres123 aris86 florrinel calatorprinromania Katalyn allred marius664 DUAL ets2oltromânia IonutChircu mihaitzateo cristy79 LanceR kristi kkk dan tm alex.alexus.tm riciu rich1974 allecs Jhonyla florin.lifticariu mielutu zburator NIKU24 Teodor mishu88 gvd Nk11 MRBFCRB Adirmvl Grigor Luca tgv gtavicecity Radu cristi_tgv 19jimmy84 Katalin4653 Rarau AeroX Vlad ldh80 TVlad Dr2005 didinul IonutCFR2009 sorin alliens Radu Tudor Vitosa dexter23 razvan - trenuri rizelgeorgel2004 ANDU2100HP ana imfinity tiberio brandiburu DPS decward Nesebar mardaryroby COSTACHE MIHAIL Semaca MariusM myster2008 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 20:21 | |
| Si in Germania arata la fel http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/TDR_460.php |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum 10 Ian 2016, 11:08 | |
| Sunt putin contrariat cana aud toata Europa face, toata lumea face... Dictonul asta de turma ma calca pe nervi. De ce nu avem dictonul asta de turma si la lucrurile bune pe care le fac altii? Nu, frate aplicam numai daca ne convine. Am luat legi proaste din Europa, dar legi bune mai subtirescu asa... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum 10 Ian 2016, 12:24 | |
| Doctore, ce inseamna IC in Belgia? Ce viteze au, ce tarife fata de celelalte ranguri, ce preturi raportat la veniturile de acolo? Ca sa fac nenorocotii aia de 300 de kilometri de la Valcea la Cluj chiar si in 3 ore pe cuvant de om si de onoare ca nu as avea nici o problema sa merg cu Desiro. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum 10 Ian 2016, 12:36 | |
| Mai au si niste trenuri IC asa si mai folosesc si etajate la serviciu IC
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/B/SNCB_AM96.php
From To InterCity trains Brussels Antwerp 47 min Brussels Bruges 56 min Brussels Gent 31 min Brussels Ličge 58 min Gent Antwerp 55 min |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum 10 Ian 2016, 15:07 | |
| - riciu a scris:
- Sunt putin contrariat cana aud toata Europa face, toata lumea face... Dictonul asta de turma ma calca pe nervi. De ce nu avem dictonul asta de turma si la lucrurile bune pe care le fac altii? Nu, frate aplicam numai daca ne convine.
Am luat legi proaste din Europa, dar legi bune mai subtirescu asa... Pai de regula cam asa este, se da exemplu repede ca in vest uite cum au dar nu analizeaza subiectul, faptul ca in Belgia pe IC sunt respectivele scaune si acel confort, exista da, dar este o mare diferenta, in Belgia rangul de IC e un tren banal, ceva de genul IR la noi poate chiar mai jos, pentru ca in Belgia rangul de lux, tren de viteza este dat de Thalys si ce trenuri mai au ei pe acolo care zburda, normal ca pe IC care e un tren banal au bagat ceva slab calitativ. Daca facem o comparatie cu noi, atunci e clar ca ce au aia pe IC noi trebuie sa avem pe Regio si ce au aia pe Thalys noi trebuie sa avem pe IR ca la noi IR e rangul maxim. A fost x de la noi, a vazut si vine aici sa bage pe gat, sa prosteasca lumea care nu a iesit afara sa vada ca asa e normal, ca a vazut el si asta e treaba iar cine nu a scos nasu peste granita chiar il crede. Nu taticu, nu e asa, e altfel! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 11 Ian 2016, 00:41 | |
| Mie mi se pare de-a dreptul monumentală porcăria asta cu uite că și în Europa ai condiții mizerabile la trenuri și că e ok să avem și noi așa. Dacă în Europa e ceva rău, de ce trebuie neapărat să importăm și noi? Dacă noi putem oferi condiții și un grad ridicat de confort (vagoanele noastre sunt, în 99% din cazuri, foarte foarte foarte bune iar VT-urile sunt pur și simplu excelente, față de dezastrele DH2 și Desiro) de ce să nu o faci? Dacă fac 5 ore pe 200 de km, măcar să le fac în niște condiții decente, nu în șobolani sau, mai rău, în DH2. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 11 Ian 2016, 01:22 | |
| În Europa nu merge nimeni cu cursa de navetişti 200 km. Nu e gândită pentru aşa ceva.
Desiro şi alte automotoare similare o să găseşti în Belgia, Elveţia, probabil şi prin alte părţi. Iar IC-ul lor e cam cum sunt unele R la noi, în sensul că R opreşte peste tot şi IC o dată la vreo 20 - 25 km (deci nu 100 sau 200 km, că la noi sunt situaţii din astea), iar preţul e acelaşi pentru amândouă. Pentru distanţe mai mari ori iei bilet la clasa I (deşi nu-i mare diferenţă), ori te sui la volan, că Europa civilizată are autostrăzi, după care la marginea oraşului intri în parcarea P+R, laşi maşina acolo şi iei tramvaiul/autobuzul mai departe. Şi pentru distanţe şi mai mari ori iei trenul de mare viteză - dacă există - ori găseşti un EC/EN mai dichisit (dacă e de noapte obligatoriu cu cuşete şi dormitoare) ori iei avionul, cam asta e planificarea în domeniul transportului aplicată în V. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 11 Ian 2016, 08:22 | |
| Pina acuma comparam totul cu Germania, acuma ne-am apucat sa comparam cu Belgia.
Din ce am intelesStadler a deschis o fabrica in Azerbaidjan si aia avanseaza. Adica ar trebui sa mai schimbam tarile si cu cele mai indepartate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 11 Ian 2016, 08:56 | |
| - dan tm a scris:
- Din ce am intelesStadler a deschis o fabrica in Azerbaidjan si aia avanseaza.
Şi mai are o fabrică şi în Minsk, după ce a cumpărat Belkommunmaş. La ora actuală, în Federaţia Rusă este interzis prin lege importul oricărui vehicul produs în afara ,,uniunii vamale" Rusia-Belarus-Kazahstan, aşa că producătorii europeni tot încearcă să se asocieze cumva cu cei de acolo (Stadler a cumpărat Belkommunmaş, Alstom s-a asociat cu puţin timp înainte de apariţia acestei legi cu un producător din Rusia)... Pesa şi Mercedes au cam luat ţeapă, aveau contracte grase cu Moscova, care au fost blocate. Acum Moscova va trebui să cumpere tramvaiele Alstom (pe care le respinsese anterior), din lipsă de altceva. Dar deja o dăm în off-topic. Iar dacă tot facem comparaţii cu URSS-ul, ăia la ramele electrice şi automotoarele de scurt parcurs încă au bănci de lemn. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 11 Ian 2016, 10:28 | |
| Doctore, imi pare rau sa te contrazic, eu am vrut sa spun ca Stadler are o fabrica in Azerbaidjan deci si alte tari au mers inainte. O fi avind ei banci de lemn dar in prezent se straduiesc sa avanseze., ADY are acuma rame Stadler etajate.
Inteleg ca acolo e Statul stapin, dar cum se face ca acolo cineva din compania Statului are in minte modernizarea? si in Rusia, si in Ucraina dincoace in Franta sau Austria.
Despre faptul ca unele tari care erau in urma noastra au mers inainte. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7656 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 11 Ian 2016, 13:20 | |
| Eu sunt împotriva statului social, nu sunt de acord ca eu să mă duc la 2 slujbe iar alții să aștepte ajutorul social și alocațiile copiilor, nu cred că e nevoie să fie tren ieftin peste tot ca să se plimbe blatiștii ce nu au bun simț să-și cumpere bilet la IR cu tarifare de regio! Insă nu sunt nici de acord să rămânem cu material rulant de acum 80 de ani doar pentru premisa că e economic la consum! Ăsta e non-sens, de ce directorul CFR Călători nu circulă cu mașina de serviciu Dacia 1300? E o mașină pe care o poți cârpi în drum dacă se strică ceva, nu are electronică aproape deloc pe ea, poți face curea de transmisie din dresul amantei angajată ca secretară etc., multe plusuri în favoarea acestei mașini. Să bage Malaxe ca să salveze linii precum cea de Dornișoara sau altele unde sunt 3-4 călători gen Grăniceri! Ar fi absurd ca pe 901 să bage Malaxe doar pentru că un netot a ordonat recondiționarea lor! Una e o clădire de patrimoniu, una e un hârb de patrimoniu, bagă-l în muzeu și pace! |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4114 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 11 Ian 2016, 17:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- În Europa nu merge nimeni cu cursa de navetişti 200 km. Nu e gândită pentru aşa ceva.
Desiro şi alte automotoare similare o să găseşti în Belgia, Elveţia, probabil şi prin alte părţi. Iar IC-ul lor e cam cum sunt unele R la noi, în sensul că R opreşte peste tot şi IC o dată la vreo 20 - 25 km (deci nu 100 sau 200 km, că la noi sunt situaţii din astea), iar preţul e acelaşi pentru amândouă. Pentru distanţe mai mari ori iei bilet la clasa I (deşi nu-i mare diferenţă), ori te sui la volan, că Europa civilizată are autostrăzi, după care la marginea oraşului intri în parcarea P+R, laşi maşina acolo şi iei tramvaiul/autobuzul mai departe. Şi pentru distanţe şi mai mari ori iei trenul de mare viteză - dacă există - ori găseşti un EC/EN mai dichisit (dacă e de noapte obligatoriu cu cuşete şi dormitoare) ori iei avionul, cam asta e planificarea în domeniul transportului aplicată în V. In Germania de exemplu exista firma separată pentru traficul local: Deutsche Bahn Regio. Aceasta are mai multe tipuri de trenuri: RBahn,RExpress,IRE si trenuri locale. Toate au același tarif si condiții ca in Desiro( bineînțeles mai curat si întreținut). Ideea e ca sunt diferențe doar la viteza medie si la opriri. Pentru trafic peste 100-125 de km exista DB Fernverkehr ce are trenuri IC,EC,EN,CityNightLine si de mare viteza ICE. Acelea au tarife separate si sunt mult mai confortabile. IC-ul lor e comparabil cu IR-ul nostru dar in rest ne depășesc. Nu cred ca avem cum sa ne luam după ei dar ideea e ca Desiro si alte automotoare de genul asta sunt făcute pentru Regio. Ei folosesc si pe InterRegioExpress(IRE) dar acela e comparabil cu al nostru R- sprinten ceva de gen Regiotrans. Ei au alta infrastructura...îți permiți sa pui deziro pe 100km...face 1h cu un tren RE/IRE...Asta e Off-topic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 11 Ian 2016, 19:05 | |
| - kristi kkk a scris:
- Eu sunt împotriva statului social, nu sunt de acord ca eu să mă duc la 2 slujbe iar alții să aștepte ajutorul social și alocațiile copiilor, nu cred că e nevoie să fie tren ieftin peste tot ca să se plimbe blatiștii ce nu au bun simț să-și cumpere bilet la IR cu tarifare de regio! Insă nu sunt nici de acord să rămânem cu material rulant de acum 80 de ani doar pentru premisa că e economic la consum!
Dacă ar fi tarife ca în Europa, s-ar putea utiliza material rulant mai energofag. Ai fi dispus să plăteşti 3 euro pentru 5 km şi 11 euro pentru 40 la regio? Eu nu cred. - kristi kkk a scris:
- Ăsta e non-sens, de ce directorul CFR Călători nu circulă cu mașina de serviciu Dacia 1300?
Are un VW Passat vechi de 10 ani, proprietate personală, pe care oricum nu prea îl foloseşte (merge cu metroul la/de la birou). - kristi kkk a scris:
- E o mașină pe care o poți cârpi în drum dacă se strică ceva, nu are electronică aproape deloc pe ea, poți face curea de transmisie din dresul amantei angajată ca secretară etc., multe plusuri în favoarea acestei mașini. Să bage Malaxe ca să salveze linii precum cea de Dornișoara sau altele unde sunt 3-4 călători gen Grăniceri! Ar fi absurd ca pe 901 să bage Malaxe doar pentru că un netot a ordonat recondiționarea lor! Una e o clădire de patrimoniu, una e un hârb de patrimoniu, bagă-l în muzeu și pace!
Pe 901 se merge cu 15 - 20 călători maxim. Ce poţi să bagi la fluxul ăsta ,,imens" de călători? _________________ :TTT:
|
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11401 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 11 Ian 2016, 21:53 | |
| Asa cum am vazut la japonezi,eu zic sa se faca si la noi trenuri pentru fiecare cetatean,cu material rulant ultimul racnet,pe banii statului,adica ai acelor (putine) milioane de fraieri care refuzam sa stam cu caciula intinsa Sa nu uitam de pensiile militarilor in rezerva,care trebuie neaparat crescute substantial.Dar nu ale naivilor care au luptat in WW II sau in timpul comunistilor au facut instructie si au mers in aplicatii cu soldatii,ci ale politrucilor care au motait prin birouri caldute, iar acum tipa ca din gura de sarpe, ca sa li se dea,de unde, nu stie nimeni.... In tarile care au un nivel crescut de trai datorat dezvoltarii economice(nu vorbesc de arabii din Golf,care au bani fara sa faca nimic), tinerii sunt educati sa invete si sa munceasca,de la varste la care,la noi,nu exista decat pretentii si fite. Ma repet,spunand ca numai generatia mea este de vina,desi unii au facut-o numai pentru ca odrasla sa nu treaca prinoarece lipsuri pe care le-am avut la vremea lor In consecinta,vreau trenuri multe,ultramoderne,in fata fiecarei porti,iar societatile de CF sa ne plateasca ele pentru a merge cu trenul |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mar 12 Ian 2016, 09:56 | |
| Tot aud ca CFR-Calatori (dar intr-o anumita masura si operatorii privati de transport feroviar) se plang ca nu sunt calatori, nu sunt incasari, de asta se inchid linii, etc!
Insa intreb- ce s-a facut pentru a atrage din nou calatorii spre transportul feroviar ?
Evident ca aici este vorba de politica generala social-economica a guvernului! Ori pana nu se intelege ca dezvoltarea de perspectiva a Romaniei nu se poate face decat investind in 3 domenii majore (care consider ca ar trebui sa fie prioritatea absoluta a oricarui guvern) si anume agricultura (prin reinfiintarea pe scara larga a asociatiilor/cooperativelor agricole), industria (prin reindustrializarea tarii) si transportul feroviar (acum toti au in cap numai autostrazi, dar in transporturi investitiile ar trebui concentrate nu pe autostrazi, ci pe cai ferate si transport naval), Romania nu se va putea dezvolta cu adevarat in perspectiva, ci va supravietui de azi pe maine, cu carpeli si improvizatii! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
| |
| | | | 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |