Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova

In jos 
+70
Bebe
Cipri Andrei Neculai
Laurentiu Ciobanu
Adrian78
andreiutzu
CalinIonMihai
cristi ar
esCapeTUfres123
aris86
florrinel
calatorprinromania
Katalyn
allred
marius664
DUAL
ets2oltromânia
IonutChircu
mihaitzateo
cristy79
LanceR
kristi kkk
dan tm
alex.alexus.tm
riciu
rich1974
allecs
Jhonyla
florin.lifticariu
mielutu zburator
NIKU24
Teodor
mishu88
gvd
Nk11
MRBFCRB
Adirmvl
Grigor
Luca tgv
gtavicecity
Radu
cristi_tgv
19jimmy84
Katalin4653
Rarau
AeroX
Vlad
ldh80
TVlad
Dr2005
didinul
IonutCFR2009
sorin
alliens
Radu Tudor
Vitosa
dexter23
razvan - trenuri
rizelgeorgel2004
ANDU2100HP
ana imfinity
tiberio
brandiburu
DPS
decward
Nesebar
mardaryroby
COSTACHE MIHAIL
Semaca
MariusM
myster2008
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 28 ... 43  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeSam 09 Ian 2016, 20:21

Si in Germania arata la fel

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 4k8ol5
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/TDR_460.php
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6665
Data de inscriere : 27/06/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 11:08

Sunt putin contrariat cana aud toata Europa face, toata lumea face... Dictonul asta de turma ma calca pe nervi. De ce nu avem dictonul asta de turma si la lucrurile bune pe care le fac altii? Nu, frate aplicam numai daca ne convine.
Am luat legi proaste din Europa, dar legi bune mai subtirescu asa...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 12:24

Doctore, ce inseamna IC in Belgia? Ce viteze au, ce tarife fata de celelalte ranguri, ce preturi raportat la veniturile de acolo? Ca sa fac nenorocotii aia de 300 de kilometri de la Valcea la Cluj chiar si in 3 ore pe cuvant de om si de onoare ca nu as avea nici o problema sa merg cu Desiro.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 12:36

Mai au si niste trenuri IC asa si mai folosesc si etajate la serviciu IC

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/B/SNCB_AM96.php

From To InterCity trains
Brussels Antwerp 47 min
Brussels Bruges 56 min
Brussels Gent 31 min
Brussels Ličge 58 min
Gent Antwerp 55 min
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 15:07

riciu a scris:
Sunt putin contrariat cana aud toata Europa face, toata lumea face... Dictonul asta de turma ma calca pe nervi. De ce nu avem dictonul asta de turma si la lucrurile bune pe care le fac altii? Nu, frate aplicam numai daca ne convine.
Am luat legi proaste din Europa, dar legi bune mai subtirescu asa...

Pai de regula cam asa este, se da exemplu repede ca in vest uite cum au dar nu analizeaza subiectul, faptul ca in Belgia pe IC sunt respectivele scaune si acel confort, exista da, dar este o mare diferenta, in Belgia rangul de IC e un tren banal, ceva de genul IR la noi poate chiar mai jos, pentru ca in Belgia rangul de lux, tren de viteza este dat de Thalys si ce trenuri mai au ei pe acolo care zburda, normal ca pe IC care e un tren banal au bagat ceva slab calitativ. Daca facem o comparatie cu noi, atunci e clar ca ce au aia pe IC noi trebuie sa avem pe Regio si ce au aia pe Thalys noi trebuie sa avem pe IR ca la noi IR e rangul maxim.
A fost x de la noi, a vazut si vine aici sa bage pe gat, sa prosteasca lumea care nu a iesit afara sa vada ca asa e normal, ca a vazut el si asta e treaba iar cine nu a scos nasu peste granita chiar il crede. Nu taticu, nu e asa, e altfel!

_________________
595423101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Bdeem_8496_a101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Bdeem_8496_a101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6988
Data de inscriere : 07/09/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 00:41

Mie mi se pare de-a dreptul monumentală porcăria asta cu uite că și în Europa ai condiții mizerabile la trenuri și că e ok să avem și noi așa. Dacă în Europa e ceva rău, de ce trebuie neapărat să importăm și noi? Dacă noi putem oferi condiții și un grad ridicat de confort (vagoanele noastre sunt, în 99% din cazuri, foarte foarte foarte bune iar VT-urile sunt pur și simplu excelente, față de dezastrele DH2 și Desiro) de ce să nu o faci? Dacă fac 5 ore pe 200 de km, măcar să le fac în niște condiții decente, nu în șobolani sau, mai rău, în DH2.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 01:22

În Europa nu merge nimeni cu cursa de navetişti 200 km. Nu e gândită pentru aşa ceva.

Desiro şi alte automotoare similare o să găseşti în Belgia, Elveţia, probabil şi prin alte părţi. Iar IC-ul lor e cam cum sunt unele R la noi, în sensul că R opreşte peste tot şi IC o dată la vreo 20 - 25 km (deci nu 100 sau 200 km, că la noi sunt situaţii din astea), iar preţul e acelaşi pentru amândouă. Pentru distanţe mai mari ori iei bilet la clasa I (deşi nu-i mare diferenţă), ori te sui la volan, că Europa civilizată are autostrăzi, după care la marginea oraşului intri în parcarea P+R, laşi maşina acolo şi iei tramvaiul/autobuzul mai departe. Şi pentru distanţe şi mai mari ori iei trenul de mare viteză - dacă există - ori găseşti un EC/EN mai dichisit (dacă e de noapte obligatoriu cu cuşete şi dormitoare) ori iei avionul, cam asta e planificarea în domeniul transportului aplicată în V.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9103
Reputatie : 13010
Data de inscriere : 16/07/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 08:22

Pina acuma comparam totul cu Germania, acuma ne-am apucat sa comparam cu Belgia.

Din ce am intelesStadler a deschis o fabrica in Azerbaidjan si aia avanseaza.
Adica ar trebui sa mai schimbam tarile si cu cele mai indepartate.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 08:56

dan tm a scris:
Din ce am intelesStadler a deschis o fabrica in Azerbaidjan si aia avanseaza.
Şi mai are o fabrică şi în Minsk, după ce a cumpărat Belkommunmaş. La ora actuală, în Federaţia Rusă este interzis prin lege importul oricărui vehicul produs în afara ,,uniunii vamale" Rusia-Belarus-Kazahstan, aşa că producătorii europeni tot încearcă să se asocieze cumva cu cei de acolo (Stadler a cumpărat Belkommunmaş, Alstom s-a asociat cu puţin timp înainte de apariţia acestei legi cu un producător din Rusia)... Pesa şi Mercedes au cam luat ţeapă, aveau contracte grase cu Moscova, care au fost blocate. Acum Moscova va trebui să cumpere tramvaiele Alstom (pe care le respinsese anterior), din lipsă de altceva. Dar deja o dăm în off-topic.

Iar dacă tot facem comparaţii cu URSS-ul, ăia la ramele electrice şi automotoarele de scurt parcurs încă au bănci de lemn.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9103
Reputatie : 13010
Data de inscriere : 16/07/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 10:28

Doctore, imi pare rau sa te contrazic, eu am vrut sa spun ca Stadler are o fabrica in Azerbaidjan deci si alte tari au mers inainte.
O fi avind ei banci de lemn dar in prezent se straduiesc sa avanseze., ADY are acuma rame Stadler etajate.

Inteleg ca acolo e Statul stapin, dar cum se face ca acolo cineva din compania Statului are in minte modernizarea? si in Rusia, si in Ucraina dincoace in Franta sau Austria.

Despre faptul ca unele tari care erau in urma noastra au mers inainte.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7656
Data de inscriere : 25/08/2008

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 13:20

Eu sunt împotriva statului social, nu sunt de acord ca eu să mă duc la 2 slujbe iar alții să aștepte ajutorul social și alocațiile copiilor, nu cred că e nevoie să fie tren ieftin peste tot ca să se plimbe blatiștii ce nu au bun simț să-și cumpere bilet la IR cu tarifare de regio! Insă nu sunt nici de acord să rămânem cu material rulant de acum 80 de ani doar pentru premisa că e economic la consum! Ăsta e non-sens, de ce directorul CFR Călători nu circulă cu mașina de serviciu Dacia 1300? E o mașină pe care o poți cârpi în drum dacă se strică ceva, nu are electronică aproape deloc pe ea, poți face curea de transmisie din dresul amantei angajată ca secretară etc., multe plusuri în favoarea acestei mașini. Să bage Malaxe ca să salveze linii precum cea de Dornișoara sau altele unde sunt 3-4 călători gen Grăniceri! Ar fi absurd ca pe 901 să bage Malaxe doar pentru că un netot a ordonat recondiționarea lor! Una e o clădire de patrimoniu, una e un hârb de patrimoniu, bagă-l în muzeu și pace!
Sus In jos
Luca tgv




Numarul mesajelor : 282
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4114
Data de inscriere : 06/06/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 17:07

Dr2005 a scris:
În Europa nu merge nimeni cu cursa de navetişti 200 km. Nu e gândită pentru aşa ceva.

Desiro şi alte automotoare similare o să găseşti în Belgia, Elveţia, probabil şi prin alte părţi. Iar IC-ul lor e cam cum sunt unele R la noi, în sensul că R opreşte peste tot şi IC o dată la vreo 20 - 25 km (deci nu 100 sau 200 km, că la noi sunt situaţii din astea), iar preţul e acelaşi pentru amândouă. Pentru distanţe mai mari ori iei bilet la clasa I (deşi nu-i mare diferenţă), ori te sui la volan, că Europa civilizată are autostrăzi, după care la marginea oraşului intri în parcarea P+R, laşi maşina acolo şi iei tramvaiul/autobuzul mai departe. Şi pentru distanţe şi mai mari ori iei trenul de mare viteză - dacă există - ori găseşti un EC/EN mai dichisit (dacă e de noapte obligatoriu cu cuşete şi dormitoare) ori iei avionul, cam asta e planificarea în domeniul transportului aplicată în V.

In Germania de exemplu exista firma separată pentru traficul local: Deutsche Bahn Regio. Aceasta are mai multe tipuri de trenuri: RBahn,RExpress,IRE si trenuri locale. Toate au același tarif si condiții ca in Desiro( bineînțeles mai curat si întreținut). Ideea e ca sunt diferențe doar la viteza medie si la opriri. Pentru trafic peste 100-125 de km exista DB Fernverkehr ce are trenuri IC,EC,EN,CityNightLine si de mare viteza ICE. Acelea au tarife separate si sunt mult mai confortabile. IC-ul lor e comparabil cu IR-ul nostru dar in rest ne depășesc. Nu cred ca avem cum sa ne luam după ei dar ideea e ca Desiro si alte automotoare de genul asta sunt făcute pentru Regio. Ei folosesc si pe InterRegioExpress(IRE) dar acela e comparabil cu al nostru R- sprinten ceva de gen Regiotrans. Ei au alta infrastructura...îți permiți sa pui deziro pe 100km...face 1h cu un tren RE/IRE...Asta e Off-topic.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 19:05

kristi kkk a scris:
Eu sunt împotriva statului social, nu sunt de acord ca eu să mă duc la 2 slujbe iar alții să aștepte ajutorul social și alocațiile copiilor, nu cred că e nevoie să fie tren ieftin peste tot ca să se plimbe blatiștii ce nu au bun simț să-și cumpere bilet la IR cu tarifare de regio! Insă nu sunt nici de acord să rămânem cu material rulant de acum 80 de ani doar pentru premisa că e economic la consum!
Dacă ar fi tarife ca în Europa, s-ar putea utiliza material rulant mai energofag. Ai fi dispus să plăteşti 3 euro pentru 5 km şi 11 euro pentru 40 la regio? Eu nu cred.


kristi kkk a scris:
Ăsta e non-sens, de ce directorul CFR Călători nu circulă cu mașina de serviciu Dacia 1300?
Are un VW Passat vechi de 10 ani, proprietate personală, pe care oricum nu prea îl foloseşte (merge cu metroul la/de la birou).

kristi kkk a scris:
E o mașină pe care o poți cârpi în drum dacă se strică ceva, nu are electronică aproape deloc pe ea, poți face curea de transmisie din dresul amantei angajată ca secretară etc., multe plusuri în favoarea acestei mașini. Să bage Malaxe ca să salveze linii precum cea de Dornișoara sau altele unde sunt 3-4 călători gen Grăniceri! Ar fi absurd ca pe 901 să bage Malaxe doar pentru că un netot a ordonat recondiționarea lor! Una e o clădire de patrimoniu, una e un hârb de patrimoniu, bagă-l în muzeu și pace!
Pe 901 se merge cu 15 - 20 călători maxim. Ce poţi să bagi la fluxul ăsta ,,imens" de călători?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11401
Data de inscriere : 17/02/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 21:53

Asa cum am vazut la japonezi,eu zic sa se faca si la noi trenuri pentru fiecare cetatean,cu material rulant ultimul racnet,pe banii statului,adica ai acelor (putine) milioane de fraieri care refuzam sa stam cu caciula intinsa
Sa nu uitam de pensiile militarilor in rezerva,care trebuie neaparat crescute substantial.Dar nu ale naivilor care au
luptat in WW II sau in timpul comunistilor au facut instructie si au mers in aplicatii cu soldatii,ci ale politrucilor care au motait prin birouri caldute, iar acum tipa ca din gura de sarpe, ca sa li se dea,de unde, nu stie nimeni....
In tarile care au un nivel crescut de trai datorat dezvoltarii economice(nu vorbesc de arabii din Golf,care au bani fara sa faca nimic), tinerii sunt educati sa invete si sa munceasca,de la varste la care,la noi,nu exista decat pretentii si fite.
Ma repet,spunand ca numai generatia mea este de vina,desi unii au facut-o numai pentru ca odrasla sa nu treaca prinoarece lipsuri pe care le-am avut la vremea lor
In consecinta,vreau trenuri multe,ultramoderne,in fata fiecarei porti,iar societatile de CF sa ne plateasca ele pentru a merge cu trenul
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitimeMar 12 Ian 2016, 09:56

Tot aud ca CFR-Calatori (dar intr-o anumita masura si operatorii privati de transport feroviar) se plang ca nu sunt calatori, nu sunt incasari, de asta se inchid linii, etc!

Insa intreb- ce s-a facut pentru a atrage din nou calatorii spre transportul feroviar ?

Evident ca aici este vorba de politica generala social-economica a guvernului! Ori pana nu se intelege ca dezvoltarea de perspectiva a Romaniei nu se poate face decat investind in 3 domenii majore (care consider ca ar trebui sa fie prioritatea absoluta a oricarui guvern) si anume agricultura (prin reinfiintarea pe scara larga a asociatiilor/cooperativelor agricole), industria (prin reindustrializarea tarii) si transportul feroviar (acum toti au in cap numai autostrazi, dar in transporturi investitiile ar trebui concentrate nu pe autostrazi, ci pe cai ferate si transport naval), Romania nu se va putea dezvolta cu adevarat in perspectiva, ci va supravietui de azi pe maine, cu carpeli si improvizatii!
Sus In jos
Continut sponsorizat





101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
Sus 
Pagina 14 din 43Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 28 ... 43  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 28th January trip Giurgiu Nord - Bucuresti Basarab - Pitesti
» IR.1994/1993 Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: