Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova

In jos 
+70
Bebe
Cipri Andrei Neculai
Laurentiu Ciobanu
Adrian78
andreiutzu
CalinIonMihai
cristi ar
esCapeTUfres123
aris86
florrinel
calatorprinromania
Katalyn
allred
marius664
DUAL
ets2oltromânia
IonutChircu
mihaitzateo
cristy79
LanceR
kristi kkk
dan tm
alex.alexus.tm
riciu
rich1974
allecs
Jhonyla
florin.lifticariu
mielutu zburator
NIKU24
Teodor
mishu88
gvd
Nk11
MRBFCRB
Adirmvl
Grigor
Luca tgv
gtavicecity
Radu
cristi_tgv
19jimmy84
Katalin4653
Rarau
AeroX
Vlad
ldh80
TVlad
Dr2005
didinul
IonutCFR2009
sorin
alliens
Radu Tudor
Vitosa
dexter23
razvan - trenuri
rizelgeorgel2004
ANDU2100HP
ana imfinity
tiberio
brandiburu
DPS
decward
Nesebar
mardaryroby
COSTACHE MIHAIL
Semaca
MariusM
myster2008
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 43  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeMar Ian 12, 2016 10:18 am

Se închid linii, pentru că infrastructura lor este la nivelul anilor '30. Dacă s-ar fi investit măcar în menţinerea acestor linii la o viteză de 70 km/h, fără restricţii de 10 km/h la orice podeţ sau macaz, transportul ar fi devenit mai atractiv. Există o groază de material semibun rămas din reabilitările de pe Coridorul IV care se poate folosi pentru secundare. Şi prin anii '80 se făcea la fel, cam tot ce s-a recuperat din modernizarea magistralelor s-a folosit pe secundare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeMar Ian 12, 2016 10:43 am

Da, intradevar! Despre starea infrastructurii feroviare romanesti de astazi nu are rost sa mai comentam- stie toata lumea ca este dezastroasa!

Insa eu m-am referit la un alt aspect. Ca sa fie bani de investitii in infrastructura feroviara, trebuie intai dezvoltate activitatile direct productive- agricultura si industria, ca sa existe firme mari, puternice , de unde statul sa poata incasa impozite si astfel sa investeasca.

Si ca sa ai ce transporta pe calea ferata , in canditati mari, vagonabile, trebuie sa ai o agricultura moderna, practicata pe mari suprafete compacte (de asta statul trebuie sa stimuleze prin toate mijloacele avute la dispozitie -legale, fiscale, etc- reinfiintarea de asociatii/cooperative agricole), dar si o industrie puternica (de asta spuneam de reindustrializarea tarii).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeMar Ian 12, 2016 11:32 am

Agricultură avem (nu la potenţialul dinainte de 1989, dar avem). Dar şi aici ne lovim de infrastructură, există silozuri mari care nu mai folosesc de mult calea ferată. În plus, caracterul acestor transporturi de cereale e sezonier, când se recoltează grâul/porumbul (că de regulă astea se transportă pe calea ferată). Mai e şi problema că mare parte din recolta noastră merge la export, de regulă pe mare.

Fenomenul e îngrijorător - terenurile noastre sunt cumpărate de societăţi mari, majoritatea străine (dar şi unele româneşti, gen InterAgro), ţăranii ajung sclavi la patroni pe salariul minim.
E drept, din punctul de vedere al operatorului de transport - fie el rutier, feroviar sau naval - firme mari înseamnă depozite mari, deci marfă multă de transportat.
Acum câţiva ani a vrut o firmă germană (parcă germană) să facă 4 trenuri pe zi timp de 3 luni de la silozurile ei din Bărăgan şi Oltenia până în port (era vorba de câteva sute de mii de tone de grâu şi porumb)... nu a avut nimeni material rulant să facă transporturile, nu ştiu ce o fi făcut, dacă o mai fi făcut ceva sau o fi vândut silozurile şi a plecat prin alte părţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11401
Data de inscriere : 17/02/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeMar Ian 12, 2016 12:03 pm

ldh80 a scris:
Tot aud ca CFR-Calatori (dar intr-o anumita masura si operatorii privati de transport feroviar) se plang ca nu sunt calatori, nu sunt incasari, de asta se inchid linii, etc!

Insa intreb- ce s-a facut pentru a atrage din nou calatorii spre transportul feroviar ?

Evident ca aici este vorba de politica generala social-economica a guvernului!  Ori pana nu se intelege ca dezvoltarea de perspectiva a Romaniei nu se poate face decat investind in 3 domenii majore (care consider ca ar trebui sa fie prioritatea absoluta a oricarui guvern) si anume agricultura (prin reinfiintarea pe scara larga a asociatiilor/cooperativelor agricole), industria (prin reindustrializarea tarii) si transportul feroviar (acum toti au in cap numai autostrazi, dar in transporturi investitiile ar trebui concentrate nu pe autostrazi, ci pe cai ferate si transport naval), Romania nu se va putea dezvolta cu adevarat in perspectiva, ci va supravietui de azi pe maine, cu carpeli si improvizatii!
corect,dar sa nu uitam de cooperativizare,ca s-a facut uneori cu pistolul pe masa,dupa model sovietic
iar industria,la randul sau ,s-a realizat cu imprumuturi uriase la bancile internationale;la imprumuturi ne-am chinuit pana in primavara lui 1989
cu transporturile, trebuie sa se dezvolte in functie de necesitati,nu cu prejudecati. nici inainte.nu toate fabricile din Bucuresti aveau cale ferata
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeMar Ian 12, 2016 12:23 pm

Dr2005 a scris:
Agricultură avem (nu la potenţialul dinainte de 1989, dar avem). Dar şi aici ne lovim de infrastructură, există silozuri mari care nu mai folosesc de mult calea ferată. În plus, caracterul acestor transporturi de cereale e sezonier, când se recoltează grâul/porumbul (că de regulă astea se transportă pe calea ferată). Mai e şi problema că mare parte din recolta noastră merge la export, de regulă pe mare.

Fenomenul e îngrijorător - terenurile noastre sunt cumpărate de societăţi mari, majoritatea străine (dar şi unele româneşti, gen InterAgro), ţăranii ajung sclavi la patroni pe salariul minim.
E drept, din punctul de vedere al operatorului de transport - fie el rutier, feroviar sau naval - firme mari înseamnă depozite mari, deci marfă multă de transportat.
Acum câţiva ani a vrut o firmă germană (parcă germană) să facă 4 trenuri pe zi timp de 3 luni de la silozurile ei din Bărăgan şi Oltenia până în port (era vorba de câteva sute de mii de tone de grâu şi porumb)... nu a avut nimeni material rulant să facă transporturile,  nu ştiu ce o fi făcut, dacă o mai fi făcut ceva sau o fi vândut silozurile şi a plecat prin alte părţi.

In 2013 DB avea cel putin 10 garnituri disponibile
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6988
Data de inscriere : 07/09/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeLun Feb 01, 2016 11:09 pm

Navetă de Eacs aparținând Servtrans/GFR, pline cu fier vechi, plecată astăzi la 16:00 din Chitila spre Titu.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Luca tgv




Numarul mesajelor : 282
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4114
Data de inscriere : 06/06/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeJoi Feb 04, 2016 8:57 pm

Au început sa circule din ce in ce mai mult automotoare Desiro cu fotolii pe Pitești la trenurile tarifate R-. Nu ii înțeleg pe cei de la CFR ideea e ca la preț mic condiții bune.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5870
Data de inscriere : 27/02/2013

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeJoi Feb 04, 2016 9:24 pm

Pai este un lucru pozitiv, asa se atrage lumea la tren Smile

Decizia de implementare a tarifarii Regio la automotoarele Desiro este una din cele mai bune din ultimii ani si incep sa se vada deja rezultatele, ei sunt foarte multumiti de cresterea vanzarilor pe Pitesti si se tinde ca in viitor toate trenurile facute cu Desiro sa aiba acest tarif sau pe cat posibil sa nu mai existe Desiro pe rang superior.

Am calatorit frecvent cu IR 1783 "3 in 1": Bucuresti-Pitesti/Targoviste/Campulung si pot sa va spun ca intr-adevar predomina automotoarele cu fotolii, trenul avand mereu grad de ocupare foarte bun. De cateva ori singurul automotor cu 120 de locuri era cel de Campulung What a Face si nu e de mirare, ca la intoarcerea din Campulung era luat cu asalt plecand spre Capitala cel putin 80-90%. Cel de 70 de locuri nu ar fi facut fata.

Spre Pitesti sunt trenuri ieftine cam din ora in ora in anumite intervale si nu prea vad de ce s-ar pune Desiro de 120 de locuri, cele de 70 sunt tocmai bune. Nici ei nu se asteptau ca atata lume sa se intoarca de la dube la tren. Si nu a trecut decat o luna si ceva, multi nici nu au aflat de noile tarife. What a Face
Sus In jos
mihaitzateo




Numarul mesajelor : 106
Localizare : Bucuresti,linia 300
Reputatie : 3842
Data de inscriere : 12/09/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeSam Mar 05, 2016 10:29 pm

S-a modernizat de curand aceasta linie de tren?
Vad ca trenul face acum de la Pitesti la Bucuresti 1 ora si 40 de minute,chiar 1 ora si 35 de minute.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeSam Mar 05, 2016 10:37 pm

Nu cumva firul I e cu 50 km/h şi firul II cu 80? De aia apr diferenţe între trenurile care merg spre Piteşti şi cele care vin.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6765
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeDum Mar 06, 2016 11:10 am

mihaitzateo a scris:
S-a modernizat de curand aceasta linie de tren?
Vad ca trenul face acum de la Pitesti la Bucuresti 1 ora si 40 de minute,chiar  1 ora si 35 de minute.

Nicidecum. Ar fi fost mare eveniment in presa daca era asa. Si de cate ori trec eu pe aici, in medie la cel putin 2 saptamani, as fi vazut ceva omuleti la infrastructura cu niste utilaje.
E vorba insa de firul invers pe care se face mai mult. Linia asta nu mai are sanse decat prin proiectul ala mare de modernizare care ar putea avea loc peste multi ani, odata cu refacerea liniei Valcele - Rm. Valcea. Ca pana acum se facea ceva daca era. Dar sunt si vreo 30 si ceva de km. Probabil ca le trebuie fonduri consistente in reparatie.

Deci timpul de mers pe Pitesti - Bucuresti este in jur de 1h30m. Este putin umflat, si mai sta prin statii aiurea, mai ales pe la Titu, ajungând mereu timpuriu de la Gaesti, chiar cu vreo 10 minute inainte (cu exceptia trenurilor cu grupa de Câmpulung care stationeaza mai mult in Golesti). Deci se poate scoate si mai putin de 1h35m.

Pe firul 1 (Chitila - Contesti hc - aproape de Titu) se circula cu limita de 50 km/h. De aia face cam 2 ore. Firul 2 e apt de 100 km/h. Chiar si pe Golesti - Pitesti se poate merge cu mai mult de 70 km/h (media), dar numai când sunt intarzieri (ajunge pe la 85-90 km/h pe cateva segmente).  

Problema ar fi asa ... ca multe dintre trenurile IR pot fi bagate pe firul 2, lucru care se mai intampla deseori, insa se ajunge in Titu cu vreo 20 minute inainte, asta daca se face redirectionarea din Chitila pe firul 2. E naspa si sa stai atata prin statii, dar e favorabil pentru navetistii de la Titu. Ce vreau sa subliniez insa e ca e pacat ca nu fac mersul pentru firul 2, macar pentru cateva trenuri la care se poate asigura aproape zilnic lipsa traficului pe firul 2, iar daca sa zicem ca apar ceva trenuri ocazionale (de regula marfare) sa le bage pe ele pe firul 1.
Arata altfel sa faci 1h30m din ambele sensuri si chiar pe actuala infrastructura asa cum e ea de amarata.

O chestie pe care n-am prea sesizat-o chiar imediat e ca trenurile astea de pe 901 nu mai merg de vreo 2 ani cu pana in 120 km/h pe Bucuresti Nord - Chitila (si invers), ci cu max 100 km/h.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
mihaitzateo




Numarul mesajelor : 106
Localizare : Bucuresti,linia 300
Reputatie : 3842
Data de inscriere : 12/09/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeDum Mar 06, 2016 4:57 pm

Ma gandeam ca poate s-a modernizat ceva pe linia asta,pentru fabrica Renault.
Nu ar fi asa greu sa se modernizeze,dar na,e in Romania Very Happy .
Eu tin minte,acum vreo 3 ani facea trenul si mai mult,de la Bucuresti la Pitesti.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeDum Mar 06, 2016 7:00 pm

Fir 1, Bucuresti - Titu este asa:
km 00+000...09+400, 120 km/h (livret) > cca. 9 min
km 09+400...10+600, 100 km/h (livret) > cca. 2 min
km 10+600...42+000, 50 km/h (limitare permanenta) > cca. 42 min
km 42+000...48+000, 100 km/h (livret) > cca. 5 min
km 11+950...12+050, 30 km/h restrictie de viteza la racordarea Sabareni
Rezulta cca. 58 min timp de mers Bucuresti Nord-Titu
Sus In jos
IonutChircu

IonutChircu


Numarul mesajelor : 813
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6222
Data de inscriere : 05/05/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeMier Mar 09, 2016 3:57 pm

Uitandu-ma pe o filmare intre Sabareni si Ciocanesti am observat ca sunt doar 3 BLA, desi distanta intre Sabareni si Ciocanesti este de 9km. Care este distanta intre BLA? Stiu ca de obicei este 1,2km, pe anumite sectii am vazut ca sunt la 1,5km, dar aici pare mult mai mare. Si inca o chestie, nu mi se pare ca ar fi egale distantele intre ele...
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
NIKU24




Numarul mesajelor : 207
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4420
Data de inscriere : 27/05/2013

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitimeDum Mai 15, 2016 5:45 pm

Azi trenul 9021 a lovit grav un om intre Gaesti si Patroaia smurdul a venit abea peste 10-15 minute apoi a venit si un elicopter,trenul a avut intraziere de 65 de minute.
Sus In jos
Continut sponsorizat





101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
Sus 
Pagina 15 din 43Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 43  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 28th January trip Giurgiu Nord - Bucuresti Basarab - Pitesti
» IR.1994/1993 Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: