|
| 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
+70Bebe Cipri Andrei Neculai Laurentiu Ciobanu Adrian78 andreiutzu CalinIonMihai cristi ar esCapeTUfres123 aris86 florrinel calatorprinromania Katalyn allred marius664 DUAL ets2oltromânia IonutChircu mihaitzateo cristy79 LanceR kristi kkk dan tm alex.alexus.tm riciu rich1974 allecs Jhonyla florin.lifticariu mielutu zburator NIKU24 Teodor mishu88 gvd Nk11 MRBFCRB Adirmvl Grigor Luca tgv gtavicecity Radu cristi_tgv 19jimmy84 Katalin4653 Rarau AeroX Vlad ldh80 TVlad Dr2005 didinul IonutCFR2009 sorin alliens Radu Tudor Vitosa dexter23 razvan - trenuri rizelgeorgel2004 ANDU2100HP ana imfinity tiberio brandiburu DPS decward Nesebar mardaryroby COSTACHE MIHAIL Semaca MariusM myster2008 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Ian 2016, 10:59 | |
| Doamne dumnezeule, ne-ai terorizat cu obsesiile astea ale tale. Ai putea sa ne spui si pe unde se stricau, spre Tulcea sau spre Mangalia ? Spre Tulcea sunt cel puțin 3-4 ani de cand n-am mai vazut si nici auzit sa mai circule DA/LDH+vagoane, poate doar ocazional când n-au avut auromotor disponibil, iar spre Mangalia, cu exceptia sezonului estival, la unele trenuri circula zilnic malaxele din seria 700. Ca se strica(u) ele in parcurs se strica(u) din cauza reparațiilor de slaba calitate de la depoul desfiintat. Poate ai face bine sa te documentezi si de când s-a desființat Medgidia ca depou, ca observ că-ți place sa-ti insusesti informațiile altora !
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Vin 08 Ian 2016, 12:03, editata de 2 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Ian 2016, 11:40 | |
| @Vitosa iti bati capul degeaba, ideile personale sau daca a vazut el ceva acum 10 ani asa o tine toata viata, nu ii scoti din cap ce a vazut el asa ca practic nu are rost. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Ian 2016, 11:59 | |
| Pe raportările de defectări scrie clar ,,Din: DEPOUL MEDGIDIA". Erau ,,ajutate" să se strice pe Constanţa - Mangalia, sunt discuţii pe la topicele de rigoare despre automotoarele date defecte. Orice defectare în termen de garanţie trebuie comunicată mai departe, iar automotoarele erau în garanţie. Dacă nu vine comunicarea, clar ceva e în neregulă. Sau vine comunicarea ,,în data Z, automotorul X s-a defectat cu agregatul Y. La constatarea efectuată în depou, defectul nu s-a manifestat". Ce îţi spune ţie formularea asta? _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Ian 2016, 12:07 | |
| Bun, sa zicem ca nu i-a placut automotorului briza marii, ce masuri disciplinare s-au luat ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Ian 2016, 12:56 | |
| Asta nu mai ştiu, eventuala sancţiune o dă CFR Călători după procedurile proprii. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 00:56 | |
| Și tu în continuare susții că Desiro ar trebui să facă trenuri de 5-6 ore, cum ar fi 7002, 7001, 11071, 11072, sau Timișoara - Baia Mare (i-am uitat numărul)? Bine că te preocupă soarta CFR Călători dar l-ai îngropa de viu dacă ai ajunge director, l-ai ucide mai mult decât l-au ucis toți șpăgarii care s-au perindat pe la conducere până acum 1-2 ani, și asta doar prin management defectuos (pentru că sunt încrezător în bunele tale intenții și în onestitatea ta cât și în refuzul de a lua/da mită). Asigură-i călătorului condiții decente pentru prețul plătit și durata de deplasare și apoi ai să ai clienți. Bagă-le dezastre pe rute de mediu și lung parcurs și ai să-ți iei adio, ai să stai lângă VT-urile TFC și-ai să te întrebi de ce merg ăia și pe acoperiș doar să nu aibă de-a face cu tramvaiele CFR. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 01:04 | |
| El nu va intelege niciodata ca trebuie oferite conditii moderne calatorilor pentru a avea pretentia sa mai vina la tren, el zice ca orice vechitura e buna, nu conteaza ce conditii ofera. Nu mai suntem acum 30 de ani sa acceptam orice, lumea s-a mai modernizat si are alte asteptari, are nevoie de conditii in timpul calatoriei, asta nu va inteleg si oricat i se va explica tot pe a lui o va tine. Clientul multumit il pastrezi si se va intoarce mereu la tren doar daca i se ofera conditii, altfel(cu malaxa) azi il ai, maine nu il mai ai. Nu am sa uit vorba unor tineri pe la 18-19 ani ce au urcat in malaxa 700, "ce panarama de tren". Tinerii din ziua de azi nu o sa ii atragi in vecii vecilor la tren cu malaxa su cu material rulant gen Desiro plimbat 7 ore de la Baia Mare la Timisoara toata noaptea cand acolo obligatoriu si fara discutie e nevoie de vagoane. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 10:15 | |
| Problema majora care apare la compunerea unui tren cu malaxe (zdruncinaturile) este atunci cand il pui sa ruleze pe sine cu joante si prindere K. Ia pune-l sa circule pe M800 sine noi, sudate si cu prindere elastica... are un mers lin de zici ca nu-i adevarat. Si spre comparatie avem noi in Braila cazul tramvaielor care circula o portiune pe sine noi (mers lin, fara trepidatii) si o alta portiune pe sine vechi unde zdruncina tramvaiul foarte tare si se balanseaza. Deci problema apare de la infrastructura care-i praf si pulbere mai ales pe secundare si nu neaparat de la materialul rulant. La partea interioara a saloanelor este o alta discutie, acolo putem arunca cate pietre vrem spre conducerea CFR Calatori care n-a modernizat deloc malaxele lasandu-le sa arate ca-n in anii comunisti. Sunt curios cum vor rezolva faza cu AC pe malaxe care devine obligatoriu si la regio. Doar sa mai inventeze o noua categorie de tren clasa 3a sau tren suburban ori altceva... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 10:20 | |
| Pentru rutele lungi, cu mai putini calatori, poate o solutie ideala ar fi producerea unor automotoare noi compartimentate, care sa ofere acceleasi conditii de confort ca si vagoanele obisnuite compartimentate, dar care sa aiba un consum redus de motorina, ca un Desiro.
Nu stiu daca vreun producator european renumit de material rulant feroviar nou realizeaza asa ceva. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 13:46 | |
| - ldh80 a scris:
- Pentru rutele lungi, cu mai putini calatori, poate o solutie ideala ar fi producerea unor automotoare noi compartimentate, care sa ofere acceleasi conditii de confort ca si vagoanele obisnuite compartimentate, dar care sa aiba un consum redus de motorina, ca un Desiro.
Nu stiu daca vreun producator european renumit de material rulant feroviar nou realizeaza asa ceva. Eu asta tot susțin de nu știu când. Singurele automotoare/rame decente pentru mediu-lung parcurs din România, la acest moment, sunt ADH 11 și, eventual, VT 624 dar doar pentru că au niște banchete extrem de comode. În rest, ramele Z, Desiro, Malaxa 700/900 și LVT n-ar trebui să circule mai mult de 2 ore, că sunt un chin pentru călător. Și până la urmă un producător ar trebui să satisfacă cerințele clientului, indiferent dacă în mod normal produce acel tip de vehicul sau nu. Adică dacă eu, CFR Călători, cer 10 rame electrice cu interior similar 22-76/96 sau 20-76, ar trebui ca producătorul să le facă EXACT cum i le cer, pentru că de-asta-l plătesc. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 18:24 | |
| Eu m-am lamurit de un lucru: si anume ca asta cu satisfactia clientului este doar abureala de doi bani. Satisfactia clientului este respectata daca aduce beneficii furnizorului, altmiteri, este doar o poezie buna la simpozioane, manifestari si prezentari de ghiduri samd. Si aci nu ma refer la un domeniu anume. Mi-a luat ceva timp sa ajung la concluzia asta dar asa e. Si inca ceva: 2 exceptii notabile de ce la ceea ce am enuntat mai este - la firmele mici si/sau care vor sa intre pe o noua piata. Si asta doar pana cresc si/sau intre pe piata. Dupa care se aplica iar regula satisfacem clientul daca si numai daca ne convine. - daca exista reglementari obligatorii, dar si atunci se incearca pe cat posibil fentarea lor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 18:50 | |
| Exceptând câteva rame electrice făcute pe comandă specială pentru nişte privaţi, cam toate automotoarele şi ramele electrice noi din Europa arată în interior fix ca Desiro-urile noastre. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 18:54 | |
| Sint motive anume pentru care toate arata asa sau aproape exact asa? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 19:16 | |
| - Adirmvl a scris:
- Sint motive anume pentru care toate arata asa sau aproape exact asa?
Dotarile sunt standard pentru toate si pretul cel mai mic ca sunt folosite pentru trenuri regio pe sectii secundare |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Sam 09 Ian 2016, 20:12 | |
| În Belgia se folosesc Desiro MainLine pe IC. Interiorul arată aşa: [Foto: Marco van Uden, http://www.railfaneurope.net/pix/be/electric/emu/AM08/interior/pix.html ] Dar scaunele sunt la fel de proaste ca cele de pe Desiro-urile noastre, degeaba arată mai frumos. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
| |
| | | | 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |