Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova

In jos 
+70
Bebe
Cipri Andrei Neculai
Laurentiu Ciobanu
Adrian78
andreiutzu
CalinIonMihai
cristi ar
esCapeTUfres123
aris86
florrinel
calatorprinromania
Katalyn
allred
marius664
DUAL
ets2oltromânia
IonutChircu
mihaitzateo
cristy79
LanceR
kristi kkk
dan tm
alex.alexus.tm
riciu
rich1974
allecs
Jhonyla
florin.lifticariu
mielutu zburator
NIKU24
Teodor
mishu88
gvd
Nk11
MRBFCRB
Adirmvl
Grigor
Luca tgv
gtavicecity
Radu
cristi_tgv
19jimmy84
Katalin4653
Rarau
AeroX
Vlad
ldh80
TVlad
Dr2005
didinul
IonutCFR2009
sorin
alliens
Radu Tudor
Vitosa
dexter23
razvan - trenuri
rizelgeorgel2004
ANDU2100HP
ana imfinity
tiberio
brandiburu
DPS
decward
Nesebar
mardaryroby
COSTACHE MIHAIL
Semaca
MariusM
myster2008
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 27 ... 43  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6765
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 12:37

Luca tgv a scris:
AeroX a scris:


Ah, stati asa: pe Golesti - Pitesti se circula si cu 85-90 km/h. Am prins zile si am masurat pe GPS.

Desiro merge mai încet decât tren plus vagoane din cauza sistemului Induși/PZB la trecerea podului peste Argeș. Încetinește sub 40... Plus zona liniei din Pitești cu 60... Oricum 8km nu mai contează.

Nu are asta importanta. Ca incetineste Desiro putin la pod plus putin mai incolo la o restrictie de 30 km/h la o trecere de nivel. Ideea e ca in rest se poate merge cu mai mult de 60 - cat ai mentionat tu. Merge cu cel putin 70 km/h in medie.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5276
Data de inscriere : 20/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 12:46

Viteza e rezonabila, problema a fost ca tarifele IR sunt mult mai ridicate fata de auto. Voi de ce credeti ca au facut tarifare de regio la majoritatea IR? Sunt 4 perechi de IR pe ruta craiova-pitesti-bucuresti dintre care doua au tarife de regio. S-au uitat si ei in buzunare si au vazut ca nu au incasari.
Sus In jos
Luca tgv




Numarul mesajelor : 282
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4114
Data de inscriere : 06/06/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 12:58

Eu unul nu văd decât o singura soluție. Toate trenurile tarifare regio indiferent ca e clasic sau desiro foste IR( la care se va cere si rezervare de loc 4 lei in plus peste tariful R-, si introducerea a doua perechi de trenuri cu compunere EGM 63+3*21-76,1*10-90 care sa nu oprească pe București N-Pitești deloc. Acestea sa scoată 1h 15-30m si tarifare IR pentru cei care au bani si vor sa meargă mai repede.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6765
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 13:13

rich1974 a scris:
Viteza e rezonabila, problema a fost ca tarifele IR sunt mult mai ridicate fata de auto. Voi de ce credeti ca au facut tarifare de regio la majoritatea IR? Sunt 4 perechi de IR pe ruta craiova-pitesti-bucuresti dintre care doua au tarife de regio. S-au uitat si ei in buzunare si au vazut ca nu au incasari.

Faza e ca s-ar descurca si cu un fir intre Chitila si Titu, cu cel de 100 km/h (fiindca celelalte IR din sensul invers sunt decalate cu 30 minute. De la Pitesti se pleaca la ora fixa, iar din Bucuresti Nord la si 30, deci nici nu sosesc inca la Titu). In cea mai mare parte a orelor, zilelor, majoritatea IR-urilor pot fi redictionate pe firul 2. Ar trebui facut mersul pentru firul 2, iar in situatia in care nu se poate circula pe el, o statie sau doua nu e crima sa mergi pe firul 1 cu 50 km/h. Fata de cum e acum, ajungi in Titu cu 20 minute inainte si e bucuria fumatorilor, vorba vine.

Timpii redusi cat mai mult dupa estimarile mele de cand am tot mers pe sectia asta ar fi acestia (doar trenurile Bucuresti - Pitesti fara grupe de atasat/detasat):
Pitesti - Golesti: 8 minute.
Golesti - Gaesti: 20 minute.
Gaesti - Titu: 14 minute.
Titu - Bucuresti Nord: 35 minute.

Deci am prins zile in care s-a facut efectiv atat pe segmentele respective, dar nu laolalta. Cel mai des prinzi acesti timpi cand sunt intarzieri si trag mecanicii tare sa mai recupereze ceva.

Total: 1h17m. Mai bine bagi pe site-ul cu mersul trenurilor o asemenea durata, chiar daca nu poti garanta zi de zi, ora de ora si intarzii cu vreo 10 minute acolo. In conditii normale de mers, desigur, facem abstractie de vremurile nasoale si defectiunile trenului sau instalatiei de cale ferata. Dar nu arata altfel din punct de vedere comercial o asemenea durata?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Luca tgv




Numarul mesajelor : 282
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4114
Data de inscriere : 06/06/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 13:23

Nu ai cum sa bagi in sistem si sa minți lumea ca ii duci intr-o ora... Dacă e o studenta care nici nu știe cu ce merge si crede ca face chiar atât si își ia legătura din Pitești la 5 minute.... Ce face? Altceva se poate face... Firul doi exclusiv pt. IR sau RE si firul 1 pt. Regio... Marfarele pe unde prind. In cazul încrucișărilor se pot face pe abatutele ambelor fire in mai multe stații. Face mai puțin un IR Chitila-Titu dacă oprește 3-4 minute la Ghergani la cruce decât dacă merge cu 50 km/h... Asta se poate face. Si mersul un pic de tot adaptat. Dar eu zic sa reabiliteze Chitila-Titu la 120km/h ca doar sunt 40 de km ținând cont ca e aglomerata secția fiind comuna cu București-Târgoviște. Oricum e in masterplan, chiar la 160 + electrificare si restul spre Pitești când o veni timpul... Dar tot se va circula Diesel deci 100-120km/h.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 13:34

Luca tgv a scris:
AeroX a scris:


Ah, stati asa: pe Golesti - Pitesti se circula si cu 85-90 km/h. Am prins zile si am masurat pe GPS.

Desiro merge mai încet decât tren plus vagoane din cauza sistemului Induși/PZB la trecerea podului peste Argeș. Încetinește sub 40... Plus zona liniei din Pitești cu 60... Oricum 8km nu mai contează.

Acolo are o limitare cu inductor si trebuie sa reduca sub 40 km/h
Un microbuz face 1h15 min dar din Militari si de acolo pana la GDN mai faci jumate de ora
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6765
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 14:07

Luca tgv a scris:
Nu ai cum sa bagi in sistem si sa minți lumea ca ii duci intr-o ora... Dacă e o studenta care nici nu știe cu ce merge si crede ca face chiar atât si își ia legătura din Pitești la 5 minute.... Ce face? Altceva se poate face... Firul doi exclusiv pt. IR sau RE si firul 1 pt. Regio... Marfarele pe unde prind. In cazul încrucișărilor se pot face pe abatutele ambelor fire in mai multe stații. Face mai puțin un IR Chitila-Titu dacă oprește 3-4 minute la Ghergani la cruce decât dacă merge cu 50 km/h... Asta se poate face. Si mersul un pic de tot adaptat. Dar eu zic sa reabiliteze Chitila-Titu la 120km/h ca doar sunt 40 de km ținând cont ca e aglomerata secția fiind comuna cu București-Târgoviște. Oricum e in masterplan, chiar la 160 + electrificare si restul spre Pitești când o veni timpul... Dar tot se va circula Diesel deci 100-120km/h.

Exagerat! Adica cu ce sa minti? E timp fizic real ce se poate obtine! Si studenta cu legaturi unde? Fii serios!  Very Happy Ce legaturi face Pitestiul decat directe cu Curtea de Arges si Craiova?! Iar aici sunt trenurile directe de la Bucuresti. Nu sta nimeni cu legaturi la Pitesti la IR, chiar si Regio (iar in cazul asta legaturile sunt la ceva timp de asteptat oricum, nu doar 10-20 minute). Oamenii care bantuie prin gara Pitestiului nu sunt cu legaturi la trenuri, ci vin devreme sa-si astepte trenul (Regio de obicei pentru Piatra Olt) care-i duce acasa.
Si pana la urma poti avea si timpul asta anormal de 2h si tot poti sa intarzii oricum in alte circumstante. Deci chiar daca!

Cat despre fire, asta ziceam si eu deja! Regio de Basarab pot merge bine mersi pe firul 1, nu are importanta la aceste trenuri. Ma refeream strict la IR.
Asta cu reabilitarea vedem la pullivara.  tongue  Varianta mea probeaza realitatea imediata! Si daca nu ma insel, prin 2010, 2011, mersul chiar era facut pentru firul 2. Era gen 1h38m in loc de 1h55m in medie acum!
Iar la Ghergani, te cam inseli. Intre Ghergani - Titu sunt vreo 10 km. Relativ 5 km intre Ghergani - Contesti si Contesti - Titu. 5 km ii parcurgi cu 50 km/h si ceilalti 5 cu 100 km/h. Iesi mai bine pe firul 1 decat sa tii trenul aiurea la cruci pe linie dubla. Alea 4-5 minute stationand degeaba mai bine le adaugi mergand. Calatorul de rand devine frustrat cand vede ca i se opreste trenul aiurea.

Iar ce ai zis mai sus cu trenuri IR clasice, daca nu le bagi pana la Craiova, eventual pana la Timisoara cu schimbare de locomotiva -> nu merita tariful de IR. IR doar Bucuresti - Pitesti nu merita chiar si fara opriri, iar pe locomotiva+vagoane pe ce ca n-ai calatori la pret de IR oricum nici nu renteaza, doar de aia avem Desiro pe aici!
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12288
Data de inscriere : 03/11/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 14:32

In privinta liniei, daca vreodata a sa vedem 120 km/h Bucuresti-Pitesti fara restrictie, in tractiune diesel, e mai mult decat acceptabil!

Si daca se va reabilita vreodata la aceasta viteza, sa scapam si de vesnicele probleme - ba ca e un macaz uzat, ba ca e un podet vechi, ba ca e terasamentul instabil! Adica atunci când te apuci de reabilitat linia sa faci o treaba completa si gospodareasca- nu sa mergi un timp cu 120 km/h si apoi restrictie de 30 km/h ca nu stiu ce macaz sau podet e uzat!
Sus In jos
Luca tgv




Numarul mesajelor : 282
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4114
Data de inscriere : 06/06/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 15:05

E in masterplan reabilitarea ca varianta a coridorului 4 si refacerea Vâlcele-RM Vâlcea. Se poate...

P.S In 2010 nu era Restricția de 50...
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6988
Data de inscriere : 07/09/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 07 Ian 2016, 23:35

Dr2005 a scris:
mielutu zburator a scris:
Câtă dreptate ai... Poate te-o auzi cineva și și-o deschide ochii. Ce să faci cu Desiro, care e mai sensibil și finuț ca o femeie gravidă, pe liniile denivelate, exfoliate din România, la curse lungi de nu știu câte ore în 35-40 de grade, și cu un echipaj de întreținere obișnuit cu Malaxe, LVT, DA, etc., adică vehicule foarte rezistente, care suportă orice fel de ulei, orice fel de motorină, etc.. Normal că bietele Desiro s-au dus naibii atât de repede; folosite complet necorespunzător (la trenuri de peste 2 ore 30), întreținute ca DA-ul deși ele sunt sensibile și pretențioase rău, chinuite pe șine proaste ore-n șir. Și unii le vor la trenuri R de 5 ore deși o lecție clară s-ar fi putut trage de aici.

Aceleaşi Desiro circulă bine mersi în Ungaria, Austria şi Germania. Cele din România sunt identice cu cele din Germania (chiar şi manualul le numeşte ,,automotarele Siemens Desiro - DB VT642"). În Ungaria am mers cu Desiro în împrejurimile Budapestei, afară erau -15 grade C (da, MINUS cincisprezece grade C), dar automotorul nu avea nicio problemă, era cald în salon, WC-ul era curat şi funcţional (de fapt,WCul a fost principalul motiv pentru care am luat trenul şi nu metroul, că budele publice în Budapesta sunt rare şi cu taxă). E o problemă de întreţinere, plus că Desiro are multe echipamente electronice pe el, mult mai uşor de stricat (uşi, WC,climatizare ş.a.m.d.) şi greu de înlocuit (asta e buba cu electronica, dacă se strică ceva mai vechi de 10 ani, greu mai găseşti piese de schimb), pe când la Malaxa ai doar computerul de bord şi atât.
Nu ştiu de ce am senzaţia că Desiro-urile noastre circulă cu apă în loc de antigel... asta poate explica multe.

Eu ce doamne iartă-mă am spus? Nu că e INADECVAT condițiilor de exploatare din România?! Nu cred că ungurii aleargă bietul șobolan câte 5 ore precum visai tu să alerge pe 7001/2! Ungurii au avut probabil și un contract care să asigure mentenanța, pentru că până la urmă și ei tot ex-comuniști sunt, tot cu *las-o bă că merge, merge și cu ulei d-ăla ieftin nu trebuie ulei bun*. Eu nu am zis că Desiro e un dezastru, dar folosit precum a fost utilizat s-a dovedit a fi un mare eșec! Desiro să alerge 2 ore maxim, pe rute cu mers cadențat ȘI TARIF DE REGIO, precum Pitești - București sau București - Urziceni sau Sibiu - Copșa ș.a.m.d, căci el pentru asta e făcut. Pentru trenuri de scurt parcurs indiferent de rangul în care merge, că e R sau IR sau IC sau știu eu ce. În plus trebuie avut grijă de el, că e sensibil și pretențios (compară-l cu AM-urile tip Y din Croația, niște hoașce bătrâne care aleargă pe linii bine-mersi) iar românul nu e obișnuit să aibă grijă de un vehicul atât de sensibil. Românul are nevoie de un vehicul fiabil, greu de stricat, cu o tehnologie simplă și eficientă - rudimentar, într-un cuvânt.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7107
Data de inscriere : 28/03/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeVin 08 Ian 2016, 00:12

Curios fapt ca doar prin zona capitalei se strica Desiro-urile astea intr-o veselie. Sa fie oare proasta intretinere doar a depoului Bucuresti Calatori ? Suspect
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6469
Data de inscriere : 31/08/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeVin 08 Ian 2016, 00:33

alex.alexus.tm a scris:
Curios fapt ca doar prin zona capitalei se strica Desiro-urile astea intr-o veselie. Sa fie oare proasta intretinere doar a depoului Bucuresti Calatori ? Suspect

O constatare bună...! Astea de pe Odorhei n-au avut nici pe sărăcia, deşi au fost minime şi de -18 pe unde au prestat.
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7107
Data de inscriere : 28/03/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeVin 08 Ian 2016, 00:47

N-am auzit de cazuri de genul in zona Cluj, Iasi, Sibiu, zone unde mai circula Desiro. La depoul Timisoara sunt iar destule care servesc rutele din zona (catre Jimbolia, Vrsac, Tg Mures, Baia Mare, Buzias-Lugoj, Cluj) si nu am auzit cazuri din astea. Au fost 2-3 zile in care IR 1743 (catre BM) a fost facut cu Loc+vagoane din cauza lipsei unei sageti, dar a fost caz izolat.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9103
Reputatie : 13010
Data de inscriere : 16/07/2014

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeVin 08 Ian 2016, 08:30

Si ce e de facut daca intr-o anumita parte a tarii se strica mereu malaxele, sagetile si ramele electrice?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitimeVin 08 Ian 2016, 09:03

E chestie de management... de exemplu, la Medgidia nu se mai strică 700-urile după ce depoul a devenit remiză a Ploieştiului. Înainte le dădeau ăia defecte ca să facă cu DA-ul, din motive lesne de înţeles.

Cred că Desiro-urile de la unguri au un rulaj mai mare decât ale noastre, chiar dacă, poate, cursele sunt mai scurte. Merg 2 ore, stau 10 minute, pleacă înapoi şi tot aşa. Un astfel de mijloc de transport - de fapt orice mijloc de transport la care diagnoza se face computerizat - ar trebui să poată circula multicel într-o zi, măcar 12 ore, dacă nu mai mult.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
Sus 
Pagina 12 din 43Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 27 ... 43  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 28th January trip Giurgiu Nord - Bucuresti Basarab - Pitesti
» IR.1994/1993 Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: