|
| 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
+70Bebe Cipri Andrei Neculai Laurentiu Ciobanu Adrian78 andreiutzu CalinIonMihai cristi ar esCapeTUfres123 aris86 florrinel calatorprinromania Katalyn allred marius664 DUAL ets2oltromânia IonutChircu mihaitzateo cristy79 LanceR kristi kkk dan tm alex.alexus.tm riciu rich1974 allecs Jhonyla florin.lifticariu mielutu zburator NIKU24 Teodor mishu88 gvd Nk11 MRBFCRB Adirmvl Grigor Luca tgv gtavicecity Radu cristi_tgv 19jimmy84 Katalin4653 Rarau AeroX Vlad ldh80 TVlad Dr2005 didinul IonutCFR2009 sorin alliens Radu Tudor Vitosa dexter23 razvan - trenuri rizelgeorgel2004 ANDU2100HP ana imfinity tiberio brandiburu DPS decward Nesebar mardaryroby COSTACHE MIHAIL Semaca MariusM myster2008 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 12:37 | |
| - Luca tgv a scris:
- AeroX a scris:
Ah, stati asa: pe Golesti - Pitesti se circula si cu 85-90 km/h. Am prins zile si am masurat pe GPS. Desiro merge mai încet decât tren plus vagoane din cauza sistemului Induși/PZB la trecerea podului peste Argeș. Încetinește sub 40... Plus zona liniei din Pitești cu 60... Oricum 8km nu mai contează. Nu are asta importanta. Ca incetineste Desiro putin la pod plus putin mai incolo la o restrictie de 30 km/h la o trecere de nivel. Ideea e ca in rest se poate merge cu mai mult de 60 - cat ai mentionat tu. Merge cu cel putin 70 km/h in medie. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5276 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 12:46 | |
| Viteza e rezonabila, problema a fost ca tarifele IR sunt mult mai ridicate fata de auto. Voi de ce credeti ca au facut tarifare de regio la majoritatea IR? Sunt 4 perechi de IR pe ruta craiova-pitesti-bucuresti dintre care doua au tarife de regio. S-au uitat si ei in buzunare si au vazut ca nu au incasari. |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4114 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 12:58 | |
| Eu unul nu văd decât o singura soluție. Toate trenurile tarifare regio indiferent ca e clasic sau desiro foste IR( la care se va cere si rezervare de loc 4 lei in plus peste tariful R-, si introducerea a doua perechi de trenuri cu compunere EGM 63+3*21-76,1*10-90 care sa nu oprească pe București N-Pitești deloc. Acestea sa scoată 1h 15-30m si tarifare IR pentru cei care au bani si vor sa meargă mai repede. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 13:13 | |
| - rich1974 a scris:
- Viteza e rezonabila, problema a fost ca tarifele IR sunt mult mai ridicate fata de auto. Voi de ce credeti ca au facut tarifare de regio la majoritatea IR? Sunt 4 perechi de IR pe ruta craiova-pitesti-bucuresti dintre care doua au tarife de regio. S-au uitat si ei in buzunare si au vazut ca nu au incasari.
Faza e ca s-ar descurca si cu un fir intre Chitila si Titu, cu cel de 100 km/h (fiindca celelalte IR din sensul invers sunt decalate cu 30 minute. De la Pitesti se pleaca la ora fixa, iar din Bucuresti Nord la si 30, deci nici nu sosesc inca la Titu). In cea mai mare parte a orelor, zilelor, majoritatea IR-urilor pot fi redictionate pe firul 2. Ar trebui facut mersul pentru firul 2, iar in situatia in care nu se poate circula pe el, o statie sau doua nu e crima sa mergi pe firul 1 cu 50 km/h. Fata de cum e acum, ajungi in Titu cu 20 minute inainte si e bucuria fumatorilor, vorba vine. Timpii redusi cat mai mult dupa estimarile mele de cand am tot mers pe sectia asta ar fi acestia (doar trenurile Bucuresti - Pitesti fara grupe de atasat/detasat): Pitesti - Golesti: 8 minute. Golesti - Gaesti: 20 minute. Gaesti - Titu: 14 minute. Titu - Bucuresti Nord: 35 minute. Deci am prins zile in care s-a facut efectiv atat pe segmentele respective, dar nu laolalta. Cel mai des prinzi acesti timpi cand sunt intarzieri si trag mecanicii tare sa mai recupereze ceva. Total: 1h17m. Mai bine bagi pe site-ul cu mersul trenurilor o asemenea durata, chiar daca nu poti garanta zi de zi, ora de ora si intarzii cu vreo 10 minute acolo. In conditii normale de mers, desigur, facem abstractie de vremurile nasoale si defectiunile trenului sau instalatiei de cale ferata. Dar nu arata altfel din punct de vedere comercial o asemenea durata? |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4114 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 13:23 | |
| Nu ai cum sa bagi in sistem si sa minți lumea ca ii duci intr-o ora... Dacă e o studenta care nici nu știe cu ce merge si crede ca face chiar atât si își ia legătura din Pitești la 5 minute.... Ce face? Altceva se poate face... Firul doi exclusiv pt. IR sau RE si firul 1 pt. Regio... Marfarele pe unde prind. In cazul încrucișărilor se pot face pe abatutele ambelor fire in mai multe stații. Face mai puțin un IR Chitila-Titu dacă oprește 3-4 minute la Ghergani la cruce decât dacă merge cu 50 km/h... Asta se poate face. Si mersul un pic de tot adaptat. Dar eu zic sa reabiliteze Chitila-Titu la 120km/h ca doar sunt 40 de km ținând cont ca e aglomerata secția fiind comuna cu București-Târgoviște. Oricum e in masterplan, chiar la 160 + electrificare si restul spre Pitești când o veni timpul... Dar tot se va circula Diesel deci 100-120km/h. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 13:34 | |
| - Luca tgv a scris:
- AeroX a scris:
Ah, stati asa: pe Golesti - Pitesti se circula si cu 85-90 km/h. Am prins zile si am masurat pe GPS. Desiro merge mai încet decât tren plus vagoane din cauza sistemului Induși/PZB la trecerea podului peste Argeș. Încetinește sub 40... Plus zona liniei din Pitești cu 60... Oricum 8km nu mai contează. Acolo are o limitare cu inductor si trebuie sa reduca sub 40 km/h Un microbuz face 1h15 min dar din Militari si de acolo pana la GDN mai faci jumate de ora |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 14:07 | |
| - Luca tgv a scris:
- Nu ai cum sa bagi in sistem si sa minți lumea ca ii duci intr-o ora... Dacă e o studenta care nici nu știe cu ce merge si crede ca face chiar atât si își ia legătura din Pitești la 5 minute.... Ce face? Altceva se poate face... Firul doi exclusiv pt. IR sau RE si firul 1 pt. Regio... Marfarele pe unde prind. In cazul încrucișărilor se pot face pe abatutele ambelor fire in mai multe stații. Face mai puțin un IR Chitila-Titu dacă oprește 3-4 minute la Ghergani la cruce decât dacă merge cu 50 km/h... Asta se poate face. Si mersul un pic de tot adaptat. Dar eu zic sa reabiliteze Chitila-Titu la 120km/h ca doar sunt 40 de km ținând cont ca e aglomerata secția fiind comuna cu București-Târgoviște. Oricum e in masterplan, chiar la 160 + electrificare si restul spre Pitești când o veni timpul... Dar tot se va circula Diesel deci 100-120km/h.
Exagerat! Adica cu ce sa minti? E timp fizic real ce se poate obtine! Si studenta cu legaturi unde? Fii serios! Ce legaturi face Pitestiul decat directe cu Curtea de Arges si Craiova?! Iar aici sunt trenurile directe de la Bucuresti. Nu sta nimeni cu legaturi la Pitesti la IR, chiar si Regio (iar in cazul asta legaturile sunt la ceva timp de asteptat oricum, nu doar 10-20 minute). Oamenii care bantuie prin gara Pitestiului nu sunt cu legaturi la trenuri, ci vin devreme sa-si astepte trenul (Regio de obicei pentru Piatra Olt) care-i duce acasa. Si pana la urma poti avea si timpul asta anormal de 2h si tot poti sa intarzii oricum in alte circumstante. Deci chiar daca! Cat despre fire, asta ziceam si eu deja! Regio de Basarab pot merge bine mersi pe firul 1, nu are importanta la aceste trenuri. Ma refeream strict la IR. Asta cu reabilitarea vedem la pullivara. Varianta mea probeaza realitatea imediata! Si daca nu ma insel, prin 2010, 2011, mersul chiar era facut pentru firul 2. Era gen 1h38m in loc de 1h55m in medie acum! Iar la Ghergani, te cam inseli. Intre Ghergani - Titu sunt vreo 10 km. Relativ 5 km intre Ghergani - Contesti si Contesti - Titu. 5 km ii parcurgi cu 50 km/h si ceilalti 5 cu 100 km/h. Iesi mai bine pe firul 1 decat sa tii trenul aiurea la cruci pe linie dubla. Alea 4-5 minute stationand degeaba mai bine le adaugi mergand. Calatorul de rand devine frustrat cand vede ca i se opreste trenul aiurea. Iar ce ai zis mai sus cu trenuri IR clasice, daca nu le bagi pana la Craiova, eventual pana la Timisoara cu schimbare de locomotiva -> nu merita tariful de IR. IR doar Bucuresti - Pitesti nu merita chiar si fara opriri, iar pe locomotiva+vagoane pe ce ca n-ai calatori la pret de IR oricum nici nu renteaza, doar de aia avem Desiro pe aici! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 14:32 | |
| In privinta liniei, daca vreodata a sa vedem 120 km/h Bucuresti-Pitesti fara restrictie, in tractiune diesel, e mai mult decat acceptabil!
Si daca se va reabilita vreodata la aceasta viteza, sa scapam si de vesnicele probleme - ba ca e un macaz uzat, ba ca e un podet vechi, ba ca e terasamentul instabil! Adica atunci când te apuci de reabilitat linia sa faci o treaba completa si gospodareasca- nu sa mergi un timp cu 120 km/h si apoi restrictie de 30 km/h ca nu stiu ce macaz sau podet e uzat! |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4114 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 15:05 | |
| E in masterplan reabilitarea ca varianta a coridorului 4 si refacerea Vâlcele-RM Vâlcea. Se poate...
P.S In 2010 nu era Restricția de 50... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 23:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- mielutu zburator a scris:
- Câtă dreptate ai... Poate te-o auzi cineva și și-o deschide ochii. Ce să faci cu Desiro, care e mai sensibil și finuț ca o femeie gravidă, pe liniile denivelate, exfoliate din România, la curse lungi de nu știu câte ore în 35-40 de grade, și cu un echipaj de întreținere obișnuit cu Malaxe, LVT, DA, etc., adică vehicule foarte rezistente, care suportă orice fel de ulei, orice fel de motorină, etc.. Normal că bietele Desiro s-au dus naibii atât de repede; folosite complet necorespunzător (la trenuri de peste 2 ore 30), întreținute ca DA-ul deși ele sunt sensibile și pretențioase rău, chinuite pe șine proaste ore-n șir. Și unii le vor la trenuri R de 5 ore deși o lecție clară s-ar fi putut trage de aici.
Aceleaşi Desiro circulă bine mersi în Ungaria, Austria şi Germania. Cele din România sunt identice cu cele din Germania (chiar şi manualul le numeşte ,,automotarele Siemens Desiro - DB VT642"). În Ungaria am mers cu Desiro în împrejurimile Budapestei, afară erau -15 grade C (da, MINUS cincisprezece grade C), dar automotorul nu avea nicio problemă, era cald în salon, WC-ul era curat şi funcţional (de fapt,WCul a fost principalul motiv pentru care am luat trenul şi nu metroul, că budele publice în Budapesta sunt rare şi cu taxă). E o problemă de întreţinere, plus că Desiro are multe echipamente electronice pe el, mult mai uşor de stricat (uşi, WC,climatizare ş.a.m.d.) şi greu de înlocuit (asta e buba cu electronica, dacă se strică ceva mai vechi de 10 ani, greu mai găseşti piese de schimb), pe când la Malaxa ai doar computerul de bord şi atât. Nu ştiu de ce am senzaţia că Desiro-urile noastre circulă cu apă în loc de antigel... asta poate explica multe. Eu ce doamne iartă-mă am spus? Nu că e INADECVAT condițiilor de exploatare din România?! Nu cred că ungurii aleargă bietul șobolan câte 5 ore precum visai tu să alerge pe 7001/2! Ungurii au avut probabil și un contract care să asigure mentenanța, pentru că până la urmă și ei tot ex-comuniști sunt, tot cu *las-o bă că merge, merge și cu ulei d-ăla ieftin nu trebuie ulei bun*. Eu nu am zis că Desiro e un dezastru, dar folosit precum a fost utilizat s-a dovedit a fi un mare eșec! Desiro să alerge 2 ore maxim, pe rute cu mers cadențat ȘI TARIF DE REGIO, precum Pitești - București sau București - Urziceni sau Sibiu - Copșa ș.a.m.d, căci el pentru asta e făcut. Pentru trenuri de scurt parcurs indiferent de rangul în care merge, că e R sau IR sau IC sau știu eu ce. În plus trebuie avut grijă de el, că e sensibil și pretențios (compară-l cu AM-urile tip Y din Croația, niște hoașce bătrâne care aleargă pe linii bine-mersi) iar românul nu e obișnuit să aibă grijă de un vehicul atât de sensibil. Românul are nevoie de un vehicul fiabil, greu de stricat, cu o tehnologie simplă și eficientă - rudimentar, într-un cuvânt. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Ian 2016, 00:12 | |
| Curios fapt ca doar prin zona capitalei se strica Desiro-urile astea intr-o veselie. Sa fie oare proasta intretinere doar a depoului Bucuresti Calatori ? |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6469 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Ian 2016, 00:33 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Curios fapt ca doar prin zona capitalei se strica Desiro-urile astea intr-o veselie. Sa fie oare proasta intretinere doar a depoului Bucuresti Calatori ?
O constatare bună...! Astea de pe Odorhei n-au avut nici pe sărăcia, deşi au fost minime şi de -18 pe unde au prestat. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Ian 2016, 00:47 | |
| N-am auzit de cazuri de genul in zona Cluj, Iasi, Sibiu, zone unde mai circula Desiro. La depoul Timisoara sunt iar destule care servesc rutele din zona (catre Jimbolia, Vrsac, Tg Mures, Baia Mare, Buzias-Lugoj, Cluj) si nu am auzit cazuri din astea. Au fost 2-3 zile in care IR 1743 (catre BM) a fost facut cu Loc+vagoane din cauza lipsei unei sageti, dar a fost caz izolat. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Ian 2016, 08:30 | |
| Si ce e de facut daca intr-o anumita parte a tarii se strica mereu malaxele, sagetile si ramele electrice? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Ian 2016, 09:03 | |
| E chestie de management... de exemplu, la Medgidia nu se mai strică 700-urile după ce depoul a devenit remiză a Ploieştiului. Înainte le dădeau ăia defecte ca să facă cu DA-ul, din motive lesne de înţeles.
Cred că Desiro-urile de la unguri au un rulaj mai mare decât ale noastre, chiar dacă, poate, cursele sunt mai scurte. Merg 2 ore, stau 10 minute, pleacă înapoi şi tot aşa. Un astfel de mijloc de transport - de fapt orice mijloc de transport la care diagnoza se face computerizat - ar trebui să poată circula multicel într-o zi, măcar 12 ore, dacă nu mai mult. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
| |
| | | | 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |