|
| 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita | |
|
+112Katalyn marius664 Luca tgv Jurnal Feroviar cfr500 spiderpc florin.lifticariu dan tm AndiCFR mielutu zburator LanceR bubu adascalu redeme Spartan1948 alex.alexus.tm mariushal buldozer2 riciu Radu phnegativ FelixTheBear030 Amiralul Caravelle_Zg tudor_vl seby1998 19jimmy84 KOSTYK baiazid Radu.B nokia2010 dan_dinca Adirmvl Czirjak Arpad sogard_2003 liviulav33 popovici Kriszti219 Teodor George Balto costi_dumitru Razvan M.I.C.I. DAS 2011 WAYNEN The Legend mardaryroby Radu Tudor razvan - trenuri Rarau srazvi nenuandrei AMX 97-0548-4 kristi kkk Dr2005 060DA1076 tuborgtnp Mircea Tudor boldalexandru iuli.hard DUAL Nk11 misha kristu Luna eu 040EC100 traian didinul Norbi Vlad Polpot AndreiCFRBucuresti adycfrbucuresti mihaiuc Mircea Condilescu Marius ATM Mihay ldh80 Razvan Tudor decward alexandruh DPS Vitosa cristi ar AlexD bostanescu gigel 63-1143-5 Nesebar alexmorph3us cortexedge ionutz85 halmarius Adrian78 Boracik RazvanCFR Silver mishu88 cont dezactivat . Alex Avram IonutCFR2009 cristi CFR user dezactivat... jionutz raoul TVlad tudor_toma82 SULZERUL 0733 MariusM COSTACHE MIHAIL 116 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
misha
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 4797 Data de inscriere : 11/10/2011
| Subiect: Clădiri de pe linia 801 Dum 16 Oct 2011, 13:30 | |
| Bună ziua, Sunt arhitect și pasionat de arhitectura feroviară. Am răsfoit acest topic în speranța de a găsi imagini cu construcțiile originale de pe acesată linie. Mai jos aveți imagini cu două clădiri de stație de pe această linie. Vă reţin atenţia cu o clădire de staţie deosebit de frumoasă, din punctul meu de vedere. Frunzăneşti. (vedere dinspre stradă, mai exact opus vederii dinspre linii, că stradaa..) (vedere dinspre linii capat Y spre X) (vedere dinspre linii capat X spre Y cu P 8062 Olteniţa-Titan Sud cu 15 min. întârziere, asta după ceasul camerei mele, în orice caz...) (planul staţiei, din sursă oficială) și ceva detalii ale clădirii: Mi s-a părut extrem de interesantă sigla CFR art-deco din interior. De asemenea structura de lemn a depozitului este interesantă. Oare este contemporană cu clădirea staţiei? Imaginile de la Frunzănești sunt din martie 2010. Stația Gălbinași: Gara în sine nu are "componenta" industrală de la Frunzănești, dar în rest se regăsește aceeași dispunere a clădirilor gării. Clădirea principală a stației este identică cu cea de la Frunzănești (Fundeni). Imaginile de la Gălbinași sunt din octombrie 2011. Am marea rugăminte (mai ales către SULZERUL 0733) să postați imagini mai vechi despre clădirile "originale" (WC, anexe, depozite, cantoane etc.) acestei linii. Pe aceeași linie, la câțiva km. spre București era halta Cucuieți, clădire demolată în întregime. Ar fi interesant de știut cum arăta o haltă din seria clădirilor Frunzănești-Gălbinași.Toate drepturile rezervate; reproducerea imaginilor permisă doar cu autorizaţia scrisă a autorului. Toate fotografiile aparţin autorului, în afară de cele unde se menţionează sursa. Mulţumesc pentru atenţie, Mihai Popa-Dragomir |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5733 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 13:55 | |
| ruta asta ar trebui inchisa. In reportajul din Adevarul se arata clar dezastrul. Nu stiu de ce mai tin acel tren. Calatorii trebuie lasati sa vada cum este fara tren si sa mearga cu dubele. Asta merita. Eu as tine linia doar pentru marfa, sau as inchide-o de tot. oamenii aceia nu merita nici macar sa calatoreasca in vagoane de marfa. |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9364 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 13:58 | |
| Si eu sunt aproximativ de aceeasi parere. Nu trebuie bagati toti in aceeasi oala, fiindca probabil nu toti sunt asa, dar per total, e nasoala rau situatia. Cineva din CFR are de ciugulit probabil de pe urma liniei si de aia o fi tinand trenul ala. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5384 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 16:01 | |
| Atata timp cat e trafic de marfa destul de bun, sectia isi mai are rostul. Daca nu, eu as desfinta-o. N-ai de ce sa menti o sectie ARTIFICIAL atata timp cat iti aduce pierderi si o imagine proasta.
Oricum daca va fi inchisa traficului de calatori probabil vom auzi la stiri: " La o saptamana dupa inchiderea traficului de calatori, zeci de metri de cale ferata au fost scosi de pe sectia 801 Titan Sud - Oltenita... "
|
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 16:54 | |
| - adrian78hd a scris:
- Probabil nasii deconteaza mai departe..Ar trebui o luna de zile control la plecararile din Obor si Oltenita plus 3-4 controlori pe trsaeu cu jandarmi si daca nici asa nu cresc incasarile ar trebui inchisa traficului de calatori..
Din ce stiu, nasii nu vor sa fie pusi pe ruta asta, pentru ca e riscant (sunt batai in tren). Linia e lasata pentru ca daca dispare personalul, imediat dispare sina, si linia trebuie sa ramana intacta, atat pentru transportul de marfa, cat si din considerente strategice (MApN a refuzat trecerea ei la non-interoperabile sau inchiderea ei, fiind o alternativa pentru evacuarea populatiei Bucurestiului in caz de razboi). Nimeni de la CFR nu vrea sa auda la stiri cum "Un tren marfar incarcat cu cereale a deraiat la Budesti provocand... Vinovati sunt localnicii care au furat un cupon de sina de pe linia Bucuresti - Oltenita. Intrebati, localnicii credeau ca linia e inchisa". S-a facut control cu jandarmi de mai multe ori - dar aducerea jandarmilor costa o gramada de bani. As face un lucru (minor, dar care ar ajuta mult) - daca se trage semnalul de alarma in tren, indiferent de motiv, calatorii sunt evacuati din vagoane si trenul se intoarce la statia de domiciliu, fara oprire in haltele intermediare. Cred ca s-ar potoli imediat cu sportul asta. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 17:31 | |
| Eu unul zic ca lucrurile sunt simple, dar trebuie ceva oo. Scurt pe doi, cate bilete se vand pentru o astfel de cursa, cati calatori platitori? mai putin de 70? o Malaxa 77 la domnu'. Detasata de la Timisoara. Cu 6 jandarmi /BGS mascati postati cu spreiu-n mana la scara usii centrale, 3 pe o parte si 3 pe alta- nici nu trebuie mai multi la un tren asa mic - usile din extremitati inchise cu lacat- si cine n-are bilet, sau bani sa-l achite la urcare, nu urca. Intre 70 si 140 de insi? (greu de crezut...) -2 Malaxa 77 cuplate. Deja sa fie mai mult de 140 de calatori platitori pe o cursa mi se pare SF, deci nu e nevoie de mai mult. Insistat timp de o saptamana asa si le intra frica-n oase. Sunt nevoit sa ma repet, daca singura solutie pentru a impune civilizatia este s-o impui cu bata, atunci sa se achizitioneze bate mai mari...pana nu ajungem sa fim calcati pe cap! |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9364 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 17:40 | |
| - Citat :
- Linia e lasata pentru ca daca dispare personalul, imediat dispare sina, si linia trebuie sa ramana intacta
Ca doar traim in Romania... Dar Bucurestiu nu poate fi evacuat pe alte linii... sa zicem duble si in stare tehnica mai buna? _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 17:43 | |
| Poi probabil ca atunci cand o fi vorba de evacuare, se evacueaza in toate directiile posibile si permise. Sa muti 2 milioane (si ceva, ca nimeni nu stie exact cat...) de insi intr-un termen ce probabil tine de cateva zile sau ore e un efort de-a dreptul titanic, deci orice linie conteaza... Nu mai zic ca daca cumva amenintarea vine din nord...est... si singura directie de fuga e spre Dunare, se limiteaza si mai mult optiunile , asadar linia devine cruciala de-a dreptul. Deci ceva dreptate are totusi Mapn. Acuma, daca Mapn ar si imprumuta un detasament de soldati sa o si impuna in teritoriu, le multumim din suflet. Si daca tot in directia asta de siguranta nationala s-ar construi d.racului odata si podul ala de pe 902, as zice ca incepem chiar sa aratam a oameni responsabili...nu ca am fi...
Ultima editare efectuata de catre ATM in Dum 16 Oct 2011, 17:47, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 17:46 | |
| De acord cu domnul Mihaiuc .. daca baietii o tin tot asa .. mecanicul continua pana la prima statie dupa care intoarce locomotiva frumusel si pa si pu - la revedere .. evident ca aia ar face taraboi si ar arunca cu pietre etc .. ca doar deh .. minte de cioban .. de asta bagate 2 bucati 21-47 care oricum vor ajunge anii urmatori la parcul rece sau la taiat .. si repatata schema pentru ca pana la urma urmei CFR este cel care pierde ,dar mentalitatea conducerii ca si pana acum e urmatoarea " ce doar nu-s banii mei ,las ca au de unde. .. " ... Managerii statului au fost si vor fi doar de forma .. Daca MapN isi vrea linia sa-si trimita jandarmii si militienii sa o pazeasca .. Un exemplu foarte clar pentru animalele astea: Un caine rau daca intrii cu tupeu peste el si dai dupa el si iti garantez ca cedeaza si la el in curte .. pe cand daca l iei cu frumosu el vine spre tine ca te vede moale si panatalonii tai raman la el in gura garantat.. Problema cu omul e ca e un animal istet mai ales specimenele de pe linia asta .. dar daca le bagi pumnu in gura ori se conformeaza ori se lasa din 2 una.. oricum nu sunt la fel de mari pierderile ca in ziua de azi..
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Dum 16 Oct 2011, 17:51, editata de 1 ori |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9364 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 17:47 | |
| Da, poate fi si asta o probabilitate. Dar asta nu justifica prezenta trenului tras de sulzer. Niste automotoare uitate de lume ar fi bune, zic eu... sa nu zic vagoane de marfa . _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5139 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 17:49 | |
| @ATM: da, dar jandarmii aia costa, si costa mult mai mult decat pierzi prin neplata biletelor de catre acei blatisti. Cat e biletul Bucuresti-Oltenita -10,6 lei, hai sa zicem la 100 de blatisti care fac drumul de la un cap la altul pierderile se ridica la 1060 lei/zi x 22 zile lucratoare = 23320 RON. Scade cat ii platesti pe jandarmi pe luna si vezi ce-ti mai ramane si daca merita "castigul" ala. De aia nu au niciun interes autoritatile sa rezolve problema, pentru ca mai mult ii costa sa faca ordine decat paguba in sine. Asa ca decat sa plateasca jandarmii cu milioane pe luna (niste jandarmi in plus) doar ca sa alunge blatistii, prefera sa desfiinteze trenul si taie raul de la radacina. (mentalitate de toata jena dar na, te prinde mirarea, caci dupa asta s-au ghidat in ultimii 21 de ani, cand a fost vorba sa reabiliteze ceva au preferat sa inchida sectiile mai degraba). |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 17:51 | |
| Dar de ce nu se anuleaza semnalul de alarma, chiar daca arde pot sa sara indienii si asa cu mai mult de 30km/h nu circula trenul. |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5718 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 17:52 | |
| - cortexedge a scris:
- Da, poate fi si asta o probabilitate. Dar asta nu justifica prezenta trenului tras de sulzer. Niste automotoare uitate de lume ar fi bune, zic eu... sa nu zic vagoane de marfa .
Cine s-ar risca sa bage acolo doua automotoare Desiro ca sa le distruga aia |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 17:57 | |
| Corect, jandarmii costa. Dar sunt o cheltuiala cu finalitate, o cheltuiala benefica. Pe cand blatistii negri sunt o cheltuiala cronica fara fund, nu produc in realitate nimic, si nu sunt o problema doar din punct de vedere al blatului, ci si al devastarii vagoanelor, facand intr-un final parte dintr-o cangrena a populatiei care se tot intinde. Pentru ca ce analizam/comentam noi aici, pe tema blatistilor de pe 801, e doar o mica particica dintr-o problema mult mai mare care are legatura cu nerespectarea legilor, siguranta persoanei, furtul ridicat la rang de obligatie de stat etc etc. Undeva trebuiesc incepute luarea de masuri pentru educarea cu forta a populatiei, asta tine mai presus de bani...altfel ajungem iar in Evul Mediu si ascultam iar de aia care au sabia.
Nu automotoare desiro, ci Malaxa 77 nemodernizate.
Nu se poate anula semnalul de alarma, tine de siguranta circulatiei. Tehnic cred ca se poate, dar e o obligatie ca fiecare vagon sa aiba asa ceva. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 16 Oct 2011, 18:01 | |
| 2 automotoare sunt inutile, trenul asta a circulat si cu 6-7 vagoane toate pline ochi, ce sa faci cu 2 automotoare? Si nu cred ca se vorbeste neaparat de Desiro ci de orice fel de automotor nemodernizat. Care ar circula de 2 ori mai rapid, din cate stiu eu limitarile/restrictiile pe orice linie se baga din cauza locomotivelor nu a vagoanelor, automotoarele fiind mai usoare, pot circula mai repede in conditii de siguranta. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita | |
| |
| | | | 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |