Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5660 Data de inscriere : 02/07/2010
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mar 29 Mar 2011, 07:51
Din pacate doar o linie luceste frumos, dar si aceea doar pe o portiune relativ mica, aprox. 200-250 m de la racordul cu linia curenta. Restul liniei spre port este necirculata, iar un cupon de sina este deplasat de pe traverse, inca nefurat. În alta ordine de idei, astazi dupa amiaza ne vom reuni cativa pasionati in Halta Titan Sud si vom face o calatorie pana la Buc. Obor si retur. Mi-ar face o enorma placere sa veniti si dumneavoastra cu noi, domnule Mihail. Va fi ceva frumos cred eu. P.S. Scriu acest mesaj din trenul 8082, chiar acum am plecat din P.M. Ram. Voluntari si ma indrept spre Pantelimon. Trenul asta are peste 60 min intarziere iar in Pantelimon se va intalni cu perechea lui, trenul 8081 ce merge spre Oltenita
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15508 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mar 29 Mar 2011, 18:03
Regret enorm!! Am citit mesajul exact acum, la ora 18:00 voi probabil sunteti in tren. Daca l-as fi citit mai devreme...!!! Imi pare rau! Si timp aveam!!!
SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5660 Data de inscriere : 02/07/2010
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mar 29 Mar 2011, 22:33
Am incercat sa va cautam la telefon si sambata cand am fost la Oltenita cu Ionut si Marius si astazi. Stiind ca nu puteti merge cu noi intr-o expeditie programata seara pentru Ploiesti iar dimineata s-a transformat in Oltenita , ne-am gandit ca dupa amiaza puteti merge cu mine, Vrabie si Marius macar pe Titan Sud-Obor. La fel si astazi, cand am fost cu Zofei si Daniel Raduca, tot pe traseul asta. In alta ordine de idei, incet-incet se trece la compunerea de primavara-vara-toamna pentru perechea 8081/8062. Sambata a fost introdus in compunere primul vagon 20-50, iar astazi s-a retras un 21-47 astfel incat tot cu 3 vagoane a ramas.
Mircea Condilescu
Numarul mesajelor : 64 Varsta : 71 Reputatie : 5244 Data de inscriere : 25/09/2010
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mier 30 Mar 2011, 13:46
SULZERUL 0733 a scris:
Aici vin cu o precizare: desi mi s-a spus ca trasele de marfa au fost retrase, in ultimele zile traficul s-a intensificat. Chiar in aceasta seara, la ora 19.52 un tren de marfa a trecut prin Frunzanesti. Venea de la Oltenita si se indrepta zgomotos si claxonand cu putere spre Bucuresti. In mod ciudat, sau poate nu, marfarele circula numai pe intuneric, iar uneori trec si 4 pe noapte, dar nu mereu. O sa incerc sa aflu mai multe informatii, si eu sunt curios...
Sa fie intr-un ceas bun!
Dar totusi cum se explica intensificarea brusca a circulatiei trenurilor de marfa?Acei agenti economici au avut peste noapte o revelatie privind importanta transportului pe calea ferata?
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 14/07/2010
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mier 30 Mar 2011, 15:58
Mircea Condilescu a scris:
SULZERUL 0733 a scris:
Aici vin cu o precizare: desi mi s-a spus ca trasele de marfa au fost retrase, in ultimele zile traficul s-a intensificat. Chiar in aceasta seara, la ora 19.52 un tren de marfa a trecut prin Frunzanesti. Venea de la Oltenita si se indrepta zgomotos si claxonand cu putere spre Bucuresti. In mod ciudat, sau poate nu, marfarele circula numai pe intuneric, iar uneori trec si 4 pe noapte, dar nu mereu. O sa incerc sa aflu mai multe informatii, si eu sunt curios...
Sa fie intr-un ceas bun!
Dar totusi cum se explica intensificarea brusca a circulatiei trenurilor de marfa?Acei agenti economici au avut peste noapte o revelatie privind importanta transportului pe calea ferata?
Transdanube Industries construieste la Oltenita un laminor si o otelarie electrica de dimensiuni medii. Pentru asta, au daramat vechiul CET si o parte din cladirile fostei turnatorii TUROL. Materialele rezultate, probabil, se trimit cu trenul spre valorificare. Este, in plus, posibil ca o parte din materialele de constructie pentru noua turnatorie sa vina pe calea ferata din Portul Constanta, desi, cel mai probabil, vor fi transportate in principal pe Dunare si pe cale auto.
SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5660 Data de inscriere : 02/07/2010
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mier 30 Mar 2011, 19:55
Sincer sa fiu nu stiu cum de s-a revenit la traficul de marfa pe aici, dar intr-adevar si noua otelarie are un amestec important in asta. Tot ce am vazut in Oltenita m-a socat efectiv. La ultima mea vizita, in afara de liniile 1 si 2, folosite de trenul de calatori pentru garare si rebrusare, celelalte linii erau ruginite si pline de vegetatie ''feroviara'' in timp ce sambata erau stralucitoare liniile 1-4 iar pe 5-6 erau urme de treceri recente pe ele. Din ce am vazut in vagoanele ce erau in curs de descarcare, erau marfuri perisabile in acele vagoane, ceea ce ma face sa cred ca si supermarketul Plus din spatele garii se aprovizioneaza, mai nou, pe calea ferata. P.S. Chiar in acest moment, ora 19.43, tipa un marfar in Frunzanesti, care, desi trebuia sa fie P.O., a ramas pana la urma tot Hm., fiind necesara avizarea trenurilor pentru circulatia in regim de cale libera. Inca un lucru bun care se intampla pe sectie. Trenul de care am pomenit putin mai sus si-a luat avizarea si se indreapta agale spre Oltenita. Deja mi se pare un vis placut ce se intampla pe aici, iar daca nu ma credeti pe cuvant, va invit cu mare placere la o expeditie pe sectia asta, iar eu va voi fi ghidul liniei, bineinteles daca vreti sa va insotesc
Mircea Condilescu
Numarul mesajelor : 64 Varsta : 71 Reputatie : 5244 Data de inscriere : 25/09/2010
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mier 30 Mar 2011, 22:42
SULZERUL 0733 a scris:
Sincer sa fiu nu stiu cum de s-a revenit la traficul de marfa pe aici, dar intr-adevar si noua otelarie are un amestec important in asta. Tot ce am vazut in Oltenita m-a socat efectiv. La ultima mea vizita, in afara de liniile 1 si 2, folosite de trenul de calatori pentru garare si rebrusare, celelalte linii erau ruginite si pline de vegetatie ''feroviara'' in timp ce sambata erau stralucitoare liniile 1-4 iar pe 5-6 erau urme de treceri recente pe ele. Din ce am vazut in vagoanele ce erau in curs de descarcare, erau marfuri perisabile in acele vagoane, ceea ce ma face sa cred ca si supermarketul Plus din spatele garii se aprovizioneaza, mai nou, pe calea ferata. P.S. Chiar in acest moment, ora 19.43, tipa un marfar in Frunzanesti, care, desi trebuia sa fie P.O., a ramas pana la urma tot Hm., fiind necesara avizarea trenurilor pentru circulatia in regim de cale libera. Inca un lucru bun care se intampla pe sectie. Trenul de care am pomenit putin mai sus si-a luat avizarea si se indreapta agale spre Oltenita. Deja mi se pare un vis placut ce se intampla pe aici, iar daca nu ma credeti pe cuvant, va invit cu mare placere la o expeditie pe sectia asta, iar eu va voi fi ghidul liniei, bineinteles daca vreti sa va insotesc
Te credem!! Exact asa s-a intamplat la Zimnicea. Pana in 2009 erau folosite doar liniile 1 (directa pentru prelungirea in Zimnicea Port si 2 pentru rebrusare; linia din pentru PORT nu era folosita la inceputul anului 2009).Nu imi dau seama cate linii a avut gara deoarece unele sunt scoase vegetatia a pus stapanire pe cea mai mare parte din ele insa cele care au ramas intregi sunt folosite de trenurile ce transporta marfurile grupului Interagro. Plus ca statia este centralizata electrodinamic si cele doua instalatii BAT sunt inca functionale. Si cred ca nu va va veni sa credeti ca anul trecut in primavara in dreptul bacului se mai construiau alte linii (sigur nu fusesera inainte)!!!. Sunt in fiecare saptamana garate zeci de vagoane cisterna (am vazut tranzitand Alexandria naveta cu 40 cisterne si 2 locomotive CFR Marfa) Nu am facut prea multe poze deoarece zona este pazita permanent (chipurile pentru bac...) de asta trebuie sa ma credeti pe cuvant si pe mine... Este posibil sa fie folosita si linia spre Fabrica de zahar o sa trec sa vad ce s-a mai schimbat.
Deci se poate!
Inca o data CAT MAI MULTE TRENURI pentru Oltenita si retur!
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 14/07/2010
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Joi 31 Mar 2011, 15:10
Mircea Condilescu a scris:
Exact asa s-a intamplat la Zimnicea. Pana in 2009 erau folosite doar liniile 1 (directa pentru prelungirea in Zimnicea Port si 2 pentru rebrusare; linia din pentru PORT nu era folosita la inceputul anului 2009).Nu imi dau seama cate linii a avut gara deoarece unele sunt scoase vegetatia a pus stapanire pe cea mai mare parte din ele insa cele care au ramas intregi sunt folosite de trenurile ce transporta marfurile grupului Interagro. Plus ca statia este centralizata electrodinamic si cele doua instalatii BAT sunt inca functionale.
La Zimnicea s-a dat drumul fabricii de etanol a grupului Interagro. Fabrica transporta materie prima (reziduuri cerealiere, cereale) si produs finit (alcool etilic industrial) spre rafinariile de petrol din Romania si UE. Normal ca a renascut traficul de marfa!
Mircea Condilescu
Numarul mesajelor : 64 Varsta : 71 Reputatie : 5244 Data de inscriere : 25/09/2010
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Joi 31 Mar 2011, 17:33
mihaiuc a scris:
Mircea Condilescu a scris:
Exact asa s-a intamplat la Zimnicea. Pana in 2009 erau folosite doar liniile 1 (directa pentru prelungirea in Zimnicea Port si 2 pentru rebrusare; linia din pentru PORT nu era folosita la inceputul anului 2009).Nu imi dau seama cate linii a avut gara deoarece unele sunt scoase vegetatia a pus stapanire pe cea mai mare parte din ele insa cele care au ramas intregi sunt folosite de trenurile ce transporta marfurile grupului Interagro. Plus ca statia este centralizata electrodinamic si cele doua instalatii BAT sunt inca functionale.
La Zimnicea s-a dat drumul fabricii de etanol a grupului Interagro. Fabrica transporta materie prima (reziduuri cerealiere, cereale) si produs finit (alcool etilic industrial) spre rafinariile de petrol din Romania si UE. Normal ca a renascut traficul de marfa!
Ai dreptate si in plus mai sunt silozuri pentru incarcare rapida a cerealelor si BAC-ul. S-a construit un minitriaj. Da, toate ale grupului Interagro (inclusiv linia din din gara spre Port).
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Vin 01 Apr 2011, 13:07
Sectia a fost clasificata Neinteroperabila .
_________________
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Vin 01 Apr 2011, 13:14
Imi traduce si mie cineva cuvantul asta "Neinteroperabil" Pentru ca pe DexOnline nu am gasit nici un raspuns... Niciun rezultat relevant pentru „Neinteroperabila”.
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Vin 01 Apr 2011, 13:29
(OUG 12/1998) Art. 8. - (1) Prin infrastructura feroviara se intelege ansamblul elementelor necesare circulatiei si manevrei materialului rulant, cladirile statiilor de cale ferata, cu facilitatile aferente, precum si celelalte cladiri si facilitati destinate desfasurarii transportului feroviar. (2) Infrastructura feroviara cuprinde infrastructura feroviara proprietate publica a statului, denumita in continuare infrastructura feroviara publica, precum si cea aflata in proprietate privata, denumita in continuare infrastructura feroviara privata. (3) Infrastructura feroviara publica sau privata a statului cuprinde infrastructura care se poate conecta la infrastructura feroviara transeuropeana, precum si pe cea care nu poate fi conectata la aceasta, dupa cum urmeaza:
a) infrastructura feroviara interoperabila - parte a infrastructurii feroviare publice sau private a statului, aferenta traficului national si international, administrata in concordanta cu prevederile legislatiei privind liberul acces al operatorilor de transport feroviar si care se dezvolta in conformitate cu normele tehnice de interoperabilitate adoptate pe plan european si preluate in legislatia din Romania; b) infrastructura feroviara neinteroperabila - parte a infrastructurii feroviare publice sau private a statului, aferenta traficului local, conectata sau nu la infrastructura feroviara interoperabila si care este administrata si se dezvolta pe baza unor reglementari specifice interne.
Numarul mesajelor : 119 Varsta : 32 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5190 Data de inscriere : 26/01/2011
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Vin 01 Apr 2011, 14:46
Postez si io doua filmulete de pe acesta ruta din anul 2010
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Vin 01 Apr 2011, 14:52
De acum... operatorii privatii sunt asteptati sa opereze linia, sa o aduca la parametri optimi de functionare si cel mai important lucru sa eficientizeze activitatea de transport de marfa/calatori.
Boracik
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5489 Data de inscriere : 23/06/2010
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Vin 01 Apr 2011, 17:02
Astari pe la ora 10.30 am stat la semnalele luminoase in gara Titan sud sa treaca o drezina cu 2 bucati de linii si cateva traverse.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita