|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 11:40 | |
| CFR SA anunţă că au fost finalizate lucrările de reabilitare pe 48,4 km de cale ferată, de pe tronsonul Bucureşti – Constanţa, pe firul II, între staţiile Brăneşti – Fundulea, 12,2 km, Fundulea – Săruleşti, 11,6 km, Dor Mărunt – Dragoş Vodă, 18,3 km şi Perişoru – Jegălia, 6,3 km. Astfel, durata călătoriei a patru trenuri Rapid (R 983, R 985 Bucureşti Nord - Constanţa şi R 982, R 984 Constanţa – Bucureşti Nord) va fi, începând de vineri, de aproximativ de 2h şi 50 de minute, cu o oră mai puţin, comparativ cu luna iunie a anului trecut, potrivit CFR SA. În prezent, lucrările de reabilitare continuă pe secţiunile Săruleşti – Lehliu – Dor Mărunt şi Dragoş Vodă – Ciulniţa – Perişoru, unde circulaţia trenurilor se va desfăşura doar pe un singur fir. Din 15 iulie, în urma angajamentului constructorilor care desfăşoară lucrări de reabilitare pe tronsonul Bucureşti - Constanţa, durata călătoriei spre şi dinspre litoral, în acest sezon estival, va fi de 2h şi 30 de minute pentru cele patru trenuri Rapid, care vor circula fără oprire în staţiile de cale ferată din parcurs, mai informează CFR SA. |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 13:14 | |
| - Dragos a scris:
- Ceva nu mi-e clar: "Reducerea duratei calatoriei intervine dupa finalizarea lucrarilor de reabilitare pe 48,4 km de cale ferata, de pe tronsonul Bucuresti - Constanta, intre statiile Branesti - Fundulea (firul II) - 12,2 km........." care Branesti-Fundulea ? Nu e gata de vreo 2 ani sectiunea Baneasa-Fundulea ?
In comunicatul acesta a vrut sa spuna ca toate portiunile de linie veche ce ramasesera neschimbate au fost schimbate iar aici ma refer la portiunea de sina de la iesirea din statia Fundulea (firul II) spre Branesti care din cauza ca a fost prima modernizata ramase cativa metri sina veche care se lega mai apoi de cea noua si de aceea o perioada s-a circulat doar pe firul I spre Branesti.Dar acum aceasta a fost schimbata si ambele fire sunt complet finalizate pe aceasta sectie. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 16:09 | |
| @ popovici, intre Ciulnita si Fetesti sunt 37,5 km, iar la 21 minute inseamna viteza medie de 107,14 km/h, la un calcul foarte corect. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 18:33 | |
| - popovici a scris:
- maryus74 a scris:
- REPET ce am scris si la topicul INTREBARI SI RASPUNSURI :
P.P.S. restul de discutii sunt pure speculatii (18/20/21/24 min), avand in vedere ca tronsonul CIULNITA-FETESTI nu e finalizat in intregime, mai sunt lucrari cel putin Ciulnita-Perisoru unde se circula cu 70, deci...de unde rezulta viteza medie de circulatie? se vehicula pe forum nu mai stiu de unde pana unde o viteza medie de 105 km/h dar cat e cu 30/50/70 si cat e cu 120/140 ?
P.P.P.S. nu caut cearta cu absolut nimeni dar asta e realitatea din teren, faptul ca ne dorim mai mult sau mai bine asta e altceva, mai e mult pana atunci... Eu zic sa pastram totusi un ton civilizat, si sa nu facem acuzatii nefondate, ca nu este cazul. 1.timpii dati de mine pentru Ciulnita-Fetesti sunt de pe INFOFER (dupa 15.07) si nu sunt speculatii 2.viteza medie a unor trenuri va fii de fix 105 km/h intre Ciulnita si Fetesti dupa 15.07, e chestie de matematica nu am inventat-o eu si aici chiar nu-ti inteleg interventia acida. Viteza medie comerciala a unui tren se calculeaza foarte usor intre doua puncte de parcurs fara a include si timpii de stationare. Deci ai 37 de km in 21 de minute, calculezi si vezi ca iese 105. Probabil ca ea va mai creste dupa finalizarea lucrarilor si ridicarea vitezelor de circulatie, dar asta este altceva, eu am adus in discutie strict timpii care se vor inregistra pe tronson dupa 15.07. 3.am intrebat pe forum care va fii viteza maxima a trenurilor in functie de rang intre Ciulnita si Fetesti dupa 15.07 si nu a putut nimeni sa-mi raspunda la intrebare.
Scuza-ma, dar nu am avut o interventie ,,acida,, cum ii spui tu, apoi nu te-am acuzat de absolut nimic.
Dar tot nu vrei (vreti) sa pricepeti ca pe acel tronson nu se circula doar cu 105km/h (sau cu 107,14 km/h corectarea lui IonutCFR2009) ci o parte cu 70 alta cu 120/140, faptul ca rezulta acest calcul matematic asta e cu totul altceva.
Faptul ca am folosit : ,,restul de discutii sunt pure speculatii,, nu te-am acuzat de absolut nimic nelalocul lui ci doar am atras atentia ca timpul de parcurs (18/20/21/24 min) rezulta din lungimea, tonajul trenului, viteza de parcurs si ca sa fi oarecum lamurit sa sti si tu ca un tren format din 3-5 vagoane parcurge aceeasi distanta ceva mai repede decat un tren format din 12-15 vagoane cu toate ca viteza este aceeasi 120/140, trenul mai scurt demareaza si isi ia elan mai repede decat cel lung, asa ca intre R683, R983, R 985, R681 PE ACEEASI DISTANTA nu vor fi aceeasi timpi de mers datorita lungimii si tonajului acestora cu toate ca ele sunt trenuri de 140 km/h, chiar si intre 1822-1 si 1632-1 va fi o diferenta tot datorita tonajului, viteza lor fiind aceeasi 120.
Vizavi de punctul trei din 15.07 viteza maxima nu va depasi 140 km/h, probabil va fi finalizat firul direct intre Ciulnita-Perisoru (INCA IN LUCRU) si Fetesti si de aici rezulta timpul redus de parcurs (acele 18/20/21/24 min) |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 19:20 | |
| Pai atunci daca e asa cum zici tu (in cazul de fata Fetesti-Ciulnita) : a) de ce Sageata scoate cel mai slab timp dintre toate, desi nu este ea cea mai lunga, cea mai grea s.a.m.d, si de ce acceleratele, desi sunt mai lungi scot acelasi timp cu rapidele care au 3-4 vagoane in componenta. b) ma repet inca odata si iti spun ca, ba din contra, toate rapidele(care au opriri la Fetesti si Ciulnita ) si doua dintre accelerate vor scoate exact aceiasi timpi, respectiv 21', eu acest lucru vreau sa-l scot in evidenta, faptul ca desi rapidele pot rula cu 140 (conform livret) ele scot acelasi dar exact acelasi timp cu acceleratele, si nu este posibil ca vitezele maxime sa fie diferite daca se scot exact aceiasi timpi(in practica dar nu in teorie), este foarte clar ca se va circula fie cu 140 maxim (ceea ce include si acceleratele in cauza) fie cu 120. Eu zic una , tu zici alta care n-are legatura cu ce zic eu (si datorita faptului cz nu citestri exact ce postez eu lucru recunoscut de catre tine si in trecut) , asa ca mai bine o lasam balta. Oricum, te astept cu filmarea promisa si mai vorbim dupa. |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 19:29 | |
| Sageata este limitata la 120km/h. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 19:39 | |
| - alexmorph3us a scris:
- Sageata este limitata la 120km/h.
Asta se stie dar desi toate acceleratele sunt limitate la 120 pe M 800, cel putin conform livret, unele se descurca la fel ca rapidele ???!!!! Din ce-ai postat tu ce sa inteleg, ca cele 2 accelerate A1631 si A1821 merg cu 140 ???!!! |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 20:02 | |
| - popovici a scris:
- alexmorph3us a scris:
- Sageata este limitata la 120km/h.
Asta se stie dar desi toate acceleratele sunt limitate la 120 pe M 800, cel putin conform livret, unele se descurca la fel ca rapidele ???!!!! Din ce-ai postat tu ce sa inteleg, ca cele 2 accelerate A1631 si A1821 merg cu 140 ???!!! Eu cred ca tine mai mult de locomotiva care i se ataseaza trenului.In general am vazut locomotive din clasa 45 la trenuri si acestea au 160 km/h. Cred ca doar timpii au fost facuti mai lejeri la accelerate ca sa le deosebeasca de rapide dar asta nu inseamna ca daca se inampla ca aceleratul sa fie in intarzierea acesta sa nu mearga cu viteza maxima admisa.Cred ca in astfel de situatii depinde mai mult de locomotiva atasata trenului indiferent daca e accelerat sau rapid,deci de cat poate duce ea. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 20:39 | |
| Vitezele max sunt in livret. Marea schimbarea cred si sper ca va fi din decembrie cand se va schimba mersul. Conteaza si locomotiva, conteaza si mecanicul daca demareaza bine, merge cu viteza pe muchie etc...Am luat GPS la mine si de multe ori trenul avea cu 20 de km/h sub viteza stabilita fara a fi restrictie pe acea portiune. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 20:51 | |
| - laur 133 a scris:
- Vitezele max sunt in livret. Marea schimbarea cred si sper ca va fi din decembrie cand se va schimba mersul.
Conteaza si locomotiva, conteaza si mecanicul daca demareaza bine, merge cu viteza pe muchie etc...Am luat GPS la mine si de multe ori trenul avea cu 20 de km/h sub viteza stabilita fara a fi restrictie pe acea portiune. Marea schimbare se prefigureaza deja, 2h30' pentru cele cu multe opriri si 2h pentru directe cu 140. In plus, legaturi perfecte cu Moldova, Oltenia si mai ales cu Transilvania, legaturile intre M800 si M300 vor fii la 15 minute. Din Constanta se va pleca la fix si la si jumatate iar din Bucuresti spre Ploiesti Vest la si un sfert si la si patruzecisicinci de minute. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 21:12 | |
| Dupa cum stau lucrurile, pentru trenurile rapid cu opriri, timpii dupa terminarea lucrarilor vor fi: Bucuresti Nord - Lehliu - 40 min Lehliu - Ciulnita - 24 min Ciulnita - Fetesti - 21 min Fetesti - Cernavoda Pod - 20 min Cernavoda Pod - Medgidia - 15 min Medgidia - Constanta - 25 min 2h25min - 93 km/h viteza medie Pentru trenurile directe sau cu oprire doar in Fetesti, timpul obtinut va fi de cca 2h20min. |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 21:49 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Dupa cum stau lucrurile, pentru trenurile rapid cu opriri, timpii dupa terminarea lucrarilor vor fi:
Bucuresti Nord - Lehliu - 40 min Lehliu - Ciulnita - 24 min Ciulnita - Fetesti - 21 min Fetesti - Cernavoda Pod - 20 min Cernavoda Pod - Medgidia - 15 min Medgidia - Constanta - 25 min 2h25min - 93 km/h viteza medie Pentru trenurile directe sau cu oprire doar in Fetesti, timpul obtinut va fi de cca 2h20min. Exact ce spuneam si eu mai devreme un timp de 2h30' pentru trenurile cu opriri normale si 2h20' pentru trenuri directe |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 22:04 | |
| - alexmorph3us a scris:
- Dragos a scris:
- Ceva nu mi-e clar: "Reducerea duratei calatoriei intervine dupa finalizarea lucrarilor de reabilitare pe 48,4 km de cale ferata, de pe tronsonul Bucuresti - Constanta, intre statiile Branesti - Fundulea (firul II) - 12,2 km........." care Branesti-Fundulea ? Nu e gata de vreo 2 ani sectiunea Baneasa-Fundulea ?
In comunicatul acesta a vrut sa spuna ca toate portiunile de linie veche ce ramasesera neschimbate au fost schimbate iar aici ma refer la portiunea de sina de la iesirea din statia Fundulea (firul II) spre Branesti care din cauza ca a fost prima modernizata ramase cativa metri sina veche care se lega mai apoi de cea noua si de aceea o perioada s-a circulat doar pe firul I spre Branesti.Dar acum aceasta a fost schimbata si ambele fire sunt complet finalizate pe aceasta sectie. Azi mi-a picat fisa ca nu era gata capul X din Fundulea, probabil au terminat de schimbat macazaraia si acum se poate intra la liniile 2 si 3 |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 22:14 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Dupa cum stau lucrurile, pentru trenurile rapid cu opriri, timpii dupa terminarea lucrarilor vor fi:
Bucuresti Nord - Lehliu - 40 min Lehliu - Ciulnita - 24 min Ciulnita - Fetesti - 21 min Fetesti - Cernavoda Pod - 20 min Cernavoda Pod - Medgidia - 15 min Medgidia - Constanta - 25 min 2h25min - 93 km/h viteza medie Pentru trenurile directe sau cu oprire doar in Fetesti, timpul obtinut va fi de cca 2h20min. IonutCFR, mersul trenurilor comparat este cea mai buna masura pentru a prevedea timpii pe Bucuresti Nord-Constanta: Iata ce ne spune A 823 (un fel de rapid - interregio de acum ) in anul de gratie 1994: Bucuresti Nord 06.05 06.56 Lehliu 06.56 07.18 Ciulnita 07.20 07.40 Fetesti 07.41 08.02 Cernavoda Pod 08.03 08.22 Medgidia 08.24 08.51 Constanta Total timp 2h 46' Si sa luam acum spre comparatie un rapid , respectiv R 685 in anul 2011, mers valabil de la 17.07: 14.00 Bucuresti Nord 14.40 Lehliu 14:41 15.21 Ciulnita 15:23 15.44 Fetesti 15:45 16.04 Cernavoda Pod 16:05 16.21 Medgidia 16:22 16.46 Constanta Total timp 2h 46' Din cele doua trenuri , am creeat unul singur cu cei mai buni timpi si opriri de doua minute peste tot: 14.00 Bucuresti Nord 14.40 Lehliu 14.42 15.04 Ciulnita 15.06 15.26 Fetesti 15.28 15.47 Cernavoda Pod 15.49 16.05 Medgidia 16.07 Total timp: 2h 30' Viteza medie 90 km/h Viteza maxima 140km/h Cat despre tren fara oprire , nu are cum sa coboare timpul la doar 2h20', spre exemplu cand A 823 scotea 2h45', un expres fara oprire facea cam 2h20'-2h25' , deci este mai mult ca posibil sa vedem 2h fix poate chiar de la noul mers din decembrie sau din vara 2012, si asta doar cu 140. Trenuri cu oprire doar la Fetesti nu stiu daca vor mai exista. Gandeste-te doar ca trenurile fara oprire vor face 2h30' de la 17.07, si doar pe Lehliu-Ciulnita se mai pot scadea lejer 20 de minute... Macar 10 minute tot ar fii castigul raportat la cei mai buni timpi ever de pe M800 inregistrati in anul 1996, cand un rapid direct scotea si 2h10' din Bucuresti Nord, iar din Baneasa chiar si 2h04'!!!! Consult mersul din 1996 si revin... Oricum asta este cu dedicatie pentru cei care nu credeau ca se poate asa bine pe M800, iar timpii dati de mine , desi sunt putin largi(sunt perfect de acord cu tine ca se poate scoate si 2h25' si chiar mai jos) si poate usor incorecti pe tronsoane sunt facuti in asa fel incat sa respecte doua lucruri esentiale: a) trenul sa poata recupera in caz de intarzieri; b) sa ajunga la si jumatate , suna mai bine decat si 25, desi ar putea sa o faca si mai bine. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 18 Iun 2011, 23:21 | |
| Revin cu mersul din 1996 si avem: Expres Oltenia E28/E83 Bucuresti Nord 9.15 Constanta 11.25 si alte trenuri care scot 2h10' cu plecari din Bucuresti Nord dar si 2h04' cu plecari din Bucuresti Baneasa In 1996 situatia la trenuri accelerate era urmatoarea: Timpii intre statii: Bucuresti Nord - Lehliu 49' Lehliu - Ciulnita 22' Ciulnita - Fetesti 21' Fetesti - Cernavoda 16' Cernavoda -Medgidia 17' Medgidia - Constanta 30' Timp total 2h43' Comparand cu rapidele de acum se observa cel putin 15 minute diferenta in favoarea trenurilor de astazi, deci un timp de 2h pentru un tren direct Bucuresti-Constanta va putea fii lesne obtinut, avand in vedere comparatia de mai sus dar si faptul ca linia va fii noua, fara restrictii iar pe podul de la Straulesti se va alerga cu 140 . Dupa ce vor fii reabilitate si podurile de la Cernavoda si se va trece la 160, mai mult ca sigur se va scoate sub 2 ore, chiar 1h45'.
Ultima editare efectuata de catre popovici in Sam 18 Iun 2011, 23:28, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |