Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+83
Teodor
Cosmin5
dan_dinca
PrisecaruFlorin
AndreiCfr
RwO
traian
mariuskl
George250
brutusel
AndiCFR
Mihai-Aurel
andreiutzu
Nesebar
ATM
romaniaetc
tuborgtnp
laur 133
Nk11
razvan - trenuri
DUAL
srazvi
email2bav
redeme
popovici
SULZERUL 0733
nokia2010
sorinucu
dave
danlascau
Silver
Vlad
TONIghtwish
riciu
Mihay
Costin.H
Jhonyla
bostanescu gigel
Vitosa
mihaiuc
cortexedge
AlexD
membru inactiv
alexmorph3us
ravers75
DPS
IceShadow
ldh80
Cobra
Scoop
halmarius
Adrian78
NB 2009
RazvanCFR
Mircea Hirjau
jionutz
cristi CFR
catalinu'
mardaryroby
060-EA078
echo007
cont dezactivat .
Alex Avram
decward
biokosmy
ciucix
stakee
kaan
didinul
lovekomotive
tudor_toma82
Marius Iulian
Ionutz
TVlad
19jimmy84
IonutCFR2009
vrabieionut
didi
mishu88
COSTACHE MIHAIL
marius_m
Stratan-Tttggvv
myster2008
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeMier 08 Iun 2011, 17:04

sorinucu a scris:
Eu unul sincer, nu suport limbaju acesta: regio, inter-regio. Vorbiti in termeni romanesti, ca doar e "Forumul pasionatilor de trenuri din RO", nu din Austria sau Germania! Cum ar fi sa folosim si noi termeni din U.S.A. pentru rang-urile de trenuri DIN TARA NOASTRA!!!
Cu toata stima, subiectul era legat de viitorul mers din decembrie. Pentru tine ar fii foarte bine sa te obisnuiesti de pe acum cu noii termeni, deoarece ceilalti, cu exceptia rangului de intercity vor disparea complet din limbajul nostru, si nu ca asa vreau eu ci pentru ca nu avem incotro. Nu vorbim aicea de o inlocuire neaparata a rangurilor trenurilor(numai rangul personal se inlocuieste cu cel de regio) ci vorbim de aparitia unor noi ranguri de sine statatoare cum ar fi interregio, regioexpres si suburban plus derivatiile tuturor, si in conditiile acestea folosirea termenilor rapid sau accelerat ar fii practic imposibila. Sper ca m-ai inteles acum, daca nu, iti trimit un link ca sa vezi cat de complexa e treaba, practic nu se inlocuieste un rang cu altul 100% decat in cazul personal-regio si a trenurilor care raman intercity.
http://www.legestart.ro/Ordinul-153-2011-modificarea-completarea-Regulamentului-circulatia-trenurilor-manevra-vehiculelor-feroviare-005-aprobat-prin-Ordinul-ministrului-transporturilor-constr-(MzcwNjkw).htm


Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 08 Iun 2011, 17:15, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeMier 08 Iun 2011, 17:12

maryus74 a scris:
Stati linistiti, anul acesta Buc-Constanta maxim 140 km/h , mai mult (160) la vara viitoare.

140 ptr tr cu st dom buc grivita respectiv constanta

120 ptr desiro si tr sezoniere din tara ptr mangalia

restul sunt iluzii, ne dorim...am vrea...visam...(scuze)

DACA IN VARA ASTA UN SINGUR TREN VA CIRCULA CU 160 KM/H EU DAU 100 STICLE PLINE DE HEINEKEN !!!

E ca sigura viteza de 160 din 2012 ? Pe Bucuresti-Campina de ce nu se merge cu 160 ? Tare mi-e frica de faptul ca actualele marfare (practic nu exista marfar fara roti "patrate") nu-s compatibile pe aceleasi linii cu calatorii de 160 km/h...vorbesc evident de starea tehnica a marfarelor care fac praf coridorul 4...(parere personala)
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 14/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeMier 08 Iun 2011, 17:54

Hai sa clarificam un pic treaba:

Trenurile regio nu au, conform ordinului ministrului, nici un fel de treaba cu granitele regionalelor. Doar pentru ca le spune similar nu inseamna ca au legatura una cu alta. Un tren regio va putea, la fel ca si orice alt tren, sa treaca peste granitele de regionala fara nici un fel de problema. De altfel, exemple date de oficiali romani din CFR Calatori cand vine vorba de Regio-expres includ Bucuresti - Brasov sau Oradea - Arad - Timisoara. Ambele trec peste granite regionale.

Ideea de baza e simpla - eficientizarea sistemului de tarifare. Sistemul actual de tarifare este o struto-camila ineficienta mostenita din pruncia cailor ferate in Romania si carata in spinare pana astazi, care nu are nici macar un pic de sens.

Existenta personalului Obor - Constanta pentru a calatori intre Bucuresti si Constanta, de altfel, este exemplul cel mai pertinent de ineficienta, atat pentru operator cat si pentru calator. Pentru CFR, nu are sens sa fie mai ieftin un bilet Bucuresti - Constanta la P decat la R sau IC, pentru simplul motiv ca costurile de operare la P sunt mai mari pe aceiasi distanta decat la R sau IC (mai precis, salariul mecanicului si a personalului de tren care e platit pentru 5h in loc de 3h, curentul electric care e mult mai scump din cauza opririlor si pornirilor dese, etc.). Pentru calator, este ineficient pentru ca in loc sa stea 2h in tren, sta 4-5-6h. Logic ar fi existenta unui sistem care sa favorizeze (inclusiv la buzunar) alegerea trenului CEL MAI DIRECT si CEL MAI RAPID intre punctul A si punctul B. Si, sistemul care va intra in vigoare in decembrie EXACT asta doreste - acum, ramane de vazut in ce fel se va face asta.

Tarifarea va fi, cel mai probabil in functie aproape exclusiva de distanta. Va exista un supliment de confort si viteza, dar, cel mai probabil (tarifarea inca se discuta), va fi in pasi de 5-10%. In plus, se studiaza variante in care biletele la regio functioneaza in progresii non-lineare, de ex. 10-20 km: x lei 20-30 km: 1.5x lei 30-40km: 1.75x lei 40-50km: 2x lei, 50-60km: 2.25x lei, 60-70km:2.75x lei, 70-80km:5x lei, 80-90:6x lei etc., facand mult mai avantajoasa calatoria pe distante lungi cu trenuri IR sau IC.

Se vrea eliminarea completa a subventiei inverse - trenurile de rang inalt nu vor mai fi asa scumpe pentru a acoperi preturile biletelor ieftine (si mi se pare un lucru FOARTE bun). Nesubventionarea personalelor de trenurile cu rang superior va face ca biletele de Regio sa creasca cu poate 1-2 lei per pasager, dar sa scada cu 25-50% pentru IR si IC fata de A,R,IC-urile actuale. Suna bine? Eu zic ca da! Va creste accesibilitatea trenurilor de lung parcurs, inclusiv in detrimentul autocarelor. Iar avantajul trenurilor locale fata de duba ca pret, desi se va micsora, va ramane.

Ramane de vazut in ce masura se va face asta, dar IN NICI UN caz nu va fi o translatie 1/1 a trenurilor existente. In simularile curente, vor fi destul de putine trenuri regio-simple, majoritatea vor fi regio-expres (se propune un sistem interesant pe Timisoara-Oradea, in care jumatate din RE-uri merg Timisoara-Arad cu opriri si Arad - Oradea fara, jumatate invers).

P.S. Acum o echipa de 10 oameni LUCREAZA deja la trasele pentru mersul din decembrie. In anii trecuti s-a lucrat la mers in octombrie-noiembrie. Schimbarile vor fi masive - se vor introduce, de exemplu, trenuri Regio-Expres din 2 in 2 ore dinspre Bucuresti spre Brasov, de exemplu.

P.P.S. Nu lucrez in CFR, nici macar in Ro, dar lucrez intr-o companie care face inclusiv mersuri. Parte din slujba mea implica propus si trasat trenuri (facut mers) in functie de studii de trafic. Informatiile pe care le am despre reorganizarea mersului vin de la oameni din sistem, prieteni. Nu e nimic oficial, totul e intr-o stare incipienta desigur, dar mai toti cu care am vorbit pareau entuziasmati de schimbari.

P.P.S. Nu exista nici un fel de reglementare obligatorie europeana cu privire la modul in care sunt numite trenurile in UE. Exista anumite reglementari bi- si tri-laterale legate de EN si EC, dar nici astea nu sunt pan-europene. De exemplu exista numere de EC care se suprapun. Noi, in Suedia, nu avem nici un fel de restrictie (in afara de politica companiei OTF) de a ne denumi rangurile trenurilor in mers comercial. SJ foloseste Regional/IC/Nattåg/X2000, IC fiind undeva intre ceea ce in RO se va numi regio-express si inter-regio, alte companii folosesc alt fel de nume pentru ranguri (de exemplu Upptåget, Mittnåbotåget, Norrtåg, Party Train etc.). Rangurile astea apar asa pe tabela si pe mersul tiparit.
Rangurile pentru Trafikverket (Regulatorul Feroviar Suedez) sunt formate din doua sau trei litere, si nu au legatura cu rangul comercial al trenului, un regional SJ putand avea oricare din 6 ranguri diferite - trenurile locale de navetisti cu mare incarcare care circula in jurul aglomerarilor urbane aducand oameni la munca la ore de varf din suburbii avand prioritate mai mare decat inclusiv trenurile de mare viteza (X2000 sau X3)!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeMier 08 Iun 2011, 18:46

Da, mai mult ca sigur ca granitele regionale nu vor mai conta, mai ales acum dupa ce multe regionale vor disparea! Doar la interregio se va pune problema trecerii prin cel putin doua regionale,deci acest rang va fii clar de lung parcurs ! Hmmm, trenuri regioexpres(REX) intre Bucuresti si Brasov (170km) din 2 in 2 ore, deci vor alterna mai mult ca probabil cu IC , seamana cu sistemul german si cu cel austriac(mai putin din punct de vedere ai timpilor) iar eu sunt un mare fan. Daca un tren de rang IC va face 2h30' pana la Brasov, probabil un REX va face cam 3h15'-3h30' ceea ce este mult mai bine decat mersul unui personal actual si lasa posibilitatea de a vedea pe viitor REX si pe Bucuresti-Constanta sau Bucuresti Obor-Constanta, cine stie ? Oricum, REX-urile ar trebui sa fie formate doar din rame electrice pentru a putea scoate timpi mai buni decat cei actuali, si nu ar trebui folosite de cei care merg din punctul A pana in punctul B, ci de catre cei care merg intre statiile de traseu, fie ei turisti sau navetisti, singura solutie in acest sens fiind echivalarea pretului total de parcurs cu cel al rangului Intercity. Cel putin asa este in Austria, doar cei vare au abonamente ies mai ieftin. Cat despre modelul urmat pentru alegerea noilor ranguri de trenuri probabil este influentat de o apropiere istorica si actuala feroviara fata de tarile germanice, de o simplificare si de o mai usoara recunoastere a rangurilor de catre straini dar si de un eventual efect pozitiv pe care il va putea avea asupra celor care au mai auzit de rangurile acestea in diverse situatii. Mihaiuc, daca iti parvin informatii cu privire la schimbarile spectaculoase si importante de mers care vor surveni dupa data de 11 decembrie, te rog sa ne tii la curent ! Nici nu-ti dai seama cat de mult astept noul mers !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5818
Data de inscriere : 26/01/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeMier 08 Iun 2011, 20:36

Buna mihaiuc, ma bucur ca in sfarsit ai putut lamuri situatia, ca altfel ramaneam in eroare toti cititorii. Bineinteles ca inter-regio nu se refera la regionale ale C.F.R. (acestea sunt numai niste prostii debitate), ci la regiuni la tarii> Multumesc!
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeMier 08 Iun 2011, 21:32

sorinucu a scris:
Buna mihaiuc, ma bucur ca in sfarsit ai putut lamuri situatia, ca altfel ramaneam in eroare toti cititorii. Bineinteles ca inter-regio nu se refera la regionale ale C.F.R. (acestea sunt numai niste prostii debitate), ci la regiuni la tarii> Multumesc!
Nu este eronata nici ideea de conectare sau legare a doua sau mai multe regionale cel putin acum cand vorbim, deoarece este cam acelasi lucru. Mersul trenurilor in toata aceasta perioada a fost facut cu ajutorul si tinand cont de regionale si implicit de regiuni, (unele regionale chiar reprezentau o regiune istorica iar unele regiuni erau reprezentate de mai multe regionale). Conectarea cu trenuri interregio, adica cu actualele ranguri rapid si accelerat au fost gandite atat din punct de vedere al plasamentului orasului regionala in regiunea istorica respectiva dar si din punct de vedere geografic daca vorbim de plasarea in cadrul unei regiuni mai mari gen Ardeal sau Moldova, . Iata, studiind harta regionalelor asa cum au fost ele pana acum http://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C8%99ier:Romania_rail_net.png, apoi considerand trenurile rapid si o parte covarsitoare a trenurilor accelerat ca fiind interregio (in multe documente CFR am gasit de ceva timp denumirea aceasta) si consultand mersul trenurilor la zi vei constata cu usurinta ca nu vei gasi trenuri accelerat si rapid fara sa lege cel putin doua regionale . Exista desigur si cateva mici exceptii, dar care nu intra in categoria interregio desi sunt cu rang de accelerat (mai mult le putem considera regioexpres) deoarece nu leaga doua regiuni, cum sunt un accelerat de pe Brasov-Sibiu si un altul de pe Oradea-Cluj-Napoca. Probabil ca de acum incolo, odata cu disparitia unor regionale, se va vorbi doar de legarea de regiuni, asa cum era dealtfel normal .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6639
Data de inscriere : 10/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 09 Iun 2011, 02:43

Cat despre distrugerea personalului direct Bucuresti-Constanta, sa nu uitam ca in urma cu aproximativ 15 ani CFR a aplicat o politica similara, imbucatind personalele -mamut X001/X002, x=2...9 (plus 7112/5101, plus 2021, plus 6008/6003, plus 8204/8201) in trenuri locale in sucesiune mai mult sau mai putin legata. Deci o parte din treaba s-a facut demult, personalele de Constanta fiind de fapt niste relicve care au scapat ca prin urechile acului pana acum (comparativ, personalele de Galati , via Urziceni, mergeau pe aceeasi distanta, dar au disparut de multisor...) . Daca se va aplica principiul asta al spargerii, nu vad bine nici personalul de Craiova...
Sus In jos
tuborgtnp

tuborgtnp


Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5263
Data de inscriere : 05/12/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: salut   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 09 Iun 2011, 08:44

sunt pro P pe M800, dar...8013 are incasarile...infime.cand am mers de curand cu el, am fost singurul "nesimtit" cu bilet...am depus si petitii, si raspunsul a fost promt"vom creste controalele" zau ? verificand cfr.ro/calatori vedeai trenuri verificate pe M800, mereu nu aparea 8013...cam "ciudat".cand era P bucuresti - cluj, si facea din cate am inteles cu 8h mai mult decat IC acum :lool: tare, nu ?si ca o remarca de roman...oricare ar fi numele trenurilor, de acum sau cele noi, vor atarna greu TARIFELE.daca zic bine, in momentul actual, dubarii au pret asemanator cu tarifacea de Accelerat.om trai si om vedea.nu sunt pesimist, dar nu va fi never 160 km/h pe M800.
Sus In jos
http://pasionatiferoviari.ro
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 09 Iun 2011, 10:53

[quote="mihaiuc"]Hai sa clarificam un pic treaba:

Trenurile regio nu au, conform ordinului ministrului, nici un fel de treaba cu granitele regionalelor. Doar pentru ca le spune similar nu inseamna ca au legatura una cu alta. Un tren regio va putea, la fel ca si orice alt tren, sa treaca peste granitele de regionala fara nici un fel de problema. De altfel, exemple date de oficiali romani din CFR Calatori cand vine vorba de Regio-expres includ Bucuresti - Brasov sau Oradea - Arad - Timisoara. Ambele trec peste granite regionale.
P.S. Acum o echipa de 10 oameni LUCREAZA deja la trasele pentru mersul din decembrie. In anii trecuti s-a lucrat la mers in octombrie-noiembrie. Schimbarile vor fi masive - se vor introduce, de exemplu, trenuri Regio-Expres din 2 in 2 ore dinspre Bucuresti spre Brasov, de exemplu.

Trenurile pe directiile Bucuresti-Brasov si Oradea-Arad-Timisoara ar trebui sa fie IR si nu REX, deoarece chiar leaga regiuni, doar gandindu-ne ca Bucuresti este in Muntenis iar Brasov este in Transilvania . REX pot fii trenuri gen Bucuresti -Predeal de exemplu, si astfel se evita alegerea unui astfel de tren de catre cei calatoresc din Bucuresti pana la Brasov, nevoiti sa schimbe in Predeal , iesind cunoscator atat ca timp cat si la buzunar. Acestia trebuie sa se indrepre in mod logic spre un tren direct de tip IC sau IR. In celalalt caz putem vorbi de o conectare Banat - Crisana tot prin IR , desi aici se poate discuta pe tema regiunii Crisana . Parerea mea personala este ca interregio (IR) trebuie sa lege cat mai multe regiuni istorice, chiar daca trebuie sa faramitam un pic sau sa dividem regiunile mai mari cum sunt Transilvania sau Moldova in Crisana , Banat , Maramures si Bucovina. In alta ordine de idei, un tren care leaga Bucuresti de Constanta si nu intra in categoria IC ar trebui sa fie denumit IR , deoarece leaga Muntenia de Dobrogea .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 09 Iun 2011, 11:09

Daca se va aplica principiul asta al spargerii, nu vad bine nici personalul de Craiova... [/quote]

Da, nu-l vad bine nici eu... Nu stiu altii cum gandesc dar decat sa tin material rulant precar doar pentru cateva specii (si aici includ si nesimtitii de controlori si ii exclud pe cei putini care-si platesc bilet), mai bine fac ordine si curatenie, pentru ca oricum nu am nimic de castigat...Eu nu cred ca exista ceva gratis pe lumea asta si de genul asta, faptele bune se fac in alta parte, nu in domeniul transporturilor. Probabil vor merge cu duba sau pe jos si chiar nu ma intereseaza aspectul... CFR va schimba sistemul de circulatie al trenurilor, daca n-ai bani de tren direct (IC sau IR), si vrei sa mergi din Bucuresti in Oltenia, vei schimba un tren sau doua regionale sau locale cu pauza mare intre ele si asta-i treaba, pana ai bani de alte trenuri de rang superior.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 09 Iun 2011, 11:16

si ca o remarca de roman...oricare ar fi numele trenurilor, de acum sau cele noi, vor atarna greu TARIFELE.daca zic bine, in momentul actual, dubarii au pret asemanator cu tarifacea de Accelerat.om trai si om vedea.]

Peste tot in lumea asta sunt mari tarifele la transport daca nu-ti iei biletul din timp. Vor aparea si CFR tot felul de oferte si abonamente atragatoare, de asta nu ma indoiesc si oricum, la noi nu tarifele sunt problema (daca le micsorezi e faliment curat pentru ca vorbim aici de cheltuieli facute pe sute de kilometrii) ci timpii de mers.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6119
Data de inscriere : 06/03/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 09 Iun 2011, 12:24

popovici a scris:
Parerea mea personala este ca interregio (IR) trebuie sa lege cat mai multe regiuni istorice, chiar daca trebuie sa faramitam un pic sau sa dividem regiunile mai mari cum sunt Transilvania sau Moldova in Crisana , Banat , Maramures si Bucovina. In alta ordine de idei, un tren care leaga Bucuresti de Constanta si nu intra in categoria IC ar trebui sa fie denumit IR , deoarece leaga Muntenia de Dobrogea .
Da, numai că nu s-ar justifica un IR de exemplu Iași - Suceva, ci tot actualul Iași - Vatra Dornei(din păcate, circulă doar în anumite zile ale săptămânii)...

Pe M800 nu văd de ce ar circula un R sau REX București - Constanța, asta e doar o „moștenire” din vremurile când nici nu se știa de diesel, deci... CFR trebuie să facă călătoria pe distanțe lungi mai rentabilă la IR decât la actualele P iar asta va rezolva toate problemele (călătorii vor migra și singuri când își vor da seama de treabă!)

De asemenea, ar trebui găsită o soluție și pe Constanța - Mangalia, scoasă oprirea la Neptun(unde nu prea urcă nimeni; NU vorbesc de Neptun hc.) la orice IR și fluidizat cumva mersul... puse mai multe Regio pe perioada verii astfel încât călătorii de la Constanța la o anumită stațiune sau invers să folosească mai degrabă R și să nu umple fără rost IR-urile...

Ar merge poate un REX Fetești - Constanța fără oprire și Constanța - Mangalia cu oprire în toate stațiile, de exemplu.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 09 Iun 2011, 13:06

redeme a scris:
Ar merge poate un REX Fetești - Constanța fără oprire și Constanța - Mangalia cu oprire în toate stațiile, de exemplu.
Suna interesant, Constanta-Mangalia va face incasari cat sa renteze dar ce ne facem cu Fetesti-Constanta fara oprire si cam pe cati clienti contam intre cele doua statii ? Eu propun un REX Mangalia-Constanta-Tulcea Oras pentru cei de pe litoral care vor sa plece si in delta cu opriri intre Mangalia-Constanta si direct Constanta - Tulcea Oras, un tren foarte bun dealtfel si pentru tulceni sau constanteni. O mica stationare la Medgidia ar fi necesara pentru un eventual schimb de trenuri, conexiune cu trenurile care vin dinspre Bucuresti spre Constanta. Un astfel de tren, daca serviciul va fii facut de o sageata si daca se rezolva si restrictiile de pe Constanta-Mangalia, va putea scoate un timp foarte bun pe cei 222 km, fara carabaneala si stres eu cred ca 3h45' este posibil.(59 km/h media de viteza). Nici nu trebuie sa pui multe astfel de trenuri, pui 2 care sa plece la aceleasi ore, foarte devreme din Mangalia si Tulcea, sa zicem in jur de 05.30'-06.00' si care sa se intoarca seara in jur de 22.00-23.00. Eu as incerca formula asta macar in weekend si macar sezonier ca sa vedem ce iese.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 09 Iun 2011, 13:13

Intre Constanta si Mangalia daca nu se face dublarea si electrificarea liniei, nu vad cum s-ar putea micsora timpii de mers.
In luna iulie 2011, pe distanta Mangalia - Constanta, avem urmatoarele trenuri si timpi de mers:
P 8802 Mangalia - Constanta > 61 minute mers + 8 stationare
R 0682 Mangalia - Bucuresti Nord > 77 minute mers + 23 stationare
P 8804 Mangalia - Constanta > 66 minute mers + 9 stationare
A 1861 Mangalia - Iasi > 75 minute mers + 22 stationare
R 0941 Mangalia - Satu Mare > 75 minute mers + 12 stationare
R 0982 Mangalia - Bucuresti Nord > 73 minute mers + 15 stationare
R 0688 Mangalia - Bucuresti Nord > 72 minute mers + 13 stationare
P 8806 Mangalia - Constanta > 64 minute mers + 17 stationare
R 0984 Mangalia - Bucuresti Nord > 72 minute mers + 20 stationare
A 1821 Mangalia - Arad > 78 minute mers + 16 stationare
R 0991 Mangalia - Timisoara Nord > 74 minute mers + 19 stationare
A 1851 Mangalia - Suceava Nord > 74 minute mers + 11 stationare
R 0935 Mangalia - Oradea > 72 minute mers + 16 stationare
Cel mai bun timp de mers intre Mangalia si Constanta alocat pentru P 8802 (61 minute) iar cel mai mare timp de mers il va avea A 1821 (78 minute). Acesti timpi de mers foarte mari rezulta din dezavantajele liniei simple, unde trenurile sunt nevoite sa faca incrucisari.


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Joi 09 Iun 2011, 13:54, editata de 3 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 09 Iun 2011, 13:29

IonutCFR2009 a scris:
Intre Constanta si Mangalia daca nu se face dublarea si electrificarea liniei, nu vad cum s-ar putea micsora timpii de mers.
Stai linistit, ca timpii aia pe care i-am dat eu sunt posibili si fara sa bagi cateva sute de milioane de euro. Incep ceva lucrari la unele podete anul acesta pe tronson, deci se vor elimina din restrictii , timpii aia pe care ii vezi tu in mers nu sunt cei reali sau posibili, includ mai multe restrictii dar si o eventuala intarziere a trenurilor sezoniere, deci sunt largi, ma intelegi ? In mod normal, daca te uiti la un mers al trenurilor de pe ruta Constanta-Mangalia din anii 30' de exemplu, vei vedea ca acestia erau mult mai buni decat cei de astazi, desi acum linia este electrificata pana la Agigea. In anii 30' un personal facea o ora si un pic pana la Mangalia, acum face si o ora si jumatate, ceea ce este enorm pentru doar 43km. Daca aduc iar timpii la o ora si un pic si mai scoti din statii (nu stiu cati 2-3 turisti or mai fii prin Agigea, Tuzla sau la halta Pescarus) un REX poate face Mangalia-Constanta sub o ora, restul calculeaza si tu...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 37 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: