|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 13:30 | |
| - popovici a scris:
- redeme a scris:
- Ar merge poate un REX Fetești - Constanța fără oprire și Constanța - Mangalia cu oprire în toate stațiile, de exemplu.
Suna interesant, Constanta-Mangalia va face incasari cat sa renteze dar ce ne facem cu Fetesti-Constanta fara oprire si cam pe cati clienti contam intre cele doua statii ? Eu propun un REX Mangalia-Constanta-Tulcea Oras pentru cei de pe litoral care vor sa plece si in delta cu opriri intre Mangalia-Constanta si direct Constanta - Tulcea Oras, un tren foarte bun dealtfel si pentru tulceni sau constanteni. O mica stationare la Medgidia ar fi necesara pentru un eventual schimb de trenuri, conexiune cu trenurile care vin dinspre Bucuresti spre Constanta. Un astfel de tren, daca serviciul va fii facut de o sageata si daca se rezolva si restrictiile de pe Constanta-Mangalia, va putea scoate un timp foarte bun pe cei 222 km, fara carabaneala si stres eu cred ca 3h45' este posibil.(59 km/h media de viteza). Nici nu trebuie sa pui multe astfel de trenuri, pui 2 care sa plece la aceleasi ore, foarte devreme din Mangalia si Tulcea, sa zicem in jur de 05.30'-06.00' si care sa se intoarca seara in jur de 22.00-23.00. Eu as incerca formula asta macar in weekend si macar sezonier ca sa vedem ce iese. Porțiunea Fetești - Constanța am pus-o în lipsă de idei pe moment, dar ai dreptate varianta cu Tulcea e mult mai bună... La ore aș sugera unul dimineața cum ai zis, dar și unul pe la ora 9-10 din Mangalia, iar seara să se întoarcă unul din Tulcea pe la ora 18 și unul pe la 22-23... De fapt, chiar s-ar suprapune oareșicum actualelor perechi de trenuri P 8651/8652 și 8653/8654, dar prelungite ambele până la Mangalia și eliminând opririle fără rost dintre Medgidia și Tulcea. Iar în rest mai pot pune un Regio cu toate opririle între Medgidia și Tulcea, care să deservească navetiștii etc. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 13:47 | |
| Poate ne aude cineva de la CFR care se ocupa de noul mers, cine stie,poate chiar sunt in lipsa de idei...Regio ar trebui sa fie 100% pentru navetisti, si nu puse neaparat cadentat ci la orele la care are omul nevoie, sa faca si astia de la CFR un studiu de piata ceva cu fonduri europene... Trenurile regioexpres ar trebui introduse cu precadere in zone turistice si cu trafic crescut , sa fie formate din rame electrice sau automotoare noi si rapide (120-140) astfel incat , pe linie dreapta si de viteza (de exemplu Lehliu-Fetesti) sa scoata timpi putin mai jos decat trenurile de rang superior IC (160 maxim pe portiunea in cauza), pentru ca totusi va exista o diferenta de pret intre aceste ranguri. Tot trenurile REX ar trebui sa fie legatura trenurilor de rang superior cu garile inaccesibile trenurilor IC sau IR |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 13:56 | |
| Deocamdată, accelerate au:
Constanța - Agigea Nord -- 9 min -- 5,3 km Agigea Nord - Agigea Ecluză Hm. -- 4 min -- 3,7 km Agigea Ecluză Hm. - Eforie Nord -- 9 min -- 5km! Eforie Nord - Eforie Sud -- 6 min -- 3,3 km Eforie Sud - Costinești -- 22 min! -- 8,6 km Costinești - Costinești Tabără hc. -- 3 min -- 1,5 km Costinești Tabără hc - Neptun hc.. -- 11 min -- 8,6 km Neptun hc. - Neptun -- 5 min -- 2,3 km Neptun - Mangalia -- 4 min -- 4,5 km
A 1852 face 1h27 min, P 8381 face 1h13 min, R 992 face 1h35 min, R 942 face 1h22 min, iar P 8389 face 1h08 min!!!
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 13:59 | |
| 73 minute intre Constanta - Mangalia, inseamna viteza medie 35,1 km/h. In acest caz toate trenurile accelerat/rapid ar trebui sa circule in regim de personal (viitor regio) pe aceasta distanta. Ar trebui adusa linia la cel putin 45 km/h viteza medie, sa putem vorbi de trenuri IR pe Constanta - Mangalia. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 14:12 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- 73 minute intre Constanta - Mangalia, inseamna viteza medie 35,1 km/h. In acest caz toate trenurile accelerat/rapid ar trebui sa circule in regim de personal (viitor regio) pe aceasta distanta. Ar trebui adusa linia la cel putin 45 km/h viteza medie, sa putem vorbi de trenuri IR pe Constanta - Mangalia.
Eu vorbeam despre un REX(regional expres) intre Constanta si Mangalia si mai departe spre Tulcea, deci nu de Interregio . Uite , pe link-ul asta gasesti informatii despre viitoarele ranguri si viteze comerciale http://www.legestart.ro/Ordinul-153-2011-modificarea-completarea-Regulamentului-circulatia-trenurilor-manevra-vehiculelor-feroviare-005-aprobat-prin-Ordinul-ministrului-transporturilor-constr-(MzcwNjkw).htm, iar REX se incadreaza perfect cu ce-am spus eu. Si te mai corectez odata de final, trenurile de pe Constanta-Bucuresti, chiar daca au rang sau vor avea de interregio fac o exceptie deoarece circula in regim de regio, ma intelegi ? Daca tu iei bilet din gara Constanta pentru oricare statie pana la Mangalia inclusiv platesti bilet de personal, chiar daca ti se pare ca mergi cu rapid sau accelerat datorita confortului, si scrie si clar pe bilet P (personal). Este o exceptie care va mai continua multi ani de acum incolo, in mod normal CFR-ul le face calatorilor un favor, adica ii lasa in cusetele si vagoanele lor fara sa se mai carabaneasca prin gara, e ca si cum ar schimba rangul de tren dar nu-l mai schimba, iar trenul este o struto-camila, pana la Constanta interregio si de la Constanta regio. Pe mersul ala de tren Constanta-Mangalia ar trebui sa scrie doar P si numarul cu care vine ca si IR, dar asta-i alta treaba, scrie oricum pe bilet. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 14:33 | |
| Un posibil mers
Constanta - Eforie Nord : 15 km 14 min v.max:100, v.com:064 Eforie Nord - Eforie Sud: 3 km 6 min v.max:040, v.com:030 Eforie Sud - Costinesti : 9 km 10 min v.max:080, v.com:054 Costinesti - Costinesti T. hc: 2 km 3 min v.max:080, v.com:040 Costinesti hc - Neptun hc: 7 km 9 min v.max:080, v.com:046 Neptun hc - Mangalia: 8 km 9 min v.max:080, v.com:054 total: 51 minute mers
stationari:
Eforie N. : 3', Eforie S.: 2', Costinesti: 2', Costinesti h: 3', Neptun h: 3'
total Constanta-Mangalia: 1h:03
Asta se poate obtine in conditii ideale, daca linia ar fi intr-o stare cat de cat buna de functionare. Stiu ca s-au alocat bani pentru niste refactii pe Constanta - Mangalia, dar nu sunt foarte in tema cu ce se va face (cumva podul de la Eforie Sud, care din cate stiu e limitat la 30? sau poate readucerea la VS a bucatilor de linie afectate de viituri in 2005-2006?)
P.S. In 1939 (la 2 ani dupa inaugurarea liniei) trenurile rapide faceau 1h20 pe aceasta linie, insa cu doar 2 opriri de 2-3 minute, una in Eforie, alta in Carmen Sylva (azi Eforie N. si Eforie S.). Cresterea vitezei comerciale pe linia respectiva e aproape imposibila (chiar daca se electrifica), linia are un traseu destul de sinuos, si anumite probleme (mai ales intre Eforie N. si Eforie S.). Investitia in dublare pur si simplu nu se justifica pentru trafic sezonier de 4 luni pe an. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 15:14 | |
| Numai OFF-TOPIC pe aici... |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5818 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 15:15 | |
| Corect, doua pagini numai de OFF-TOPIC despre fanteziile asupra C.F.R. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 15:28 | |
| Pai tocmai fanteziile astea ne tin pe noi pasionatii in viata, mai ales ca vorbim de CFR si de Romania ! Si despre ce ati vrea oi sa vorbim, despre o eventuala desfiintare a liniei Constanta-Mangalia sau despre mersul asta al trenurilor haotic si hilar ? Daca ne dam cu parerea despre M800 nu cred ca suntem off-topic, dimpotriva, chiar acesta este subiectul ! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 22:15 | |
| - redeme a scris:
- popovici a scris:
- Parerea mea personala este ca interregio (IR) trebuie sa lege cat mai multe regiuni istorice, chiar daca trebuie sa faramitam un pic sau sa dividem regiunile mai mari cum sunt Transilvania sau Moldova in Crisana , Banat , Maramures si Bucovina. In alta ordine de idei, un tren care leaga Bucuresti de Constanta si nu intra in categoria IC ar trebui sa fie denumit IR , deoarece leaga Muntenia de Dobrogea .
Da, numai că nu s-ar justifica un IR de exemplu Iași - Suceva, ci tot actualul Iași - Vatra Dornei(din păcate, circulă doar în anumite zile ale săptămânii)...
Pe M800 nu văd de ce ar circula un R sau REX București - Constanța, asta e doar o „moștenire” din vremurile când nici nu se știa de diesel, deci... CFR trebuie să facă călătoria pe distanțe lungi mai rentabilă la IR decât la actualele P iar asta va rezolva toate problemele (călătorii vor migra și singuri când își vor da seama de treabă!)
De asemenea, ar trebui găsită o soluție și pe Constanța - Mangalia, scoasă oprirea la Neptun(unde nu prea urcă nimeni; NU vorbesc de Neptun hc.) la orice IR și fluidizat cumva mersul... puse mai multe Regio pe perioada verii astfel încât călătorii de la Constanța la o anumită stațiune sau invers să folosească mai degrabă R și să nu umple fără rost IR-urile...
Ar merge poate un REX Fetești - Constanța fără oprire și Constanța - Mangalia cu oprire în toate stațiile, de exemplu. La Neptun (gara nu hc) treburile stau asa : pe timp de vara acceleratele si rapidele se incruciseaza (chiar si cu personale) si din acest motiv sunt opriri (agigea ecluza-mangalia o singura linie ba chiar pana la port mangalia), pe timp de iarna asa organizeaza regionala (inca constanta), opriri si in aceasta statie si mai sunt pescarus si tuzla (la ultima mai sunt localnici ce folosesc trenul)
Am preferat sa folosesc in text actuala lor denumire deoarece pe cele din decembrie nu pot sa le sufar
In vara asta urmatoarele trenuri au opriri in neptun ptr preluarea navetistilor 1852-1 (are mers de personal constanta -mangalia), 991-2, 1851-2
opriri in neptun ptr incrucisari trenuri 936-1 asteapta 1861-2, 985 asteapta 941-2, 8801 asteapta 982, 8803 asteapta 984
fiind o singura linie, timpii de parcurs destul de mari mai ales intre statiile cu linii de incrucisare, iar tu dorind dublarea nr de tr regio, ar trebui scoase tr interregio c-ta - mangalia, la ultima statie nefiind decat 4 linii apte ptr tr de calatori, asa ca solutia mai...asteapta (ea fiind buna din puctul tau de vedere) |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 09 Iun 2011, 23:32 | |
| Pentru cei care s-au plans de timpii mari inregistrati pe M800 in conditiile lucrarilor de reabilitare, iata ca se mai intampla si pe la altii, adica in Polonia, unde avem o linie in modernizare Gdansk-Varsovia 328km pe care trenurile PKP o parcurg in 6 sau chiar 7 ore: Gdańsk Główny dep 05:53 time 5:55 sursa:http://rozklad-pkp.pl Warszawa Centralna arr 11:48 Cel mai rapid tren parcurge astfel distanta in 5h55' (viteza medie 55km/h!!!!). |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 11 Iun 2011, 21:38 | |
| - mihaiuc a scris:
- Un posibil mers
Constanta - Eforie Nord : 15 km 14 min v.max:100, v.com:064 Eforie Nord - Eforie Sud: 3 km 6 min v.max:040, v.com:030 Eforie Sud - Costinesti : 9 km 10 min v.max:080, v.com:054 Costinesti - Costinesti T. hc: 2 km 3 min v.max:080, v.com:040 Costinesti hc - Neptun hc: 7 km 9 min v.max:080, v.com:046 Neptun hc - Mangalia: 8 km 9 min v.max:080, v.com:054 total: 51 minute mers
stationari:
Eforie N. : 3', Eforie S.: 2', Costinesti: 2', Costinesti h: 3', Neptun h: 3'
total Constanta-Mangalia: 1h:03
Asta se poate obtine in conditii ideale, daca linia ar fi intr-o stare cat de cat buna de functionare. Stiu ca s-au alocat bani pentru niste refactii pe Constanta - Mangalia, dar nu sunt foarte in tema cu ce se va face (cumva podul de la Eforie Sud, care din cate stiu e limitat la 30? sau poate readucerea la VS a bucatilor de linie afectate de viituri in 2005-2006?)
P.S. In 1939 (la 2 ani dupa inaugurarea liniei) trenurile rapide faceau 1h20 pe aceasta linie, insa cu doar 2 opriri de 2-3 minute, una in Eforie, alta in Carmen Sylva (azi Eforie N. si Eforie S.). Cresterea vitezei comerciale pe linia respectiva e aproape imposibila (chiar daca se electrifica), linia are un traseu destul de sinuos, si anumite probleme (mai ales intre Eforie N. si Eforie S.). Investitia in dublare pur si simplu nu se justifica pentru trafic sezonier de 4 luni pe an. Dar ce facem cand avem toata distanta cu 80 km/h oficial si restrictii la fiecare statie cu linii abatute de cate 4 minute ? eu am tot rugat pe forum daca cineva are la indemana vreun B.A.R. sa-l posteze sa vedem acele limitari de 15/30 km/h existente in teren |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 13 Iun 2011, 20:25 | |
| - Citat :
- CFR va schimba sistemul de circulatie al trenurilor, daca n-ai bani de tren direct (IC sau IR), si vrei sa mergi din Bucuresti in Oltenia, vei schimba un tren sau doua regionale sau locale cu pauza mare intre ele si asta-i treaba, pana ai bani de alte trenuri de rang superior.
Da, asta e ideea CFR , ceea ce nu e rau, dar asta vine cu un downside: gestionarea mai grea a parcului rulant si a eficientei angajatilor. ca sa intelegeti ce vreau sa zic, ma refer iar la un tren celebru: personalul 7112/5101 si perechea 5102/7111, Galati-BUzau-Bacau-Suceava-Campulung. La inceputul anilor 90, acest tren-mamut circula bine-mersi. Nu ca s-ar fi dus multi galateni sau buzoieni la Campulung, dar era eficient ca gestionare a parcului vs nevoile calatorilor. Pentru ca: -cele doua trenuri faceau cruce in Buzau -locomotiva (galateana) care venea de la Galati prelua imediat trenul-pereche de la Campulung si pleca la Galati - 1 buc locomotiva -locomotiva (adjudeana) care venea cu trenul de Campulung prelua perechea de tren si pleca imediat spre Campulung -(de fapt pana la Adjud) a2a buc locomotiva -o a 3a locomotiva (probabil din Pascani) facea traseul in turnus Suceava-Adjud. -o a 4a locomotiva (suceveana) facea segmentul Suceava-Campulung si retur. Total necesare pentru acest tren: 4 locomotive elctrice, 2 garnituri de tren (de obicei de 6-7 vagoane, care faceau un turnus galatean la combinatie cu ceva trenuri Galati-Tecuci) si 2 echipe de nasi, galateni. E, acu urmaruti in Mt nou ce s-a ales de tren. El nu mai exista in forma clasica, dar trasa lui e facuta succesiv de curse locale: o cursa Galati-Buzau, una Buzau-Marasesti, una Marasesti-Pascani (parca), una Pascani-Suceava, una Suceava-Campulung. Adica 5 trenuri. Tema de acasa: sa se calculeze cati insi, cate vagoane si cate locomotive se folosesc. |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 13 Iun 2011, 23:34 | |
| Un B.A.R cu mersul de pe 17 iunie are cineva ? |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 15 Iun 2011, 21:40 | |
| O diminuare a timpilor de parcurs pentru A 1632 si A 1822 a aparut deja pe INFOFER, urmand a intra in vigoare la data de 15.07.2011 ! Modificarile sunt spectaculoase mai ales pe tronsoanele Bucuresti -Lehliu 70 km (in doar 40' , viteza medie 105km/h, oare se mizeaza pe finalizarea podului de la Sarulesti?) , Ciulnita - Fetesti 37 km ( in doar 21' , viteza medie 105km/h!) . Sunt timpi imbunatatiti si pe Medgidia-Constanta 35km 24' dar si pe Fetesti-Cernavoda 24 km 16' . In urmatoarele ore sau zile vor aparea modificari importante si in mersul celorlalte trenuri, nu exclud o scadere semnificativa a timpilor chiar si la 2h35'pentru celelalte trenuri in conditiile in care tronsonul Lehliu-Ciulnita nu este finalizat ! Asteptam noii timpi si pentru trenurile de rang superior cu opriri mai putine !
Ultima editare efectuata de catre popovici in Joi 16 Iun 2011, 11:04, editata de 2 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |