Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+83
Teodor
Cosmin5
dan_dinca
PrisecaruFlorin
AndreiCfr
RwO
traian
mariuskl
George250
brutusel
AndiCFR
Mihai-Aurel
andreiutzu
Nesebar
ATM
romaniaetc
tuborgtnp
laur 133
Nk11
razvan - trenuri
DUAL
srazvi
email2bav
redeme
popovici
SULZERUL 0733
nokia2010
sorinucu
dave
danlascau
Silver
Vlad
TONIghtwish
riciu
Mihay
Costin.H
Jhonyla
bostanescu gigel
Vitosa
mihaiuc
cortexedge
AlexD
membru inactiv
alexmorph3us
ravers75
DPS
IceShadow
ldh80
Cobra
Scoop
halmarius
Adrian78
NB 2009
RazvanCFR
Mircea Hirjau
jionutz
cristi CFR
catalinu'
mardaryroby
060-EA078
echo007
cont dezactivat .
Alex Avram
decward
biokosmy
ciucix
stakee
kaan
didinul
lovekomotive
tudor_toma82
Marius Iulian
Ionutz
TVlad
19jimmy84
IonutCFR2009
vrabieionut
didi
mishu88
COSTACHE MIHAIL
marius_m
Stratan-Tttggvv
myster2008
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeSam 16 Apr 2011, 11:24

maryus74:da,era dupa anii 2000.Din ce stiu eu sunt sunt rare cazurile cand se citeste banda,doar daca ai vreun eveniment ceva.Nu cred ca se intarzia mult daca se mergea cu 20km/h in minus cativa km pt ca se pot recupera pe parcurs.Nu mai retin viteza din livret dar mecanicu sigur circula conform vitezei stabilite.Mergea cu 78km/h
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeSam 16 Apr 2011, 20:45

RazvanCFR a scris:
Mircea Hirjau a scris:
Buna seara! Pe podurile dunarene se circula cu restrictie de 30 km/h pe ambele fire de circulatie iar acest fapt se datoreaza uzurii caii ferate, podurile nu au nicio problema la structura! Pe Bucuresti Baneasa - Pantelimon firul 2 se circula cu restrictie de 70 km/h deoarece inca nu s-a efectuat rodajul total al caii ferate (daca va amintiti inaugurarea tronsonului Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa sa facut numai pe firul 1 pe 21.05.2008). Dupa terminarea totala a lucrarilor si receptia finala a magistralei se va introduce in mod sigur un InterCity fara nicio oprire pana la Constanta.
Perfecta dreptate. O parere extrem de realista si plauzibila.
Inca nu s-au incheiat lucrarile, vorbiti de parca s-ar fi incheiat si se circula peste tot cu 70 km/h.
Cat despre MT-ul vechi... ce pot sa spun... daca pe linie veche s-a circulat cu asa viteza... va dati seama pe linie noua ce bine va fi! :roll:
@maryus74:
Sigur s-a circulat cu 100km/h pe podurile dunarene? Eu stiam ca nu mai mult de 80. Oricum nu te contrazic.
DA SIGUR, AM VAZUT CU OCHII MEI PANA IN 1998, circuland alaturi de tatal meu in cabina locomotivei, si asta de cand s-au inaugurat ambele poduri, dupa 1998 nu mai stiu, n-am mai avut ocazia de a sta in cabina, si inca ceva imi aduc bine aminte pe cele vechi in ultimii 4-5 ani era limitare de viteza pe rand cu 70 , 50 ,30 si s-au inchis definitiv in 1995


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 16 Apr 2011, 23:15, editata de 2 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeSam 16 Apr 2011, 20:53

bostanescu gigel a scris:
maryus74:da,era dupa anii 2000.Din ce stiu eu sunt sunt rare cazurile cand se citeste banda,doar daca ai vreun eveniment ceva.Nu cred ca se intarzia mult daca se mergea cu 20km/h in minus cativa km pt ca se pot recupera pe parcurs.Nu mai retin viteza din livret dar mecanicu sigur circula conform vitezei stabilite.Mergea cu 78km/h
Eu stiam ca se inlocuieste la 2000 km parcursi si era citita de specialisti la depou, in alta ordine de idei aceea cu 78 era ptr ca podul probabil era limitat la 80, iar cu recuperarea pe parcurs depinde de alti factori: evitarea unei restrictii/limitari de viteza circuland ,conform dispozitiilor date de operatorul de la regulator, pe celalalt fir, si am mai vazut pe forum notificari cum ca privatii nu respecta viteza din livret, eu nu cred asa ceva cum sa mergi cu 100 pe o linie limitata la 80? cum sa intre in abatere cu 50 acolo unde maxima e de 30? este echivalent cu un eveniment si il costa libertatea pe mecanic


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 17 Apr 2011, 12:18, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M800: Bucuresti-Fetesti-Constanta-Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeSam 16 Apr 2011, 23:54

adrian78hd a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Chiar asa, dupa 25 de ani de exploatare sa fi fost afectata structura de rezistenta a podului Cernavoda? Sunt poduri in tara care au rezistat minim 50 de ani fara mari interventii... Nu cred ca in anii 80 s-au facut lucrari de mântuiala cum se fac azi. Si eu cred ca problema restrictiei de 30 km/h se datoreaza uzurii caii de rulare si nu a structurii de rezistenta a podului

Cele doua poduri, finalizate inainte de 1989, sunt scadente la reparatii capitale inca din 2004-2005, motiv pentru care in prezent trenurile de pe ruta Bucuresti-Constanta circula cu maximum 30 km pe ora din cauza restrictiilor de viteza, scrie Gardianul.

Cele două poduri ar fi trebuit să intre în reparaţii încă din perioada 2004-2005. „Este o stare de dereglare a circulaţiei feroviare. Trebuie reconstruiţi pilonii de susţinere a părţii feroviare şi mai trebuie executate lucrări de reparaţii la partea metalică care susţine şina de cale ferată. Anumite materiale pot ceda în orice moment pentru că a expirat termenul când cele două poduri trebuiau să intre în reparaţii capitale”, au spus sursele citate.
Apropo de aceste scadente , sunt niste nesimtiti la minister, e inadmisibil suntem in 2011 !!! eu unul nu inteleg ce fac astia din minister de atatia ani, daca o ia unul din poduri la vale si mai trece si un tren de calatori in acel timp cine raspunde de eveniment/dezastru ? ministrul? of-topic: pornind de la discutia despre poduri vin cu un exemplu-eveniment produs la o locomotiva diesel DA 60-0965-8 in data de 02 nov 2010 in remorcarea trenului 1555-2 intre Bucecea si Veresti (vezi AFER) desi avea scadenta la reparatie tip RG din sept 2006, producandu-se un incendiu in dreptul MT5 (interesant articol) si cine stie cate or mai fi cu scadenta depasita, ce sa mai vorbim de poduri
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5328
Data de inscriere : 30/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 01:42

maryus74 a scris:
RazvanCFR a scris:
Mircea Hirjau a scris:
Buna seara! Pe podurile dunarene se circula cu restrictie de 30 km/h pe ambele fire de circulatie iar acest fapt se datoreaza uzurii caii ferate, podurile nu au nicio problema la structura! Pe Bucuresti Baneasa - Pantelimon firul 2 se circula cu restrictie de 70 km/h deoarece inca nu s-a efectuat rodajul total al caii ferate (daca va amintiti inaugurarea tronsonului Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa sa facut numai pe firul 1 pe 21.05.2008). Dupa terminarea totala a lucrarilor si receptia finala a magistralei se va introduce in mod sigur un InterCity fara nicio oprire pana la Constanta.
Perfecta dreptate. O parere extrem de realista si plauzibila.
Inca nu s-au incheiat lucrarile, vorbiti de parca s-ar fi incheiat si se circula peste tot cu 70 km/h.
Cat despre MT-ul vechi... ce pot sa spun... daca pe linie veche s-a circulat cu asa viteza... va dati seama pe linie noua ce bine va fi! :roll:
@maryus74:
Sigur s-a circulat cu 100km/h pe podurile dunarene? Eu stiam ca nu mai mult de 80. Oricum nu te contrazic.
DA SIGUR, AM VAZUT CU OCHII MEI PANA IN 1998, circuland alaturi de tatal meu in cabina locomotivei, si asta de cand s-au inaugurat ambele poduri, dupa 1998 nu mai stiu, n-am mai avut ocazia de a sta in cabina, si inca ceva imi aduc bine aminte pe cele vechi in ultimii 4-5 ani era limitare de viteza pe rand cu 70 , 50 ,30 si s-au inchis definitiv in 1995
Daca este in perioada inaugurarii, atunci da, eu initial am crezut ca te referi mai recent.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 11:45

RazvanCFR a scris:
maryus74 a scris:
RazvanCFR a scris:
Mircea Hirjau a scris:
Buna seara! Pe podurile dunarene se circula cu restrictie de 30 km/h pe ambele fire de circulatie iar acest fapt se datoreaza uzurii caii ferate, podurile nu au nicio problema la structura! Pe Bucuresti Baneasa - Pantelimon firul 2 se circula cu restrictie de 70 km/h deoarece inca nu s-a efectuat rodajul total al caii ferate (daca va amintiti inaugurarea tronsonului Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa sa facut numai pe firul 1 pe 21.05.2008). Dupa terminarea totala a lucrarilor si receptia finala a magistralei se va introduce in mod sigur un InterCity fara nicio oprire pana la Constanta.
Perfecta dreptate. O parere extrem de realista si plauzibila.
Inca nu s-au incheiat lucrarile, vorbiti de parca s-ar fi incheiat si se circula peste tot cu 70 km/h.
Cat despre MT-ul vechi... ce pot sa spun... daca pe linie veche s-a circulat cu asa viteza... va dati seama pe linie noua ce bine va fi! :roll:
@maryus74:
Sigur s-a circulat cu 100km/h pe podurile dunarene? Eu stiam ca nu mai mult de 80. Oricum nu te contrazic.
DA SIGUR, AM VAZUT CU OCHII MEI PANA IN 1998, circuland alaturi de tatal meu in cabina locomotivei, si asta de cand s-au inaugurat ambele poduri, dupa 1998 nu mai stiu, n-am mai avut ocazia de a sta in cabina, si inca ceva imi aduc bine aminte pe cele vechi in ultimii 4-5 ani era limitare de viteza pe rand cu 70 , 50 ,30 si s-au inchis definitiv in 1995
Daca este in perioada inaugurarii, atunci da, eu initial am crezut ca te referi mai recent.
Din intrebarea ta: ,,sigur s-a circulat cu 100 km/h pe podurile dunarene?,, ce se intelege? daca s-a circulat vreodata sau nu ! eu am raspuns ca cel putin pana in 1998 da, dupa, nu stiu exact de cand, a inceput declinul, si nu numai al podurilor ci in general al CFR-ului

Regret enorm faptul ca am aruncat la vremea respectiva tot ce aveam : livrete marfa si calatori, ordine de circulatie, carti despre mers tren, etc, cine se gandea atunci ca vin vremurile actuale : internet, forum despre trenuri...
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 13:17

am gasit acum livret zona Sud-Est din 1998.Da,pe poduri se circula cu 100km/h.Buc-Baneasa-Pantelimon 120km/h si Pantelimon-Fetesti 140km/h.Saligny GR.est-Palas 120km/h.Palas-Constanta 75km/h.Pe firu 2 Palas-Medgidia 140km/h
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 13:20

bostanescu gigel a scris:
am gasit acum livret zona Sud-Est din 1998.Da,pe poduri se circula cu 100km/h.Buc-Baneasa-Pantelimon 120km/h si Pantelimon-Fetesti 140km/h.Saligny GR.est-Palas 120km/h.Palas-Constanta 75km/h.Pe firu 2 Palas-Medgidia 140km/h
Multumesc ptr confirmare, asta am scris si eu pe forum de mult, tot ce scriu despre M800 sunt ,,vazute-traite pe locomotive,, de mine din 1984 pana in 1998
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 13:43

Rapidul Brasovia chiar mergea excelent,2ore si 19minute.Fara reabilitare de 900mil euro
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 14:05

Actualul traseu de la Sarulesti unde se circula cu 15 km/h si alaturi se construieste noul pod ,implicit noul traseu, a mai fost prin 1985-1986 reconfigurat (cel actual care se va inchide) existand un pod acolo unde se reface acum cel nou
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 17:06

Asa cum rezulta din livretul MT 2004/2005, s-a circulat cu 100 km/h pe podurile dunarene.
Exemplificare pe trasa tr. 8013 ce poate fi descarcata de aici: http://www.megaupload.com/?d=UF4Q36MP


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 18 Apr 2011, 15:32, editata de 1 ori
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5328
Data de inscriere : 30/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 19:14

maryus74 a scris:
Actualul traseu de la Sarulesti unde se circula cu 15 km/h si alaturi se construieste noul pod ,implicit noul traseu, a mai fost prin 1985-1986 reconfigurat (cel actual care se va inchide) existand un pod acolo unde se reface acum cel nou
Salut!
Deci sa inteleg ca actualul traseu care urmeaza a fi inchis, a fost propus spre reconfigurare in anii 80? Sau in anii 80 s-a reconfigurat rezultand actualul traseu?
Nu am inteles prea bine scratch
Multumesc!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 19:42

RazvanCFR a scris:
maryus74 a scris:
Actualul traseu de la Sarulesti unde se circula cu 15 km/h si alaturi se construieste noul pod ,implicit noul traseu, a mai fost prin 1985-1986 reconfigurat (cel actual care se va inchide) existand un pod acolo unde se reface acum cel nou
Salut!
Deci sa inteleg ca actualul traseu care urmeaza a fi inchis, a fost propus spre reconfigurare in anii 80? Sau in anii 80 s-a reconfigurat rezultand actualul traseu?
Nu am inteles prea bine scratch
Multumesc!
Cel actual aflat in paragina (sol decazut) limitat la 15 km/h cu firul doi inchis a fost ,,conturat,, prin 1985-1986 urmand in curand a fi inchis, odata cu redeschiderea noului pod aflat in lucru va fi refacut noul traseu mai spre dreapta in sensul de mers spre Constanta decat actualul, tin minte, fiind copil atunci, ca am trecut si pe vechiul traseu+pod care era tot spre actualul pod in lucru, nu sunt sigur daca noul pod in lucru se afla exact pe locul fostului pod dezafectat la vremea respectiva
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 15:44

Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 15:53

dupa BAR e Axa st Pantelimon-Buc Baneasa 16+336-7+600 cu 70 urmata imediat de una cu 50 (200m) si una de 75
Numai daca s-a ridicat prin O.C la V.N
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 20 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: