|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 16 Apr 2011, 11:24 | |
| maryus74:da,era dupa anii 2000.Din ce stiu eu sunt sunt rare cazurile cand se citeste banda,doar daca ai vreun eveniment ceva.Nu cred ca se intarzia mult daca se mergea cu 20km/h in minus cativa km pt ca se pot recupera pe parcurs.Nu mai retin viteza din livret dar mecanicu sigur circula conform vitezei stabilite.Mergea cu 78km/h |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia Sam 16 Apr 2011, 20:45 | |
| - RazvanCFR a scris:
- Mircea Hirjau a scris:
- Buna seara! Pe podurile dunarene se circula cu restrictie de 30 km/h pe ambele fire de circulatie iar acest fapt se datoreaza uzurii caii ferate, podurile nu au nicio problema la structura! Pe Bucuresti Baneasa - Pantelimon firul 2 se circula cu restrictie de 70 km/h deoarece inca nu s-a efectuat rodajul total al caii ferate (daca va amintiti inaugurarea tronsonului Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa sa facut numai pe firul 1 pe 21.05.2008). Dupa terminarea totala a lucrarilor si receptia finala a magistralei se va introduce in mod sigur un InterCity fara nicio oprire pana la Constanta.
Perfecta dreptate. O parere extrem de realista si plauzibila. Inca nu s-au incheiat lucrarile, vorbiti de parca s-ar fi incheiat si se circula peste tot cu 70 km/h. Cat despre MT-ul vechi... ce pot sa spun... daca pe linie veche s-a circulat cu asa viteza... va dati seama pe linie noua ce bine va fi! :roll: @maryus74: Sigur s-a circulat cu 100km/h pe podurile dunarene? Eu stiam ca nu mai mult de 80. Oricum nu te contrazic. DA SIGUR, AM VAZUT CU OCHII MEI PANA IN 1998, circuland alaturi de tatal meu in cabina locomotivei, si asta de cand s-au inaugurat ambele poduri, dupa 1998 nu mai stiu, n-am mai avut ocazia de a sta in cabina, si inca ceva imi aduc bine aminte pe cele vechi in ultimii 4-5 ani era limitare de viteza pe rand cu 70 , 50 ,30 si s-au inchis definitiv in 1995
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 16 Apr 2011, 23:15, editata de 2 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 16 Apr 2011, 20:53 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- maryus74:da,era dupa anii 2000.Din ce stiu eu sunt sunt rare cazurile cand se citeste banda,doar daca ai vreun eveniment ceva.Nu cred ca se intarzia mult daca se mergea cu 20km/h in minus cativa km pt ca se pot recupera pe parcurs.Nu mai retin viteza din livret dar mecanicu sigur circula conform vitezei stabilite.Mergea cu 78km/h
Eu stiam ca se inlocuieste la 2000 km parcursi si era citita de specialisti la depou, in alta ordine de idei aceea cu 78 era ptr ca podul probabil era limitat la 80, iar cu recuperarea pe parcurs depinde de alti factori: evitarea unei restrictii/limitari de viteza circuland ,conform dispozitiilor date de operatorul de la regulator, pe celalalt fir, si am mai vazut pe forum notificari cum ca privatii nu respecta viteza din livret, eu nu cred asa ceva cum sa mergi cu 100 pe o linie limitata la 80? cum sa intre in abatere cu 50 acolo unde maxima e de 30? este echivalent cu un eveniment si il costa libertatea pe mecanic
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 17 Apr 2011, 12:18, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M800: Bucuresti-Fetesti-Constanta-Mangalia Sam 16 Apr 2011, 23:54 | |
| - adrian78hd a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Chiar asa, dupa 25 de ani de exploatare sa fi fost afectata structura de rezistenta a podului Cernavoda? Sunt poduri in tara care au rezistat minim 50 de ani fara mari interventii... Nu cred ca in anii 80 s-au facut lucrari de mântuiala cum se fac azi. Si eu cred ca problema restrictiei de 30 km/h se datoreaza uzurii caii de rulare si nu a structurii de rezistenta a podului
Cele doua poduri, finalizate inainte de 1989, sunt scadente la reparatii capitale inca din 2004-2005, motiv pentru care in prezent trenurile de pe ruta Bucuresti-Constanta circula cu maximum 30 km pe ora din cauza restrictiilor de viteza, scrie Gardianul.
Cele două poduri ar fi trebuit să intre în reparaţii încă din perioada 2004-2005. „Este o stare de dereglare a circulaţiei feroviare. Trebuie reconstruiţi pilonii de susţinere a părţii feroviare şi mai trebuie executate lucrări de reparaţii la partea metalică care susţine şina de cale ferată. Anumite materiale pot ceda în orice moment pentru că a expirat termenul când cele două poduri trebuiau să intre în reparaţii capitale”, au spus sursele citate.
Apropo de aceste scadente , sunt niste nesimtiti la minister, e inadmisibil suntem in 2011 !!! eu unul nu inteleg ce fac astia din minister de atatia ani, daca o ia unul din poduri la vale si mai trece si un tren de calatori in acel timp cine raspunde de eveniment/dezastru ? ministrul? of-topic: pornind de la discutia despre poduri vin cu un exemplu-eveniment produs la o locomotiva diesel DA 60-0965-8 in data de 02 nov 2010 in remorcarea trenului 1555-2 intre Bucecea si Veresti (vezi AFER) desi avea scadenta la reparatie tip RG din sept 2006, producandu-se un incendiu in dreptul MT5 (interesant articol) si cine stie cate or mai fi cu scadenta depasita, ce sa mai vorbim de poduri |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5328 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 17 Apr 2011, 01:42 | |
| - maryus74 a scris:
- RazvanCFR a scris:
- Mircea Hirjau a scris:
- Buna seara! Pe podurile dunarene se circula cu restrictie de 30 km/h pe ambele fire de circulatie iar acest fapt se datoreaza uzurii caii ferate, podurile nu au nicio problema la structura! Pe Bucuresti Baneasa - Pantelimon firul 2 se circula cu restrictie de 70 km/h deoarece inca nu s-a efectuat rodajul total al caii ferate (daca va amintiti inaugurarea tronsonului Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa sa facut numai pe firul 1 pe 21.05.2008). Dupa terminarea totala a lucrarilor si receptia finala a magistralei se va introduce in mod sigur un InterCity fara nicio oprire pana la Constanta.
Perfecta dreptate. O parere extrem de realista si plauzibila. Inca nu s-au incheiat lucrarile, vorbiti de parca s-ar fi incheiat si se circula peste tot cu 70 km/h. Cat despre MT-ul vechi... ce pot sa spun... daca pe linie veche s-a circulat cu asa viteza... va dati seama pe linie noua ce bine va fi! :roll: @maryus74: Sigur s-a circulat cu 100km/h pe podurile dunarene? Eu stiam ca nu mai mult de 80. Oricum nu te contrazic. DA SIGUR, AM VAZUT CU OCHII MEI PANA IN 1998, circuland alaturi de tatal meu in cabina locomotivei, si asta de cand s-au inaugurat ambele poduri, dupa 1998 nu mai stiu, n-am mai avut ocazia de a sta in cabina, si inca ceva imi aduc bine aminte pe cele vechi in ultimii 4-5 ani era limitare de viteza pe rand cu 70 , 50 ,30 si s-au inchis definitiv in 1995 Daca este in perioada inaugurarii, atunci da, eu initial am crezut ca te referi mai recent. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia Dum 17 Apr 2011, 11:45 | |
| - RazvanCFR a scris:
- maryus74 a scris:
- RazvanCFR a scris:
- Mircea Hirjau a scris:
- Buna seara! Pe podurile dunarene se circula cu restrictie de 30 km/h pe ambele fire de circulatie iar acest fapt se datoreaza uzurii caii ferate, podurile nu au nicio problema la structura! Pe Bucuresti Baneasa - Pantelimon firul 2 se circula cu restrictie de 70 km/h deoarece inca nu s-a efectuat rodajul total al caii ferate (daca va amintiti inaugurarea tronsonului Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa sa facut numai pe firul 1 pe 21.05.2008). Dupa terminarea totala a lucrarilor si receptia finala a magistralei se va introduce in mod sigur un InterCity fara nicio oprire pana la Constanta.
Perfecta dreptate. O parere extrem de realista si plauzibila. Inca nu s-au incheiat lucrarile, vorbiti de parca s-ar fi incheiat si se circula peste tot cu 70 km/h. Cat despre MT-ul vechi... ce pot sa spun... daca pe linie veche s-a circulat cu asa viteza... va dati seama pe linie noua ce bine va fi! :roll: @maryus74: Sigur s-a circulat cu 100km/h pe podurile dunarene? Eu stiam ca nu mai mult de 80. Oricum nu te contrazic. DA SIGUR, AM VAZUT CU OCHII MEI PANA IN 1998, circuland alaturi de tatal meu in cabina locomotivei, si asta de cand s-au inaugurat ambele poduri, dupa 1998 nu mai stiu, n-am mai avut ocazia de a sta in cabina, si inca ceva imi aduc bine aminte pe cele vechi in ultimii 4-5 ani era limitare de viteza pe rand cu 70 , 50 ,30 si s-au inchis definitiv in 1995 Daca este in perioada inaugurarii, atunci da, eu initial am crezut ca te referi mai recent. Din intrebarea ta: ,,sigur s-a circulat cu 100 km/h pe podurile dunarene?,, ce se intelege? daca s-a circulat vreodata sau nu ! eu am raspuns ca cel putin pana in 1998 da, dupa, nu stiu exact de cand, a inceput declinul, si nu numai al podurilor ci in general al CFR-ului
Regret enorm faptul ca am aruncat la vremea respectiva tot ce aveam : livrete marfa si calatori, ordine de circulatie, carti despre mers tren, etc, cine se gandea atunci ca vin vremurile actuale : internet, forum despre trenuri... |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 17 Apr 2011, 13:17 | |
| am gasit acum livret zona Sud-Est din 1998.Da,pe poduri se circula cu 100km/h.Buc-Baneasa-Pantelimon 120km/h si Pantelimon-Fetesti 140km/h.Saligny GR.est-Palas 120km/h.Palas-Constanta 75km/h.Pe firu 2 Palas-Medgidia 140km/h |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia Dum 17 Apr 2011, 13:20 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- am gasit acum livret zona Sud-Est din 1998.Da,pe poduri se circula cu 100km/h.Buc-Baneasa-Pantelimon 120km/h si Pantelimon-Fetesti 140km/h.Saligny GR.est-Palas 120km/h.Palas-Constanta 75km/h.Pe firu 2 Palas-Medgidia 140km/h
Multumesc ptr confirmare, asta am scris si eu pe forum de mult, tot ce scriu despre M800 sunt ,,vazute-traite pe locomotive,, de mine din 1984 pana in 1998 |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 17 Apr 2011, 13:43 | |
| Rapidul Brasovia chiar mergea excelent,2ore si 19minute.Fara reabilitare de 900mil euro |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia Dum 17 Apr 2011, 14:05 | |
| Actualul traseu de la Sarulesti unde se circula cu 15 km/h si alaturi se construieste noul pod ,implicit noul traseu, a mai fost prin 1985-1986 reconfigurat (cel actual care se va inchide) existand un pod acolo unde se reface acum cel nou |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 17 Apr 2011, 17:06 | |
| Asa cum rezulta din livretul MT 2004/2005, s-a circulat cu 100 km/h pe podurile dunarene. Exemplificare pe trasa tr. 8013 ce poate fi descarcata de aici: http://www.megaupload.com/?d=UF4Q36MP
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 18 Apr 2011, 15:32, editata de 1 ori |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5328 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 17 Apr 2011, 19:14 | |
| - maryus74 a scris:
- Actualul traseu de la Sarulesti unde se circula cu 15 km/h si alaturi se construieste noul pod ,implicit noul traseu, a mai fost prin 1985-1986 reconfigurat (cel actual care se va inchide) existand un pod acolo unde se reface acum cel nou
Salut! Deci sa inteleg ca actualul traseu care urmeaza a fi inchis, a fost propus spre reconfigurare in anii 80? Sau in anii 80 s-a reconfigurat rezultand actualul traseu? Nu am inteles prea bine Multumesc! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 17 Apr 2011, 19:42 | |
| - RazvanCFR a scris:
- maryus74 a scris:
- Actualul traseu de la Sarulesti unde se circula cu 15 km/h si alaturi se construieste noul pod ,implicit noul traseu, a mai fost prin 1985-1986 reconfigurat (cel actual care se va inchide) existand un pod acolo unde se reface acum cel nou
Salut! Deci sa inteleg ca actualul traseu care urmeaza a fi inchis, a fost propus spre reconfigurare in anii 80? Sau in anii 80 s-a reconfigurat rezultand actualul traseu? Nu am inteles prea bine Multumesc! Cel actual aflat in paragina (sol decazut) limitat la 15 km/h cu firul doi inchis a fost ,,conturat,, prin 1985-1986 urmand in curand a fi inchis, odata cu redeschiderea noului pod aflat in lucru va fi refacut noul traseu mai spre dreapta in sensul de mers spre Constanta decat actualul, tin minte, fiind copil atunci, ca am trecut si pe vechiul traseu+pod care era tot spre actualul pod in lucru, nu sunt sigur daca noul pod in lucru se afla exact pe locul fostului pod dezafectat la vremea respectiva |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 18 Apr 2011, 15:44 | |
| Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 18 Apr 2011, 15:53 | |
| dupa BAR e Axa st Pantelimon-Buc Baneasa 16+336-7+600 cu 70 urmata imediat de una cu 50 (200m) si una de 75 Numai daca s-a ridicat prin O.C la V.N |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |