| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 11 Mai 2011, 18:32 | |
| Un B.A.R pentru 10-20 mai daca se poate posta. Multumesc anticipat! |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 11 Mai 2011, 18:54 | |
| am auzit ca au inceput probele pt 160km/h.Cam 15km sunt apti 160............deci 15km si dupa aia ne taraim cu 70 |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 13:09 | |
| Cine ti-a spus ca au inceput testele pentru 160 km/h , eu cel putin pentru anul acesta am informatia ca se va circula doar cu 140 , cu 160 doar dupa terminarea lucrarilor , cel mai probabil din decembrie 2012 . Pentru pasionati , am gasit o informatie pe net , un anunt de intentie CFR legat de achizitia unei rame electrice apta pentru 160 , rog daca stiti ceva astept detalii . Ca o parere personala , rama electrica va fi folosita cu siguranta pe M800 si tot ca o parere personala cred ca intentia CFR de fapt a portocaliilor este de a face intrarea celor de la Bombardier pe piata romaneasca . Bombardier Cluj va incepe in curand productia unor rame electrice si hibrid de mediu si lung parcurs si cum eu nu prea cred in coincidente... |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 13:17 | |
| Revin cu link: http://transporturiferoviare.wordpress.com/2011/03/12/railwayinsidercfr-calatori-aloca-6-mil-euro-pentru-achizitia-unei-rame-electrice/ nu era vorba de vreun anunt , licitatie C.F.R. , ci au aparut cateva articole in presa , ca multe altele dealtfel . Chestiile astea cu achizitie de jdemii de vagoane , rame electrice si locomotive putrezesc deobicei in platforma politica a partidului aflat la guvernare , mai importante sunt alte chestii precum masinile parlamentarilor. Cam ce rama electrica ar putea achizitiona cu acesta suma de 6 milioane de Euro , astept pareri. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 13:58 | |
| - popovici a scris:
- Revin cu link:
http://transporturiferoviare.wordpress.com/2011/03/12/railwayinsidercfr-calatori-aloca-6-mil-euro-pentru-achizitia-unei-rame-electrice/ nu era vorba de vreun anunt , licitatie C.F.R. , ci au aparut cateva articole in presa , ca multe altele dealtfel . Chestiile astea cu achizitie de jdemii de vagoane , rame electrice si locomotive putrezesc deobicei in platforma politica a partidului aflat la guvernare , mai importante sunt alte chestii precum masinile parlamentarilor. Cam ce rama electrica ar putea achizitiona cu acesta suma de 6 milioane de Euro , astept pareri. Este vorba de Bombardier AGC care in Franta sunt cumparate cu 4 milioane de euro dar la noi cica adaptarea pentru infrastructura noastra mai costa 2 mil de euro bani pentru campania PDL daca tinem cont ca Remarul apartine unui pedelist si Blaga are si el 10% din actiuni http://www.stiri.com.ro/stire-5705/profitabilitatea-companiei-bombardier-inc-in-crestere-marja-operationala-a-ebit-a-fost-de-59-profitul-companiei-crescand-de-la-707-milioane-usd-la-769-milioane-usd-comenzile-in-crestere.html |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 15:16 | |
| Deci banuielile mi se confirma , vorbim de Bombardier A.G.C. , destinat in tarile avansate rangurilor de tren regionale si care la noi va fi prezentat ca un tren de mare viteza ce va fi folosit pe rutele intercity . Ce sa zic , tot e ceva , se vede ca progresam , de la ramele de navetisti Desiro la AGC pe post de intercity tot e o treaba ! Bombardier vom vedea din ce in ce mai des in zona Balcanilor , aici vor ei sa faca treaba la noi , la Greci , la sarbi si bulgari . Dupa finalizarea lucrarilor pe M 800 , atunci cand linia va fi apta de 160 , probabil ca vom vedea din ce in ce mai multe AGC - uri pe post de intercity . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 15:30 | |
| Decat un Bombardier AGC pe M800 prefer o EA 6600KW sau EA 5100KW cu 15 vagoane dupa ea, la fel ca in "anii de glorie" ...pui niste carnati care in plin sezon nici daca cuplezi cate 3 buc nu fac fata traficului de calatori. AGCurile sunt bune pe rute scurte gen Buc-Ploiesti si altele pana in 100km distanta, mie imi par a fi doar niste tramvaie tratate cu steroizi . Oricum la cum arata AGCul e minunat pe M800 in extrasezon . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| |
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 19:45 | |
| |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 20:11 | |
| - AlexD a scris:
- Decat un Bombardier AGC pe M800 prefer o EA 6600KW sau EA 5100KW cu 15 vagoane dupa ea, la fel ca in "anii de glorie" ...pui niste carnati care in plin sezon nici daca cuplezi cate 3 buc nu fac fata traficului de calatori. AGCurile sunt bune pe rute scurte gen Buc-Ploiesti si altele pana in 100km distanta, mie imi par a fi doar niste tramvaie tratate cu steroizi .
Oricum la cum arata AGCul e minunat pe M800 in extrasezon . Se va merge cu siguranta pe ambele variante , va exista atat intercity AGC cat si intercity clasic care vor face treaba la 2 ore , exista in acest sens modelul austriac , numai ca la ei circula mai multe variante pe langa cele clasice avand in plus ICE-T , ICE 1 si Railjet pentru ca linia duce 200 Nu stiu ce sa zic dar macar pentru M800 care este de viteza puteau si ei sa ia niste Pendolino ceva , ar fi putut scoate un timp mai bun iar impactul asupra dubelor ar fi putut fi nimicitor . |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 20:25 | |
| - popovici a scris:
- Se va merge cu siguranta pe ambele variante , va exista atat intercity AGC cat si intercity clasic care vor face treaba la 2 ore , exista in acest sens modelul austriac , numai ca la ei circula mai multe variante pe langa cele clasice avand in plus ICE-T , ICE 1 si Railjet pentru ca linia duce 200
Nu stiu ce sa zic dar macar pentru M800 care este de viteza puteau si ei sa ia niste Pendolino ceva , ar fi putut scoate un timp mai bun iar impactul asupra dubelor ar fi putut fi nimicitor . Austriecii doar au cumpărat câteva ICE(-1/T/...) de la nemți sau singuri pentru a le opera în legăturile cu Germania. Mândria astriecilor este Railjetul. Cât despre Pendolino, ce să facă CFR-ul cu trenuri de 200-250 km/h în afară de a se juca cu ele pe inelul de la Făurei? Eu zic că ar trebui să fim bucuroși dacă se va putea merge cu 140 km/h pe principalele magistrale! |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 20:30 | |
| Si aia 140 km/h ciuruiti de restrictii....vezi podurile peste raurile dintre Fundulea si Lehliu... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 20:41 | |
| - redeme a scris:
- popovici a scris:
- Se va merge cu siguranta pe ambele variante , va exista atat intercity AGC cat si intercity clasic care vor face treaba la 2 ore , exista in acest sens modelul austriac , numai ca la ei circula mai multe variante pe langa cele clasice avand in plus ICE-T , ICE 1 si Railjet pentru ca linia duce 200
Nu stiu ce sa zic dar macar pentru M800 care este de viteza puteau si ei sa ia niste Pendolino ceva , ar fi putut scoate un timp mai bun iar impactul asupra dubelor ar fi putut fi nimicitor . Austriecii doar au cumpărat câteva ICE(-1/T/...) de la nemți sau singuri pentru a le opera în legăturile cu Germania. Mândria astriecilor este Railjetul.
Cât despre Pendolino, ce să facă CFR-ul cu trenuri de 200-250 km/h în afară de a se juca cu ele pe inelul de la Făurei?
Eu zic că ar trebui să fim bucuroși dacă se va putea merge cu 140 km/h pe principalele magistrale! Austriecii au cumparat 3 ICE-T restul de ICE1 opereaza in urma colaborarii OBB DB ..Era bine daca se cumparau Pendolino in 2000 macar cele de genul Pendolino 485 ICS care opereaza in Slovenia format din 3 vagoane si viteza maxima de 170km/h pe o portiune circula cu 164km/h |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 20:52 | |
| - redeme a scris:
- popovici a scris:
- Se va merge cu siguranta pe ambele variante , va exista atat intercity AGC cat si intercity clasic care vor face treaba la 2 ore , exista in acest sens modelul austriac , numai ca la ei circula mai multe variante pe langa cele clasice avand in plus ICE-T , ICE 1 si Railjet pentru ca linia duce 200
Nu stiu ce sa zic dar macar pentru M800 care este de viteza puteau si ei sa ia niste Pendolino ceva , ar fi putut scoate un timp mai bun iar impactul asupra dubelor ar fi putut fi nimicitor . Austriecii doar au cumpărat câteva ICE(-1/T/...) de la nemți sau singuri pentru a le opera în legăturile cu Germania. Mândria astriecilor este Railjetul.
Cât despre Pendolino, ce să facă CFR-ul cu trenuri de 200-250 km/h în afară de a se juca cu ele pe inelul de la Făurei?
Eu zic că ar trebui să fim bucuroși dacă se va putea merge cu 140 km/h pe principalele magistrale! Nu-i chiar asa , cehii si slovenii au Pendolino de ceva timp si nu au linii de plus 160. Aici e vorba si de marketing , le ei din timp ca sa te obisnuiesti cu ele si dupa aceea ridici la 200 cateva portiuni sau cvadublezi linii saturate de genul Bucuresti - Ploiesti , pentru spectacol . Pai ce crezi ca la austrieci s-au facut portiunile de 160 - 200 in acelasi timp ? Ma rog , la noi o sa mai dureze ceva pana la cvadublare , dar cred ca Brazi - Chitila si Predeal - Brasov sunt pe lista . Si nu trebuie sa iei mai mult de 2-3 garnituri la inceput si sa le pui pe intercity , mie ideea mi se pare mai buna decat sa plimbi AGC-ul pe distante mari . P.S. iCE-T-ul austriac merge si pe rute interne fara sa aiba treaba cu Germania , am fost acum cativa ani cu unul de la Innsbruck la Bregenz si este adevarat faptul ca altul mergea de la Insbruck spre Munchen (acum cred ca au fost inlocuite probabil de Railjet-uri). |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 13 Mai 2011, 22:38 | |
| azi am fost la pod Herastrau si am observat ca sa scos tablita de restrictie 100km/h.Stie cineva daca sa ridicat restrictia?Am prins rapidul de 19,45 din bucuresti nord si cred ca avea peste 100 la pod,noroc ca nu prea era lume in momentu ala......sambata si duminica e forfota mare pe pod,Doamne fereste de vreun papagal neatent....... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|