Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+83
Teodor
Cosmin5
dan_dinca
PrisecaruFlorin
AndreiCfr
RwO
traian
mariuskl
George250
brutusel
AndiCFR
Mihai-Aurel
andreiutzu
Nesebar
ATM
romaniaetc
tuborgtnp
laur 133
Nk11
razvan - trenuri
DUAL
srazvi
email2bav
redeme
popovici
SULZERUL 0733
nokia2010
sorinucu
dave
danlascau
Silver
Vlad
TONIghtwish
riciu
Mihay
Costin.H
Jhonyla
bostanescu gigel
Vitosa
mihaiuc
cortexedge
AlexD
membru inactiv
alexmorph3us
ravers75
DPS
IceShadow
ldh80
Cobra
Scoop
halmarius
Adrian78
NB 2009
RazvanCFR
Mircea Hirjau
jionutz
cristi CFR
catalinu'
mardaryroby
060-EA078
echo007
cont dezactivat .
Alex Avram
decward
biokosmy
ciucix
stakee
kaan
didinul
lovekomotive
tudor_toma82
Marius Iulian
Ionutz
TVlad
19jimmy84
IonutCFR2009
vrabieionut
didi
mishu88
COSTACHE MIHAIL
marius_m
Stratan-Tttggvv
myster2008
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMier 11 Mai 2011, 18:32

Un B.A.R pentru 10-20 mai daca se poate posta. Multumesc anticipat!
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeMier 11 Mai 2011, 18:54

am auzit ca au inceput probele pt 160km/h.Cam 15km sunt apti 160............deci 15km si dupa aia ne taraim cu 70
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 13:09

Cine ti-a spus ca au inceput testele pentru 160 km/h , eu cel putin pentru anul acesta am informatia ca se va circula doar cu 140 , cu 160 doar dupa terminarea lucrarilor , cel mai probabil din decembrie 2012 .
Pentru pasionati , am gasit o informatie pe net , un anunt de intentie CFR legat de achizitia unei rame electrice apta pentru 160 , rog daca stiti ceva astept detalii . Ca o parere personala , rama electrica va fi folosita cu siguranta pe M800 si tot ca o parere personala cred ca intentia CFR de fapt a portocaliilor este de a face intrarea celor de la Bombardier pe piata romaneasca . Bombardier Cluj va incepe in curand productia unor rame electrice si hibrid de mediu si lung parcurs si cum eu nu prea cred in coincidente...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 13:17

Revin cu link:
http://transporturiferoviare.wordpress.com/2011/03/12/railwayinsidercfr-calatori-aloca-6-mil-euro-pentru-achizitia-unei-rame-electrice/
nu era vorba de vreun anunt , licitatie C.F.R. , ci au aparut cateva articole in presa , ca multe altele dealtfel . Chestiile astea cu achizitie de jdemii de vagoane , rame electrice si locomotive putrezesc deobicei in platforma politica a partidului aflat la guvernare , mai importante sunt alte chestii precum masinile parlamentarilor. Cam ce rama electrica ar putea achizitiona cu acesta suma de 6 milioane de Euro , astept pareri.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 13:58

popovici a scris:
Revin cu link:
http://transporturiferoviare.wordpress.com/2011/03/12/railwayinsidercfr-calatori-aloca-6-mil-euro-pentru-achizitia-unei-rame-electrice/
nu era vorba de vreun anunt , licitatie C.F.R. , ci au aparut cateva articole in presa , ca multe altele dealtfel . Chestiile astea cu achizitie de jdemii de vagoane , rame electrice si locomotive putrezesc deobicei in platforma politica a partidului aflat la guvernare , mai importante sunt alte chestii precum masinile parlamentarilor. Cam ce rama electrica ar putea achizitiona cu acesta suma de 6 milioane de Euro , astept pareri.

Este vorba de Bombardier AGC care in Franta sunt cumparate cu 4 milioane de euro dar la noi cica adaptarea pentru infrastructura noastra mai costa 2 mil de euro bani pentru campania PDL daca tinem cont ca Remarul apartine unui pedelist si Blaga are si el 10% din actiuni
http://www.stiri.com.ro/stire-5705/profitabilitatea-companiei-bombardier-inc-in-crestere-marja-operationala-a-ebit-a-fost-de-59-profitul-companiei-crescand-de-la-707-milioane-usd-la-769-milioane-usd-comenzile-in-crestere.html
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 15:16

Deci banuielile mi se confirma , vorbim de Bombardier A.G.C. , destinat in tarile avansate rangurilor de tren regionale si care la noi va fi prezentat ca un tren de mare viteza ce va fi folosit pe rutele intercity . Ce sa zic , tot e ceva , se vede ca progresam , de la ramele de navetisti Desiro la AGC pe post de intercity tot e o treaba ! Bombardier vom vedea din ce in ce mai des in zona Balcanilor , aici vor ei sa faca treaba la noi , la Greci , la sarbi si bulgari . Dupa finalizarea lucrarilor pe M 800 , atunci cand linia va fi apta de 160 , probabil ca vom vedea din ce in ce mai multe AGC - uri pe post de intercity .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 15:30

Decat un Bombardier AGC pe M800 prefer o EA 6600KW sau EA 5100KW cu 15 vagoane dupa ea, la fel ca in "anii de glorie" ...pui niste carnati care in plin sezon nici daca cuplezi cate 3 buc nu fac fata traficului de calatori. AGCurile sunt bune pe rute scurte gen Buc-Ploiesti si altele pana in 100km distanta, mie imi par a fi doar niste tramvaie tratate cu steroizi Very Happy.

Oricum la cum arata AGCul e minunat pe M800 in extrasezon Razz.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 15:45

AlexD a scris:
Decat un Bombardier AGC pe M800 prefer o EA 6600KW sau EA 5100KW cu 15 vagoane dupa ea, la fel ca in "anii de glorie" ...pui niste carnati care in plin sezon nici daca cuplezi cate 3 buc nu fac fata traficului de calatori. AGCurile sunt bune pe rute scurte gen Buc-Ploiesti si altele pana in 100km distanta, mie imi par a fi doar niste tramvaie tratate cu steroizi Very Happy.

Oricum la cum arata AGCul e minunat pe M800 in extrasezon Razz.

Da iarna decat 3 vagoane si un EA mai grea decat ele e mult mai rentabil o rama AGC plus ca versiunea Hybrid merge si cu 23000v si tractiune diesel in cazul ca ca mai ramane M804 la CFR
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 19:45

adrian78hd a scris:
AlexD a scris:
Decat un Bombardier AGC pe M800 prefer o EA 6600KW sau EA 5100KW cu 15 vagoane dupa ea, la fel ca in "anii de glorie" ...pui niste carnati care in plin sezon nici daca cuplezi cate 3 buc nu fac fata traficului de calatori. AGCurile sunt bune pe rute scurte gen Buc-Ploiesti si altele pana in 100km distanta, mie imi par a fi doar niste tramvaie tratate cu steroizi Very Happy.

Oricum la cum arata AGCul e minunat pe M800 in extrasezon Razz.

Da iarna decat 3 vagoane si un EA mai grea decat ele e mult mai rentabil o rama AGC plus ca versiunea Hybrid merge si cu 23000v si tractiune diesel in cazul ca ca mai ramane M804 la CFR

Se zvoneste ceva de 804 ??? Sad
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 20:11

AlexD a scris:
Decat un Bombardier AGC pe M800 prefer o EA 6600KW sau EA 5100KW cu 15 vagoane dupa ea, la fel ca in "anii de glorie" ...pui niste carnati care in plin sezon nici daca cuplezi cate 3 buc nu fac fata traficului de calatori. AGCurile sunt bune pe rute scurte gen Buc-Ploiesti si altele pana in 100km distanta, mie imi par a fi doar niste tramvaie tratate cu steroizi Very Happy.

Oricum la cum arata AGCul e minunat pe M800 in extrasezon Razz.

Se va merge cu siguranta pe ambele variante , va exista atat intercity AGC cat si intercity clasic care vor face treaba la 2 ore , exista in acest sens modelul austriac , numai ca la ei circula mai multe variante pe langa cele clasice avand in plus ICE-T , ICE 1 si Railjet pentru ca linia duce 200
Nu stiu ce sa zic dar macar pentru M800 care este de viteza puteau si ei sa ia niste Pendolino ceva , ar fi putut scoate un timp mai bun iar impactul asupra dubelor ar fi putut fi nimicitor .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6118
Data de inscriere : 06/03/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 20:25

popovici a scris:
Se va merge cu siguranta pe ambele variante , va exista atat intercity AGC cat si intercity clasic care vor face treaba la 2 ore , exista in acest sens modelul austriac , numai ca la ei circula mai multe variante pe langa cele clasice avand in plus ICE-T , ICE 1 si Railjet pentru ca linia duce 200
Nu stiu ce sa zic dar macar pentru M800 care este de viteza puteau si ei sa ia niste Pendolino ceva , ar fi putut scoate un timp mai bun iar impactul asupra dubelor ar fi putut fi nimicitor .
Austriecii doar au cumpărat câteva ICE(-1/T/...) de la nemți sau singuri pentru a le opera în legăturile cu Germania. Mândria astriecilor este Railjetul.

Cât despre Pendolino, ce să facă CFR-ul cu trenuri de 200-250 km/h în afară de a se juca cu ele pe inelul de la Făurei?

Eu zic că ar trebui să fim bucuroși dacă se va putea merge cu 140 km/h pe principalele magistrale!
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 20:30

Si aia 140 km/h ciuruiti de restrictii....vezi podurile peste raurile dintre Fundulea si Lehliu...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 20:41

redeme a scris:
popovici a scris:
Se va merge cu siguranta pe ambele variante , va exista atat intercity AGC cat si intercity clasic care vor face treaba la 2 ore , exista in acest sens modelul austriac , numai ca la ei circula mai multe variante pe langa cele clasice avand in plus ICE-T , ICE 1 si Railjet pentru ca linia duce 200
Nu stiu ce sa zic dar macar pentru M800 care este de viteza puteau si ei sa ia niste Pendolino ceva , ar fi putut scoate un timp mai bun iar impactul asupra dubelor ar fi putut fi nimicitor .
Austriecii doar au cumpărat câteva ICE(-1/T/...) de la nemți sau singuri pentru a le opera în legăturile cu Germania. Mândria astriecilor este Railjetul.

Cât despre Pendolino, ce să facă CFR-ul cu trenuri de 200-250 km/h în afară de a se juca cu ele pe inelul de la Făurei?

Eu zic că ar trebui să fim bucuroși dacă se va putea merge cu 140 km/h pe principalele magistrale!

Austriecii au cumparat 3 ICE-T restul de ICE1 opereaza in urma colaborarii OBB DB ..Era bine daca se cumparau Pendolino in 2000 macar cele de genul Pendolino 485 ICS care opereaza in Slovenia format din 3 vagoane si viteza maxima de 170km/h pe o portiune circula cu 164km/h
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 20:52

redeme a scris:
popovici a scris:
Se va merge cu siguranta pe ambele variante , va exista atat intercity AGC cat si intercity clasic care vor face treaba la 2 ore , exista in acest sens modelul austriac , numai ca la ei circula mai multe variante pe langa cele clasice avand in plus ICE-T , ICE 1 si Railjet pentru ca linia duce 200
Nu stiu ce sa zic dar macar pentru M800 care este de viteza puteau si ei sa ia niste Pendolino ceva , ar fi putut scoate un timp mai bun iar impactul asupra dubelor ar fi putut fi nimicitor .
Austriecii doar au cumpărat câteva ICE(-1/T/...) de la nemți sau singuri pentru a le opera în legăturile cu Germania. Mândria astriecilor este Railjetul.

Cât despre Pendolino, ce să facă CFR-ul cu trenuri de 200-250 km/h în afară de a se juca cu ele pe inelul de la Făurei?

Eu zic că ar trebui să fim bucuroși dacă se va putea merge cu 140 km/h pe principalele magistrale!

Nu-i chiar asa , cehii si slovenii au Pendolino de ceva timp si nu au linii de plus 160. Aici e vorba si de marketing , le ei din timp ca sa te obisnuiesti cu ele si dupa aceea ridici la 200 cateva portiuni sau cvadublezi linii saturate de genul Bucuresti - Ploiesti , pentru spectacol . Pai ce crezi ca la austrieci s-au facut portiunile de 160 - 200 in acelasi timp ? Ma rog , la noi o sa mai dureze ceva pana la cvadublare , dar cred ca Brazi - Chitila si Predeal - Brasov sunt pe lista . Si nu trebuie sa iei mai mult de 2-3 garnituri la inceput si sa le pui pe intercity , mie ideea mi se pare mai buna decat sa plimbi AGC-ul pe distante mari .
P.S. iCE-T-ul austriac merge si pe rute interne fara sa aiba treaba cu Germania , am fost acum cativa ani cu unul de la Innsbruck la Bregenz si este adevarat faptul ca altul mergea de la Insbruck spre Munchen (acum cred ca au fost inlocuite probabil de Railjet-uri).
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 22:38

azi am fost la pod Herastrau si am observat ca sa scos tablita de restrictie 100km/h.Stie cineva daca sa ridicat restrictia?Am prins rapidul de 19,45 din bucuresti nord si cred ca avea peste 100 la pod,noroc ca nu prea era lume in momentu ala......sambata si duminica e forfota mare pe pod,Doamne fereste de vreun papagal neatent.......
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 26 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 26 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: