Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+83
Teodor
Cosmin5
dan_dinca
PrisecaruFlorin
AndreiCfr
RwO
traian
mariuskl
George250
brutusel
AndiCFR
Mihai-Aurel
andreiutzu
Nesebar
ATM
romaniaetc
tuborgtnp
laur 133
Nk11
razvan - trenuri
DUAL
srazvi
email2bav
redeme
popovici
SULZERUL 0733
nokia2010
sorinucu
dave
danlascau
Silver
Vlad
TONIghtwish
riciu
Mihay
Costin.H
Jhonyla
bostanescu gigel
Vitosa
mihaiuc
cortexedge
AlexD
membru inactiv
alexmorph3us
ravers75
DPS
IceShadow
ldh80
Cobra
Scoop
halmarius
Adrian78
NB 2009
RazvanCFR
Mircea Hirjau
jionutz
cristi CFR
catalinu'
mardaryroby
060-EA078
echo007
cont dezactivat .
Alex Avram
decward
biokosmy
ciucix
stakee
kaan
didinul
lovekomotive
tudor_toma82
Marius Iulian
Ionutz
TVlad
19jimmy84
IonutCFR2009
vrabieionut
didi
mishu88
COSTACHE MIHAIL
marius_m
Stratan-Tttggvv
myster2008
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau


Numarul mesajelor : 198
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5622
Data de inscriere : 03/02/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeDum 26 Iun 2011, 10:56

Multumim pentru poze! O data cu finalizarea lucrarilor, linia Bucuresti - Constanta va fi o adevarata bijuterie a cailor ferate romane! Smile
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeDum 26 Iun 2011, 15:43

alexmorph3us a scris:
popovici a scris:
alexmorph3us a scris:
popovici a scris:
Multumim pentru poze ! Vazand si aceste ultime poze nu-mi ramane decat sa constat cu multa placere ca se va putea circula pe noul pod mai mult ca sigur incepand cu data de 15.09, poate chiar si mai devreme, nu ar fii o mare surpriza. Banuiesc ca cu acesta ocazie (trecerea vagoanelor incarcate) se fac si probe in ceea ce priveste rezistenta podului.

Poate ai vrut sa spui 15.07

Nu , de fapt am vrut sa spun 30.09, data limita pentru finalizarea M800, nu cred ca pana la 15.07 se va circula pe noul pod

Deci referitor la acel pod vad deja la cat de repede s-au miscat ca ar putea sa-i dea drumul si la 1 iulie pe firul I pe noul traseu dupa care s-ar apuca de montat si pe celalalt.Nu stiu acum cum o avea constructorul darea in folosinta dar cu siguranta pe 15 iulie atunci cand se vor mai scurta timpii,trenul va circula pe acel pod.

@Alexmorph3us, chiar daca lucrarile in zona Sarulesti se apropie de sfarsit, mie foarte greu sa cred ca vom circula in regim comercial incepand cu 15.07 pe noul pod. Chiar si varianta prin care tu crezi ca se va da in circulatie macar un singur fir mi se pare nerealista , avand in vedere ca nimeni nu-si blocheaza aiurea un front de lucru atunci cand are la dispozitie alte doua fire libere, fie ele si cu restrictie. La data de 15.07 , se vor mai incheia din lucrari dar in nici un caz si cele de la pod, care oricum trebuiesc supuse si la unele teste de viteza inainte de inaugurare .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5715
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeDum 26 Iun 2011, 16:24

popovici a scris:
alexmorph3us a scris:
popovici a scris:
alexmorph3us a scris:
popovici a scris:
Multumim pentru poze ! Vazand si aceste ultime poze nu-mi ramane decat sa constat cu multa placere ca se va putea circula pe noul pod mai mult ca sigur incepand cu data de 15.09, poate chiar si mai devreme, nu ar fii o mare surpriza. Banuiesc ca cu acesta ocazie (trecerea vagoanelor incarcate) se fac si probe in ceea ce priveste rezistenta podului.

Poate ai vrut sa spui 15.07

Nu , de fapt am vrut sa spun 30.09, data limita pentru finalizarea M800, nu cred ca pana la 15.07 se va circula pe noul pod

Deci referitor la acel pod vad deja la cat de repede s-au miscat ca ar putea sa-i dea drumul si la 1 iulie pe firul I pe noul traseu dupa care s-ar apuca de montat si pe celalalt.Nu stiu acum cum o avea constructorul darea in folosinta dar cu siguranta pe 15 iulie atunci cand se vor mai scurta timpii,trenul va circula pe acel pod.

@Alexmorph3us, chiar daca lucrarile in zona Sarulesti se apropie de sfarsit, mie foarte greu sa cred ca vom circula in regim comercial incepand cu 15.07 pe noul pod. Chiar si varianta prin care tu crezi ca se va da in circulatie macar un singur fir mi se pare nerealista , avand in vedere ca nimeni nu-si blocheaza aiurea un front de lucru atunci cand are la dispozitie alte doua fire libere, fie ele si cu restrictie. La data de 15.07 , se vor mai incheia din lucrari dar in nici un caz si cele de la pod, care oricum trebuiesc supuse si la unele teste de viteza inainte de inaugurare .

Referitor la portiunea cu probleme care este restrictionata cu 15 km/h datoria alunecarilor de teren in caz ca nu stiati d-le popovici firul I a fost scos in locul acela inca de anul trecut si doar firul II este operational intre Sarulesti si Lehliu asa ca eu cred ca tocmai interesul ar fi sa-i dea drumul cat mai repede pe noul traseu ca sa nu se mai piarda atata timp trenurile in zona aceea.Podul a fost facut destul de rezistent asa ca nu vad ce alte teste suplimentare ar mai fi necesare in afara de vagoanele care aduc piatra si care il traverseaza zi de zi.


Ultima editare efectuata de catre alexmorph3us in Dum 26 Iun 2011, 16:32, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeDum 26 Iun 2011, 16:30

Datorita terenului instabil nici firul 2 cu 15 km/h nu mai rezista mult, se risca la o cadere in gol a CF, d-aia sunt urgentate lucrarile cu podul de la sarulesti, daca se va circula sau nu pe acel fir momentan construit pe pod din 15.07 ramane de vazut, macar cu 70 km/h si tot ar fi o realizare, timp de parcurs redus pe buc-constanta.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5715
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeDum 26 Iun 2011, 16:39

probabil ca de-asta au si scos firul I mai din timp in zona aceea si au lasat pe un singur fir ca sa nu riste sa cada terenul.
Sus In jos
sorinucu

sorinucu


Numarul mesajelor : 319
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5818
Data de inscriere : 26/01/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeDum 26 Iun 2011, 18:21

Atata agitatie pentru un pod, cand va fi gata, cand se va circula pe el, de parca podul ar avea kilometri sau de parca ar fi ceva bijuterie inginereasca, gen Podul Saligny. Crdeti ca francezii comenteza pe forumurile lor lucrarile la fiecare pod cand se reabiliteaza linii sau se construiesc cele de mare viteza? :roll: Laughing
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/sorinucu
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeDum 26 Iun 2011, 20:20

alexmorph3us a scris:
probabil ca de-asta au si scos firul I mai din timp in zona aceea si au lasat pe un singur fir ca sa nu riste sa cada terenul.

Din cate imi aduc aminte solutia tehnica in cazul Straulesti (pod) a fost aleasa destul de tarziu, aceasta nu a fost prinsa in studiul de fezabilitate initial sau proiect , iar motivul principal a fost ridicarea vitezei de circulatie , vechiul traseu nepermitand viteze mari . Daca intre timp au aparut sau s-au depistat probleme in ceea ce priveste stabilitatea terenului, asta nu stiu dar indiferent daca va fii sau nu va fii gata la 15.07 trebuie sa apreciem solutia aleasa si sa ne asteptam la timpi buni pe aceasta portiune .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5199
Data de inscriere : 27/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: care este informatia corecta?   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 11:43

salutare.

sunt nou utilizator pe acest forum si am un interes mare de infrastructura si trenuri.

am citit niste articole despre lucrarile pe tronsonul bucuresti-constanta si fiecare articol scrie treburi diferite de calea ferata bucuresti-constanta.

am citit undeva ca se pierde cel putin 20 de minute la poduri ca cica la poduri nu s-a lucrat.
deci va mai dura inca 2 ani de lucrari pana se reabiliteaza podurile.

apoi am mai auzit ca pe ruta fetesti-constanta nu se va poate circula cu 160 km/h din cauza la canal si autostrada soarelui si daca tot tronsonul e finalizat. trenul cica va merge cu 160 km/h numai pe 65% din traseu (as crede intre bucuresti baneasa-fetesti).

hai sa spunem ca se va merge cu 160 km/h pe ruta bucuresti-fetesti.
daca distanta e de 146 km intre bucuresti-fetesti trenul ar face aproximativ fix o ora.
pe urma daca se circula cu 100 km/h intre fetesti-constanta (79 km) trenul ar putea ajunge la constanta chiar sub sau fix 2 ore.

daca se circula cu 160 km/h, teoretic trenul ar face 1.30h-1.45h, daca distanta e de 225 km.
dar din pacate cum am spus nu se va circula nici-o data cu 160 km/h pe tot tronsonul.

am auzit de la cineva ca cica exista aliniament de 200 km/h.
stie cineva daca e adevarat?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 15:08

Da infrastructura ar putea suporta viteze de 200km/h dar problema vine de la semnalizare si trebuie montat sistemul ETCS
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 15:54

Peste 160, BLA (care guverneaza toata reteaua CFR) nu mai e valabil
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5199
Data de inscriere : 27/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 16:21

adrian78hd a scris:
Da infrastructura ar putea suporta viteze de 200km/h dar problema vine de la semnalizare si trebuie montat sistemul ETCS

mdeah...
nu stiu daca am auzit bine dar in romania parca nu prea exista vagoane care pot face 200 km/h.
locomotive care pot face 200 km/h exista.

asta inseamna ca n-are rost sa fie introdus semnalizare de 200 km/h, pacat.

daca bucuresti constanta facea 90 de minute atunci se putea considera o adevarata bijuterie de cale ferata.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 17:11

brutusel a scris:
adrian78hd a scris:
Da infrastructura ar putea suporta viteze de 200km/h dar problema vine de la semnalizare si trebuie montat sistemul ETCS

mdeah...
nu stiu daca am auzit bine dar in romania parca nu prea exista vagoane care pot face 200 km/h.
locomotive care pot face 200 km/h exista.

asta inseamna ca n-are rost sa fie introdus semnalizare de 200 km/h, pacat.

daca bucuresti constanta facea 90 de minute atunci se putea considera o adevarata bijuterie de cale ferata.

Mdeah de prin 1996 CFR-ul detine vagoane de 200km/h seria 21-90 de atunci au mai aparut doua serii 10-90 10-91 dar din motive de siguranta circulatiei pot circula linisit cu 190km/h.Eu m-as multumi si cu 140-150km/h pe cateva tronsoane sa repare podurile si tot ar fi realizabil un parcurs de 2 ore
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5199
Data de inscriere : 27/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 17:22

adrian78hd a scris:
brutusel a scris:
adrian78hd a scris:
Da infrastructura ar putea suporta viteze de 200km/h dar problema vine de la semnalizare si trebuie montat sistemul ETCS

mdeah...
nu stiu daca am auzit bine dar in romania parca nu prea exista vagoane care pot face 200 km/h.
locomotive care pot face 200 km/h exista.

asta inseamna ca n-are rost sa fie introdus semnalizare de 200 km/h, pacat.

daca bucuresti constanta facea 90 de minute atunci se putea considera o adevarata bijuterie de cale ferata.

Mdeah de prin 1996 CFR-ul detine vagoane de 200km/h seria 21-90 de atunci au mai aparut doua serii 10-90 10-91 dar din motive de siguranta circulatiei pot circula linisit cu 190km/h.Eu m-as multumi si cu 140-150km/h pe cateva tronsoane sa repare podurile si tot ar fi realizabil un parcurs de 2 ore

pai citesem intru-n ziar ca nu exista trenuri in romania care merg mai repede decat 140.
intelegi matale?

de ce oare nu da cfr bice ca trenul sa mearga cu 180-190 sau chiar 200?


Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 17:28

Raspunsul (meu) e simplu: linia e mancata de marfare si nu permite asemenea viteze decat la inaugurarea tronsoanelor reabilitate (din spusele mecanicilor), chiar daca avem locomotive si vagoane de 160...povestea cu 160 la calatori (sau chiar 200 marjau initial) si 120 la marfa e un basm frumos, valabil in Romania doar pe hartie. Actuala instructie si BLA-ul sunt valabile pentru Vmax 160. (Off-topic: sunt curios cum ar trece un IC cu 195 km/h prin Branesti Sat). Intreaba mecanicii care au avut privilegiul/sansa sa mearga primii pe tronsoanele reabilitate, cum erau la darea in circulatie si cum sunt dupa o vreme...


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Lun 27 Iun 2011, 20:27, editata de 2 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Marius Iulian

Marius Iulian


Numarul mesajelor : 323
Varsta : 35
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 6285
Data de inscriere : 29/08/2008

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitimeLun 27 Iun 2011, 19:06

Scurt off-topic: și Grivița a modernizat vagoane cu boghiuri pentru 200 km/h, în urmă cu 2-3 ani: vezi seria 22-96, și sunt 50 de bucăți + 8 vagoane cu spații de bicicletă, 84-96, apoi sunt 50 de 21-90 care numai prin Austria s-au bucurat de valoare(160 km/h) în rapidul DACIA; în 15 ani de zile, doar în teste la Făurei au fost rulate la adevărata lor capacitate aproape 200 km/h - chiar anul acesta !
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 46 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: