| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Mircea Hirjau
Numarul mesajelor : 198 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5622 Data de inscriere : 03/02/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Iun 2011, 10:56 | |
| Multumim pentru poze! O data cu finalizarea lucrarilor, linia Bucuresti - Constanta va fi o adevarata bijuterie a cailor ferate romane! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Iun 2011, 15:43 | |
| - alexmorph3us a scris:
- popovici a scris:
- alexmorph3us a scris:
- popovici a scris:
- Multumim pentru poze ! Vazand si aceste ultime poze nu-mi ramane decat sa constat cu multa placere ca se va putea circula pe noul pod mai mult ca sigur incepand cu data de 15.09, poate chiar si mai devreme, nu ar fii o mare surpriza. Banuiesc ca cu acesta ocazie (trecerea vagoanelor incarcate) se fac si probe in ceea ce priveste rezistenta podului.
Poate ai vrut sa spui 15.07 Nu , de fapt am vrut sa spun 30.09, data limita pentru finalizarea M800, nu cred ca pana la 15.07 se va circula pe noul pod Deci referitor la acel pod vad deja la cat de repede s-au miscat ca ar putea sa-i dea drumul si la 1 iulie pe firul I pe noul traseu dupa care s-ar apuca de montat si pe celalalt.Nu stiu acum cum o avea constructorul darea in folosinta dar cu siguranta pe 15 iulie atunci cand se vor mai scurta timpii,trenul va circula pe acel pod. @Alexmorph3us, chiar daca lucrarile in zona Sarulesti se apropie de sfarsit, mie foarte greu sa cred ca vom circula in regim comercial incepand cu 15.07 pe noul pod. Chiar si varianta prin care tu crezi ca se va da in circulatie macar un singur fir mi se pare nerealista , avand in vedere ca nimeni nu-si blocheaza aiurea un front de lucru atunci cand are la dispozitie alte doua fire libere, fie ele si cu restrictie. La data de 15.07 , se vor mai incheia din lucrari dar in nici un caz si cele de la pod, care oricum trebuiesc supuse si la unele teste de viteza inainte de inaugurare . |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Iun 2011, 16:24 | |
| - popovici a scris:
- alexmorph3us a scris:
- popovici a scris:
- alexmorph3us a scris:
- popovici a scris:
- Multumim pentru poze ! Vazand si aceste ultime poze nu-mi ramane decat sa constat cu multa placere ca se va putea circula pe noul pod mai mult ca sigur incepand cu data de 15.09, poate chiar si mai devreme, nu ar fii o mare surpriza. Banuiesc ca cu acesta ocazie (trecerea vagoanelor incarcate) se fac si probe in ceea ce priveste rezistenta podului.
Poate ai vrut sa spui 15.07 Nu , de fapt am vrut sa spun 30.09, data limita pentru finalizarea M800, nu cred ca pana la 15.07 se va circula pe noul pod Deci referitor la acel pod vad deja la cat de repede s-au miscat ca ar putea sa-i dea drumul si la 1 iulie pe firul I pe noul traseu dupa care s-ar apuca de montat si pe celalalt.Nu stiu acum cum o avea constructorul darea in folosinta dar cu siguranta pe 15 iulie atunci cand se vor mai scurta timpii,trenul va circula pe acel pod. @Alexmorph3us, chiar daca lucrarile in zona Sarulesti se apropie de sfarsit, mie foarte greu sa cred ca vom circula in regim comercial incepand cu 15.07 pe noul pod. Chiar si varianta prin care tu crezi ca se va da in circulatie macar un singur fir mi se pare nerealista , avand in vedere ca nimeni nu-si blocheaza aiurea un front de lucru atunci cand are la dispozitie alte doua fire libere, fie ele si cu restrictie. La data de 15.07 , se vor mai incheia din lucrari dar in nici un caz si cele de la pod, care oricum trebuiesc supuse si la unele teste de viteza inainte de inaugurare . Referitor la portiunea cu probleme care este restrictionata cu 15 km/h datoria alunecarilor de teren in caz ca nu stiati d-le popovici firul I a fost scos in locul acela inca de anul trecut si doar firul II este operational intre Sarulesti si Lehliu asa ca eu cred ca tocmai interesul ar fi sa-i dea drumul cat mai repede pe noul traseu ca sa nu se mai piarda atata timp trenurile in zona aceea.Podul a fost facut destul de rezistent asa ca nu vad ce alte teste suplimentare ar mai fi necesare in afara de vagoanele care aduc piatra si care il traverseaza zi de zi.
Ultima editare efectuata de catre alexmorph3us in Dum 26 Iun 2011, 16:32, editata de 1 ori |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Iun 2011, 16:30 | |
| Datorita terenului instabil nici firul 2 cu 15 km/h nu mai rezista mult, se risca la o cadere in gol a CF, d-aia sunt urgentate lucrarile cu podul de la sarulesti, daca se va circula sau nu pe acel fir momentan construit pe pod din 15.07 ramane de vazut, macar cu 70 km/h si tot ar fi o realizare, timp de parcurs redus pe buc-constanta. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Iun 2011, 16:39 | |
| probabil ca de-asta au si scos firul I mai din timp in zona aceea si au lasat pe un singur fir ca sa nu riste sa cada terenul. |
|
| |
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5818 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Iun 2011, 18:21 | |
| Atata agitatie pentru un pod, cand va fi gata, cand se va circula pe el, de parca podul ar avea kilometri sau de parca ar fi ceva bijuterie inginereasca, gen Podul Saligny. Crdeti ca francezii comenteza pe forumurile lor lucrarile la fiecare pod cand se reabiliteaza linii sau se construiesc cele de mare viteza? :roll: |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 26 Iun 2011, 20:20 | |
| - alexmorph3us a scris:
- probabil ca de-asta au si scos firul I mai din timp in zona aceea si au lasat pe un singur fir ca sa nu riste sa cada terenul.
Din cate imi aduc aminte solutia tehnica in cazul Straulesti (pod) a fost aleasa destul de tarziu, aceasta nu a fost prinsa in studiul de fezabilitate initial sau proiect , iar motivul principal a fost ridicarea vitezei de circulatie , vechiul traseu nepermitand viteze mari . Daca intre timp au aparut sau s-au depistat probleme in ceea ce priveste stabilitatea terenului, asta nu stiu dar indiferent daca va fii sau nu va fii gata la 15.07 trebuie sa apreciem solutia aleasa si sa ne asteptam la timpi buni pe aceasta portiune . |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: care este informatia corecta? Lun 27 Iun 2011, 11:43 | |
| salutare.
sunt nou utilizator pe acest forum si am un interes mare de infrastructura si trenuri.
am citit niste articole despre lucrarile pe tronsonul bucuresti-constanta si fiecare articol scrie treburi diferite de calea ferata bucuresti-constanta.
am citit undeva ca se pierde cel putin 20 de minute la poduri ca cica la poduri nu s-a lucrat. deci va mai dura inca 2 ani de lucrari pana se reabiliteaza podurile.
apoi am mai auzit ca pe ruta fetesti-constanta nu se va poate circula cu 160 km/h din cauza la canal si autostrada soarelui si daca tot tronsonul e finalizat. trenul cica va merge cu 160 km/h numai pe 65% din traseu (as crede intre bucuresti baneasa-fetesti).
hai sa spunem ca se va merge cu 160 km/h pe ruta bucuresti-fetesti. daca distanta e de 146 km intre bucuresti-fetesti trenul ar face aproximativ fix o ora. pe urma daca se circula cu 100 km/h intre fetesti-constanta (79 km) trenul ar putea ajunge la constanta chiar sub sau fix 2 ore.
daca se circula cu 160 km/h, teoretic trenul ar face 1.30h-1.45h, daca distanta e de 225 km. dar din pacate cum am spus nu se va circula nici-o data cu 160 km/h pe tot tronsonul.
am auzit de la cineva ca cica exista aliniament de 200 km/h. stie cineva daca e adevarat? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Iun 2011, 15:08 | |
| Da infrastructura ar putea suporta viteze de 200km/h dar problema vine de la semnalizare si trebuie montat sistemul ETCS |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Iun 2011, 15:54 | |
| Peste 160, BLA (care guverneaza toata reteaua CFR) nu mai e valabil |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Iun 2011, 16:21 | |
| - adrian78hd a scris:
- Da infrastructura ar putea suporta viteze de 200km/h dar problema vine de la semnalizare si trebuie montat sistemul ETCS
mdeah... nu stiu daca am auzit bine dar in romania parca nu prea exista vagoane care pot face 200 km/h. locomotive care pot face 200 km/h exista. asta inseamna ca n-are rost sa fie introdus semnalizare de 200 km/h, pacat. daca bucuresti constanta facea 90 de minute atunci se putea considera o adevarata bijuterie de cale ferata. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Iun 2011, 17:11 | |
| - brutusel a scris:
- adrian78hd a scris:
- Da infrastructura ar putea suporta viteze de 200km/h dar problema vine de la semnalizare si trebuie montat sistemul ETCS
mdeah... nu stiu daca am auzit bine dar in romania parca nu prea exista vagoane care pot face 200 km/h. locomotive care pot face 200 km/h exista.
asta inseamna ca n-are rost sa fie introdus semnalizare de 200 km/h, pacat.
daca bucuresti constanta facea 90 de minute atunci se putea considera o adevarata bijuterie de cale ferata. Mdeah de prin 1996 CFR-ul detine vagoane de 200km/h seria 21-90 de atunci au mai aparut doua serii 10-90 10-91 dar din motive de siguranta circulatiei pot circula linisit cu 190km/h.Eu m-as multumi si cu 140-150km/h pe cateva tronsoane sa repare podurile si tot ar fi realizabil un parcurs de 2 ore |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Iun 2011, 17:22 | |
| - adrian78hd a scris:
- brutusel a scris:
- adrian78hd a scris:
- Da infrastructura ar putea suporta viteze de 200km/h dar problema vine de la semnalizare si trebuie montat sistemul ETCS
mdeah... nu stiu daca am auzit bine dar in romania parca nu prea exista vagoane care pot face 200 km/h. locomotive care pot face 200 km/h exista.
asta inseamna ca n-are rost sa fie introdus semnalizare de 200 km/h, pacat.
daca bucuresti constanta facea 90 de minute atunci se putea considera o adevarata bijuterie de cale ferata. Mdeah de prin 1996 CFR-ul detine vagoane de 200km/h seria 21-90 de atunci au mai aparut doua serii 10-90 10-91 dar din motive de siguranta circulatiei pot circula linisit cu 190km/h.Eu m-as multumi si cu 140-150km/h pe cateva tronsoane sa repare podurile si tot ar fi realizabil un parcurs de 2 ore pai citesem intru-n ziar ca nu exista trenuri in romania care merg mai repede decat 140. intelegi matale? de ce oare nu da cfr bice ca trenul sa mearga cu 180-190 sau chiar 200? |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Iun 2011, 17:28 | |
| Raspunsul (meu) e simplu: linia e mancata de marfare si nu permite asemenea viteze decat la inaugurarea tronsoanelor reabilitate (din spusele mecanicilor), chiar daca avem locomotive si vagoane de 160...povestea cu 160 la calatori (sau chiar 200 marjau initial) si 120 la marfa e un basm frumos, valabil in Romania doar pe hartie. Actuala instructie si BLA-ul sunt valabile pentru Vmax 160. (Off-topic: sunt curios cum ar trece un IC cu 195 km/h prin Branesti Sat). Intreaba mecanicii care au avut privilegiul/sansa sa mearga primii pe tronsoanele reabilitate, cum erau la darea in circulatie si cum sunt dupa o vreme...
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Lun 27 Iun 2011, 20:27, editata de 2 ori |
|
| |
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6285 Data de inscriere : 29/08/2008
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 27 Iun 2011, 19:06 | |
| Scurt off-topic: și Grivița a modernizat vagoane cu boghiuri pentru 200 km/h, în urmă cu 2-3 ani: vezi seria 22-96, și sunt 50 de bucăți + 8 vagoane cu spații de bicicletă, 84-96, apoi sunt 50 de 21-90 care numai prin Austria s-au bucurat de valoare(160 km/h) în rapidul DACIA; în 15 ani de zile, doar în teste la Făurei au fost rulate la adevărata lor capacitate aproape 200 km/h - chiar anul acesta ! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|