Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+83
Teodor
Cosmin5
dan_dinca
PrisecaruFlorin
AndreiCfr
RwO
traian
mariuskl
George250
brutusel
AndiCFR
Mihai-Aurel
andreiutzu
Nesebar
ATM
romaniaetc
tuborgtnp
laur 133
Nk11
razvan - trenuri
DUAL
srazvi
email2bav
redeme
popovici
SULZERUL 0733
nokia2010
sorinucu
dave
danlascau
Silver
Vlad
TONIghtwish
riciu
Mihay
Costin.H
Jhonyla
bostanescu gigel
Vitosa
mihaiuc
cortexedge
AlexD
membru inactiv
alexmorph3us
ravers75
DPS
IceShadow
ldh80
Cobra
Scoop
halmarius
Adrian78
NB 2009
RazvanCFR
Mircea Hirjau
jionutz
cristi CFR
catalinu'
mardaryroby
060-EA078
echo007
cont dezactivat .
Alex Avram
decward
biokosmy
ciucix
stakee
kaan
didinul
lovekomotive
tudor_toma82
Marius Iulian
Ionutz
TVlad
19jimmy84
IonutCFR2009
vrabieionut
didi
mishu88
COSTACHE MIHAIL
marius_m
Stratan-Tttggvv
myster2008
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5521
Data de inscriere : 15/12/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeVin 18 Feb 2011, 09:59

eddye a scris:
ravers75 a scris:
AlexD a scris:
Nu cred cu 160km/h poate un 140km/h da(motivele le-am spus in primul meu mesaj pe forum). Sau probabil ca unele Intercity vor circula cu 160km/h. Asteptam sa vedem.
Poate 140? Iti amintesc ca in momentul de fata se circula cu 140 km/h. Oricum linia tine si la 200. Totul tine de semnalizare, pentru ca vagoane si locomotive avem pentru 160. Speram sa termine si implementarea ETCS nivel 1 inclusiv pe locomotive pentru ca altfel nu vom vedea prea curand 160 km/ sau mai mult pe Bucuresti - Constanta.
Tin sa te corectez ! Avem vagoanele 20-90 ( AVA200) capabile pentru 200km/h ! Dar din pacate fac pe Accelerate ( Bucuresti-Ploiesti si Bucuresti-Galati) Smile
21-90, nu 20-90. Very Happy
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7998
Data de inscriere : 15/08/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeVin 18 Feb 2011, 10:42

Mea culpa Embarassed Dar ideea e ca totusi avem material pentru 200 km/h dar se folosesc pe A-uri ( 1670/1671 si 1539/1532)
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5328
Data de inscriere : 30/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeVin 18 Feb 2011, 12:42

AlexD a scris:
Si va ramane la 140km/h. Iar linia tine maxim 160km/h. Ca sa tina 200km/h trebuie schimbate toate macazele ca sa suporte 200km/h.
Nu mai culcati urechea la toate porcariile spuse in presa.
Am mai spus si in alte dati, ca sa se circule cu 200km/h in alte tari s-au proiectat tronsoanele de la zero(cat mai putine diferente de nivel,curbe,etc) iar la noi nu se face decat reabilitarea tronsonului vechi.

Sa stii ca Bucuresti-Constanta nu are foarte multe curbe. Doi la mana, nu poti iesii cu 200km/h in abatere deci ideea macazurilor zic ca ar fi o utopie. Actualele macaze rezista la viteze mari atata timp cat nu iesi pe abatere cu viteza mare. Parerea mea.
Zimi un exemplu de linie de mare viteza proiectata de la 0...

@mardaryroby
Frumoase poze. Cei ce au avut ocazia sa adune destul material foto/video cu aceasta ruta in vremurile ei bune (infrastructura veche + tot tacamul), sunt norocosi.
Aceste poze, ce reprezinta printre ultimii stalpi de catenara vechi ai acestei rute, merita puse la colectie, deoarece vechea imagine a rutei v-a fi pierduta pentru totdeauna.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 14/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeVin 18 Feb 2011, 13:45

RazvanCFR a scris:
AlexD a scris:
Si va ramane la 140km/h. Iar linia tine maxim 160km/h. Ca sa tina 200km/h trebuie schimbate toate macazele ca sa suporte 200km/h.
Nu mai culcati urechea la toate porcariile spuse in presa.
Am mai spus si in alte dati, ca sa se circule cu 200km/h in alte tari s-au proiectat tronsoanele de la zero(cat mai putine diferente de nivel,curbe,etc) iar la noi nu se face decat reabilitarea tronsonului vechi.

Sa stii ca Bucuresti-Constanta nu are foarte multe curbe. Doi la mana, nu poti iesii cu 200km/h in abatere deci ideea macazurilor zic ca ar fi o utopie. Actualele macaze rezista la viteze mari atata timp cat nu iesi pe abatere cu viteza mare. Parerea mea.
Zimi un exemplu de linie de mare viteza proiectata de la 0...

@mardaryroby
Frumoase poze. Cei ce au avut ocazia sa adune destul material foto/video cu aceasta ruta in vremurile ei bune (infrastructura veche + tot tacamul), sunt norocosi.
Aceste poze, ce reprezinta printre ultimii stalpi de catenara vechi ai acestei rute, merita puse la colectie, deoarece vechea imagine a rutei v-a fi pierduta pentru totdeauna.

Nu sina e neaparat problema. Din cate stiu, la 200, nu se poate circula in siguranta altfel decat cu semnalizare in cabina (parca exista si o directiva europeana in domeniu - de altfel in Suedia nu e permis la mai mult de 130, si in practica nici un vehicul care are autorizatie peste 80 nu circula fara semnalizare in cabina prin ATC2 pe liniile care permit acest lucru). Nici nu vad cum s-ar putea circula cu semnalizare fixa la 200, sau chiar la 180 - cat de lungi ar trebui sa fie blocurile? Cat de luminoase ar trebui sa fie semnalele (pentru a putea fi vizibile in conditii meteo nefavorabile la distantele considerabile puse de viteza asta)? Cum M800 va fi ERTMS, ar pentru semnalizare in cabina ETCS nivel 2. Pentru asta, echipamentul trebuie cumparat si instalat pe locomotivele care vor fi capabile de 200, mecanicii instruiti si certificati etc. etc. Din cate stiu CFR Marfa avea ceva de genul asta in plan, dar e tinut on-hold pe o perioada nelimitata.
Linia in sine cred ca suporta lejer 200.

Pentru Razvan: Linii de viteza proiectate de la 0 - aproape toata reteaua TGV, Koln-Frankfurt si Mannheim - Stuttgart. Toata reteaua Shinkansen. Kerava-Lahti in Finlanda (care e construita apx. paralel pe amplasamentul vechi). Polonezii discuta de linii noi (dar nu cred ca or sa aiba linii de mare viteza prea curand, desi au facut un studiu de fezabilitate)
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeVin 18 Feb 2011, 14:34

mihaiuc a scris:
RazvanCFR a scris:
AlexD a scris:
Si va ramane la 140km/h. Iar linia tine maxim 160km/h. Ca sa tina 200km/h trebuie schimbate toate macazele ca sa suporte 200km/h.
Nu mai culcati urechea la toate porcariile spuse in presa.
Am mai spus si in alte dati, ca sa se circule cu 200km/h in alte tari s-au proiectat tronsoanele de la zero(cat mai putine diferente de nivel,curbe,etc) iar la noi nu se face decat reabilitarea tronsonului vechi.

Sa stii ca Bucuresti-Constanta nu are foarte multe curbe. Doi la mana, nu poti iesii cu 200km/h in abatere deci ideea macazurilor zic ca ar fi o utopie. Actualele macaze rezista la viteze mari atata timp cat nu iesi pe abatere cu viteza mare. Parerea mea.
Zimi un exemplu de linie de mare viteza proiectata de la 0...

@mardaryroby
Frumoase poze. Cei ce au avut ocazia sa adune destul material foto/video cu aceasta ruta in vremurile ei bune (infrastructura veche + tot tacamul), sunt norocosi.
Aceste poze, ce reprezinta printre ultimii stalpi de catenara vechi ai acestei rute, merita puse la colectie, deoarece vechea imagine a rutei v-a fi pierduta pentru totdeauna.

Nu sina e neaparat problema. Din cate stiu, la 200, nu se poate circula in siguranta altfel decat cu semnalizare in cabina (parca exista si o directiva europeana in domeniu - de altfel in Suedia nu e permis la mai mult de 130, si in practica nici un vehicul care are autorizatie peste 80 nu circula fara semnalizare in cabina prin ATC2 pe liniile care permit acest lucru). Nici nu vad cum s-ar putea circula cu semnalizare fixa la 200, sau chiar la 180 - cat de lungi ar trebui sa fie blocurile? Cat de luminoase ar trebui sa fie semnalele (pentru a putea fi vizibile in conditii meteo nefavorabile la distantele considerabile puse de viteza asta)? Cum M800 va fi ERTMS, ar pentru semnalizare in cabina ETCS nivel 2. Pentru asta, echipamentul trebuie cumparat si instalat pe locomotivele care vor fi capabile de 200, mecanicii instruiti si certificati etc. etc. Din cate stiu CFR Marfa avea ceva de genul asta in plan, dar e tinut on-hold pe o perioada nelimitata.
Linia in sine cred ca suporta lejer 200.

Pentru Razvan: Linii de viteza proiectate de la 0 - aproape toata reteaua TGV, Koln-Frankfurt si Mannheim - Stuttgart. Toata reteaua Shinkansen. Kerava-Lahti in Finlanda (care e construita apx. paralel pe amplasamentul vechi). Polonezii discuta de linii noi (dar nu cred ca or sa aiba linii de mare viteza prea curand, desi au facut un studiu de fezabilitate)
chestia cu vizibilitatea semnalelor aia inseamna sa fi mecanic autorizat la 140-160km/h
mecanic adevarat nu esti la personal care prine 100 km/h acolo la 140 e vigilenta
uite de exemplu ai 138km/h si noaptea pe ploaie abia zaresti semnalul galben trebuie sa franezi sa faci V 1 trebuie sa ai mana facuta pentru asa ceva
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeVin 18 Feb 2011, 14:54

Si totusi pe inelul de testare de la Faurei, se circula cu 200 km/h pe semnalizare veche, cu locomotiva veche din anii 80. Are semnalizare apta de 200 km/h in locomotiva? Sau pe inel nu este nevoie de semnalizari? Sunt niste macazuri pe inelul mare, pentru faza cand se intra pe inelul mic... Acolo cum este defapt?
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 14/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeVin 18 Feb 2011, 15:49

IonutCFR2009 a scris:
Si totusi pe inelul de testare de la Faurei, se circula cu 200 km/h pe semnalizare veche, cu locomotiva veche din anii 80. Are semnalizare apta de 200 km/h in locomotiva? Sau pe inel nu este nevoie de semnalizari? Sunt niste macazuri pe inelul mare, pentru faza cand se intra pe inelul mic... Acolo cum este defapt?

Pe un inel de teste, nu e nevoie de semnalizare. Semnalizarea, in principal serveste controlului circulatiei (adica impiedica coliziunea intre doua trenuri, spune mecanicului ca linia e libera si functionala, si, in cazul semnalizarilor mai avansate spune mecanicului viteza la care sa circule, parametrii liniei si vitezele ulterioare). Intr-un inel de teste, parametrii liniei sunt stabiliti dinainte, si starea liniei este verificata, apoi exista un singur tren pe linie la momentul testului si viteza este stabilita dinaintea inceperii testului (in cazul unui test de viteza probabil viteza este 'cat poate masina'). Nu stiu daca exista semnalizare pe inel, dar ma indoiesc (daca este, este pentru manevre sau pentru chestii speciale).
Locomotive apte de 200 nu stiu sa fie decat una bucata clasa 42, si Softronicurile. 42-ul nu a fost niciodata folosit la 200 in trafic curent ci doar in teste.
Ma intreb cum s-ar descurca 42-ul la 200 in trafic curent - suedezilor carora le-am spus de 42 s-au mirat foarte tare - se pare ca Rc-urile din design au fost gandite pentru maxim de 160. Au incercat ceva cu niste Bo'Bo' Rc6 (o rubedenie de-a EC-urilor noastre) ca inlocuitori pentru X2000-uri in cazul in care X2000-uri nu sunt suficiente si/sau trebuie retrase temporar. Fiabilitatea a fost dezastruoasa - la 3000-4000 km la peste 160 km/h trebuiau bagati bani seriosi in reparatii. Asa ca au abandonat planul - astazi daca nu sunt X2000-uri destule se anuleaza trenul.

P.S. Rectific chestia cu ETCS-2, se poate si cu ETCS-1 pana la 200 km/h, dar tot doar cu semnalizare in cabina.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeVin 18 Feb 2011, 16:16

Eu am vazut un clip pe you tube cu un astfel de test pe inelul de la Faurei si din cabina cum s-a filmat, se vad semnale amplasate de-a lungul inelului. Nu se distinge prea bine ce tip de semnale sunt. De asta am intrebat. Mersi pt raspuns, mihaiuc.
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 11:11

a fost marita viteza la podul Herastrau la 50km/h in rest tot cu 70km/h se merge pana in Pantelimon
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5328
Data de inscriere : 30/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 12:22

Un progres, totusi. Wink
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 12:30

Progres pana o lua o locomotiva un indian cu bicicleta pe bot care treverseaza podul pe sine nu pe spatiul amenajat din lateral...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 12:31

Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
mihaiuc a scris:
RazvanCFR a scris:
AlexD a scris:
Si va ramane la 140km/h. Iar linia tine maxim 160km/h. Ca sa tina 200km/h trebuie schimbate toate macazele ca sa suporte 200km/h.
Nu mai culcati urechea la toate porcariile spuse in presa.
Am mai spus si in alte dati, ca sa se circule cu 200km/h in alte tari s-au proiectat tronsoanele de la zero(cat mai putine diferente de nivel,curbe,etc) iar la noi nu se face decat reabilitarea tronsonului vechi.

Sa stii ca Bucuresti-Constanta nu are foarte multe curbe. Doi la mana, nu poti iesii cu 200km/h in abatere deci ideea macazurilor zic ca ar fi o utopie. Actualele macaze rezista la viteze mari atata timp cat nu iesi pe abatere cu viteza mare. Parerea mea.
Zimi un exemplu de linie de mare viteza proiectata de la 0...

@mardaryroby
Frumoase poze. Cei ce au avut ocazia sa adune destul material foto/video cu aceasta ruta in vremurile ei bune (infrastructura veche + tot tacamul), sunt norocosi.
Aceste poze, ce reprezinta printre ultimii stalpi de catenara vechi ai acestei rute, merita puse la colectie, deoarece vechea imagine a rutei v-a fi pierduta pentru totdeauna.

Nu sina e neaparat problema. Din cate stiu, la 200, nu se poate circula in siguranta altfel decat cu semnalizare in cabina (parca exista si o directiva europeana in domeniu - de altfel in Suedia nu e permis la mai mult de 130, si in practica nici un vehicul care are autorizatie peste 80 nu circula fara semnalizare in cabina prin ATC2 pe liniile care permit acest lucru). Nici nu vad cum s-ar putea circula cu semnalizare fixa la 200, sau chiar la 180 - cat de lungi ar trebui sa fie blocurile? Cat de luminoase ar trebui sa fie semnalele (pentru a putea fi vizibile in conditii meteo nefavorabile la distantele considerabile puse de viteza asta)? Cum M800 va fi ERTMS, ar pentru semnalizare in cabina ETCS nivel 2. Pentru asta, echipamentul trebuie cumparat si instalat pe locomotivele care vor fi capabile de 200, mecanicii instruiti si certificati etc. etc. Din cate stiu CFR Marfa avea ceva de genul asta in plan, dar e tinut on-hold pe o perioada nelimitata.
Linia in sine cred ca suporta lejer 200.

Pentru Razvan: Linii de viteza proiectate de la 0 - aproape toata reteaua TGV, Koln-Frankfurt si Mannheim - Stuttgart. Toata reteaua Shinkansen. Kerava-Lahti in Finlanda (care e construita apx. paralel pe amplasamentul vechi). Polonezii discuta de linii noi (dar nu cred ca or sa aiba linii de mare viteza prea curand, desi au facut un studiu de fezabilitate)
chestia cu vizibilitatea semnalelor aia inseamna sa fi mecanic autorizat la 140-160km/h
mecanic adevarat nu esti la personal care prine 100 km/h acolo la 140 e vigilenta
uite de exemplu ai 138km/h si noaptea pe ploaie abia zaresti semnalul galben trebuie sa franezi sa faci V 1 trebuie sa ai mana facuta pentru asa ceva
V1 sub 90km/h pentru cine nu stie altfel te ,,fura,, inductorul si te franeaza de urgenta si dai cu ,,subsemnatul,, la depou...
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeLun 21 Feb 2011, 20:59

daca mergi noaptea pe ploaie cu 138 nu iti apare brusc galbenu pt ca inainte de galben ai verde clipitor care te anunta ca urmeaza un galben deci ai tot timpu din lume sa faci un V1 lejer
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeMar 22 Feb 2011, 18:42

inductorul de 1000Hz este activ la verde clipitor si ai 20 de secunde sa reduci sub 90km/h
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitimeMar 22 Feb 2011, 19:05

de la 140 ai 20 secunde sa reduci la 90.Cam greu.Pe ceata deasa vezi in ultimu moment verde clipitor nu ai timp sa reduci in 20secunde
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 11 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: