|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
| | | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 18 Feb 2011, 10:42 | |
| Mea culpa Dar ideea e ca totusi avem material pentru 200 km/h dar se folosesc pe A-uri ( 1670/1671 si 1539/1532) |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5328 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 18 Feb 2011, 12:42 | |
| - AlexD a scris:
- Si va ramane la 140km/h. Iar linia tine maxim 160km/h. Ca sa tina 200km/h trebuie schimbate toate macazele ca sa suporte 200km/h.
Nu mai culcati urechea la toate porcariile spuse in presa. Am mai spus si in alte dati, ca sa se circule cu 200km/h in alte tari s-au proiectat tronsoanele de la zero(cat mai putine diferente de nivel,curbe,etc) iar la noi nu se face decat reabilitarea tronsonului vechi. Sa stii ca Bucuresti-Constanta nu are foarte multe curbe. Doi la mana, nu poti iesii cu 200km/h in abatere deci ideea macazurilor zic ca ar fi o utopie. Actualele macaze rezista la viteze mari atata timp cat nu iesi pe abatere cu viteza mare. Parerea mea. Zimi un exemplu de linie de mare viteza proiectata de la 0... @mardaryroby Frumoase poze. Cei ce au avut ocazia sa adune destul material foto/video cu aceasta ruta in vremurile ei bune (infrastructura veche + tot tacamul), sunt norocosi. Aceste poze, ce reprezinta printre ultimii stalpi de catenara vechi ai acestei rute, merita puse la colectie, deoarece vechea imagine a rutei v-a fi pierduta pentru totdeauna. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 18 Feb 2011, 13:45 | |
| - RazvanCFR a scris:
- AlexD a scris:
- Si va ramane la 140km/h. Iar linia tine maxim 160km/h. Ca sa tina 200km/h trebuie schimbate toate macazele ca sa suporte 200km/h.
Nu mai culcati urechea la toate porcariile spuse in presa. Am mai spus si in alte dati, ca sa se circule cu 200km/h in alte tari s-au proiectat tronsoanele de la zero(cat mai putine diferente de nivel,curbe,etc) iar la noi nu se face decat reabilitarea tronsonului vechi. Sa stii ca Bucuresti-Constanta nu are foarte multe curbe. Doi la mana, nu poti iesii cu 200km/h in abatere deci ideea macazurilor zic ca ar fi o utopie. Actualele macaze rezista la viteze mari atata timp cat nu iesi pe abatere cu viteza mare. Parerea mea. Zimi un exemplu de linie de mare viteza proiectata de la 0...
@mardaryroby Frumoase poze. Cei ce au avut ocazia sa adune destul material foto/video cu aceasta ruta in vremurile ei bune (infrastructura veche + tot tacamul), sunt norocosi. Aceste poze, ce reprezinta printre ultimii stalpi de catenara vechi ai acestei rute, merita puse la colectie, deoarece vechea imagine a rutei v-a fi pierduta pentru totdeauna.
Nu sina e neaparat problema. Din cate stiu, la 200, nu se poate circula in siguranta altfel decat cu semnalizare in cabina (parca exista si o directiva europeana in domeniu - de altfel in Suedia nu e permis la mai mult de 130, si in practica nici un vehicul care are autorizatie peste 80 nu circula fara semnalizare in cabina prin ATC2 pe liniile care permit acest lucru). Nici nu vad cum s-ar putea circula cu semnalizare fixa la 200, sau chiar la 180 - cat de lungi ar trebui sa fie blocurile? Cat de luminoase ar trebui sa fie semnalele (pentru a putea fi vizibile in conditii meteo nefavorabile la distantele considerabile puse de viteza asta)? Cum M800 va fi ERTMS, ar pentru semnalizare in cabina ETCS nivel 2. Pentru asta, echipamentul trebuie cumparat si instalat pe locomotivele care vor fi capabile de 200, mecanicii instruiti si certificati etc. etc. Din cate stiu CFR Marfa avea ceva de genul asta in plan, dar e tinut on-hold pe o perioada nelimitata. Linia in sine cred ca suporta lejer 200. Pentru Razvan: Linii de viteza proiectate de la 0 - aproape toata reteaua TGV, Koln-Frankfurt si Mannheim - Stuttgart. Toata reteaua Shinkansen. Kerava-Lahti in Finlanda (care e construita apx. paralel pe amplasamentul vechi). Polonezii discuta de linii noi (dar nu cred ca or sa aiba linii de mare viteza prea curand, desi au facut un studiu de fezabilitate) |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 18 Feb 2011, 14:34 | |
| - mihaiuc a scris:
- RazvanCFR a scris:
- AlexD a scris:
- Si va ramane la 140km/h. Iar linia tine maxim 160km/h. Ca sa tina 200km/h trebuie schimbate toate macazele ca sa suporte 200km/h.
Nu mai culcati urechea la toate porcariile spuse in presa. Am mai spus si in alte dati, ca sa se circule cu 200km/h in alte tari s-au proiectat tronsoanele de la zero(cat mai putine diferente de nivel,curbe,etc) iar la noi nu se face decat reabilitarea tronsonului vechi. Sa stii ca Bucuresti-Constanta nu are foarte multe curbe. Doi la mana, nu poti iesii cu 200km/h in abatere deci ideea macazurilor zic ca ar fi o utopie. Actualele macaze rezista la viteze mari atata timp cat nu iesi pe abatere cu viteza mare. Parerea mea. Zimi un exemplu de linie de mare viteza proiectata de la 0...
@mardaryroby Frumoase poze. Cei ce au avut ocazia sa adune destul material foto/video cu aceasta ruta in vremurile ei bune (infrastructura veche + tot tacamul), sunt norocosi. Aceste poze, ce reprezinta printre ultimii stalpi de catenara vechi ai acestei rute, merita puse la colectie, deoarece vechea imagine a rutei v-a fi pierduta pentru totdeauna.
Nu sina e neaparat problema. Din cate stiu, la 200, nu se poate circula in siguranta altfel decat cu semnalizare in cabina (parca exista si o directiva europeana in domeniu - de altfel in Suedia nu e permis la mai mult de 130, si in practica nici un vehicul care are autorizatie peste 80 nu circula fara semnalizare in cabina prin ATC2 pe liniile care permit acest lucru). Nici nu vad cum s-ar putea circula cu semnalizare fixa la 200, sau chiar la 180 - cat de lungi ar trebui sa fie blocurile? Cat de luminoase ar trebui sa fie semnalele (pentru a putea fi vizibile in conditii meteo nefavorabile la distantele considerabile puse de viteza asta)? Cum M800 va fi ERTMS, ar pentru semnalizare in cabina ETCS nivel 2. Pentru asta, echipamentul trebuie cumparat si instalat pe locomotivele care vor fi capabile de 200, mecanicii instruiti si certificati etc. etc. Din cate stiu CFR Marfa avea ceva de genul asta in plan, dar e tinut on-hold pe o perioada nelimitata. Linia in sine cred ca suporta lejer 200.
Pentru Razvan: Linii de viteza proiectate de la 0 - aproape toata reteaua TGV, Koln-Frankfurt si Mannheim - Stuttgart. Toata reteaua Shinkansen. Kerava-Lahti in Finlanda (care e construita apx. paralel pe amplasamentul vechi). Polonezii discuta de linii noi (dar nu cred ca or sa aiba linii de mare viteza prea curand, desi au facut un studiu de fezabilitate) chestia cu vizibilitatea semnalelor aia inseamna sa fi mecanic autorizat la 140-160km/h mecanic adevarat nu esti la personal care prine 100 km/h acolo la 140 e vigilenta uite de exemplu ai 138km/h si noaptea pe ploaie abia zaresti semnalul galben trebuie sa franezi sa faci V 1 trebuie sa ai mana facuta pentru asa ceva |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 18 Feb 2011, 14:54 | |
| Si totusi pe inelul de testare de la Faurei, se circula cu 200 km/h pe semnalizare veche, cu locomotiva veche din anii 80. Are semnalizare apta de 200 km/h in locomotiva? Sau pe inel nu este nevoie de semnalizari? Sunt niste macazuri pe inelul mare, pentru faza cand se intra pe inelul mic... Acolo cum este defapt? |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 18 Feb 2011, 15:49 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Si totusi pe inelul de testare de la Faurei, se circula cu 200 km/h pe semnalizare veche, cu locomotiva veche din anii 80. Are semnalizare apta de 200 km/h in locomotiva? Sau pe inel nu este nevoie de semnalizari? Sunt niste macazuri pe inelul mare, pentru faza cand se intra pe inelul mic... Acolo cum este defapt?
Pe un inel de teste, nu e nevoie de semnalizare. Semnalizarea, in principal serveste controlului circulatiei (adica impiedica coliziunea intre doua trenuri, spune mecanicului ca linia e libera si functionala, si, in cazul semnalizarilor mai avansate spune mecanicului viteza la care sa circule, parametrii liniei si vitezele ulterioare). Intr-un inel de teste, parametrii liniei sunt stabiliti dinainte, si starea liniei este verificata, apoi exista un singur tren pe linie la momentul testului si viteza este stabilita dinaintea inceperii testului (in cazul unui test de viteza probabil viteza este 'cat poate masina'). Nu stiu daca exista semnalizare pe inel, dar ma indoiesc (daca este, este pentru manevre sau pentru chestii speciale). Locomotive apte de 200 nu stiu sa fie decat una bucata clasa 42, si Softronicurile. 42-ul nu a fost niciodata folosit la 200 in trafic curent ci doar in teste. Ma intreb cum s-ar descurca 42-ul la 200 in trafic curent - suedezilor carora le-am spus de 42 s-au mirat foarte tare - se pare ca Rc-urile din design au fost gandite pentru maxim de 160. Au incercat ceva cu niste Bo'Bo' Rc6 (o rubedenie de-a EC-urilor noastre) ca inlocuitori pentru X2000-uri in cazul in care X2000-uri nu sunt suficiente si/sau trebuie retrase temporar. Fiabilitatea a fost dezastruoasa - la 3000-4000 km la peste 160 km/h trebuiau bagati bani seriosi in reparatii. Asa ca au abandonat planul - astazi daca nu sunt X2000-uri destule se anuleaza trenul. P.S. Rectific chestia cu ETCS-2, se poate si cu ETCS-1 pana la 200 km/h, dar tot doar cu semnalizare in cabina. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 18 Feb 2011, 16:16 | |
| Eu am vazut un clip pe you tube cu un astfel de test pe inelul de la Faurei si din cabina cum s-a filmat, se vad semnale amplasate de-a lungul inelului. Nu se distinge prea bine ce tip de semnale sunt. De asta am intrebat. Mersi pt raspuns, mihaiuc. |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 20 Feb 2011, 11:11 | |
| a fost marita viteza la podul Herastrau la 50km/h in rest tot cu 70km/h se merge pana in Pantelimon |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5328 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 20 Feb 2011, 12:22 | |
| Un progres, totusi. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 20 Feb 2011, 12:30 | |
| Progres pana o lua o locomotiva un indian cu bicicleta pe bot care treverseaza podul pe sine nu pe spatiul amenajat din lateral... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia Dum 20 Feb 2011, 12:31 | |
| - Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
- mihaiuc a scris:
- RazvanCFR a scris:
- AlexD a scris:
- Si va ramane la 140km/h. Iar linia tine maxim 160km/h. Ca sa tina 200km/h trebuie schimbate toate macazele ca sa suporte 200km/h.
Nu mai culcati urechea la toate porcariile spuse in presa. Am mai spus si in alte dati, ca sa se circule cu 200km/h in alte tari s-au proiectat tronsoanele de la zero(cat mai putine diferente de nivel,curbe,etc) iar la noi nu se face decat reabilitarea tronsonului vechi. Sa stii ca Bucuresti-Constanta nu are foarte multe curbe. Doi la mana, nu poti iesii cu 200km/h in abatere deci ideea macazurilor zic ca ar fi o utopie. Actualele macaze rezista la viteze mari atata timp cat nu iesi pe abatere cu viteza mare. Parerea mea. Zimi un exemplu de linie de mare viteza proiectata de la 0...
@mardaryroby Frumoase poze. Cei ce au avut ocazia sa adune destul material foto/video cu aceasta ruta in vremurile ei bune (infrastructura veche + tot tacamul), sunt norocosi. Aceste poze, ce reprezinta printre ultimii stalpi de catenara vechi ai acestei rute, merita puse la colectie, deoarece vechea imagine a rutei v-a fi pierduta pentru totdeauna.
Nu sina e neaparat problema. Din cate stiu, la 200, nu se poate circula in siguranta altfel decat cu semnalizare in cabina (parca exista si o directiva europeana in domeniu - de altfel in Suedia nu e permis la mai mult de 130, si in practica nici un vehicul care are autorizatie peste 80 nu circula fara semnalizare in cabina prin ATC2 pe liniile care permit acest lucru). Nici nu vad cum s-ar putea circula cu semnalizare fixa la 200, sau chiar la 180 - cat de lungi ar trebui sa fie blocurile? Cat de luminoase ar trebui sa fie semnalele (pentru a putea fi vizibile in conditii meteo nefavorabile la distantele considerabile puse de viteza asta)? Cum M800 va fi ERTMS, ar pentru semnalizare in cabina ETCS nivel 2. Pentru asta, echipamentul trebuie cumparat si instalat pe locomotivele care vor fi capabile de 200, mecanicii instruiti si certificati etc. etc. Din cate stiu CFR Marfa avea ceva de genul asta in plan, dar e tinut on-hold pe o perioada nelimitata. Linia in sine cred ca suporta lejer 200.
Pentru Razvan: Linii de viteza proiectate de la 0 - aproape toata reteaua TGV, Koln-Frankfurt si Mannheim - Stuttgart. Toata reteaua Shinkansen. Kerava-Lahti in Finlanda (care e construita apx. paralel pe amplasamentul vechi). Polonezii discuta de linii noi (dar nu cred ca or sa aiba linii de mare viteza prea curand, desi au facut un studiu de fezabilitate) chestia cu vizibilitatea semnalelor aia inseamna sa fi mecanic autorizat la 140-160km/h mecanic adevarat nu esti la personal care prine 100 km/h acolo la 140 e vigilenta uite de exemplu ai 138km/h si noaptea pe ploaie abia zaresti semnalul galben trebuie sa franezi sa faci V 1 trebuie sa ai mana facuta pentru asa ceva V1 sub 90km/h pentru cine nu stie altfel te ,,fura,, inductorul si te franeaza de urgenta si dai cu ,,subsemnatul,, la depou... |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 21 Feb 2011, 20:59 | |
| daca mergi noaptea pe ploaie cu 138 nu iti apare brusc galbenu pt ca inainte de galben ai verde clipitor care te anunta ca urmeaza un galben deci ai tot timpu din lume sa faci un V1 lejer |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 22 Feb 2011, 18:42 | |
| inductorul de 1000Hz este activ la verde clipitor si ai 20 de secunde sa reduci sub 90km/h |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 22 Feb 2011, 19:05 | |
| de la 140 ai 20 secunde sa reduci la 90.Cam greu.Pe ceata deasa vezi in ultimu moment verde clipitor nu ai timp sa reduci in 20secunde |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |