Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 12:37
Tocmai de aceea anunturi gen "va fi apta pentru circulatia cu 160 calatori si 120 marfa" sunt povesti...va fi apta pe hartie dar pe teren se schimba datele problemei. Sa ramanem optimisti totusi. De la 7+700 la 41+100 nu exista nicio restrictie. Si se merge de ceva vreme.
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 21:34
Pai pe firul 1 de la km 7+600-108+300 nu este nicio restrictie Iar pe firul 2 de la km 16+336-41+100 si de la 85+450-95+100,de la 109+133-145+000 nu este nico restrictie Vara cand este canicula este cu 70 la calatori si 50 la marfa
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 15 Apr 2011, 01:21
Se circula pe firul 1 dupa Fundulea km42 ?
Nu inteleg de ce INCA se circula cu 70 de la Pantelimon la Bucuresti pe firul 2
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 15 Apr 2011, 09:34
bostanescu gigel a scris:
anu asta sigur nu o sa facem pana la mare 2ore jumatate.Nu se pot micsora timpii de mers fetesti-constanta,cele 2 poduri sunt cam 5km de restrictie cu 30km/h,mai sunt cele de la centrala nucleara si inainte de Medgidia deci tot la 1ora si 14minute ramanem.De la Fetesti pana in Bucuresti Baneasa ar trebui sa mearga incontinuu sa atinga 1ora si 16 minute cu 140km/h.....este imposibil deocamdata.Macar sa fie 3 ore si tot e bine
Pai astia erau timpii unui tren IC in anul MT 96/97: - Bucuresti Nord - Ciulnita --> 58 minute - Ciulnita - Fetesti --> 18 minute - Fetesti - Cernavoda Pod --> 16 minute - Cernavoda Pod - Medgidia --> 18 minute - Medgidia - Constanta --> 25 minute Durata calatoriei: 2ore 15min
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 15 Apr 2011, 09:50
atunci se mergea pe podurile dunarene cu 80km/h,nu avea opriri,si o tinea mereu cu 140 pana in Buc.Baneasa.Astazi imi este greu sa cred ca vor baga trenuri fara oprire gen lehliu,ciulnita,cernavoda
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
atunci se mergea pe podurile dunarene cu 80km/h,nu avea opriri,si o tinea mereu cu 140 pana in Buc.Baneasa.Astazi imi este greu sa cred ca vor baga trenuri fara oprire gen lehliu,ciulnita,cernavoda
Te contrazic , cu 100 km/h pe podurile dunarene, c-ta - palas 75, Palas-saligny est cu 140 fir 2 si 120 fir 1, saligny est -fetesti 100, fetesti-baneasa 140, baneasa -ramif pajura 100, ramif pajura -buc nord 80, pantelimon-buc obor 80, de aici rezulta si timpul de 2h si 15 min
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
S-a tot discutat pe tema reabilitarii podurilor dunarene, vin si eu cu o intrebare la modul serios : ce inseamna reabilitarea acestor poduri? schimbarea sinei? cred ca a mai fost schimbata de cand s-au dat in circulatie aceste poduri, sa nu fi fost schimbata de se circula cu 20 km/h intr-un timp conform videoclip de pe youtube? acum stiu ceva de 30 km/h , Mircea Hirjeu ne poate confirma estimativ cu ce viteza a trecut pe poduri 20-30? cineva spunea de slabirea unui stalp de sustinere? posibil nu am date concrete, ce sa mai schimbe tablierul? e complicat, modul de prindere a sinei? nu cred, oricum cu mai mult de 100 km/h nu se va circula pe ele si nu ca sunt eu mai pesimist de fel dar ptr atata viteza a fost construit, astept pareri , multumesc
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 15 Apr 2011, 11:31
Marius cred ca structura de rezistenta e afectata.. Totusi de ce nu au reabilitat si podurile daca tot au aiurit-o 5 ani?Parca era vorba de 450 de mil de euro oricum bani europeni sunt gramada.. Cel mai trist e ca se vor folosi de aceasta mareata relizare in scopuri electorale la alegerile din 2012 abuzand de faptul ca multi se vor bucura ca nu vor mai face 5 ore si doar 2.30 min...
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 15 Apr 2011, 11:42
eu cand am mers in cabina pe podul de la Borcea se mergea cu 80,probabil mecanicu nu vroia sa mearga cu 100.Anu trecut un ceferist imi spunea ca stalpu podului este slabit si se pune problema sa se redeschida vechiul pod pana termina lucrarile.Ele de fapt nici nu au inceput.Nu cred ca vechiul pod mai corespunde tehnic in ziua de azi
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 15 Apr 2011, 11:45
Chiar asa, dupa 25 de ani de exploatare sa fi fost afectata structura de rezistenta a podului Cernavoda? Sunt poduri in tara care au rezistat minim 50 de ani fara mari interventii... Nu cred ca in anii 80 s-au facut lucrari de mântuiala cum se fac azi. Si eu cred ca problema restrictiei de 30 km/h se datoreaza uzurii caii de rulare si nu a structurii de rezistenta a podului
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 15 Apr 2011, 11:55
IonutCFR2009 a scris:
Chiar asa, dupa 25 de ani de exploatare sa fi fost afectata structura de rezistenta a podului Cernavoda? Sunt poduri in tara care au rezistat minim 50 de ani fara mari interventii... Nu cred ca in anii 80 s-au facut lucrari de mântuiala cum se fac azi. Si eu cred ca problema restrictiei de 30 km/h se datoreaza uzurii caii de rulare si nu a structurii de rezistenta a podului
Cele doua poduri, finalizate inainte de 1989, sunt scadente la reparatii capitale inca din 2004-2005, motiv pentru care in prezent trenurile de pe ruta Bucuresti-Constanta circula cu maximum 30 km pe ora din cauza restrictiilor de viteza, scrie Gardianul.
Cele două poduri ar fi trebuit să intre în reparaţii încă din perioada 2004-2005. „Este o stare de dereglare a circulaţiei feroviare. Trebuie reconstruiţi pilonii de susţinere a părţii feroviare şi mai trebuie executate lucrări de reparaţii la partea metalică care susţine şina de cale ferată. Anumite materiale pot ceda în orice moment pentru că a expirat termenul când cele două poduri trebuiau să intre în reparaţii capitale”, au spus sursele citate.
Mircea Hirjau
Numarul mesajelor : 198 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5621 Data de inscriere : 03/02/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 15 Apr 2011, 12:03
Buna seara! Pe podurile dunarene se circula cu restrictie de 30 km/h pe ambele fire de circulatie iar acest fapt se datoreaza uzurii caii ferate, podurile nu au nicio problema la structura! Pe Bucuresti Baneasa - Pantelimon firul 2 se circula cu restrictie de 70 km/h deoarece inca nu s-a efectuat rodajul total al caii ferate (daca va amintiti inaugurarea tronsonului Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa sa facut numai pe firul 1 pe 21.05.2008). Dupa terminarea totala a lucrarilor si receptia finala a magistralei se va introduce in mod sigur un InterCity fara nicio oprire pana la Constanta.
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 15 Apr 2011, 12:27
S-a montat firul de curent acum cateva zile pe firul 1 in zona Lehliu - Dor Marunt. Se circula cu tot felul de utilaje pentru rodarea liniei, in general locomotive LDH70 cu vagoane cu piatra care le plimba de colo-colo . Am surprins o garnitura acum cateva zile, am mai pus filmuletul pe acest forum dar inca nu era montat firul de curent.
Iar in fotografia de mai jos facuta recent, adica ieri, se poate vedea firul de curent montat.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
@Gigi: in ce an ai fost in cabina pe pod? poate dupa anul 2000, despre redeschiderea podurilor vechi nici vorba, au fost inchise definitiv circulatiei in 1995 la 100 de ani de la darea lor in folosinta, s-a demontat si firul , o alta parere la informatiile tale : nu ca n-ar fi posibil dar m-i se pare prea mult sa circule un mecanic cu 20 km/h sub viteza stabilita in livret sau in B.A.R, depaseste timpii de mers prea mult si da cu subsemnatul la depou cand ii citeste banda de vitezometru
@IonutCFR2009: Anghel Saligny a construit si a dat in folosinta podurile in 1895 (sunt convins ca sti) capabile ptr o viteza de cel mult 100 km/h si vreme de 100 de ani nu au fost probleme cu ele, doar schimburile de linie periodice, podurile lui Ceausescu sa speram ca sunt capabile tot ptr o suta de ani, podurile dupa 1990 Dumnezeu cu mila, stau si ma intreb cand actualelor poduri l-e expira termenul definitiv ce se intampla? mai sunt in stare cei ce vor guverna atunci sa construiasca altele? in cat timp? vor fi stabile? infiinteaza bacul ? Multumesc Mircea deasemenea si Domnului Mihail
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5327 Data de inscriere : 30/10/2010
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 15 Apr 2011, 15:27
Mircea Hirjau a scris:
Buna seara! Pe podurile dunarene se circula cu restrictie de 30 km/h pe ambele fire de circulatie iar acest fapt se datoreaza uzurii caii ferate, podurile nu au nicio problema la structura! Pe Bucuresti Baneasa - Pantelimon firul 2 se circula cu restrictie de 70 km/h deoarece inca nu s-a efectuat rodajul total al caii ferate (daca va amintiti inaugurarea tronsonului Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa sa facut numai pe firul 1 pe 21.05.2008). Dupa terminarea totala a lucrarilor si receptia finala a magistralei se va introduce in mod sigur un InterCity fara nicio oprire pana la Constanta.
Perfecta dreptate. O parere extrem de realista si plauzibila. Inca nu s-au incheiat lucrarile, vorbiti de parca s-ar fi incheiat si se circula peste tot cu 70 km/h. Cat despre MT-ul vechi... ce pot sa spun... daca pe linie veche s-a circulat cu asa viteza... va dati seama pe linie noua ce bine va fi! :roll: @maryus74: Sigur s-a circulat cu 100km/h pe podurile dunarene? Eu stiam ca nu mai mult de 80. Oricum nu te contrazic.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia