|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 18 Apr 2011, 16:58 | |
| - Dragos a scris:
- Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut.
Aha, incepe sa-si dea drumul treaba? E chiar interesant, incet incet daca se tin de treaba si scapa de restrictii se poate face chiar mai putin de 2 ore pana la Constanta . |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 18 Apr 2011, 19:07 | |
| nu are cum sa faca sub 2ore 20minute pana nu se termina toate lucrarile(poduri).Nu va amagiti,daca facem 2 ore jumate eu ma consider fericit |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia Lun 18 Apr 2011, 19:47 | |
| - AlexD a scris:
- Dragos a scris:
- Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut.
Aha, incepe sa-si dea drumul treaba? E chiar interesant, incet incet daca se tin de treaba si scapa de restrictii se poate face chiar mai putin de 2 ore pana la Constanta . Sub 2 ore pana la Constanta ar insemna ceva in genul: Baneasa-Fetesti 160 fara limitari la poduri, Ovidiu-Dunarea ca acum, 140 mai mult nu se poate, Saligny Est-Palas 160 fara limitari la poduri, degeaba calculam noi o medie orara , conteaza realitatea din teren dupa terminarea definitiva a lucrarilor.
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Lun 18 Apr 2011, 21:32, editata de 1 ori |
| | | Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 18 Apr 2011, 20:50 | |
| In plan exista si reabilitarea podului de la Cernavoda? Adica e ciudat sa vina trenul cu 140, sa treaca podul "cu grija" cu 30 ca apoi sa mearga mai departe cu 120. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 18 Apr 2011, 21:47 | |
| Pana in CT sunt 225km pe calea ferata si mi-e greu sa cred ca dupa reabilitare si remedierea restrictiilor inclusiv podurile dunarene(macar 100km/h sa se mearga pe ele) nu se poate scoate o viteza medie de 120km/h cat e necesar pentru aproximativ 2 ore de la Buc la CT. Oricum, mai sunt si multe greseli de proiectare care pot trage inapoi timpii de mers dar eu cred ca se poate, acum nu mai ramane decat sa asteptam finalizarea lucrarilor sa vedem "minunea". |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5331 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 18 Apr 2011, 22:37 | |
| - AlexD a scris:
- Pana in CT sunt 225km pe calea ferata si mi-e greu sa cred ca dupa reabilitare si remedierea restrictiilor inclusiv podurile dunarene(macar 100km/h sa se mearga pe ele) nu se poate scoate o viteza medie de 120km/h cat e necesar pentru aproximativ 2 ore de la Buc la CT. Oricum, mai sunt si multe greseli de proiectare care pot trage inapoi timpii de mers dar eu cred ca se poate, acum nu mai ramane decat sa asteptam finalizarea lucrarilor sa vedem "minunea".
Eu nu cred ca sunt greseli de proiectare. Daca ar fi probleme sigur ar fi remediate si nu cred ca s-ar permite circulatia trenurilor. Este prea devreme sa ne pronuntam asupra acestor lucruri, parerea mea.
Ultima editare efectuata de catre RazvanCFR in Mar 19 Apr 2011, 01:31, editata de 3 ori |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 18 Apr 2011, 22:54 | |
| - AlexD a scris:
- Dragos a scris:
- Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut.
Aha, incepe sa-si dea drumul treaba? E chiar interesant, incet incet daca se tin de treaba si scapa de restrictii se poate face chiar mai putin de 2 ore pana la Constanta . Nu e vorba de "scapa de restrictii". A explicat MariusD de ce se merge (mergea) pe firul 2 cu 70 intre Pantelimon si Baneasa. Va zic maine exact daca s-a dat drumul la 140 pe firul 2 in zona respectiva. Personal cred ca, exceptie podul Sarulesti, se va merge cu 140 intre km 8 si 145 ceea ce va duce la un timp de mers Bucuresti Nord - Fetesti de ~1h15m. Totusi, si dupa finalizarea lucrarilor, portiunile care s-au reabilitat ultimele vor fi date o perioada tot cu 70, asa ca...presupusul timp total de 2h30m pana la Constanta cred ca nu se va atinge in 2011. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 19 Apr 2011, 02:20 | |
| - Dragos a scris:
- AlexD a scris:
- Dragos a scris:
- Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut.
Aha, incepe sa-si dea drumul treaba? E chiar interesant, incet incet daca se tin de treaba si scapa de restrictii se poate face chiar mai putin de 2 ore pana la Constanta . Nu e vorba de "scapa de restrictii". A explicat MariusD de ce se merge (mergea) pe firul 2 cu 70 intre Pantelimon si Baneasa. Va zic maine exact daca s-a dat drumul la 140 pe firul 2 in zona respectiva.
Personal cred ca, exceptie podul Sarulesti, se va merge cu 140 intre km 8 si 145 ceea ce va duce la un timp de mers Bucuresti Nord - Fetesti de ~1h15m. Totusi, si dupa finalizarea lucrarilor, portiunile care s-au reabilitat ultimele vor fi date o perioada tot cu 70, asa ca...presupusul timp total de 2h30m pana la Constanta cred ca nu se va atinge in 2011. Nu e neaparat cazul. Pe podul de la Sarulesti, la cum arata lucrarile (din pozele postate aici pe forum), e FOARTE posibil sa se dea drumul la circulatie in iunie-iulie 2011. De la cofraje de radier la starea actuala, intr-un an este o performanta destul de remarcabila (seful meu, inginer de structuri CF, mi-a confirmat vazand pozele ca 'au lucrat mai repede decat ar fi facut-o la noi', i.e. Suedia, ceea ce m-a facut sa rad un pic, stiind de lunga istorie intortocheata a reabilitarii). Pe Fundulea - Fetesti s-a lucrat manual la reabilitare - o mare tampenie in opinia mea, s-a zgarcit CFR-ul la cateva milioane de euro, si a durat din cauza asta dublu fata de segmentele lucrate modern (care sunt gata in principiu din 2008-2009), dar e posibil sa nu fie nevoie de rodaj. Eu ma intreb cine a venit cu ideea creata sa se specifice lucrat manual in proiect si in caietul de sarcini (nu s-a facut pentru spaga, ca asa se specifica cine-stie-ce dracie de utilaj de care n-a auzit nimeni). Cu podurile reparate, daca luam in seama exemplul de mers din documentul cadru de finantare semnat in 2000 cu UE ca parte a finantarii PHARE/ISPA, timpul de mers pentru cel mai rapid tren, pe trasa Bucuresti N. - Constanta, dupa incheierea lucrarilor, se reduce la 1h:51m. Acum, cat de bine calculata e cifra, si daca chiar va exista vreun tren care sa faca asta... ramane de vazut. P.S. Am vazut pe forum intrebarea cu reabilitarea podurilor. Povestea e urmatoarea si are la mijloc un amestec de birocratie europeana si locala combinata cu inteligenta fara margini din CFR (completati golurile unde e necesar). Proiectul de intentie legat de prima finantare ISPA (Bucuresti - C-ta) a fost semnat in 2000, si, initial, se asteptau ai nostri manageri de proiect, sa inceapa in 2002-2003. Lucrarile erau estimate sa dureze pana in 2006, dupa care pana in 2008 sa intre in reabilitare podurile. Dar nimeni nu a inteles conceptul de birocratie europeana - asa ca formalitatile au durat pana in 2006, cand au inceput in sfarsit lucrarile. Dar podurile nu au fost prinse in planul original de lucrari (si din motive financiar fiscale, atat romanesti cat si UE, dar si din motive tehnice - lucrarile la pod in acelasi timp cu cele la linie ar fi gatuit calea ferata incredibil de rau, punand in pericol transportul de marfuri dinspre portul constanta). S-a ajuns in 2011, lucrarile la cale nu s-au terminat, documentatia pentru poduri este gata, dar nu se poate trece la fapte pana ce linia nu este gata. Nimeni nu e dispus sa coordoneze doua proiecte UE in acelasi obiectiv, si pe planuri de finantare diferite (ISPA si POS-T), este atat de complicat incat nu merita resursele irosite pe coordonare simultana. Nu stiu ce probleme sunt la pod, dar: nu pot fi pilonii - aceiasi piloni sustin o autostrada, si nu este nici un fel de problema cu autostrada, care cara la orice moment mai mult trafic si mai multa greutate (ganditi-va numai la cat de greu este drumul in sine) decat oricate trenuri pline. Nu vad cum peisaj ar fi tablierul, care desi este metalic, ar fi trebuit sa reziste mai mult - pana si otelul de pe o rabla tine mai mult de 25 de ani (de ce oare au ales sa faca un tablier metalic in anii '80, cand peste tot in lume se trecuse la beton, ramane un mister). E sina (desi, dupa 20 de ani, nici macar sina de pod nu avea voie sa se degradeze asa)? E pur si simplu faptul ca podurile trebuiau birocratic sa treaca printr-un RK dupa 20 de ani de exploatare, si nu s-a putut face, asa ca nu-si asuma nimeni semnatura de 'apt de trafic'? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 19 Apr 2011, 10:46 | |
| Am postat la "Discutii libere" o intrebare cu poze al carei raspuns ne va spune daca e posibil sub 2 ore pana la Constanta. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| | | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 19 Apr 2011, 19:12 | |
| Un timp de 1ora51min pentru cel mai rapid tren dupa terminarea lucrarilor ar fi teoretic posibil doar circulind asa:
- Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa - 7 minute (60 km/h) - Bucuresti Baneasa - Fetesti - 60 minute (139 km/h) - Fetesti - Cernavoda Pod - 21 minute (57 km/h) - incluse restrictiile existente la podurile dunarene - Cernavoda Pod - Palas - 24 minute (139 km/h) - Palas - Constanta - 6 minute (40 km/h) Timp de mers: 1h51min |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M300 Bucuresti Nord-Brasov-Cluj Napoca-Episcopia Bihor Mar 19 Apr 2011, 19:52 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Un timp de 1ora51min pentru cel mai rapid tren dupa terminarea lucrarilor ar fi teoretic posibil doar circulind asa:
- Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa - 7 minute (60 km/h) - Bucuresti Baneasa - Fetesti - 60 minute (139 km/h) - Fetesti - Medgidia - 21 minute (57 km/h) - incluse restrictiile existente la podurile dunarene - Medgidia - Palas - 24 minute (139 km/h) - Palas - Constanta - 6 minute (40 km/h) Timp de mers: 1h51min Nu te supara dar Dorobantu-Basarabi e apta la 120 desi podul de la Poarta Alba ramane in veci la 70, Palas-C-ta de ce doar cu 40 cand e apta la 60 ( desi am vazut stiu eu pana in 1998 era cu 75) iar cu 40 la ora sa faca 6 min cand acum face 9 min...cu 60, poate cand se vor reabilita cele din gara Constanta, Baneasa -Fetesti in 60 min ramane pe hartie, sa speram din 2012/2013 cand ,,poate-dar nu imposibil,, va fi cu 160, iar Fetesti-Medgidia DOAR 21 min mi se pare putin poate 30 min, Buc Nord-Baneasa doar 7 min cand se va iesi din Gara de Nord minim cu 30 la ora (reabilitare liniile 5-14 celelalte fiind) Iti respect opinia ta si eu imi doresc la fel dar...sa speram din 2012/2013 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 19 Apr 2011, 20:09 | |
| Practic s-ar putea obtine asa:
Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa - 8 minute (Livret R681) Bucuresti Baneasa - Pantelimon - 7 minute Pantelimon - Fetesti - 56 minute (cu toate restrictiile ridicate) 140 km/h Fetesti - Cernavoda Pod - 23 minute (cu restrictiile podurilor incluse) Cernavoda Pod - Saligny Est - 8 minute 100 km/h Saligny Est - Dorobantu - 11 minute 140 km/h (cu toate restrictiile ridicate) Dorobantu - Basarabi - 5 minute 120 km/h Basarabi - Palas - 6 minute 140 km/h Palas - Constanta - 8 minute (incluse restrictiile din gara Constanta) 60 km/h Timp de mers: 132 minute Deci undeva apropiat de 2h15minute... Cred ca e maxim ce s-ar putea scoate dupa terminarea lucrarilor |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M800: Bucuresti-Fetesti-Constanta-Mangalia Mar 19 Apr 2011, 20:29 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Practic s-ar putea obtine asa:
Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa - 8 minute (Livret R681) Bucuresti Baneasa - Pantelimon - 7 minute Pantelimon - Fetesti - 56 minute (cu toate restrictiile ridicate) 140 km/h Fetesti - Cernavoda Pod - 23 minute (cu restrictiile podurilor incluse) Cernavoda Pod - Saligny Est - 8 minute 100 km/h Saligny Est - Dorobantu - 11 minute 140 km/h (cu toate restrictiile ridicate) Dorobantu - Basarabi - 5 minute 120 km/h Basarabi - Palas - 6 minute 140 km/h Palas - Constanta - 8 minute (incluse restrictiile din gara Constanta) 60 km/h Timp de mers: 132 minute Deci undeva apropiat de 2h15minute... Cred ca e maxim ce s-ar putea scoate dupa terminarea lucrarilor Asa da, mai merge, 2011/2012 in 2h15min este rezonabil, iar 1h51min cand se da in circulatie cu 160 |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 19 Apr 2011, 21:01 | |
| 2 ore si 15 se scotea in anii 1994-97 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |