Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+83
Teodor
Cosmin5
dan_dinca
PrisecaruFlorin
AndreiCfr
RwO
traian
mariuskl
George250
brutusel
AndiCFR
Mihai-Aurel
andreiutzu
Nesebar
ATM
romaniaetc
tuborgtnp
laur 133
Nk11
razvan - trenuri
DUAL
srazvi
email2bav
redeme
popovici
SULZERUL 0733
nokia2010
sorinucu
dave
danlascau
Silver
Vlad
TONIghtwish
riciu
Mihay
Costin.H
Jhonyla
bostanescu gigel
Vitosa
mihaiuc
cortexedge
AlexD
membru inactiv
alexmorph3us
ravers75
DPS
IceShadow
ldh80
Cobra
Scoop
halmarius
Adrian78
NB 2009
RazvanCFR
Mircea Hirjau
jionutz
cristi CFR
catalinu'
mardaryroby
060-EA078
echo007
cont dezactivat .
Alex Avram
decward
biokosmy
ciucix
stakee
kaan
didinul
lovekomotive
tudor_toma82
Marius Iulian
Ionutz
TVlad
19jimmy84
IonutCFR2009
vrabieionut
didi
mishu88
COSTACHE MIHAIL
marius_m
Stratan-Tttggvv
myster2008
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 16:58

Dragos a scris:
Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut.
Aha, incepe sa-si dea drumul treaba? E chiar interesant, incet incet daca se tin de treaba si scapa de restrictii se poate face chiar mai putin de 2 ore pana la Constanta Smile.
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5465
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 19:07

nu are cum sa faca sub 2ore 20minute pana nu se termina toate lucrarile(poduri).Nu va amagiti,daca facem 2 ore jumate eu ma consider fericit
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: 800:Bucuresti Nord-Fetesti-Constanta-Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 19:47

AlexD a scris:
Dragos a scris:
Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut.
Aha, incepe sa-si dea drumul treaba? E chiar interesant, incet incet daca se tin de treaba si scapa de restrictii se poate face chiar mai putin de 2 ore pana la Constanta Smile.
Sub 2 ore pana la Constanta ar insemna ceva in genul: Baneasa-Fetesti 160 fara limitari la poduri, Ovidiu-Dunarea ca acum, 140 mai mult nu se poate, Saligny Est-Palas 160 fara limitari la poduri, degeaba calculam noi o medie orara , conteaza realitatea din teren dupa terminarea definitiva a lucrarilor.


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Lun 18 Apr 2011, 21:32, editata de 1 ori
Sus In jos
Silver
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 671
Reputatie : 6025
Data de inscriere : 25/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 20:50

In plan exista si reabilitarea podului de la Cernavoda? Adica e ciudat sa vina trenul cu 140, sa treaca podul "cu grija" cu 30 ca apoi sa mearga mai departe cu 120.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 21:47

Pana in CT sunt 225km pe calea ferata si mi-e greu sa cred ca dupa reabilitare si remedierea restrictiilor inclusiv podurile dunarene(macar 100km/h sa se mearga pe ele) nu se poate scoate o viteza medie de 120km/h cat e necesar pentru aproximativ 2 ore de la Buc la CT. Oricum, mai sunt si multe greseli de proiectare care pot trage inapoi timpii de mers dar eu cred ca se poate, acum nu mai ramane decat sa asteptam finalizarea lucrarilor sa vedem "minunea".
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5331
Data de inscriere : 30/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 22:37

AlexD a scris:
Pana in CT sunt 225km pe calea ferata si mi-e greu sa cred ca dupa reabilitare si remedierea restrictiilor inclusiv podurile dunarene(macar 100km/h sa se mearga pe ele) nu se poate scoate o viteza medie de 120km/h cat e necesar pentru aproximativ 2 ore de la Buc la CT. Oricum, mai sunt si multe greseli de proiectare care pot trage inapoi timpii de mers dar eu cred ca se poate, acum nu mai ramane decat sa asteptam finalizarea lucrarilor sa vedem "minunea".
Eu nu cred ca sunt greseli de proiectare. Daca ar fi probleme sigur ar fi remediate si nu cred ca s-ar permite circulatia trenurilor. Este prea devreme sa ne pronuntam asupra acestor lucruri, parerea mea.


Ultima editare efectuata de catre RazvanCFR in Mar 19 Apr 2011, 01:31, editata de 3 ori
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 22:54

AlexD a scris:
Dragos a scris:
Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut.
Aha, incepe sa-si dea drumul treaba? E chiar interesant, incet incet daca se tin de treaba si scapa de restrictii se poate face chiar mai putin de 2 ore pana la Constanta Smile.

Nu e vorba de "scapa de restrictii". A explicat MariusD de ce se merge (mergea) pe firul 2 cu 70 intre Pantelimon si Baneasa. Va zic maine exact daca s-a dat drumul la 140 pe firul 2 in zona respectiva.

Personal cred ca, exceptie podul Sarulesti, se va merge cu 140 intre km 8 si 145 ceea ce va duce la un timp de mers Bucuresti Nord - Fetesti de ~1h15m. Totusi, si dupa finalizarea lucrarilor, portiunile care s-au reabilitat ultimele vor fi date o perioada tot cu 70, asa ca...presupusul timp total de 2h30m pana la Constanta cred ca nu se va atinge in 2011.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5523
Data de inscriere : 14/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeMar 19 Apr 2011, 02:20

Dragos a scris:
AlexD a scris:
Dragos a scris:
Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut.
Aha, incepe sa-si dea drumul treaba? E chiar interesant, incet incet daca se tin de treaba si scapa de restrictii se poate face chiar mai putin de 2 ore pana la Constanta Smile.

Nu e vorba de "scapa de restrictii". A explicat MariusD de ce se merge (mergea) pe firul 2 cu 70 intre Pantelimon si Baneasa. Va zic maine exact daca s-a dat drumul la 140 pe firul 2 in zona respectiva.

Personal cred ca, exceptie podul Sarulesti, se va merge cu 140 intre km 8 si 145 ceea ce va duce la un timp de mers Bucuresti Nord - Fetesti de ~1h15m. Totusi, si dupa finalizarea lucrarilor, portiunile care s-au reabilitat ultimele vor fi date o perioada tot cu 70, asa ca...presupusul timp total de 2h30m pana la Constanta cred ca nu se va atinge in 2011.

Nu e neaparat cazul. Pe podul de la Sarulesti, la cum arata lucrarile (din pozele postate aici pe forum), e FOARTE posibil sa se dea drumul la circulatie in iunie-iulie 2011. De la cofraje de radier la starea actuala, intr-un an este o performanta destul de remarcabila (seful meu, inginer de structuri CF, mi-a confirmat vazand pozele ca 'au lucrat mai repede decat ar fi facut-o la noi', i.e. Suedia, ceea ce m-a facut sa rad un pic, stiind de lunga istorie intortocheata a reabilitarii).

Pe Fundulea - Fetesti s-a lucrat manual la reabilitare - o mare tampenie in opinia mea, s-a zgarcit CFR-ul la cateva milioane de euro, si a durat din cauza asta dublu fata de segmentele lucrate modern (care sunt gata in principiu din 2008-2009), dar e posibil sa nu fie nevoie de rodaj.
Eu ma intreb cine a venit cu ideea creata sa se specifice lucrat manual in proiect si in caietul de sarcini (nu s-a facut pentru spaga, ca asa se specifica cine-stie-ce dracie de utilaj de care n-a auzit nimeni).

Cu podurile reparate, daca luam in seama exemplul de mers din documentul cadru de finantare semnat in 2000 cu UE ca parte a finantarii PHARE/ISPA, timpul de mers pentru cel mai rapid tren, pe trasa Bucuresti N. - Constanta, dupa incheierea lucrarilor, se reduce la 1h:51m. Acum, cat de bine calculata e cifra, si daca chiar va exista vreun tren care sa faca asta... ramane de vazut.

P.S. Am vazut pe forum intrebarea cu reabilitarea podurilor. Povestea e urmatoarea si are la mijloc un amestec de birocratie europeana si locala combinata cu inteligenta fara margini din CFR (completati golurile unde e necesar).
Proiectul de intentie legat de prima finantare ISPA (Bucuresti - C-ta) a fost semnat in 2000, si, initial, se asteptau ai nostri manageri de proiect, sa inceapa in 2002-2003. Lucrarile erau estimate sa dureze pana in 2006, dupa care pana in 2008 sa intre in reabilitare podurile. Dar nimeni nu a inteles conceptul de birocratie europeana - asa ca formalitatile au durat pana in 2006, cand au inceput in sfarsit lucrarile. Dar podurile nu au fost prinse in planul original de lucrari (si din motive financiar fiscale, atat romanesti cat si UE, dar si din motive tehnice - lucrarile la pod in acelasi timp cu cele la linie ar fi gatuit calea ferata incredibil de rau, punand in pericol transportul de marfuri dinspre portul constanta).
S-a ajuns in 2011, lucrarile la cale nu s-au terminat, documentatia pentru poduri este gata, dar nu se poate trece la fapte pana ce linia nu este gata. Nimeni nu e dispus sa coordoneze doua proiecte UE in acelasi obiectiv, si pe planuri de finantare diferite (ISPA si POS-T), este atat de complicat incat nu merita resursele irosite pe coordonare simultana.
Nu stiu ce probleme sunt la pod, dar: nu pot fi pilonii - aceiasi piloni sustin o autostrada, si nu este nici un fel de problema cu autostrada, care cara la orice moment mai mult trafic si mai multa greutate (ganditi-va numai la cat de greu este drumul in sine) decat oricate trenuri pline. Nu vad cum peisaj ar fi tablierul, care desi este metalic, ar fi trebuit sa reziste mai mult - pana si otelul de pe o rabla tine mai mult de 25 de ani (de ce oare au ales sa faca un tablier metalic in anii '80, cand peste tot in lume se trecuse la beton, ramane un mister). E sina (desi, dupa 20 de ani, nici macar sina de pod nu avea voie sa se degradeze asa)? E pur si simplu faptul ca podurile trebuiau birocratic sa treaca printr-un RK dupa 20 de ani de exploatare, si nu s-a putut face, asa ca nu-si asuma nimeni semnatura de 'apt de trafic'?
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeMar 19 Apr 2011, 10:46

Am postat la "Discutii libere" o intrebare cu poze al carei raspuns ne va spune daca e posibil sub 2 ore pana la Constanta.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeMar 19 Apr 2011, 16:04

Dragos a scris:
AlexD a scris:
Dragos a scris:
Pantelimon - Baneasa 140 firul 2 ? A trecut acum R684 cu 140 spre Baneasa dar nu-mi dau seama din pozitia din care sunt pe ce fir a trecut.
Aha, incepe sa-si dea drumul treaba? E chiar interesant, incet incet daca se tin de treaba si scapa de restrictii se poate face chiar mai putin de 2 ore pana la Constanta Smile.

Nu e vorba de "scapa de restrictii". A explicat MariusD de ce se merge (mergea) pe firul 2 cu 70 intre Pantelimon si Baneasa. Va zic maine exact daca s-a dat drumul la 140 pe firul 2 in zona respectiva.

Personal cred ca, exceptie podul Sarulesti, se va merge cu 140 intre km 8 si 145 ceea ce va duce la un timp de mers Bucuresti Nord - Fetesti de ~1h15m. Totusi, si dupa finalizarea lucrarilor, portiunile care s-au reabilitat ultimele vor fi date o perioada tot cu 70, asa ca...presupusul timp total de 2h30m pana la Constanta cred ca nu se va atinge in 2011.

Confirm R684 firul 2 Pantelimon - Baneasa 140 km/h. P.S. Azi la 9.50 inca o naveta de Duster-e a trecut prin Baneasa spre Constanta Smile
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12461
Data de inscriere : 09/07/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeMar 19 Apr 2011, 19:12

Un timp de 1ora51min pentru cel mai rapid tren dupa terminarea lucrarilor ar fi teoretic posibil doar circulind asa:

- Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa - 7 minute (60 km/h)
- Bucuresti Baneasa - Fetesti - 60 minute (139 km/h)
- Fetesti - Cernavoda Pod - 21 minute (57 km/h) - incluse restrictiile existente la podurile dunarene
- Cernavoda Pod - Palas - 24 minute (139 km/h)
- Palas - Constanta - 6 minute (40 km/h)
Timp de mers: 1h51min
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M300 Bucuresti Nord-Brasov-Cluj Napoca-Episcopia Bihor   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeMar 19 Apr 2011, 19:52

IonutCFR2009 a scris:
Un timp de 1ora51min pentru cel mai rapid tren dupa terminarea lucrarilor ar fi teoretic posibil doar circulind asa:

- Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa - 7 minute (60 km/h)
- Bucuresti Baneasa - Fetesti - 60 minute (139 km/h)
- Fetesti - Medgidia - 21 minute (57 km/h) - incluse restrictiile existente la podurile dunarene
- Medgidia - Palas - 24 minute (139 km/h)
- Palas - Constanta - 6 minute (40 km/h)
Timp de mers: 1h51min
Nu te supara dar Dorobantu-Basarabi e apta la 120 desi podul de la Poarta Alba ramane in veci la 70, Palas-C-ta de ce doar cu 40 cand e apta la 60 ( desi am vazut stiu eu pana in 1998 era cu 75) iar cu 40 la ora sa faca 6 min cand acum face 9 min...cu 60, poate cand se vor reabilita cele din gara Constanta, Baneasa -Fetesti in 60 min ramane pe hartie, sa speram din 2012/2013 cand ,,poate-dar nu imposibil,, va fi cu 160, iar Fetesti-Medgidia DOAR 21 min mi se pare putin poate 30 min, Buc Nord-Baneasa doar 7 min cand se va iesi din Gara de Nord minim cu 30 la ora (reabilitare liniile 5-14 celelalte fiind)
Iti respect opinia ta si eu imi doresc la fel dar...sa speram din 2012/2013
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12461
Data de inscriere : 09/07/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeMar 19 Apr 2011, 20:09

Practic s-ar putea obtine asa:

Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa - 8 minute (Livret R681)
Bucuresti Baneasa - Pantelimon - 7 minute
Pantelimon - Fetesti - 56 minute (cu toate restrictiile ridicate) 140 km/h
Fetesti - Cernavoda Pod - 23 minute (cu restrictiile podurilor incluse)
Cernavoda Pod - Saligny Est - 8 minute 100 km/h
Saligny Est - Dorobantu - 11 minute 140 km/h (cu toate restrictiile ridicate)
Dorobantu - Basarabi - 5 minute 120 km/h
Basarabi - Palas - 6 minute 140 km/h
Palas - Constanta - 8 minute (incluse restrictiile din gara Constanta) 60 km/h
Timp de mers: 132 minute
Deci undeva apropiat de 2h15minute... Cred ca e maxim ce s-ar putea scoate dupa terminarea lucrarilor
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M800: Bucuresti-Fetesti-Constanta-Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeMar 19 Apr 2011, 20:29

IonutCFR2009 a scris:
Practic s-ar putea obtine asa:

Bucuresti Nord - Bucuresti Baneasa - 8 minute (Livret R681)
Bucuresti Baneasa - Pantelimon - 7 minute
Pantelimon - Fetesti - 56 minute (cu toate restrictiile ridicate) 140 km/h
Fetesti - Cernavoda Pod - 23 minute (cu restrictiile podurilor incluse)
Cernavoda Pod - Saligny Est - 8 minute 100 km/h
Saligny Est - Dorobantu - 11 minute 140 km/h (cu toate restrictiile ridicate)
Dorobantu - Basarabi - 5 minute 120 km/h
Basarabi - Palas - 6 minute 140 km/h
Palas - Constanta - 8 minute (incluse restrictiile din gara Constanta) 60 km/h
Timp de mers: 132 minute
Deci undeva apropiat de 2h15minute... Cred ca e maxim ce s-ar putea scoate dupa terminarea lucrarilor
Asa da, mai merge, 2011/2012 in 2h15min este rezonabil, iar 1h51min cand se da in circulatie cu 160
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5465
Data de inscriere : 20/02/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitimeMar 19 Apr 2011, 21:01

2 ore si 15 se scotea in anii 1994-97
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 21 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 21 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: