|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 13:03 | |
| Cand vorbim de inaugurarea M800 vorbim de terminarea lucrarilor pe liniile curente si directe din statii, ca pana la terminarea definitiva a statiilor cu toate liniile abatute si lucrari de arta...mai dureaza ceva. Important e sa termine liniile curente si directe din statii astfel incat sa fie posibil timpii de parcurs pe care ii discutam aici. |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 15:07 | |
| anu asta sigur nu o sa facem pana la mare 2ore jumatate.Nu se pot micsora timpii de mers fetesti-constanta,cele 2 poduri sunt cam 5km de restrictie cu 30km/h,mai sunt cele de la centrala nucleara si inainte de Medgidia deci tot la 1ora si 14minute ramanem.De la Fetesti pana in Bucuresti Baneasa ar trebui sa mearga incontinuu sa atinga 1ora si 16 minute cu 140km/h.....este imposibil deocamdata.Macar sa fie 3 ore si tot e bine |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 15:12 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- anu asta sigur nu o sa facem pana la mare 2ore jumatate.Nu se pot micsora timpii de mers fetesti-constanta,cele 2 poduri sunt cam 5km de restrictie cu 30km/h,mai sunt cele de la centrala nucleara si inainte de Medgidia deci tot la 1ora si 14minute ramanem.De la Fetesti pana in Bucuresti Baneasa ar trebui sa mearga incontinuu sa atinga 1ora si 16 minute cu 140km/h.....este imposibil deocamdata.Macar sa fie 3 ore si tot e bine
Corect (pentru anul asta). Dupa reabilitarea podurilor dunarene si cele de peste canal mai vedem. Momentan Bucuresti Nord km 0 - Bucuresti Baneasa km 7+700 se fac 11 minute. Abia dupa km 10 (dupa zona neutra Pipera) putem vorbi de 140 firul 1. Deci de la km 10 pana la Fetesti sunt 136 de km deci o ora daca s-ar merge "pe muchie". Dar mai avem Sarulesti, Lehliu, Ciulnita, zone unde nu se poate merge cu VS. Doar matematic e posibil Bucuresti Nord - Fetesti 146 km la 140 km/h sa iasa cam 1h05m. Ei ziceau Bucuresti - Constanta maxim 2 ore, adica Fetesti - Constanta maxim 55 min. Povesti ! |
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5640 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 15:55 | |
| Parerea mea este ca se mai poate forta putin nota si pe segementul Fetesti - Constanta si spun asta pentru ca dupa cum cei care ati calatorit in ultima vreme pe acest segment stiti, poate ati observat ca timpii de parcurs sunt extrem de dilatati, iar trenurile ajung timpuriu in statii! Nu uitati ca pe portiunile Ovidiu - Dunarea si Saligny Est - Palas (cu 2 mici exceptii) viteza maxima admisa acum este de 140 km/h, dar rareori se circula cu aceasta viteza (numai in cazul in care exista intarzieri din diverse motive)! Parerea mea strict personala este ca in mersul de tren 2010-2011 timpii de mers au ramas identici cu cei din anul precedent, pentru ca la momentul VARA 2011 sa se prezinte celor creduli ca lucrarile s-au incheiat si viteza a crescut peste noapte! Vrem nu vrem, tot la marsavia politicii ajungem, cu toate ca nu este normal... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 16:17 | |
| Ieri noapte am stat pe un forum (nu mai ii retin numele) de unde am inteles ca tronsonul Bucuresti Nord-Cernavoda va fi interzis traficului de marfa la finalizarea lucrarilor pe M800. Acum daca a mintit respectivul mint si eu. Mi se pare interesanta informatia. O fi reala? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 16:37 | |
| - AlexD a scris:
- Ieri noapte am stat pe un forum (nu mai ii retin numele) de unde am inteles ca tronsonul Bucuresti Nord-Cernavoda va fi interzis traficului de marfa la finalizarea lucrarilor pe M800. Acum daca a mintit respectivul mint si eu. Mi se pare interesanta informatia. O fi reala?
E o tripla aberatie pentru ca: 1. Reabilitarea coridorului 4 tocmai asta are in vedere: marirea capacitatii de transport si micsorarea duratei (calatori si mai ales marfa) si interoperabilitatea cu celelalte retele de transport feroviar care se afla pe acest coridor (si nu numai). Daca ar circula numai calatori, in extra-sezon ar circula 4 perechi de trenuri pe Constanta si 1 pereche pe Tulcea. 2. Cernavoda nu e nod feroviar, daca mai zicea Fetesti, era altceva (in conditiile in care marfa ar fi venit pe 702 pana la Fetesti si apoi pe 800 pana la Constanta/Mangalia. 3. Daca restrictionau marfa, o restrictionau de la inceperea lucrarilor, nu de la finalizarea lor. (amintim de joante distruse si exfolieri de care s-a tot vorbit)
Ultima editare efectuata de catre DragosSub in Joi 14 Apr 2011, 16:41, editata de 1 ori |
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5640 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 16:41 | |
| Bucuresti Nord - Cernavoda??? Mai plauzibil ar fi Bucuresti Nord - Fetesti, pentru ca in acest caz traficul de marfa catre Portul Constanta ar trebui asigurat pe 702 care dintotdeauna a sustinut traficul de marfa (tocmai de aceea a si ajuns in actualul stadiu de uzura)! Oricum, avand in vedere ca portiunea Pantelimon - Fetesti este in linie dreapta si fara declivitati majore - e principala portiune de alergat cu cel putin 160 km/h! Traficul de marfa pe segmentul acesta oricum a fost dintotdeauna mai subtire, iar o eventuala restrictionare dupa mine ar proteja mai mult linia de bandajele patratite ale operatorilor privati! Oricum, din cate stiu, dupa darea in folosinta a portiunilor reabilitate, ele trebuiesc "calcate" la greu de marfare pentru a se observa gradul de tasare al terasamentului nou si asigurarea eventualelor retusuri... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 16:45 | |
| Am gresit eu, pana la Fetesti era vorba. Ce sa zic, ai si tu dreptate, dar macar sa pastreze un fir pentru calatori si celalalt pentru marfa. Daca le incruciseaza mereu nu mai pupam noi nici 160 pe M800. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 16:55 | |
| - AlexD a scris:
- Am gresit eu, pana la Fetesti era vorba. Ce sa zic, ai si tu dreptate, dar macar sa pastreze un fir pentru calatori si celalalt pentru marfa. Daca le incruciseaza mereu nu mai pupam noi nici 160 pe M800.
Nu exista notiunea de "un fir pentru calatori si alt fir pentru marfa" BLA-ul "duce" 160, pentru mai mult trebuie ETCS2 dar noi nici ETCS1 nu avem inca. Mai mult de 160 se poate "da" teoretic de la km 66 (dupa podul peste Profira dat deja cu restrictie de 70) la km 146 (adevarata linie dreapta si fara poduri). Se poate "da" mai mult de 160 din punct de vedere al liniei si al traseului dar nu si din punct de vedere al semnalizarii si al instructiilor, nu ? Citez din site-ul cfr:"Astfel, in vederea asigurarii circulatiei cu viteze sporite in abatere, se introduce semnalizarea cu trepte multiple de viteza (TMV), iar pentru trenurile care vor circula cu viteze de 160 km/h sau cele din traficul international se va utiliza sistemul european de control al trenurilor ETCS, nivelul I, STM, cu balize de infill. Totodata, pe distantele dintre statii unde se va circula cu 160 km/h se introduce blocul de linie automat cu patru indicatii" Mai mult de 160 e can-can Inca un citat: "Elemente specifice Romaniei 1. Trafic mixt 2. Linii nededicate traficului de marfa sau de calatori 3. Linii de mare viteza - doar în perspectiva indepartata 4. Nu se prevede deocamdată construirea unei linii noi Efecte 1. ETCS nu va înlocui INDUSI din cale (deci ramanem limitati la maxim 160) 2. Vor ramane linii echipate doar cu INDUSI 3. Locomotivele echipate pur ETCS vor circula doar pe liniile echipate şi cu ETCS" Ca o gluma, cum ar fi sa treaca un Intercity prin Branesti Sat sau prin Colentina cu 180 ? ) |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 18:13 | |
| - DragosSub a scris:
- AlexD a scris:
- Am gresit eu, pana la Fetesti era vorba. Ce sa zic, ai si tu dreptate, dar macar sa pastreze un fir pentru calatori si celalalt pentru marfa. Daca le incruciseaza mereu nu mai pupam noi nici 160 pe M800.
Nu exista notiunea de "un fir pentru calatori si alt fir pentru marfa"
BLA-ul "duce" 160, pentru mai mult trebuie ETCS2 dar noi nici ETCS1 nu avem inca. Mai mult de 160 se poate "da" teoretic de la km 66 (dupa podul peste Profira dat deja cu restrictie de 70) la km 146 (adevarata linie dreapta si fara poduri). Se poate "da" mai mult de 160 din punct de vedere al liniei si al traseului dar nu si din punct de vedere al semnalizarii si al instructiilor, nu ?
Citez din site-ul cfr:"Astfel, in vederea asigurarii circulatiei cu viteze sporite in abatere, se introduce semnalizarea cu trepte multiple de viteza (TMV), iar pentru trenurile care vor circula cu viteze de 160 km/h sau cele din traficul international se va utiliza sistemul european de control al trenurilor ETCS, nivelul I, STM, cu balize de infill. Totodata, pe distantele dintre statii unde se va circula cu 160 km/h se introduce blocul de linie automat cu patru indicatii"
Mai mult de 160 e can-can
Inca un citat: "Elemente specifice Romaniei 1. Trafic mixt 2. Linii nededicate traficului de marfa sau de calatori 3. Linii de mare viteza - doar în perspectiva indepartata 4. Nu se prevede deocamdată construirea unei linii noi Efecte 1. ETCS nu va înlocui INDUSI din cale (deci ramanem limitati la maxim 160) 2. Vor ramane linii echipate doar cu INDUSI 3. Locomotivele echipate pur ETCS vor circula doar pe liniile echipate şi cu ETCS"
Ca o gluma, cum ar fi sa treaca un Intercity prin Branesti Sat sau prin Colentina cu 180 ? ) In primul rand sistemul ETCS nivel 2 nu se instaleaza decat pe liniile noi sau de mare viteza, in nici un caz pe cele reabilitate.Sistemul ETCS 1 ( European train control system) permite viteze de pana la 200 km/h, numai daca si linia permite asta (declivitati, curbe, poduri). Oricum cu 160 se va merge mai mult ca sigur. |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 19:55 | |
| se va merge la pastele cailor cu 160.Eu zic sa fim realisti.Mai vine o cioara,mai fura un cablu este o totala inconstienta sa mergi cu 160 in zonele imbacsite de ciori.Si sunt multe.Macar sa mergem noi cu 140 pana in Fetesti si la fel dupa Mircea Voda |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 20:12 | |
| Ravers75: In primul rand sistemul ETCS nivel 2 nu se instaleaza decat pe liniile noi sau de mare viteza, in nici un caz pe cele reabilitate.Sistemul ETCS 1 ( European train control system) permite viteze de pana la 200 km/h, numai daca si linia permite asta (declivitati, curbe, poduri). Oricum cu 160 se va merge mai mult ca sigur.
1. Sunt de acord ca ETCS1 duce 200, dar combinatia existenta la noi ETCS1+actualul BLA si INDUSI cat duce ? Maxim 160. 2. Nu cumva si M1000 s-au laudat ca va fi de 200 si apoi de 160 ? Si de cat e azi ? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 20:44 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- se va merge la pastele cailor cu 160.Eu zic sa fim realisti.Mai vine o cioara,mai fura un cablu este o totala inconstienta sa mergi cu 160 in zonele imbacsite de ciori.Si sunt multe.Macar sa mergem noi cu 140 pana in Fetesti si la fel dupa Mircea Voda
In sfarsit unul dintre putinii oameni realisti de pe forum, eu recunosc ca sper la un 160km/h dar cu atatea marfare in joc mi-e ca bat spre SF . Daca s-ar face un timp de 2 ore si 15-30 min pana la CT ar fi super ok din punctul meu de vedere. Poate ma insel poate nu, ramane doar sa speculam si sa ne dam cu pararea pana o sa fie gata toata magistrala, atunci vom vedea ce si cum. Nu vreau sa jignesc pe nimeni cand spun realisti dar aici se discuta numai de: - -performantele maxime ale locomotivelor -cat tine linia ca viteza maxima -cat tine semnalizarea ca viteza maxima -cat tin macazele, etc Foarte putini oameni iau in calcul realitatile. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 21:10 | |
| Realitatea va fi aceeasi de pe M1000: max 140 km/h si restrictii la tot pasul |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 14 Apr 2011, 21:34 | |
| Daca s-ar circula constant cu 140 nu s-ar plange nimeni, totul e sa se invete din greseli si sa se remedieze cat mai mult din acele restrictii. Stateam si ma gandeam la o varianta care nu a expus-o nimeni aici, toti se gandesc la viteze de 160/180/200km/h dar daca vara sunt 38 de grade la umbra iar la nivelul sinei sunt 65-75 de grade iar sina serpuieste iar are trenul limitare de viteza 60km/h de la Ct la Buc? La asta nu s-a mai gandit nimeni. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |