Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Brăila (700)

In jos 
+20
Nesebar
mielutu zburator
Andrey_tm
COSTACHE MIHAIL
allred
Radu.B
baiazid
cfr500
Dr2005
Vlad
TVlad
Radu Tudor
Adirmvl
Adrian78
Kriszti219
Katalin4653
cata
Amiralul
membru inactiv
stefan_br
24 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Brăila (700) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Brăila (700)   Brăila (700) - Pagina 5 Icon_minitimeVin 11 Sept 2015, 18:19

Trenul TFC Bucuresti-Galati prin Braila, cand ajunge se umple peronul.

Brăila (700) - Pagina 5 DSC05045_zpsp12jakyr

Brăila (700) - Pagina 5 DSC05046_zpsrnd1ccvt

_________________
595423Brăila (700) - Pagina 5 Bdeem_8496_aBrăila (700) - Pagina 5 Bdeem_8496_aBrăila (700) - Pagina 5 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Brăila (700) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Brăila (700)   Brăila (700) - Pagina 5 Icon_minitimeDum 05 Iun 2016, 00:57

Au și brăilenii aburoasa completă acum, după enșpe mii de luni, cât le-a luat să mute și partea motoare 50 de metri din depou până lângă gară.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Brăila (700) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Brăila (700)   Brăila (700) - Pagina 5 Icon_minitimeVin 14 Iun 2024, 14:40

O schita cu liniile industriale racordate la statia CFR Braila, schita in care am marcat si traseul liniei proiectate in anii 80 Braila- Tulcea (Marfuri):

Brăila (700) - Pagina 5 Statia81

Dupa cum se observa din aceasta schita, linia proiectata Braila- Tulcea (Marfuri) ar fi trebuit sa urmeze aproximativ urmatorul traseu: din statia CFR Braila urma a fi realizata prin transformarea unuia din cele doua fire existente ale liniei industriale, care leaga statia CFR Braila de portul Braila, din linie industriala in linie curenta (linia care trece pe sub Calea Galati si pe sub Bdul. Dorobantilor), apoi urma sa se indrepte spre nord-est , sa traverseze strada Vadu Ghecetului si sa ajunga undeva la nord de portul de cherestea ("portul Romanel").
In aceasta zona urma a fi construit podul feroviar peste Dunare de la Braila, linia urmand a ajunge in judetul Tulcea undeva la nord de localitatea Smardan.
In judetul Tulcea linia urma a trece aproximativ la nord de orasul Macin si apoi prin zona localitatilor: Garvan, Vacareni, Luncavita, Rachelu, Isaccea, Niculitel, Somova si urmand a se racorda in linia 804 in capul Y al statiei Tulcea-Marfuri.
De asemenea mai era proiectata o linie Macin- Baia Dobrogea, pentru a creea o conexiune feroviara noua si mai scurta intre zona Moldovei si Constanta.

 Daca se construia linia Braila- Tulcea Marfuri, pentru a creea posibilitatea accesului direct dinspre Barbosi spre Tulcea Marfuri (fara a mai fi necesara intrarea si rebrusarea in statia Braila) s-ar fi realizat si o scurta linie de racord, care sa se desprinda din M700 dupa pasajul cu strada Tudor Vladimirescu, in zona "Promex", si sa iasa in linia spre Tulcea-Marfuri (in prezent linia spre portul Braila) inainte de pasajul denivelat cu Calea Galati.

 Unitati industriale care erau deservite, prin linii industriale, de statia CFR Braila: "Promex", Blazer Braila, Fabrica de nutreturi combinate, complexul de porcine "Caruz", portul Braila si portul de cherestea.

 Din capul X al statiei Braila se mai ramifica o linie industriala (astazi disparuta), care mergea un timp paralel cu M700, trecea pe la marginea cartierului "Hipodrom', traversa linia de tramvaie, apoi traversa Soseaua Buzaului, apoi traversa Calea Calarasi, trecea prin cartierul "Clony" (in aceasta zona se ramifica o linie ce deservea fostul "Combinat de prelucrare a lemnului" si in trecut aceasta linie ajungea mai departe spre nord, probabil chiar pana in portul Braila), mergea paralel cu strada Odessa si apoi traversa strada Celulozei.
 
  La sud de strada Celulozei linia industriala ar mai exista in teren si deserveste: santierul naval, o unitate militara, fabrica "Laminorul", portul militar Braila. Apoi linia se indreapta spre sud si ajunge la fostul combinat chimic de la Chiscani, unde se uneste cu linia industriala ce vine dinspre statia CFR Lacu Sarat.

 Pe schita postata am marcat si traseul proiectat al liniei de tramvaie Braila- Galati. Aceasta urma a se desprinde din reteaua actuala de tramvaie din Braila probabil de la intersectia strazilor Mircea Malaeru si Costache Negruzzi (in cartierul "Brailita") urmand apoi a merge pe strada Mircea Malaeru si apoi pe soseaua paralela cu fluviul Dunarea ("soseaua dig").
In Galati linia de tramvaie Braila- Galati urma probabil traseul Bdul. Galati, urmand a se racorda, la reteaua existenta de tramvaie din Galati, la capatul de linie de tramvaie de pe strada Otelarilor (cartier "Micro 19").
 Acuma nu stiu cum puteau ei sa puna linie de tramvaie pe soseaua de pe dig, cand acolo, in prezent, exista limita de tonaj pentru autovehicule!
 Dar ideea in sine, de a lega orasele Braila si Galati, printr-o linie de tramvaie, eventual de tip "light rail", nu este una rea si ar fi utila astazi!

  Astazi statia CFR Braila are cca 12 linii (din care 3 cu peroane pentru calatori). Are si: remiza de locomotive si probabil si: district linii, district SCB, district IFTE-LC.

 Cladirea statiei si peroanele au fost modernizate.

 Statia are instalatie CED.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Brăila (700) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Brăila (700)   Brăila (700) - Pagina 5 Icon_minitimeVin 14 Iun 2024, 17:56

Problema la o linie Braila-Tulcea e ca ar fi mers numai prin zone inundabile (alternativa ar fi fost o groaza de poduri si tuneluri), in bunul stil romanesc ar fi stat mai mult inchisa.

Insa inceputul acestei linii a fost facut, digul aferent rambleului era construit pana in dreptul Apan si se mai vede si acum pe google maps, alaturi de capatul acestei linii:
https://www.google.com/maps/@45.3010119,27.9828907,414m/data=!3m1!1e3?hl=en&entry=ttu

E drept insa ca cei care treceau cu masina pe vremuri pe digul Galati-Braila se gandeau ca se face o noua legatura feroviara mai scurta intre orase, ce urma sa se lege de linia ce ajungea la portul mineralier de la Galati, nu se gandea nimeni ca linia merge catre Tulcea.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Brăila (700) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Brăila (700)   Brăila (700) - Pagina 5 Icon_minitimeVin 14 Iun 2024, 21:10

Acele 3 linii de cale ferată, paralele cu soseaua de pe dig și paralele cu fluviul Dunărea, erau cred linii de manevră pentru portul de cherestea! Acele linii, paralele cu Dunărea , indreptandu-se spre nord, nu cred că aveau cum să fie începutul unei linii spre Tulcea!

O linie care s-ar fi îndreptat spre Tulcea ar fi trebuit să meargă spre est (nu spre nord) și să traverseze Dunărea pe un pod feroviar care ar fi fost situat imediat la nord de portul de cherestea.

In judetul Tulcea, daca linia ar fi mers cumva la sud de soseaua Garvăn - Isaccea- Tulcea nu prea ar fi trecut prin zona inundabile, pe cea mai mare parte a traseului!
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Brăila (700) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Brăila (700)   Brăila (700) - Pagina 5 Icon_minitimeVin 14 Iun 2024, 21:32

La sud de soseaua Garvan-Tulcea ai doar munti, ar trebui un tunel comparativ cu cel dintre Austria si Elvetia ca sa treaca linia pe acolo, uita-te pe Gmaps si incarca si elevatia.

Practic pe acolo ai de ales intre munti si teren inundabil; oricum ai da-o, ar fi fost o cale ferata ce nu s-ar fi amortizat niciodata, asta pentru ca amortizarea o faci cu trenurile de marfa, nu cu cele de calatori; si nu cu un oras mititel ca Tulcea. Iar marfa pe acolo nu ai (de asta nici nu e electrificata Medgidia-Tulcea, cum e Drajna-Calarasi, de exemplu, care a fost dublata si electrificata pentru combinat, iar acum un firul 1 sta nefolosit), ca vapoarele pot acosta direct la Constanta fara limita de tonaj, nu are sens sa intre pe bratul Sulina.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Brăila (700) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Brăila (700)   Brăila (700) - Pagina 5 Icon_minitimeSam 15 Iun 2024, 10:48

Ca sa revenim la subiectul topicului- care unitati industriale din Braila mai utilizeaza transportul feroviar de marfa ?

Din fotografii observ ca statia Braila arata destul de bine! Unde se afla turnul CED si biroul IDM dispozitor ? La Braila exista district de linii, district SCB si district IFTE-LC ?
Remiza de locomotive Braila apartine de CFR-Marfa ? Mai este utilizata ?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Brăila (700) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Brăila (700)   Brăila (700) - Pagina 5 Icon_minitimeSam 15 Iun 2024, 18:23

Da IRLU Brăila repară LDH-uri, și aparține de CFR Marfă.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Brăila (700) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Brăila (700)   Brăila (700) - Pagina 5 Icon_minitime

Sus In jos
 
Brăila (700)
Sus 
Pagina 5 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5
 Subiecte similare
-
» Braila 3 februarie 2010
» Galati - Braila - Faurei
» 701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
» Clipuri FeRoviaRe din Judetul Braila

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (A, B, C)-
Mergi direct la: