Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Clipuri FeRoviaRe din Judetul Braila

In jos 
AutorMesaj
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6956
Data de inscriere : 12/02/2009

Clipuri FeRoviaRe din Judetul Braila Empty
MesajSubiect: Clipuri FeRoviaRe din Judetul Braila   Clipuri FeRoviaRe din Judetul Braila Icon_minitimeDum 02 Oct 2011, 20:15

2 august 2011 = Excursie FeRoviaRă Buzău - Brăila

Videoclipul pe care vi-l propun în continuare are ca principal subiect specificul liniei de cale ferată, Buzău - Brăila. Fiind invitat la orașul de lângă Dunăre pentru a participa ca spectator la un festival al poeziei ruse, cu această ocazie am putut observa cum se circulă pe linia 702 (Buzău - Făurei) și mai departe pe Magistrala 700, de la Făurei până la Brăila.

Călătoria am efectuat-o cu un Tren Personal compus din 2 vagoane etajate modernizate 26-26 și tractat de o locomotivă electrică Bo-Bo de serie 44. Cei 100 de kilometri (Buzău - Brăila) se întind de la Vest la Est și traversează Câmpia Buzăului și Câmpia Brăilei (Bărăganul de Nord).

Dată în exploatare în 13 septembrie 1872, linia Buzău - Galați este lină, în marea ei majoritate în aliniament și întâlnește localități specializate pe agricultură cu silozuri și sisteme de irigații. Aici putem aminti de Cilibia, Ianca, Traian, Dedulești și Făurei, care este și nod feroviar important între Magistralele 600, 700 și linia secundară 702. Tot lângă Făurei se află și celebrul "Inel de la Făurei", un poligon de cercetare, încercări și experimentări ale materialului rulant care pot circula cu viteze peste 200 km/h.

Așadar, vă invit la vizionarea unui clip în care peisajul specific de câmpie învăluie întreaga atmosferă - aparent monotonă - însă cu apariția pădurilor, a canalelor de irigație, a stațiilor cu arhitectură interesantă și a multor altor obiective fac din ruta Buzău - Brăila una plăcută de traversat și, cu ceva eforturi din partea celor de la Infrastructură, rapidă și eficientă!



///...<<>>...\\\

2 august 2011 = Activitate FeRoviaRă de seară în Gara Brăila

Clima din Brăila, pe timp de vară, oferă zile călduroase cu șanse mari de ploi și multă-multă umezeală. Dunărea, fluviul care traversează România pentru o distanță de mai bine de 1000 și ceva de kilometri, a fost și tind să cred că mai reprezintă leagănul civilizației de aici.

Inspirată din lumea nautică, arhitectura gării din Brăila se prezintă în forma unei ambarcațiuni. Deși rolul acestei clădiri este de a fi stație a acestui frumos oraș-port, privită de pe pasarela, gara te trimite cu gândul la o plimbare cu vaporul.

Dar călătorii de pe peroanele gării Brăila din seara zilei de 2 august 2011 nu așteptau să se dea în bărci, ci voiau să călătorească cu trenul. Cât am avut ocazia să rămân acolo au trecut câteva trenuri: Buzău - Galați, Galați - Constanța, Galați - București Nord. La ultimul aveam și eu bilet și de aceea filmarea din Brăila se rezumă la doar 4 minute. Însă această zonă merită mult mai mult. Promit să mă reîntorc!

Deocamdată, vă mulțumesc pentru vizionare!



///...<<>>...\\\

2 august 2011 = Excursie FeRoviaRă Brăila - București Nord

Câmpia Brăilei, a Buzăului și a Mostiștei... acestea sunt formele de relief care sunt străbătute de linia ferată Brăila - Făurei - București Nord. De data aceasta călătoream cu Trenul Rapid Galați - București Nord, într-un vagon confortabil 20-83. Trenul nu a oprit decât în stațiile importante de pe traseu, cum ar fi Făurei sau Urziceni.

Construcția liniei a fost finalizată și dată în exploatare la 11 noiembrie 1943. Din cei 68 de kilometri de cale ferată dintre Făurei și Urziceni, 55 de kilometri sunt în aliniament. În pofida acestui lucru, la aproape fiecare dintre podurile, podețurile și trecerile la nivel cu calea ferată există restricții rușinoase de 30 km/h. Altfel, trenul tractat de locomotiva diesel-electrică LDE 2100 CP modernizată de ElectroMotiveDiesel, atinge viteze de 80-100 km/h. Într-un mers constant pe toată distanță, transportul cu trenul ar fi mult mai apreciat decât este în prezent.

În fine, decorul pe care l-am întâlnit a fost, după cum mă așteptam, specific peisajului plan, de câmpie. Mai o sondă petrolieră, mai o baltă sau un canal de irigație, mai o stație cu multe linii părăsite, mai o apă - Ialomița, de exemplu - peste care trenul trece în viteză, și uite-așa călătorii din Brăila ajung în București Nord. Pentru cei 199 de kilometri, o durată de 200 de minute ar reveni o viteză comercială de 60 km/h. Însă, dacă s-ar ridica toate restricțiile de viteză și s-ar menține o viteză constantă de 80-100 km/h, CFR Călători ar câștiga opțiunea a și mai mulți călători!

Apusul de soare pe care l-am admirat alături de cântecul trenului care alerga peste joantele de pe traseu au încheiat o zi FeRoviaRă excelentă! Finalul videoclipului vă va dovedi acest lucru!

Vizionare plăcută!

Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
 
Clipuri FeRoviaRe din Judetul Braila
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Clipuri FeRoviaRe in Judetul Bacău
» Clipuri FeRoviaRe din judeţul BRAŞOV
» Clipuri FeRoviaRe filmate in judetul Buzau
» Clipuri FeRoviaRe filmate in judetul Teleorman
» Clipuri FeRoviaRe filmate in judetul Arges

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: FILMARI ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: