|
| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 06 Sept 2017, 14:27 | |
| Aici o ramura a caii ferate spre zona industriala a orasului Husi urma sa se intersecteze cu strada Moldovei. Aceasta ramura urma a deservi depozitul de materii prime a SUC/Petalul (urma sa intre in incinta acestui depozit pe aceea poarta albastra care se observa in fundal. Cladirea care se observa in fundal este hala de productie a SUC/Petal
https://www.google.ro/maps/@46.6668112,28.0798548,3a,90y,67.77h,81.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1soj7VmXtfGmGueIjqq4-HTw!2e0!7i13312!8i6656
Depozitul de materii prime a SC Petal/SUC (o ramura a caii ferate spre zona industriala a orasului Husi urma ajunge si aici. Se observa o macara tip pod-rulant, singura astfel de macara din Husi)
https://www.google.ro/maps/@46.6653929,28.0816345,3a,90y,111.64h,94.71t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssHUyvsflIwoUpGFDz0udxw!2e0!7i13312!8i6656
Aici urma a fi intersectia caii ferate propusa spre zona industriala a orasului Husi cu strada Moldovei
https://www.google.ro/maps/@46.6672518,28.0801803,3a,90y,347.58h,77.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOVrY2b08n9JAhg5MQlY12Q!2e0!7i13312!8i6656
Aici urma a fi intersectia caii ferate propusa spre zona industriala a orasului Husi cu alta strada (in dreptul fostului CAP Husi)
https://www.google.ro/maps/@46.6679744,28.0817704,3a,90y,97.7h,81.77t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDc5YXEPE7-izZPYLiQzj3Q!2e0!7i13312!8i6656
Aici urma a fi intersectia caii ferate propuse spre zona industriala a orasului Husi cu Soseaua Husi-Stanilesti (DN24A spre Falciu), langa baza de receptie a cerealelor din zona industriala:
https://www.google.ro/maps/@46.6699399,28.0873749,3a,90y,329.93h,84.36t/data=!3m7!1e1!3m5!1stUfL2p1LDjhEa5uRJ6YGJw!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DtUfL2p1LDjhEa5uRJ6YGJw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D354.9619%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656 |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 06 Sept 2017, 14:49 | |
| Calea ferata spre fosta zona industriala a orasului Husi urma a intersecta la nivel 13 strazi (Drum Combinat, Strada Calarasi, Drum Donea, Schit, Capitan Carp, C Dragan, Ioan Voda cel Cumplit/Viteaz, Locotenent Gavril Teodoru, A I Cuza, Moldovei, Soseaua Husi-Stanilesti si inca alte doua), a aveea 3 podete peste parauri, un tunel in curba pe sub strada Saca.
Aceasta urma a aveea 5 ramificatii:
-Pentru Combinatul de vinificatie (care sa traverseze Drum Combinat)
-Pentru o centrala termica (cu podet peste un parau)
-Pentru SC Petalul/Suc (halele de productie)
-Pentru depozitul de materii prime a SC Petalul/Suc
-Eventual si o alta ramificatie, care sa traverseze Drum Voloseni aici
https://www.google.ro/maps/@46.6677208,28.087907,3a,75y,138.89h,78.08t/data=!3m7!1e1!3m5!1stkQ9TkFa3TZli3Vn528sAQ!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DtkQ9TkFa3TZli3Vn528sAQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D62.334393%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
si apoi sa mearga la sud si apoi la vest de Soseaua Husi-Stanilesti (DN24A), daca s-ar fi realizat o cale ferata pe valea Prutului Husi- HM Falciu Nord.
La capatul caii ferate spre zona industriala a orasului Husi urma a fi amenajata o Antestatie industriala, aproximativ in apropierea fostei Sectii de mecanizare a agriculturii (SMA). De aici urmau a fi realizate cai ferate industriale, pentru fiecare fabrica in parte, unele din acestea urmau a traversa la nivel DN24B-E581.
Lungimea caii ferate propuse spre zona industriala a orasului Husi urma a fi (intre statia Husi si Antestatia industriala care urma a fi realizata in zona fostei Sectii de Mecanizare a Agriculturii) de cca 5 km.
De asemenea, se spunea ca daca s-ar fi construit o linie ferata Husi- HM Falciu Nord pe valea Prutului, urma a fi realizata si o noua statie CFR in Husi, care urma a se numi probabil Husi-Sud si urma a fi amplasata aproximativ in zona fostului CAP Husi. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 06 Sept 2017, 21:48 | |
| @ldh80 Depoul Iasi a avut in parc 10 automotoare desiro siemens la inceput cand s-au impartit cele 120 de automotoare. Intre timp parte din ele s-au defectat pe fondul lipsei mentenantei ca n-au acceptat desteptii aia care au incheiat contractul pentru achizitia lor si contract pentru mentenanta!, alta parte din ele reparate si redistribuite ulterior altor depouri din tara unde au fost cerinte. La partea cu s-ar putea aduce din tara nu te contrazic insa de unde sa-ti aduca cand in vara asta au fost si zile cand pe unele sectii (nu pe raza Regionalei Iasi) s-au defectat si nu au avut automotoare disponibile de au fost nevoiti sa anuleze trenuri cu grad slab de ocupare!? Pff, mor cand vad comentarii aiurea si fara sa cunoasteti situatia! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 06 Sept 2017, 22:31 | |
| Stiu ca o parte din automotoarele Desiro stau imobilizate, din lipsa (sau din lipsa banilor pentru achizitionarea lor) pieselor de schimb!
Si da- la CFR-Calatori este nevoie ca de aer de automotoare noi!
Stiu ca ar fi foarte dificil sa aduci 10 automotoare Desiro la depoul Iasi!
Eu am zis doar ca automotoarele Desiro ar fi cel mai potrivit material rulant din parcul actual al CFR-Calatori pentru rutele Iasi- Vaslui, Iasi- Barlad, Iasi/Vaslui- Husi, Iasi- HM Ungheni Prut, Iasi- Ungheni Moldova si Barlad- fosta HM Falciu Nord! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 06 Sept 2017, 22:50 | |
| Le-ar mai trebui multe si inca e departe de a se vedea luminita de la capatul tunelului. Pana s-ar mai face rost si de alte desiro macar sa va transfere doua automotoare malaxa seria 700 de la Medgidia ca si asa au destule acolo si n-au ce face cu ele. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3794 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 07 Sept 2017, 00:21 | |
| - dan tm a scris:
- Daca se poate ca un Desiro sa circule de la Cluj Napoca la Ilva Mica pentru a deservi Rodna Veche
Și măcar circulă ca tren Cluj-Napoca - Rodna Veche atunci când se duce acolo? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 07 Sept 2017, 07:52 | |
| Nu, circula 11404 Cluj Napoca-Ilva Mica 01.35-04.30 Desiro
11407 ilva Mica-Rodna Veche 04.40-05.29 Desiro si tot asa se invirte pe acolo apoi pleaca
11405 Ilva Mica -Cluj Napoca 18.20-21.35
Deci ca principiu s-ar putea rula ceva si de la Iasi pentru Husi. Desiro a mai fost in zona. Nu cred ca malaxele ar avea succes, avind in vedere ca autogara e linga gara Husi, poate chiar sa foloseasca anumite incaperi ale garii, nu stiu. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 07 Sept 2017, 12:33 | |
| Cu automotor Malaxa sigur nu atragi calatori! Doar sa-l pui asa ca sa fie, sa circule totusi ceva pe linie! Insa calatorii din Husi sincer nu cred ca ar reveni la tren daca ar vedea automotor Malaxa ca oferta!
Acum cu aceea asa-zisa autogara situata langa gara! Ea apartine de firma SC Anta 95 Srl Husi, si de acolo pleaca unele microbuze si minibuze spre Bârlad, Iasi si unele comune din jurul orasului!
In 1989 pe acel loc era un teren de volei a ceferistilor. Era si locul unde intorceau autobuzele de oras (urbane) de pe linia 1 Gara- Zona (industriala).
Dupa 2000 terenul acela a fost vandut (nu stiu in proprietatea cui era terenul când a fost vandut firmei Anta 95 SRL- ori era in proprietatea CFR-SA ori era in proprietatea primariei Husi) firmei Anta 95 Srl Husi, care amenajeaza acolo o asa-zisa autogara, care dor cu numele este autogara!
Nu mai stiu cine era primar a Husului atunci (ori Ion Costin ori Tudor Stafie), dar a fost o mare greseala din partea primariei ca a dat autorizatie firmei Anta 95 Srl sa-si faca acolo asa-zisa autogara.
In primul rand, fiind langa gara, se facea o concurenta total neloiala transportului feroviar.
In al doilea rand, acolo spatiu este mult prea mic si inghesuit pentru o autogara adevarata! Nu exista nici spatiu suficient de parcare a minibuzelor/autobuzelor/microbuzelor, nu exista nici spatiu suficient pentru amenajarea unor peroane decente, etc!
In al treilea rand, strada care duce spre gara este si asa destul de ingusta, iar parcarea microbuzelor/minibuzelor pe marginea ei face circulatia pe acolo foarte dificila uneori.
In plus, nu stiu din ce motive- parca voit- primaria nu a modernizat (reasfaltat) si strada care duce spre gara, desi lungimea ei este destul de mica- de la intersectia cu strada 1 Decembrie pana in spatele garii nu sunt mai mult de 100- 150 m.
Aceea bucatica de strada arata aproape ca dupa bombardament, cu asfaltul (turnat inainte de 1989) crapat si cu gropi, iar mersul pe trotuar este un fel de sport extrem pe acolo!
Adevarata autogara a Husului este cea situata pe strada Dobrina, langa a doua bariera de cale ferata. Aceasta autogara a fost inaugurata in 1981 si a apartinut/apartine de: ITA Vaslui- autocoloana calatori Husi (1981-1991), SC Autobuzul SA Husi (1991-2008) iar astazi si de SC Dogma impex Srl Husi (firma a lui Catalin Dogaru, intre altele si consilier local). |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 07 Sept 2017, 12:39 | |
| Din cate stiu inca nici una din incaperile cladirii statiei CFR Husi nu este folosita de vreun agent economic!
La nivel de zvon, am auzit ca numai unele incaperi din cladirea care adapostea fosta magazie de bagaje-mesagerii ar fi folosite de firma SC Anta 95 Srl.
De asemenea, in urma cu cateva luni, aparusera un anunt ca CFR-SA ar fi vrut sa concesioneze/inchirieze cladirea care adapostea toaleta statiei Husi. Nu vad ce firma ar putea inchiria aceasta cladire si mai ales in ce scop! |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3794 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 07 Sept 2017, 13:35 | |
| - ldh80 a scris:
- a fost o mare greseala din partea primariei ca a dat autorizatie firmei Anta 95 Srl sa-si faca acolo asa-zisa autogara.
In primul rand, fiind langa gara, se facea o concurenta total neloiala transportului feroviar. E normal ca autogara să fie lângă gară, ele ar trebui să se completeze, nu să concureze. Pe vremuri, chiar CFR înființase autogări, ca să încurajeze să vină la tren și pasageri din zone unde nu erau căi ferate. Calea ferată spre Huși e foarte prost configurată chiar și pentru pasagerii care merg la Vaslui, nu doar pentru cei care merg la Iași. Nu poți să obstrucționezi transportul rutier spre Iași de dragul unei căi ferate care pleacă în direcție opusă, pasagerii or să facă autostopul la ieșirea spre Albița și tot n-or să meargă cu trenul. Mai ales că niște autobuze sau microbuze tot trebuie să existe și pentru oamenii din satele acelea, unde nu este cale ferată. În lumea modernă e firesc să conteze interesul consumatorului, adică al pasagerului în cazul transporturilor. Nu poți să obligi pasagerii să folosească un serviciu de transport feroviar disfuncțional. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20636 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25581 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 07 Sept 2017, 14:15 | |
| - Warrington a scris:
- ldh80 a scris:
- a fost o mare greseala din partea primariei ca a dat autorizatie firmei Anta 95 Srl sa-si faca acolo asa-zisa autogara.
In primul rand, fiind langa gara, se facea o concurenta total neloiala transportului feroviar. E normal ca autogara să fie lângă gară, ele ar trebui să se completeze, nu să concureze. Pe vremuri, chiar CFR înființase autogări, ca să încurajeze să vină la tren și pasageri din zone unde nu erau căi ferate. Autogara din Huşi nu e lângă gară, că nici comuniştilor nu le plăcea să aibă autogări lângă gări. Ce s-a făcut în faţa gării s-a făcut mult mai târziu, probabil firma respectivă s-o fi certat cu Autobuzul S.A. Huşi pe tarifele de autogară. Bine, Autobuzul S.A. a încurcat-o rău la atribuirea de trasee din 2008 (pentru perioada 2008 - 2013, dar care s-a tot prelungit până în prezent). Fiind societate deţinută de angajaţi, aceştia au girat cu locuinţele împrumuturi la bănci pentru RK-ul autobuzelor. Şi au făcut nişte autobuze ca noi, chiar dacă majoritatea aveau vreo 20 de ani vechime. Au participat la licitaţie şi au pierdut pe criteriul vechimii parcului, pentru că RAR nu consideră maşină nouă un autobuz cu RK, dar consideră maşină nouă o dubă de marfă transformată în microbuz într-un garaj. Şi a venit firma de dube şi a câştigat... asta spre nemulţumirea călătorilor, care s-au văzut nevoiţi să călătorească cu fundu'n geam, că duba de 15 locuri nu e cât Romanul 111 cu 54 locuri. Autobuzele au ajuns toate la fier vechi în câteva luni (conduse acolo chiar de şoferi, care ieşeau plângând din curtea firmei de fier vechi), şoferii au rămas cu datoria, unii au ajuns în stradă, iar Autobuzul S.A. e aproape în faliment, mai au câteva autobuze second hand cu care fac unicul traseu pe care l-au mai prins atunci şi o autogară aproape pustie, că concurenţa şi-a făcut autogară în faţa gării. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 07 Sept 2017, 14:44 | |
| In 2008, societatea SC Autobuzul SA Husi a fost cumparata de firma SC Dogma Impex Srl Husi, firma apartinand lui Catalin Dogaru, care este si consilier local!
Acum situatia este ciudata acolo, deoarece am vazut ca inca mai exista ca si societate comerciala SC Autobuzul SA Husi, desi ea a fost cumparata de Dogma Impex, iar vehiculele poarta numere de inmatriculare cu literele DOG!
Ca si vehicule din parc, SC Autobuzul sau Sc Dogma Impex (ca nici eu nu mai inteleg carei societati apartin vehiculele de fapt!) au cateva autobuze second-hand (tipurile: Setra-315-H cca 4 bucati, Setra-S-415-HDH o bucata dar folosit numai ocazional, Mercedes cu 3 osii), cateva minibuze (tipurile Higer-o bucata si Isuzu-Harmony- cateva bucati) si bineinteles microbuze (Mercedes-Sprinter, Volkswagen-Crafter).
Mai sunt cateva trasee interurbane deservite de SC autobuzul SA/Dogma Impex, spre: Arsura, Mihail Kogalniceanu, Iasi prin Bunesti, Rasesti COOP, Chersacosu si Ghermanesti Consiliul.
De asemenea, din aceasta autogara mai pleaca curse si spre alte cateva directii, deservite de alte firme.
Din pacate starea de dezorganizare din autogara este vizibila: sala de asteptare este folosite de multe ori ca loc de jucat tenis de masa (ca-i place patronului tenisul de masa!), in autogara sunt parcate diverse masini particulare, autoturisme sau autoutilitare, a aparut si o statie de alimentare cu GPL, nu se mai anunta la megafon plecarea curselor!
Au doi angajati acolo- un asa-zis impiegat de miscare auto si o casiera, insa nici unul nu poarta uniforma! Asa-zisul impiegat de miscare auto este imbracat uneori de zici ca vine de la piata, iar casiera de zici ca vine de la club sau discoteca. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 07 Sept 2017, 15:00 | |
| - Warrington a scris:
- ldh80 a scris:
- a fost o mare greseala din partea primariei ca a dat autorizatie firmei Anta 95 Srl sa-si faca acolo asa-zisa autogara.
In primul rand, fiind langa gara, se facea o concurenta total neloiala transportului feroviar. E normal ca autogara să fie lângă gară, ele ar trebui să se completeze, nu să concureze. Pe vremuri, chiar CFR înființase autogări, ca să încurajeze să vină la tren și pasageri din zone unde nu erau căi ferate.
Calea ferată spre Huși e foarte prost configurată chiar și pentru pasagerii care merg la Vaslui, nu doar pentru cei care merg la Iași. Nu poți să obstrucționezi transportul rutier spre Iași de dragul unei căi ferate care pleacă în direcție opusă, pasagerii or să facă autostopul la ieșirea spre Albița și tot n-or să meargă cu trenul. Mai ales că niște autobuze sau microbuze tot trebuie să existe și pentru oamenii din satele acelea, unde nu este cale ferată.
În lumea modernă e firesc să conteze interesul consumatorului, adică al pasagerului în cazul transporturilor. Nu poți să obligi pasagerii să folosească un serviciu de transport feroviar disfuncțional. Daca linia 604 ar fi readusa in parametri tehnici din 1994, un automotor Desiro ar putea parcurge traseul Husi- Crasna- Vaslui in maxim 1 h si 20 sau 30 minute, cu 5 minute rebrusare in Crasna. Cu exceptia zonei situate la iesirea din Husi (unde linia serpuieste) si a padurii Dobrina, soseaua si calea ferata merg aproximativ paralel pana la Vaslui. Pentru traseul Husi-Crasna-Vaslui-Iasi, un automotor Desiro (care intre Iasi si Crasna sa opreasca numai in Buhaiesti si Vaslui) l-ar putea parcurge in cca 2 h si 30 minute. In plus, intre Cretesti si Crasna, calea ferata are avantajul ca trece mult mai aproape de sate (Cretesti, Curteni, Oltenesti) decat soseaua! Pentru traseul spre Iasi, ARR-ul ar trebui sa dea licente de transport interurban auto de calatori numai pe trasee Iasi- Raducaneni sau Husi- Raducaneni, dar sub nici o forma pe tot traseul Husi-Raducaneni-Iasi! Decat cursa auto directa Husi-Iasi, mult mai buna ar fi o cursa auto directa, deservita cu un autobuz interurban, Husi-Chisinau! Pacat ca nici inainte de 1990 ITA Vaslui nu a avut o cursa auto Husi-Chisinau, care sa fi fost deservita atunci cu un autobuz interurban RD-111! |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3794 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 07 Sept 2017, 15:19 | |
| - ldh80 a scris:
- Daca linia 604 ar fi readusa in parametri tehnici din 1994, un automotor Desiro ar putea parcurge traseul Husi- Crasna- Vaslui in maxim 1 h si 20 sau 30 minute, cu 5 minute rebrusare in Crasna.
Și cât ar costa readucerea asta în parametri, s-ar amortiza vreodată? Deși pare greu de crezut, niște oameni muncesc pentru fiecare ban pe care statul îl cheltuie aiurea. Și când se satură de aranjamentul ăsta, acei oameni pleacă din țară. Dar nu cred că a plecat cineva din țară fiindcă nu era tren de la Huși la Vaslui - ldh80 a scris:
- Pentru traseul Husi-Crasna-Vaslui-Iasi, un automotor Desiro (care intre Iasi si Crasna sa opreasca numai in Buhaiesti si Vaslui) l-ar putea parcurge in cca 2 h si 30 minute.
De la Crasna la Iași merg foarte bine și trenurile de Bârlad, care un pic mai mare decât Huși. - ldh80 a scris:
- Pentru traseul spre Iasi, ARR-ul ar trebui sa dea licente de transport interurban auto de calatori numai pe trasee Iasi- Raducaneni sau Husi- Raducaneni, dar sub nici o forma pe tot traseul Husi-Raducaneni-Iasi!
Chiar dacă s-ar întâmpla asta, oamenii ar schimba autobuzul în Răducăneni. Pe lângă faptul că în Huși nu este tren astăzi, deci ar fi ridicol să nu existe autobuze sau microbuze Iași - Huși. Ideile tale sunt cea mai bună explicație pentru modul cum funcționează România astăzi. Tu nu înțelegi că oamenii trebuie să meargă rapid și ieftin unde au nevoie, tu crezi că fiecare cetățean trebuie să contribuie la finanțarea CFR-ului, ca să-și poată cumpăra unul ca Necolaiciuc apartamente în Statele Unite și ca să poată juca Unirea Urziceni în cupele europene Fiecare oră pierdută are o anumită valoare, chiar și într-o țară cu salarii mici ca România. Dacă sute de oameni din Huși ar pierde o oră - două în fiecare zi de dragul mersului cu trenul, iar CFR-ul ar pierde și el bani pentru asta, sărăcia ar crește nu ar scădea. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 07 Sept 2017, 15:31 | |
| Prin anii 90, când linia 604 era in parametri buni, si circulau trenuri de calatori pe ea, si existau si autobuze Husi-Raducaneni- Iasi, erau destui oameni care alegeau trenul pentru a calatori de la Husi la Iasi, chiar daca faceau un pic mai mult cu trenul si trebuiau sa schimbe pe atunci trenul in Crasna! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
| | | | 604 : Crasna - Husi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |