Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Imagini vechi cu trenuri CFR

In jos 
+99
Ony_x
ak725
Re6/6
CRT
ciprian71
cristi5
maus5
teoiasi
Goanga
19jimmy84
LanceR
Motreanu Sorin
deconectat
92Dragos
Petre_IFTE
cristy79
Jhonyla
mielutu zburator
impuls
NicuS
djmk1988
Alex:D
TonyCFR
florin.lifticariu
c o r v i n
florin29sv
Katalyn
lifetec
DPS
riciu
Shinkasen
dan tm
Simply18
stefan_br
dan ciprian
alex.alexus.tm
Spartan1948
Polpot
kristi kkk
bogdan.perejuc
daniel_c
Teodor
maris.constantin
sytrus
Sergiu rmn
cstefan
Semafor
spiderpc
rizelgeorgel2004
@ndrey
V3R
ldh80
Adirmvl
Nesebar
Andrey_tm
sorin.soso.35
Adrian78
Grigor
Luna
Alex Avram
Mihay
DUAL
didinul
Kriszti219
cfr500
cont dezactivat .
cortexedge
Vlad
M.I.C.I.
nenuandrei
Vitosa
IonutCFR2009
Dr2005
Cito
Costin.H
AlexD
ORWO
NB 2009
TVlad
iDorin
ATM
060-EA078
Hurricane
nokia2010
cristi CFR
cata
membru inactiv
IonutChircu
stakee
Amiralul
Zoly87
bogdan srl
MariusM
cont inactiv
AMX 97-0548-4
cristi ar
COSTACHE MIHAIL
stegaru
srazvi
103 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8344
Data de inscriere : 27/08/2008

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeMier 15 Oct 2014, 06:48

Accelerate făcute cu automotoare în perioada post-1965(1967-vara, mai exact întrucît pentru MT 1966/1967 nu prea există mențiuni concrete dacă unele accelerate erau făcute cu automotoare sau nu):

Depoul Arad:

AM 319: Arad(21:32) - Brad(0:20)
AM 320: Brad(4:31) - Arad(7:17)

Depoul București:

AM 521: București Nord(5:58) - Ploiești Sud(6:51-6:53) - Buzău(7:44-7:46) - Focșani(8:40-8:42) - Mărășești(8:58-9:05) - Adjud(9:26-9:31) - Bacău(10:16-10:22) - Suceava(12:30-12:38) - Suceava Nord(12:42)
AM 621: Mărășești(9:04) - Vaslui(10:45) - Iași(11:52)
AM 523: Adjud(9:49) - Ciceu(14:52)
AM 525: Bacău(11:07) - Piatra Neamț(12:06-12:09) - Bicaz(12:45)


AM 522: Suceava Nord(16:37) - Suceava(16:41-16:42) - Bacău(18:45-18:50) - Adjud(19:36-19:41) - Mărășești(19:59-20:04) - Focșani(20:21-20:22) - Buzău(21:18-21:19) - Ploiești Sud(22:11-22:12) - București Nord(23:00)
AM 526: Bicaz(16:53) - Piatra Neamț(17:23-17:27) - Bacău(18:24)
AM 524: Ciceu(15:30) - Adjud(19:05)
AM 622: Iași(16:42) - Vaslui(17:56) - Mărășești(19:41)


Depoul Timișoara:

AM 121: Timișoara Nord(7:47) - Reșița Sud(9:55)
AM 122: Reșița Sud(11:45) - Timișoara Nord(13:51)

AM 123: Timișoara Nord(15:47) - Reșița Sud(17:56)
AM 124: Reșița Sud(19:58) - Timișoara Nord(22:11)

AM 213/216: Timișoara Nord(16:53) - Buziaș(17:30-17:31) - Deva(19:53-19:56) - Simeria(20:05)
AM 214/215: Simeria(5:45) - Deva(5:53-5:56) - Buziaș(8:35-8:37) - Timișoara Nord(9:18)
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
NB 2009

NB 2009


Numarul mesajelor : 133
Reputatie : 5333
Data de inscriere : 06/09/2010

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: automotorul accelerat Arad-Brad   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeMier 15 Oct 2014, 23:47

Da, deci automotoarele de Suceava şi Iaşi au mai circulat până în 1967 (în 1968 nu mai circulau, au fost înlocuite cu rame tractate, care în anul următor, mi se pare, au devenit rapidele „Ştefan cel Mare“ şi „Moldova“).

În 1967 vara circula şi acceleratul automotor Arad – Brad, cu următorul orar:
M accl. 319 Arad ( 21.32) – Brad ( 0.20 )
M accl. 320 Brad (4.31) – Arad (7.17 )

Prin 1971, acceleratul era format tot din automotoare „Malaxa“ clasa 78, mai târziu, în anii 80, era tren „obişnuit“ (nu ştiu exact când s-a produs schimbarea…)
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 16 Oct 2014, 00:02

Am vazut ca mai era un Accelerat sau chiar un Rapid pe Valea Oltului, daca nu ma insel de la Bucuresti, parca prin anii '60. Intrebarea mea e: chiar erau suficiente pentru vremurile alea? Chiar si azi trenurile spre Bicaz, Suceava au compuneri clasice.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 16 Oct 2014, 00:28

Adirmvl a scris:
Intrebarea mea e: chiar erau suficiente pentru vremurile alea? Chiar si azi trenurile spre Bicaz, Suceava au compuneri clasice.

Cu rapidul nu mergea orice pe vremea aia. În plus, acum trenurile spre Bicaz au compuneri clasice din simplul fapt că nu există alt material rulant disponibil, nu datorită numărului de călători.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 16 Oct 2014, 00:47

Ma gandesc ca nu erau pentru oricine, dar, totusi, pe Bucuresti-Suceava sint orase ca Ploiesti, Buzau, Vacau, Roman, etc. Iar o malaxa din doua unitati face cam cat un vagon si jumatate ca numar de locuri.
Sus In jos
NB 2009

NB 2009


Numarul mesajelor : 133
Reputatie : 5333
Data de inscriere : 06/09/2010

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 16 Oct 2014, 01:12

Exista, de pildă, în 1954 „auto rap. M 25“, plecare din Bucureşti 5.45, Râmnicu Vâlcea 11.13, Sibiu 13.11. Pe linia aceea însă s-a renunţat mai devreme la automotorul-rapid.
În privinţa capacităţii, care să facă faţă cererii — ce să spunem ?
„Cererea“ a fluctuat, în timp, a crescut pe măsura urbanizării şi industrializării, apoi a unei relative prosperităţi care încuraja la călătorii turistice, de vacanţă, la băi etc., o vreme s-a stabilizat, apoi, după 1990-2000 a scăzut spectaculos (din mai multe cauze, care au „interacţionat“: scăderea necesităţii de deplasare, prin dispariţia locurilor de muncă în industrie, scăderea puterii de cumpărare, care a descurajat călătoriile turistice etc., dar şi, pe de altă parte, creşterea numărului de automobile personale şi recurgerea tot mai masivă la acestea, dezvoltarea transportului rutier colectiv destul de confortabil şi ieftin — autocare, microbuze etc. ). Şi numărul, şi capacitatea trenurilor s-au schimbat în timp, trenurile s-au tot înmulţit, apoi s-au mai împuţinat, prin 1970 puteai vedea accelerate de litoral cu…18 vagoane, dar în general trenurile importante de lung parcurs aveau 7-8, sau 10-12-14 vagoane, azi vedem interregio-uri cu 3 vagoane…(după necesităţi, deh !) Fapt este că prin anii 60, 70, chiar 80 trenurile erau practic pline, uneori arhipline (se vindeau uneori bilete cu tichet de loc cu menţiunea „în picioare“ sau „fără loc“, şi călătorul era fericit că putea totuşi să se urce astfel în trenul acela… Smile ).
E adevărat că rapidele erau mai scumpe decât acceleratele (şi personalele, bineînţeles), dar diferenţa nu era foarte mare (de pildă în anii 80 Buc.-Constanţa cu acceleratul, clasa a II-a, era 55 lei, cu rapidul — 61 de lei). E adevărat însă şi că în perioada când se utilizau automotoare-rapide funcţionase, la un moment dat, un tarif special pentru acestea, foarte piperat (în 1957, de pildă, pentru Buc.-Constanţa ai fi plătit 49 de lei, iar cu automotorul rapid — 72,50, asta da, diferenţă ! :shock: ).
Totuşi, rapidele formate din automotoare erau folosite de desul de mulţi călători (ţin minte că am mers de la Bucureşti la Piatra Neamţ, în 1964, în plină vară, şi în rama de două vagoane pentru Bicaz, locurile de la clasa a II-a erau practic toate ocupate, iar la clasa I [care erau mult mai puţine, de altfel, doar o secţiune dintr-un vagon, echivalentul a trei sau patru ferestre, vreo 15-20 de locuri probabil…] – cam în proporţie de 60 % doar).
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8344
Data de inscriere : 27/08/2008

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 16 Oct 2014, 01:32

NB 2009 a scris:
În 1967 vara circula şi acceleratul automotor Arad – Brad, cu următorul orar:
M accl. 319  Arad ( 21.32) – Brad ( 0.20 )
M accl. 320  Brad  (4.31) – Arad (7.17 )

Prin 1971, acceleratul era format tot din automotoare „Malaxa“ clasa 78, mai târziu, în anii 80, era tren „obişnuit“ (nu ştiu exact când s-a produs schimbarea…)

De cele mai multe ori, a circulat cu automotoare Malaxa clasa 78(două automotoare S1000) pînă-n 1992.

Prin 1979/1980, acceleratul Arad-Brad se făcea cu o componență de forma: 2Ba-Aa-2Ba; Aa însemnînd pentru sezonul de vară Aafld 17-22(care putea fi Astra, Breda sau Hecht) și pentru sezonul de iarnă Aafmd 11-47(de fapt 11-60 pentru atunci), iar Ba însemnînd pentru sezonul de vară Bafld 29-20 și pentru sezonul de iarnă Bafmd 21-47(deci PKP-uri).

Conform mersurilor vremii, treaba asta a durat pînă prin 1981. De-atunci, a fost menționat doar ca accelerat-motor, chiar dacă în livrete era trecută și o variantă de compunere cu vagoane.
În 1985/1986, de exemplu, pe lîngă varianta cu "două cupluri automotoare"(adică două automotoare 78 S1000), mai este trecută o variantă 2Ba-Aa-2Ba; Aa însemnînd Aafmd 11-47, iar Ba - 20-47(posibil MEVA).
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8344
Data de inscriere : 27/08/2008

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeVin 24 Oct 2014, 00:26

Atenție mare la poza a doua(Wiener Waltzer în Wien Westbahnof, cca 1975):

http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?31,7144432
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
IonutChircu

IonutChircu


Numarul mesajelor : 813
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 05/05/2010

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 11:24

EA in Grecia pentru teste

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 File
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
nokia2010




Numarul mesajelor : 369
Varsta : 41
Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România
Reputatie : 5547
Data de inscriere : 28/10/2010

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 11:36

A fost exportată acolo sau doar au vrut grecii să se "joace" puţin cu ea?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 11:46

Electrificarea în Grecia e făcută de Electrificare CFR (mă rog, pe vremea aia era parte din SNCFR). Testele s-au realizat cu locomotive CFR, grecii neavând locomotive electrice la acel moment.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
nokia2010




Numarul mesajelor : 369
Varsta : 41
Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România
Reputatie : 5547
Data de inscriere : 28/10/2010

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 11:56

Şi după aia şi-au luat locomotive "Siemens".
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 13:19

Şi după aia au făcut un proiect de electrificare cu fonduri UE şi au dat chix, aşa că ramele electrice Desiro le-au vândut MAV-ului (că CFR Călători nu le-a vrut).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
nokia2010




Numarul mesajelor : 369
Varsta : 41
Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România
Reputatie : 5547
Data de inscriere : 28/10/2010

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 13:30

De ce au dat chix? :shock:
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitimeMier 29 Oct 2014, 14:17

Dr2005 a scris:
Şi după aia au făcut un proiect de electrificare cu fonduri UE şi au dat chix, aşa că ramele electrice Desiro le-au vândut MAV-ului (că CFR Călători nu le-a vrut).

Cred ca confunzi, Desiro electric circula la OSE gramada, au cateva rute unde merg alea bine mersi . OSE a vandut la MAV Desiro diesel nu electric, model cum avem si noi a avut si OSE dar cum au electrificat unele sectii nu le mai trebuia diesel si de asta au fost vandute .

_________________
595423Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Bdeem_8496_aImagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Bdeem_8496_aImagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR   Imagini vechi cu trenuri CFR - Pagina 41 Icon_minitime

Sus In jos
 
Imagini vechi cu trenuri CFR
Sus 
Pagina 41 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Imagini din Germania cu trenuri
» Pagini din istoria Căilor Ferate Române
» 220 : Carbunesti - Albeni - Seciurile
» Trenuri de pe vremuri
» Piatra Olt (901)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: CFR - FILE DE ISTORIE-
Mergi direct la: