|
| Imagini vechi cu trenuri CFR | |
|
+99Ony_x ak725 Re6/6 CRT ciprian71 cristi5 maus5 teoiasi Goanga 19jimmy84 LanceR Motreanu Sorin deconectat 92Dragos Petre_IFTE cristy79 Jhonyla mielutu zburator impuls NicuS djmk1988 Alex:D TonyCFR florin.lifticariu c o r v i n florin29sv Katalyn lifetec DPS riciu Shinkasen dan tm Simply18 stefan_br dan ciprian alex.alexus.tm Spartan1948 Polpot kristi kkk bogdan.perejuc daniel_c Teodor maris.constantin sytrus Sergiu rmn cstefan Semafor spiderpc rizelgeorgel2004 @ndrey V3R ldh80 Adirmvl Nesebar Andrey_tm sorin.soso.35 Adrian78 Grigor Luna Alex Avram Mihay DUAL didinul Kriszti219 cfr500 cont dezactivat . cortexedge Vlad M.I.C.I. nenuandrei Vitosa IonutCFR2009 Dr2005 Cito Costin.H AlexD ORWO NB 2009 TVlad iDorin ATM 060-EA078 Hurricane nokia2010 cristi CFR cata membru inactiv IonutChircu stakee Amiralul Zoly87 bogdan srl MariusM cont inactiv AMX 97-0548-4 cristi ar COSTACHE MIHAIL stegaru srazvi 103 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Dum 28 Sept 2014, 08:30 | |
| De LDH (si vagoane) in Grecia nu stiam. Bulgaria, daca nu ma-nsel, are si EA, si DA de la noi. LA fel cum polonezii au avut o hoarda intreaga de DA-uri, precum si de LDE130, pe care le botezasera "razbunarea lui Ceausescu". |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5544 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Dum 28 Sept 2014, 11:42 | |
| De le ziceau aşa? |
| | | V3R
Numarul mesajelor : 49 Varsta : 32 Localizare : Cluj - Napoca Reputatie : 5974 Data de inscriere : 04/09/2008
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Dum 28 Sept 2014, 15:05 | |
| - nokia2010 a scris:
- De le ziceau aşa?
Pentru ca se stricau des pe partea de comanda. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Lun 29 Sept 2014, 00:51 | |
| Un videoclip de pe Youtube in care se observa trunchiat un interior de 19-40 - iar la final, ceva cam neasteptat pentru mine. Nu se incurcau cu vopseaua in vremurile alea.
https://www.youtube.com/watch?v=7TMqVkqFc-M&list=PLUoaS2bBLJko3gtd13apNR_wXGAB9yglR&index=112 |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6221 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Lun 29 Sept 2014, 12:08 | |
| |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Lun 29 Sept 2014, 12:27 | |
| [quote="IonutChircu"]Ce gara e aici? Ca nu o recunosc (Fagaras cumva?)
Fagaras. Si un accelerat ce a circulat prin anii 90 Craiova (Sibiu)-Iasi |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Lun 29 Sept 2014, 15:03 | |
| - lifetec a scris:
- IonutChircu a scris:
- Ce gara e aici? Ca nu o recunosc (Fagaras cumva?)
Fagaras. Si un accelerat ce a circulat prin anii 90 Craiova (Sibiu)-Iasi Ipostaza 1995-1996, inclusiv cu vagon BR(85-47) după primele trei vagoane(grupa Sibiu - Podu Olt - Iași). |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Dum 05 Oct 2014, 13:31 | |
| Rumänien 1986 - Ergänzung zum Beitrag im LR 8/14 - Teil 1
http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?17,7023691
Rumänien 1986 - Ergänzung zum Beitrag in LR 8/14 - Teil 2
http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?17,7033934 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Vin 10 Oct 2014, 01:08 | |
| Ce am avut ca majoritatea s-au pierdut ... https://www.flickr.com/photos/42309484@N03/sets/72157648375602426/ https://www.flickr.com/photos/42309484@N03/sets/72157635531995144/ https://www.flickr.com/photos/42309484@N03/sets/72157641943888764/ https://www.flickr.com/photos/42309484@N03/sets/72157648111163738/
Altii mai pastreaza cite una,nu vor sa se imbogateasca din fier vechi ...
https://www.flickr.com/photos/42309484@N03/sets/ |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Vin 10 Oct 2014, 18:30 | |
| https://www.flickr.com/photos/42309484@N03/15464486522/in/set-72157648375602426/ Doar in Romania, chemi pompierii ca sa faca alimentarea cu apa. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Vin 10 Oct 2014, 19:11 | |
| Tren turistic, probabil ca sa-l pozeze nemtii. Cum nu mai sint functionale coloanele hidraulice de multa vreme asta a fost varianta. Dupa cum vezi nici discurile nu mai funxioneaza de multa vreme in zona. Cel puntin pe ala din Valcea l-am vazut functional ultima data acum vreo 15 ani. |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6221 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Lun 13 Oct 2014, 10:19 | |
| - Adirmvl a scris:
- Tren turistic, probabil ca sa-l pozeze nemtii. Cum nu mai sint functionale coloanele hidraulice de multa vreme asta a fost varianta. Dupa cum vezi nici discurile nu mai funxioneaza de multa vreme in zona. Cel puntin pe ala din Valcea l-am vazut functional ultima data acum vreo 15 ani.
Problema e alta, ca desi se faceau ceva bani din treaba asta, acum aceste locomotive nu mai sunt deloc functionale. Oare pe ce s-au dus banii daca nu pe intretinerea lor? Sunt convins ca daca s-ar fi promovat mai mult aceste trenuri turistice ar fi putut avea si clienti din Romania cu care sa poate face 1-2 curse pe an... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Mar 14 Oct 2014, 18:57 | |
| De ce nu s-a pastrat interiorul original? |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR Mar 14 Oct 2014, 21:07 | |
| Daca-mi aduc bine aminte, asta e un interior al unei Malaxa 78 in timpul celui de-al doilea razboi mondial.
Raspunsul, probabil, e relativ simplu: in timp s-a uzat cam tot la el, probabil prin anii '65 arata ca naiba. In perioada aia, pentru trenurile de rang superior, se punea oricum accent pe trenuri formate din vagoane lungi, nu pe automotoare... aparusera ultimul racnet in materie de confort, vagoanele 19-40, iar automotoarele incepeau usor-usor sa fie expediate pe personale; foarte rar mai prindeau accelerate, si in principiu pe aceleratele alea mai slabe (gen Bucuresti-Calarasi, Arad-Vascau)...prin urmare probabil s-a considerat ca un automotor reconditionat la inalte standarde de confort, pentru ce era el planificat sa faca (=mai mult curse motoare pentru muncitori), nu corespunde cu conceptia tovarasista in functiune...asa ca jos textila si RK-urile le-au prins transformate in cotete de navetisti.
Si ce bine aratau..combinat cu aspectul exterior art-deco, o reconstructie la forma originala l-ar face un tren istoric demn sa rivalizeze din start cu automotoarele italene Breda (ETR200). |
| | | NB 2009
Numarul mesajelor : 133 Reputatie : 5330 Data de inscriere : 06/09/2010
| Subiect: O precizare despre "soarta" automotoarelor din clasa 78 Mier 15 Oct 2014, 00:12 | |
| O mică precizare — sau „ajustare“ — la cele postate de ATM. Într-adevăr, după 1965 s-au introdus vagoanele moderne 19-40 şi pe trenurile de rang superior au fost folosite numai acestea (câţiva ani , până s-au fabricat şi vagoane moderne de clasa I, pentru clasa I se mai foloseau, şi în accelerate şi rapide, vagoanele „vechi“, de pildă ASTRA din 1940 etc.), în rame tractate de locomotivă, iar automotoarele Malaxa „lungi“, cu boghiuri, au fost „retrogradate“ pe la accelerate locale, ca Brad-Arad, Oradea-Vaşcău etc. Totuşi, până în 1964, ele au cunoscut o perioadă „de glorie“ postbelică, fiind folosite în anii 50 pentru rapidele spre litoral (până la introducerea, în 1959, a faimosului automotor cu şase vagoane, făcut la „23 August“, care, însă, nici el n-avea să „facă prea mulţi purici“, fiind destul de repede retras din circulaţia în trenuri publice şi rezervat pentru trenuri speciale, pentru turişti străini etc.), dar în primul rând, şi mai ales, pentru cele două rapide de Moldova, Bucureşti-Iaşi şi Bucureşti-Suceava (format din trei rame automotoare de câte două vagoane, care se desfăceau la Bacău, pentru Bicaz, şi, parcă, la Adjud, pentru Tg. Ocna), care erau cele mai grozave, mai rapide şi mai „de lux“ trenuri din epocă. Interiorul vagoanelor era relativ bine conservat, mă rog, cu uzura inevitabilă, la clasa I, ţin minte foarte bine, situaţia semăna cu ce se vede în poza postată, fotoliile erau îmbrăcate în catifea albastră, cum se introdusese la clasa I în general, „sub comunişti“, iar la clasa a II-a erau banchete de câte două locuri, aşezate faţă în faţă, în dreptul fiecărei ferestre, şi, bineînţeles, fără compartimente, cu culoar central; banchetele erau învelite cu un fel de muşama, nu cred că era încă vinilin, şi aspectul era relativ curat şi îngrijit — mai târziu, după „retrogradarea“ pe Brad-Arad etc. s-au deteriorat tot mai mult, până ce, mult mai târziu, au fost renovate cu „simplificare” şi coborârea gradului de confort, cum le ştim din anii din urmă, pe personalele din Banat etc….) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Imagini vechi cu trenuri CFR | |
| |
| | | | Imagini vechi cu trenuri CFR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |