Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+68
rich1974
Vale_ntin
marius664
TER200
Ikarus99
ciprian71
alex1987
teoiasi
DAS 2011
Veaceslav_MD
mielutu zburator
Teodor
Lineus646
riciu
lifetec
TVlad
LanceR
huiu_goe
delfinson
apmatei
spiderpc
alliens
Vitosa
Katalyn
dan tm
kristi kkk
cata
IonutCFR2009
@ndrey
marius_catalin84
baiazid
BlueLight
Re6/6
Volk
Goanga
Vlad
roseanu
trenulet
Sergiu rmn
Adirmvl
cfr500
alex.alexus.tm
mureseanu_976
didinul
EuroNight
popovici
razvan - trenuri
Dr2005
Adrian78
Semafor
mihaiuc
Codrut1985
pannonia express
Luna
DUAL
redeme
ldh80
Vlad-Ar
srazvi
COSTACHE MIHAIL
ultras
didi
Ionutz
ionutz72
Nesebar
Costin.H
cristi CFR
bogdan srl
72 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3635
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeSam 01 Iul 2017, 17:32

CFM-Moldova - Pagina 54 19840611

"Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)

Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3635
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeDum 02 Iul 2017, 11:53

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeMar 04 Iul 2017, 19:17

Conform celor mentionate de Alexandru V. Boldur in cartea "Istoria Basarabiei- Volumul 2" (lucrare editata in perioada interbelica si reeditata de editura ziarului "Timpul" in 2016), sunt citate de catre autor mai multe lucrari, intre care:

-Cartea intitulata "Istoria construirii cailor ferate in Basarabia", scrisa de A. Ghendrich

-"Orasul Chisinau", editia primariei Chisinau, pag. 193-195, editata in limba rusa in anul 1912

-"Arhiva CFR", 15 noiembrie 1922, pag. 195.


In toate aceste lucrari, se aminteste de o cale ferata proiectata in anul 1912, dar care nu a mai fost construita.


Aceasta linie urma sa se ramifice din statia Vapniarka (situata pe linia principala Kiev- Odessa), apoi sa treaca raul Nistru si sa intre in Basarabia pe la Yampil (Iampol)- Cosauti, apoi sa treaca prin Soroca si Balti, apoi sa treaca prin Calarasi (unde sa intersecteze linia existenta Ungheni-Chisinau) ,dupa care sa se indrepte spre sud-est (urmand valea raului Cogalnic, si sa treaca prin Hancesti, Cimislia, Basarabeasca.

O a doua sectiune a acestei linii proiectate urma sa se desprinda din statia Artiz si sa se indrepte spre sud, pentru a ajunge in localitatea Gebrieni (Jibrieni, sub denumirea actuala Primorskoe), situata pe tarmul Marii Negre, aproape de varsarea bratului Chilia in Marea Neagra.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeMar 04 Iul 2017, 19:27

"Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)

Din aceea poza reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane si circula atasat (intre Vadu Siretului si Bucuresti Nord) la trenul IR 380/381.
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3635
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeMar 04 Iul 2017, 22:26

ldh80 a scris:
reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane

Are 5 vagoane Varna-Minsk, si un vagon se ataseaza la Lvov (Ucraina) - istoric fost oras Polonez numin Lemberg...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeMar 04 Iul 2017, 22:35

Da- intradevar, aveti perfecta dreptate- Acela este in stravechi oras polonez!


Oricum, felicitari si pentru fotografii, si pentru filmari! Acestea redau nu numai aspectele feroviare din actuala Republica Moldova, ci si frumusetea acelor locuri, de care imi amintesc cu placere!
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeMar 04 Iul 2017, 22:43

In orice caz, trecerile la frontiera sunt de pomina.Iti vine sa urli de plictiseala.Nu e ca in vest, treci dintr-o tara in alta la 160km/h
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeMier 05 Iul 2017, 12:09

Pentru cei care vor mai multe treceri de frontieră non-UE, iată ce implică un astfel de PTF:
http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1613-hg04072017dtn

E drept, e vorba de unul pentru bac, dar în afară de cheu, cerinţele sunt aceleaşi pentru orice PTF.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeMier 05 Iul 2017, 12:20

Pe transport rutier, depaseste cadrul acestui forum sa analizam ce treceri de frontiera ar mai trebui deschise cu statele non-UE!


Insa in privinta transportului feroviar, putem analiza.


-Cu Ucraina: cele 4 puncte feroviare de frontiera romano-ucrainene sunt cred suficiente.

-Cu Republica Moldova: exista 3 puncte feroviare de frontiera. Aici intradevar ar mai trebui deschis inca unul, prin constructia unei cai ferate de ecartament normal fosta HM Podgoriile Husului- Albita/Leuseni- Chisinau.

-Cu Serbia: cele doua puncte feroviare de frontiera sunt cred suficiente.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeMier 05 Iul 2017, 13:35

ldh80 a scris:
"Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)

Din aceea poza reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane si circula atasat (intre Vadu Siretului si Bucuresti Nord) la trenul IR 380/381.
Alea sunt vagoanele lui 1384/1385.

ps  Si te-am rugat mai deunazi sa nu mai spui aberatii  Smile ...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeMier 05 Iul 2017, 23:30

ldh80 a scris:
"Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)

Din aceea poza reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane si circula atasat (intre Vadu Siretului si Bucuresti Nord) la trenul IR 380/381.
Stai, stai, stai puțin ca nu te inteleg! Cum adică internaționalul Mink-Varna circula atașat la tren 380/381 ? Nu are nicio legătură pe teritoriul RO cu 380/381. Varna-Minsk circula numerotat 1003/1004. Doar intre Vicsani si Suceava circula in trasele si respecta opririle ce le au 1384/1385 care se anulează ca număr de tren in zilele de circulație ale 1003/1004.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5275
Data de inscriere : 20/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeDum 09 Iul 2017, 09:33

din pacate, trenul spre moldova are numai vagoane cuseta sau de dormit. nu are vagoane clasa. tocmai ce am fost pana la chisinau si am mers cu microbuzul. trenul asta este pus asa, de forma, sa nu zica lumea ca nu exista tren direct.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeDum 09 Iul 2017, 13:09

Si pe langa ca e pus de forma circula mai mult gol, ba chiar circula gol-golut de multe ori, plus harjoneala aia zilnica cu schimbatul boghiurilor dar si timpul pierdut pentru aceasta operatiune. Altceva as propune catre cfr calatori. Sa incheie un parteneriat cu CFM sa-si limiteze moldovenii garnitura la Ungheni (in felul acesta ar face si ei economie de vagoane si garnituri), cfr calatori sa duca la Ungheni doua vagoane clasa (care oricum circula si in prezent pe trenurile 402/401 sau pe Bucuresti-Iasi in zilele cand internationalul nu circula) plus o cuseta (doua daca este cazul) care sa duca/preia calatorii internationalului Prietenia. De la Bucuresti sa plece combinat cu trenul 1559 (plecare ora 20), la Buzau sa le desparta, mai departe s-ar rezolva si problema franei nemoderabile prin disparitia vagoanelor CFM din compunerea trenului, viteza ar creste la 120 km/h ca atat permite M500 dincolo de Adjud plus parte mica din linia 606 intre Podu Iloaiei si Iasi, sa-i puna si oprire la Targu Frumos sa i se ia o piatra de pe inima stim noi cui Smile , la ora 6 ar fi in Ungheni. Mai departe cine vrea sa mearga la Chisinau se urca frumusel in trenul CFM nr 106 (Prietenia), ca n-am auzit pana acum pe nimeni sa-i cada galoanele ca schimba trenul cu exceptia puturosilor, mitocanilor, cat si persoanelor cu dizabilitati. Aici no comment.
Pe retur adus la Pascani unde ar merge atasat la tren 1754.
Si tot cu ocazia asta s-ar mai infiinta inca doua trenuri intre Iasi si Ungheni, la fel cum au aparut si derivatele lui 380/381 -> 1384/1385 intre Suceava si Vadu Siretului.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeDum 09 Iul 2017, 17:24

Propunerea asta cu transferul la Ungheni s-a mai făcut... numai că fiecare are ambiţ să aibă tren direct, chiar dacă trecerea frontierei durează o eternitate.

Nu mai zic că Poliţia de Frontieră şi Vama ar fi super-fericite să scape de vagoanele directe care, de multe ori, sunt burduşite cu ţigări şi care trebuie verificate amănunţit.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitimeDum 09 Iul 2017, 20:50

Nu ar fi deranjant, daca s-ar mai micsora un pic pretul.. Cred ca asta e principala problema.
Sus In jos
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 54 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 54 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Vehiculele din Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Fotografia lunii august 2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: