|
| CFM-Moldova | |
|
+68rich1974 Vale_ntin marius664 TER200 Ikarus99 ciprian71 alex1987 teoiasi DAS 2011 Veaceslav_MD mielutu zburator Teodor Lineus646 riciu lifetec TVlad LanceR huiu_goe delfinson apmatei spiderpc alliens Vitosa Katalyn dan tm kristi kkk cata IonutCFR2009 @ndrey marius_catalin84 baiazid BlueLight Re6/6 Volk Goanga Vlad roseanu trenulet Sergiu rmn Adirmvl cfr500 alex.alexus.tm mureseanu_976 didinul EuroNight popovici razvan - trenuri Dr2005 Adrian78 Semafor mihaiuc Codrut1985 pannonia express Luna DUAL redeme ldh80 Vlad-Ar srazvi COSTACHE MIHAIL ultras didi Ionutz ionutz72 Nesebar Costin.H cristi CFR bogdan srl 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3635 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 01 Iul 2017, 17:32 | |
| "Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina) |
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3635 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Dum 02 Iul 2017, 11:53 | |
| |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 04 Iul 2017, 19:17 | |
| Conform celor mentionate de Alexandru V. Boldur in cartea "Istoria Basarabiei- Volumul 2" (lucrare editata in perioada interbelica si reeditata de editura ziarului "Timpul" in 2016), sunt citate de catre autor mai multe lucrari, intre care:
-Cartea intitulata "Istoria construirii cailor ferate in Basarabia", scrisa de A. Ghendrich
-"Orasul Chisinau", editia primariei Chisinau, pag. 193-195, editata in limba rusa in anul 1912
-"Arhiva CFR", 15 noiembrie 1922, pag. 195.
In toate aceste lucrari, se aminteste de o cale ferata proiectata in anul 1912, dar care nu a mai fost construita.
Aceasta linie urma sa se ramifice din statia Vapniarka (situata pe linia principala Kiev- Odessa), apoi sa treaca raul Nistru si sa intre in Basarabia pe la Yampil (Iampol)- Cosauti, apoi sa treaca prin Soroca si Balti, apoi sa treaca prin Calarasi (unde sa intersecteze linia existenta Ungheni-Chisinau) ,dupa care sa se indrepte spre sud-est (urmand valea raului Cogalnic, si sa treaca prin Hancesti, Cimislia, Basarabeasca.
O a doua sectiune a acestei linii proiectate urma sa se desprinda din statia Artiz si sa se indrepte spre sud, pentru a ajunge in localitatea Gebrieni (Jibrieni, sub denumirea actuala Primorskoe), situata pe tarmul Marii Negre, aproape de varsarea bratului Chilia in Marea Neagra.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 04 Iul 2017, 19:27 | |
| "Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)
Din aceea poza reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane si circula atasat (intre Vadu Siretului si Bucuresti Nord) la trenul IR 380/381. |
| | | Veaceslav_MD
Numarul mesajelor : 240 Localizare : CFM Reputatie : 3635 Data de inscriere : 09/08/2015
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 04 Iul 2017, 22:26 | |
| - ldh80 a scris:
- reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane
Are 5 vagoane Varna-Minsk, si un vagon se ataseaza la Lvov (Ucraina) - istoric fost oras Polonez numin Lemberg... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 04 Iul 2017, 22:35 | |
| Da- intradevar, aveti perfecta dreptate- Acela este in stravechi oras polonez!
Oricum, felicitari si pentru fotografii, si pentru filmari! Acestea redau nu numai aspectele feroviare din actuala Republica Moldova, ci si frumusetea acelor locuri, de care imi amintesc cu placere! |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: CFM-Moldova Mar 04 Iul 2017, 22:43 | |
| In orice caz, trecerile la frontiera sunt de pomina.Iti vine sa urli de plictiseala.Nu e ca in vest, treci dintr-o tara in alta la 160km/h |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 05 Iul 2017, 12:09 | |
| Pentru cei care vor mai multe treceri de frontieră non-UE, iată ce implică un astfel de PTF: http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1613-hg04072017dtn
E drept, e vorba de unul pentru bac, dar în afară de cheu, cerinţele sunt aceleaşi pentru orice PTF. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 05 Iul 2017, 12:20 | |
| Pe transport rutier, depaseste cadrul acestui forum sa analizam ce treceri de frontiera ar mai trebui deschise cu statele non-UE!
Insa in privinta transportului feroviar, putem analiza.
-Cu Ucraina: cele 4 puncte feroviare de frontiera romano-ucrainene sunt cred suficiente.
-Cu Republica Moldova: exista 3 puncte feroviare de frontiera. Aici intradevar ar mai trebui deschis inca unul, prin constructia unei cai ferate de ecartament normal fosta HM Podgoriile Husului- Albita/Leuseni- Chisinau.
-Cu Serbia: cele doua puncte feroviare de frontiera sunt cred suficiente. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 05 Iul 2017, 13:35 | |
| - ldh80 a scris:
- "Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)
Din aceea poza reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane si circula atasat (intre Vadu Siretului si Bucuresti Nord) la trenul IR 380/381. Alea sunt vagoanele lui 1384/1385. ps Si te-am rugat mai deunazi sa nu mai spui aberatii ... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mier 05 Iul 2017, 23:30 | |
| - ldh80 a scris:
- "Varna - Minsk", linia curenta Viscani - Vadul-Siret, pozat de Vasi4 (Ucraina)
Din aceea poza reiese ca trenul sezonier Varna-Minsk are 6 vagoane si circula atasat (intre Vadu Siretului si Bucuresti Nord) la trenul IR 380/381. Stai, stai, stai puțin ca nu te inteleg! Cum adică internaționalul Mink-Varna circula atașat la tren 380/381 ? Nu are nicio legătură pe teritoriul RO cu 380/381. Varna-Minsk circula numerotat 1003/1004. Doar intre Vicsani si Suceava circula in trasele si respecta opririle ce le au 1384/1385 care se anulează ca număr de tren in zilele de circulație ale 1003/1004. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Dum 09 Iul 2017, 09:33 | |
| din pacate, trenul spre moldova are numai vagoane cuseta sau de dormit. nu are vagoane clasa. tocmai ce am fost pana la chisinau si am mers cu microbuzul. trenul asta este pus asa, de forma, sa nu zica lumea ca nu exista tren direct. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Dum 09 Iul 2017, 13:09 | |
| Si pe langa ca e pus de forma circula mai mult gol, ba chiar circula gol-golut de multe ori, plus harjoneala aia zilnica cu schimbatul boghiurilor dar si timpul pierdut pentru aceasta operatiune. Altceva as propune catre cfr calatori. Sa incheie un parteneriat cu CFM sa-si limiteze moldovenii garnitura la Ungheni (in felul acesta ar face si ei economie de vagoane si garnituri), cfr calatori sa duca la Ungheni doua vagoane clasa (care oricum circula si in prezent pe trenurile 402/401 sau pe Bucuresti-Iasi in zilele cand internationalul nu circula) plus o cuseta (doua daca este cazul) care sa duca/preia calatorii internationalului Prietenia. De la Bucuresti sa plece combinat cu trenul 1559 (plecare ora 20), la Buzau sa le desparta, mai departe s-ar rezolva si problema franei nemoderabile prin disparitia vagoanelor CFM din compunerea trenului, viteza ar creste la 120 km/h ca atat permite M500 dincolo de Adjud plus parte mica din linia 606 intre Podu Iloaiei si Iasi, sa-i puna si oprire la Targu Frumos sa i se ia o piatra de pe inima stim noi cui , la ora 6 ar fi in Ungheni. Mai departe cine vrea sa mearga la Chisinau se urca frumusel in trenul CFM nr 106 (Prietenia), ca n-am auzit pana acum pe nimeni sa-i cada galoanele ca schimba trenul cu exceptia puturosilor, mitocanilor, cat si persoanelor cu dizabilitati. Aici no comment. Pe retur adus la Pascani unde ar merge atasat la tren 1754. Si tot cu ocazia asta s-ar mai infiinta inca doua trenuri intre Iasi si Ungheni, la fel cum au aparut si derivatele lui 380/381 -> 1384/1385 intre Suceava si Vadu Siretului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Dum 09 Iul 2017, 17:24 | |
| Propunerea asta cu transferul la Ungheni s-a mai făcut... numai că fiecare are ambiţ să aibă tren direct, chiar dacă trecerea frontierei durează o eternitate.
Nu mai zic că Poliţia de Frontieră şi Vama ar fi super-fericite să scape de vagoanele directe care, de multe ori, sunt burduşite cu ţigări şi care trebuie verificate amănunţit. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Dum 09 Iul 2017, 20:50 | |
| Nu ar fi deranjant, daca s-ar mai micsora un pic pretul.. Cred ca asta e principala problema. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
| | | | CFM-Moldova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |