Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+68
rich1974
Vale_ntin
marius664
TER200
Ikarus99
ciprian71
alex1987
teoiasi
DAS 2011
Veaceslav_MD
mielutu zburator
Teodor
Lineus646
riciu
lifetec
TVlad
LanceR
huiu_goe
delfinson
apmatei
spiderpc
alliens
Vitosa
Katalyn
dan tm
kristi kkk
cata
IonutCFR2009
@ndrey
marius_catalin84
baiazid
BlueLight
Re6/6
Volk
Goanga
Vlad
roseanu
trenulet
Sergiu rmn
Adirmvl
cfr500
alex.alexus.tm
mureseanu_976
didinul
EuroNight
popovici
razvan - trenuri
Dr2005
Adrian78
Semafor
mihaiuc
Codrut1985
pannonia express
Luna
DUAL
redeme
ldh80
Vlad-Ar
srazvi
COSTACHE MIHAIL
ultras
didi
Ionutz
ionutz72
Nesebar
Costin.H
cristi CFR
bogdan srl
72 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4669
Data de inscriere : 11/08/2012

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeSam 24 Iun 2017, 04:52

delfinson a scris:
CHISINAU - ODESA

"Începând cu data de 23 iunie, trenul Chişinău – Odesa care, anterior, circula în zilele de sâmbătă şi duminică, va fi repus în circulaTie inclusiv în zilele de vineri. Astfel, conform acordului încheiat de CFM cu reprezentanşii căilor ferate din Ucraina, trenul va circula temporar de trei ori pe săptămână (pana pe 8 septembrie). Precizăm că, în cazul în care fluxul de pasageri se va mentine şi ulterior, perioada de circulatie a garniturii va fi prelungită. Amintim că, gratie colaborării administratiei Î.S. „Calea Ferată din Moldova” cu reprezentanşii Serviciului Vamal, dar şi sprijinului EUBAM, controlul vamal pentru pasageri este efectuat în incinta Gării Feroviare din Chişinău, înainte de îmbarcarea pasagerilor în tren, iar procedura nu se mai repetă şi la frontieră. Decizia vine în sprijinul călătorilor, cu scopul reducerii timpului de călătorie. În acest sens, timpul călătoriei a fost redus cu circa 40 de minute spre Odesa şi cu aproximativ 50 minute la întoarcere.
Trenul de pe ruta Chişinău – Odesa porneşte din Chişinău la ora 8:11 şi ajunge la destinatie la ora 12:25. La întoarcere, trenul porneşte din Odesa la ora 16:00 şi ajunge la Chişinău la 20:15." (www.cfm.md)

CHISINAU - BUCURESTI

Pana pe 1 august 2017, trenul Chisinau - Bucuresti si retur va circula de doua ori pe saptamana (Chisinau - Bucuresti - pleaca in zilele de luni si joi; iar Bucuresti - Chisinau - in zilele de marti si vineri). "Pe 21 iunie 2017, la Iași a avut loc o întâlnire bilaterală între reprezentanți din conducerile CFR Călători și CFM Moldova. Întâlnirea a avut ca teme principale: *circulația zilnică a trenului Prietenia începând din luna august a acestui an;
*aplicarea unor oferte comerciale reciproc avantajoase pentru atragerea unui număr mai mare de călători cu trenul, între România și Moldova." (www.cfrcalatori.ro)
Sa speram ca se va aplica metoda transbordarii calatorilor, in gara Ungheni (Bucuresti - Ungheni, vagoane CFR pe linie niormala si Ungheni - Chisinau, vagoane CFM pe linie larga) - este metoda pe care doreste sa o aplice UZ cu viitorul tren Cernauti - Suceava si care se aplica cu succes intre Polonia si Lituania; aceasta ar duce la tarife mai mici si la un parcurs mai scurt, implicit la un nr mai mare de calatori.

Deci Galați - Odessa, unde sunt mulți români nu se mai face pe Giurgiulești, tipic rușilor, ia autocarul, dacă vrei musai, și se ocupă șoferul să nu vorbești prea mult prin stații.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeDum 25 Iun 2017, 13:02

Nu stiu ce ati vrut sa spuneti!


1. Trenuri de calatori intre statiile Galati Calatori- Galati Larga Grupa B CFR- Giurgiulesti CFM- Reni Vest UZ, nu mai circula de foarte mult timp- cel putin dupa 1960 nu stiu sa fi trecut vreun tren de calatori frontiera pe acolo (nici inainte de 1989, nici dupa 1989).


2. Oportunitatea introducerii unui tren de calatori (deservit evident cu material rulant de cale larga a CFM) pe traseul Galati Calatori - Galati Larga Grupa B CFR- Giurgiulesti CFM- Reni Vest UZ- Etulia UZ/CFM- Abaclia- Basarabeasca- Cainari- Revaca- Chisinau, se poate aveea in vedere si at fi cred util!

-Avantaje:

-Realizarea unei legaturi feroviare directe intre Galati si Chisinau, pe cel mai scurt traseu feroviar posibil. La liceele si facultatile din Galati sunt destui elevi si studenti din Republica Moldova.

-In statia CFR Galati Calatori penultima linie este incalecata cu 4 sine, iar ultima linie este de ecartament larg, la care se poate amenaja in peron. Astfel, transferul de la trenurile CFR care circula pe ecartament normal pana in statia Galati-Calatori, la in eventual tren Galati Calatori- Chisinau (care sa circule evident pe ecartament larg) s-at putea realiza realiza relativ usor.


-Dezavantaje:

-Starea tehnica a infrastructurii feroviare pe linia de cale ferata Giurgiulesti CFM- Reni vest UZ- Etulia UZ/CFM- Basarabeasca- Cainari este una destul de precara, fapt care ar genera un timp de mers relativ mare pentru un tren Galati Calatori- Chisinau.

-Linia de cale ferata dintre statiile Giurgiulesti CFM- Reni Vest UZ- Etulia UZ/CFM- Basarabeasca traverseaza de mai multe ori actuala frontiera dintre Republica Moldova si Ucraina.

In contextual in care Republica Moldova are statutul de tara asociata la UE (si in viitor probabil va adera la UE), iar Ucraina nu are statutul de tara asociata la UE, controlul vamal la frontiera dintre REpublica Moldova si Ucraina este unul relativ strict, fapt care ar genera stationari relativ dese (la trecerea frontierei) pentru in tren Galati Calatori- Chisinau.



3. Oportunitatea introducerii unui tren de calatori (deservit cu material rulant de cale larga a CFM sau a UZ), dupa reconstructia caii ferate dintre statiile Basarabeasca si Berezina, pe traseul: Galati Calatori- Galati Larga Grupa B CFR- Giurgiulesti CFM- Reni vest UZ- Etulia UZ/CFM- Abaclia- Basarabeasca- Berezina- Arciz- Cetatea Alba- Bugaz (Zatoka)- pod peste raul Nistru- Odessa.

Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5275
Data de inscriere : 20/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeLun 26 Iun 2017, 17:34

Am intrebat si eu cat costa biletul la vagon de dormit de doua persoane si mi s-a spus ca este 396 de lei dus intors. mi se pare cam mult, mai ales ca merg cu sotia. si asta de la bucuresti, ca trebuie sa mai platesc si biletul pana la bucuresti.
Sus In jos
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4669
Data de inscriere : 11/08/2012

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeMar 27 Iun 2017, 04:33

Deci, practic s-ar putea pune un tren de călători Galați-Giurgiulești măcar. Chiar unul care să se pupe cu microbuzul Cahul-Chișinău. Eu spun că, pentru Galați-Chișinău un vagon pentru personalul vamal România - Ucraina - Moldova ar rezolva multe probleme, mai ales că pe parcursul prin Ucraina n-ar avea multe opriri. Una, eventual la Reni (obligatorie). Doi de fiecare țară. Cred că găsim 12 grăniceri din cele trei țări care să vorbească rusa și româna. Dar, nu se vrea. Indiferent de calea ferată moldovenească, timpi, vă spun că pe șosea este mult mai rău.
Sus In jos
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4669
Data de inscriere : 11/08/2012

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeMar 27 Iun 2017, 04:38

La fel, Odessa-Galați, autocarele sunt pline, vin doar noaptea că trec mai repede la frontieră. Câte trei.
Sus In jos
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4669
Data de inscriere : 11/08/2012

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeMar 27 Iun 2017, 04:39

De fapt, sunt Odessa-București, scuze.
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3616
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeMar 27 Iun 2017, 20:07

[quote="Vale_ntin"]
delfinson a scris:
CHISINAU - ODESA


Deci Galați - Odessa, unde sunt mulți români nu se mai face pe Giurgiulești, tipic rușilor, ia autocarul, dacă vrei musai, și se ocupă șoferul să nu vorbești prea mult prin stații.


Nu s-a pus niciodata, in ultimii ani, problema existentei vreunui tren Galati - Odesa. Nici nu ar fi posibil tehnic, datorita ecartamentului; la Reni exista instalatii doar pt trenuri de marfa, iar si alea nu prea mai functioneaza. In regunea Odesa sunt romani, dar nu atat de multi cum sunt in regiunea Cernauti sau Transcarpatia.
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3616
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeMar 27 Iun 2017, 20:10

rich1974 a scris:
Am intrebat si eu cat costa biletul la vagon de dormit de doua persoane si mi s-a spus ca este 396 de lei dus intors. mi se pare cam mult, mai ales ca merg cu sotia. si asta de la bucuresti, ca trebuie sa mai platesc si biletul pana la bucuresti.

*pret bilet tren Bucuresti - Chisinau (vagoane de dormit CFM, vagon bar-bistrou):
- 130 RON / 585 MDL; (bilet dus-intors 243 RON / 1094 MDL) - clasa a II-a (4 paturi);
- 150 RON / 675 MDL; (bilet dus-intors 283 RON / 1274 MDL) - clasa I (2 paturi);
*pret bilet tren Iasi - Chisinau (automotor modern CFM):
- 29 RON / 132 MDL - clasa a III-a;
- 33 RON / 148 MDL - clasa a II-a;
- 38 RON / 173 MDL - clasa I;
*pret bilet tren Iasi - Ungheni (tren regio):
- 10 RON / 50 MDL - clasa a II-a

Cea mai ieftina calatorie cu trenul de la Iasi la Chisinau: 
1. tren local zilnic Iasi (5,05) - Ungheni (6,55) - 10 RON/50 MDL, apoi tren local zilnic Ungheni (7,12) - Chisinau (9,33) - 6 RON/27 MDL; in total:16 RON sau 77 MDL.
2. tren local zilnic Iasi (13,12) - Ungheni (15,05) - 10 RON/50 MDL, apoi tren local zilnic Ungheni (16,10) - Chisinau (18,43) - 6 RON/27 MDL; in total:16 RON sau 77 MDL.
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3616
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeMar 27 Iun 2017, 20:17

Vale_ntin a scris:
Deci, practic s-ar putea pune un tren de călători Galați-Giurgiulești măcar. Chiar unul care să se pupe cu microbuzul Cahul-Chișinău. Eu spun că, pentru Galați-Chișinău un vagon pentru personalul vamal România - Ucraina - Moldova ar rezolva multe probleme, mai ales că pe parcursul prin Ucraina n-ar avea multe opriri. Una, eventual la Reni (obligatorie). Doi de fiecare țară. Cred că găsim 12 grăniceri din cele trei țări care să vorbească rusa și româna. Dar, nu se vrea. Indiferent de calea ferată moldovenească, timpi, vă spun că pe șosea este mult mai rău.

- calea ferata Giurgiulesti - Cahul - Prut (pe malul Prutului) este inchisa si impracticabila; desi relativ noua, a fost facuta de mantuiala, o ambitie personala a lui Voronin pe vremea cand era presedinte, terenul aluneca, in lunca Prutului, si linia sta sa se prabuseasca;
- soseaua europeana Giurgiulesti - Vulcanesti - Comrat - Cimislia - Chisinau este f buna, iar intre Cimislia si Chisinau, pe 30 de km, va primi chiar statut de autostrada;
Sus In jos
delfinson

delfinson


Numarul mesajelor : 349
Localizare : Iasi
Reputatie : 3616
Data de inscriere : 24/12/2015

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeMar 27 Iun 2017, 20:19

Vale_ntin a scris:
La fel, Odessa-Galați, autocarele sunt pline, vin doar noaptea că trec mai repede la frontieră. Câte trei.

Exista un singur microbuz Odesa - Bucuresti care circula 2 zile pe saptamana; sunt poze cu el in paginile anterioare ale acestui forum:

Bucuresti - Galati - Ismail - Odesa, autobuz direct, vineri si luni: Bucuresti-Gara de Nord (19,00), Galati (aprox. 23,00), Ismail/Izmayil (1,50), Odesa-Pryvokzalna (7,00); retur joi si duminica: Odesa-Pryvokzalna (17,30), Ismail/Izmayil (aprox. 22,40), Galati (aprox. 2,00), Bucuresti-Gara de Nord (6,00);
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeMier 28 Iun 2017, 07:48

delfinson a scris:
Vale_ntin a scris:
Deci, practic s-ar putea pune un tren de călători Galați-Giurgiulești măcar. Chiar unul care să se pupe cu microbuzul Cahul-Chișinău. Eu spun că, pentru Galați-Chișinău un vagon pentru personalul vamal România - Ucraina - Moldova ar rezolva multe probleme, mai ales că pe parcursul prin Ucraina n-ar avea multe opriri. Una, eventual la Reni (obligatorie). Doi de fiecare țară. Cred că găsim 12 grăniceri din cele trei țări care să vorbească rusa și româna. Dar, nu se vrea. Indiferent de calea ferată moldovenească, timpi, vă spun că pe șosea este mult mai rău.

- calea ferata Giurgiulesti - Cahul - Prut (pe malul Prutului) este inchisa si impracticabila; desi relativ noua, a fost facuta de mantuiala, o ambitie personala a lui Voronin pe vremea cand era presedinte, terenul aluneca, in lunca Prutului, si linia sta sa se prabuseasca;
- soseaua europeana Giurgiulesti - Vulcanesti - Comrat - Cimislia - Chisinau este f buna, iar intre Cimislia si Chisinau, pe 30 de km, va primi chiar statut de autostrada;



-Eventuale trenuri dinspre Chisinau sau Odessa (ultimele- dupa reconstructia caii ferate Berezina- Basarabeasca) , pe ecartament larg, ar putea ajunge (fara schimbarea boghiurilor) pana in statia Galati-Calatori , deoarece penultima linie din statia Galati-Calatori este linie incalecata cu 4 sine, iar ultima linie din statia Galati-Calatori este linie de ecartament larg!

Deci nu este necesara nici un fel de schimbare a boghiurilor la Reni!


-Un eventual tren de calatori, deservit cu material rulant de cale larga a CFM, ar putea circula pe ruta Galati Calatori- Galati Larga Grupa B CFR- Giurgiulesti CFM- Reni Vest UZ- Etulia UZ/CFM- Abaclia- Basarabeasca- Cainari- Revaca- Chisinau (acesta este si cea mai scurta legatura feroviara intre Galati si Chisinau), si nicidecum pe linia GIurgiulesti-Cahul!
Sus In jos
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4669
Data de inscriere : 11/08/2012

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeSam 01 Iul 2017, 12:45

delfinson a scris:
rich1974 a scris:
Am intrebat si eu cat costa biletul la vagon de dormit de doua persoane si mi s-a spus ca este 396 de lei dus intors. mi se pare cam mult, mai ales ca merg cu sotia. si asta de la bucuresti, ca trebuie sa mai platesc si biletul pana la bucuresti.

*pret bilet tren Bucuresti - Chisinau (vagoane de dormit CFM, vagon bar-bistrou):
- 130 RON / 585 MDL; (bilet dus-intors 243 RON / 1094 MDL) - clasa a II-a (4 paturi);


La autobuz fără aer condiționat de la Odesa la Galați sunt 100 de RON. Eu am văzut și câte trei autobuze. Bănuiesc eu, că dacă s-ar pune tren Odessa/Chișinău - București, via Galați, cu legături specifice din Galați, spre București, tren de noapte ar fi ok. Cred că ar mai fi brăileni, gălățeni, ce ar dori să fie pe la ora 7:00 în București.
Și nu-mi spune că în Odesa nu se vorbește românește. O ard stâlcită că le este frică de Putin. Rușii vechi, KGB-iștii vor URSS.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeSam 01 Iul 2017, 14:48

Le este frica de Putin in Ucraina?

Am observat ca ai cam umplut  citeva topicuri de diverse postari alambicate pe care doar tu le intelegi.

Ai uitat ca e forum feroviar, mai vino si tu ceva legat de subiectul trenuri.
Sus In jos
Veaceslav_MD

Veaceslav_MD


Numarul mesajelor : 240
Localizare : CFM
Reputatie : 3635
Data de inscriere : 09/08/2015

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeSam 01 Iul 2017, 15:42

CFM-Moldova - Pagina 53 Dsc_0110

Ungheni - Iasi, in ziua de 11.06.2017 erau la 100% ocupate locurile, in mare parte de studenti.
Pret "Ungheni - Iasi" = 50 MDL

In concluzie pot spuneca, dupa ce am incercat sa ajung cu trenul din Balti la Iasi - nu se merita...nici ca pret, timpul parcurs nici nu se discuta.

Balti - Ungheni = 29 MDL (cu trenul №342 Moscova - Chisinau) - timp 2 ore (13:30 - 15:30)
Ungheni - Iasi = 50 MDL (cu Regio 1063 Ungheni - Iasi) - timp 1,5 ore (17:00 - 18:30)
TOTAL = 79 MDL / 5 ore


Autobuz = 85 - 100 MDL / timp parcurs = 2,5 - 3 ore.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitimeSam 01 Iul 2017, 16:47

Noi astia pasionati ramanem la tren, mai sigur si pauza in Ungheni mai studiezi (cat se poate) imprejurimile Smile

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 53 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 53 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 53 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54 ... 60 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Vehiculele din Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Fotografia lunii august 2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: