Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 CFM-Moldova

In jos 
+68
rich1974
Vale_ntin
marius664
TER200
Ikarus99
ciprian71
alex1987
teoiasi
DAS 2011
Veaceslav_MD
mielutu zburator
Teodor
Lineus646
riciu
lifetec
TVlad
LanceR
huiu_goe
delfinson
apmatei
spiderpc
alliens
Vitosa
Katalyn
dan tm
kristi kkk
cata
IonutCFR2009
@ndrey
marius_catalin84
baiazid
BlueLight
Re6/6
Volk
Goanga
Vlad
roseanu
trenulet
Sergiu rmn
Adirmvl
cfr500
alex.alexus.tm
mureseanu_976
didinul
EuroNight
popovici
razvan - trenuri
Dr2005
Adrian78
Semafor
mihaiuc
Codrut1985
pannonia express
Luna
DUAL
redeme
ldh80
Vlad-Ar
srazvi
COSTACHE MIHAIL
ultras
didi
Ionutz
ionutz72
Nesebar
Costin.H
cristi CFR
bogdan srl
72 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeLun 25 Noi 2013, 14:54

Traverse de beton, prindere denustiucetip, m-am uitat la americani. Aia nici macar n-au utilaje de cale ca noi romanii, ce sa mai spun de europeni.

de la minutul 30.00 o sa vedeti doar traverse de lemn si prindere directa. Cred ca in Europa e interzisa de dupa inventarea liniilor ferate.Ei in schimb au ,,automatizat" procesul de prindere.33.30

Si inca o chestie: in timp ce pe la noi se vorbeste mereu de scoaterea, mutarea traficului si a garilor fie prin pamint fie pe la periferii, la ei marfarul trece bine mersi prin oras.

minutul 10.55

https://www.youtube.com/watch?v=BspIngzYw_E
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeLun 25 Noi 2013, 15:14

Anul asta a intrat in vigoare directiva dan tm Smile.. Americanii nu au infrastructura feroviara Very Happy.. Rusia are infrastructura feroviara... si ca marime e comparabil cu America .. (vorbind aici de Rusia populata,nu de Sibiera si nu stiu ce munti.)
Cand o sa fie in america viteze >160 de km/h .. putem discuta.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeLun 25 Noi 2013, 18:28

BlueLight, cred ca are mai putina importanta daca si cum va construi Moldova o linie cu ecartament normal sau daca va incaleca vreodata ecartamentele, sau mai simplu daca va monta doar al III-lea fir.

As fi mai interesat de asemanarile si diferentele intre sistemele de semnalizare de exemplu. In masura in care cunosti semnalizarea feroviara din Romania.Atit cu semnale luminoase cit si mecanice daca exista.

http://www.forumtrenuri.com/t71p130-m-600-faurei-tecuci-vaslui-iasi-ungheni

se vede un semnal pitic de manevra cu rosu nu cu albastru. In Romania semnalele de manevra au in mod obisnuit albastru nu rosu.Pe alte saituri am mai vazut semnalizare ex sovietica avind 3 lumini pe semnalul pitic dar si doua pitice alturate.

Semnalizarea clasica CFR e aici iar de la capitolul IV urmeaza noua semnalizare TMV care se introduce acum.

http://www.uic.org/onk/IMG/pdf/R004.pdf

Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeVin 26 Sept 2014, 00:48

Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeLun 27 Oct 2014, 13:35

CALEA FERATĂ DIN MOLDOVA
CFM MERSUL TRENURILOR 2014-2015

http://www.fahrplancenter.com/CFM%20Mersul%20Trenurilor%202014-2015.pdf

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 06 Noi 2014, 09:51

Asta ati vazut?

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeLun 01 Dec 2014, 23:12

Pacat de aceste automotoare modernizate, pentru care s-au investit resurse, timp si bani! Acuma nu stiu daca este proasta colaborare intre reprezentantii CFM si cei de la Pascani, indiferenta sau rea-vointa!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeLun 01 Dec 2014, 23:20

Din ce remarc si CFM are unele linii pe care in "Mersul trenurilor 2014/2015" a lor nu apar trenuri de calatori:

-Kelmency- Larga (linie aflata pe teritoriul Ucrainei)

-Mateuti- Rabnita- Colbasna (linie aflata pe teritoriul controlat de separatistii transnistreni; totusi este o linie destul de importanta, deservind singurul combinat metalurgic din Moldova- situat la rabnita, si asigurand legatura nodului de la Balti cu Ucraina)

-Rediul Mare- Bratuseni (acolo apare "Bratuseni", dar localitatea se cheama Cupcina)

-Rautel- Glodeni (centru raional)

-Reni (Vest)- Giurgiulesti (nu vad logica pentru care trenurile de calatori care ajung la Reni (Vest) sa nu mearga pana la Giurgiulesti!)

In rest extrem de putine trenuri de calatori (pe linia Cahul- Giurgiulesti inaugurata cu mult fast- doar doua perechi/zi !!), iar timpii de mers destul de mari!

As fi curios sa stiu daca mai circula trenuri de calatori si pe celelalte linii din nordul Bucovinei si sudul Basarabiei (Basarabeasca- Artiz- Cetatea Alba- Zatoka- spre Odessa si Artiz- Ismail).
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeLun 01 Dec 2014, 23:45

In regiunea Cernauti se circula pe cateva rute, se gasesc la adresa www.railway.lviv.ua
Iar trenurile din Bugeac se gasesc pe www.uz.gov.ua si http://odz.gov.ua/suburban/

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeVin 20 Mar 2015, 15:34

Tarifele la calatoria cu trenul sunt de 3 ori mai scazute decat in Romania cu REGIO. Dar nici NU merita mai mult.

http://www.timpul.md/articol/calea-ferata-din-moldova-scumpete-calatoriile-cu-trenul-71837.html
Sus In jos
cata

cata


Numarul mesajelor : 282
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5766
Data de inscriere : 01/02/2010

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeVin 27 Mar 2015, 11:37

DUAL a scris:
Anul asta a intrat in vigoare directiva dan tm Smile.. Americanii nu au infrastructura feroviara Very Happy.. Rusia are infrastructura feroviara... si ca marime e comparabil cu America .. (vorbind aici de Rusia populata,nu de Sibiera si nu stiu ce munti.)
Cand o sa fie in america viteze >160 de km/h .. putem discuta.

Iti raspund mai tarziu, dar iti raspund...
In Statele Unite (banuiesc ca la asta te referi cu "america") nivelul de trai este suficient de ridicat cat sa permita ca aproape oricine sa foloseasca avionul, mijloc de transport mult mai potrivit pe distantele de pe acel continent. Acest nivel de trai a crescut puternic in anii '60, atunci cand acolo, traficul aerian a devenit ceva comun. Si retelele feroviare au dat faliment pe capete si a trebuit sa intervina statul pentru a mai salva ce se putea salva...dar pe segmentul de marfa ca cel de calatori nu mai era rentabil. Au murit atunci marile exprese transcontinentale, simbolul erei de aur a cailor ferate americane care ofereau confort si viteza (vezi Super Chef al SantaFe, spre exemplu). Pentru distante scrute exista sisteme de autostrazi la nivelul la care astazi europenii din est, abia incep sa viseze.

In consecinta, nimeni in Statele Unite nu este interesat de viteze mari pentru ca acolo '99% din trafic este de marfa inca din anii '60. Exista doar cateva retele scurte, in special pe coasta de Est, in zona marilor metropole NY, WSH, unde se circula frecvent cu 160km/h insa sunt zone metropolitane (cam de dimensiunea Romaniei, dar Romania e cam cat Oregonul, unul din cele mai mici state:).

Pe distante lungi nimeni nu mai foloseste trenul. Si atunci de ce sa faci linii de viteza ? Sa cari, ce ? Faci TGV sa cari marfa ? Cunosti in Europa sau Rusia o retea de mare viteza dedicata transportului de marfa ? Eu nu stiu sa fie una. Stiu ca retele de viteza sunt facute pentru calatori. Ei se grabesc mai mult ca lemnul, minereul de fier sau mai stiu eu ce Smile

In Rusia pe de alta parte, nivelul de trai este atat de scazut incat trenul ramane singul mijloc de transport chiar si pe distante foooarte lungi. Avionul este inca ceva imposibil de accesibil pentru multi, autostrazi nu exista, abia se construiesc. In marea sa marinimie, statul rus investeste masiv azi in liniile de cale ferata, si ca semn de "bunavointa" pentru electorat. Dezvoltarea liniilor in Rusia are si o puternica latura politica, pe care o putem discuta daca vrei sa intelegi mai bine sistemul. Daca in Rusia majoritatea populatiei ar circula cu bicicleta, vei vedea un mare interes din partea statului-parinte rus in constructia de piste de biciclete...

Rusia este acum, dpdv feroviar, cam pe unde erau Statele Unite in mijlocul depresiei din anii '30. Cam asta e diferenta.
Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeVin 27 Mar 2015, 12:23

cata a scris:
In Rusia pe de alta parte, nivelul de trai este atat de scazut incat trenul ramane singul mijloc de transport chiar si pe distante foooarte lungi. Avionul este inca ceva imposibil de accesibil pentru multi, autostrazi nu exista, abia se construiesc. In marea sa marinimie, statul rus investeste masiv azi in liniile de cale ferata, si ca semn de "bunavointa" pentru electorat. Dezvoltarea liniilor in Rusia are si o puternica latura politica, pe care o putem discuta daca vrei sa intelegi mai bine sistemul. Daca in Rusia majoritatea populatiei ar circula cu bicicleta, vei vedea un mare interes din partea statului-parinte rus in constructia de piste de biciclete...

Dacă majoritatea populaţiei din Federaţia Rusă ar circula cu bicicleta, s-ar apuca Putin să spargă asfaltul sau să pună tot felul de norme, gen doar circulaţie între anumite ore, doar cu permis, doar cu anumite tipuri de biciclete ş.a.m.d.. Forţarea populaţiei să depindă de un singur mijloc de transport, fie prin orar, fie dpdv economic (salarii prea mici ca să îşi permită altceva, lipsa infrastructurii pentru alte mijloace de transport), care mai e şi transport în comun, e un mod eficient de a controla deplasarea ei (sunt frecvente cazurile de ,,nu mai avem bilete, încercaţi săptămâna viitoare", numărul de trenuri de lungă distanţă e menţinut la un nivel redus).
Dacă poţi controla deplasarea populaţiei şi mijloacele de comunicare (că Putin deja le controlează pe ambele), reduci ,,riscul" nemulţumirii populare. Nici să vrea nu au cum să vină un milion de ruşi în Piaţa Roşie să strige ,,Jos Putin". Nu au drumuri să ajungă, iar dacă vin cu trenul le trebuie câteva luni să ajungă, dacă ne raportăm la câte persoane încap într-un tren, chiar şi dacă e vorba de 20 de vagoane Platzkart pline până la refuz pe fiecare tren.
Să nu uităm şi că ruşii au încă oraşe închise, în care străinii intră doar cu invitaţie şi după ce îşi lasă la poartă toate dispozitivele electronice.

Pe când bicicleta e un mijloc de transport individual, poţi să pleci cu ea de acasă şi la 1 noaptea dacă vrei. Deşi, la ce distanţe sunt în Rusia, probabil ai nevoie de un an de zile să o traversezi de la un capăt la altul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cata

cata


Numarul mesajelor : 282
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5766
Data de inscriere : 01/02/2010

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeVin 27 Mar 2015, 12:26

Era o metafora cea cu bicicleta...dar in linii mari ai inteles la ce ma refeream Smile
Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeVin 27 Mar 2015, 12:30

Au și americanii viteze peste 200km/H Acela Express
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitimeVin 27 Mar 2015, 14:55

E vorba de trafic de marfa pe linii mixte. Nu o sa cari marfa cu avionul din 2 motive: economic si problema greutatii. Si la americani grosul marfurilor tot cu trenul se muta sau in anumite zone cu autotrenuri
Sus In jos
Continut sponsorizat





CFM-Moldova - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: CFM-Moldova   CFM-Moldova - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
CFM-Moldova
Sus 
Pagina 13 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» CFM-Moldova
» Vehiculele din Moldova
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Fotografia lunii august 2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: