|
| CFM-Moldova | |
|
+68rich1974 Vale_ntin marius664 TER200 Ikarus99 ciprian71 alex1987 teoiasi DAS 2011 Veaceslav_MD mielutu zburator Teodor Lineus646 riciu lifetec TVlad LanceR huiu_goe delfinson apmatei spiderpc alliens Vitosa Katalyn dan tm kristi kkk cata IonutCFR2009 @ndrey marius_catalin84 baiazid BlueLight Re6/6 Volk Goanga Vlad roseanu trenulet Sergiu rmn Adirmvl cfr500 alex.alexus.tm mureseanu_976 didinul EuroNight popovici razvan - trenuri Dr2005 Adrian78 Semafor mihaiuc Codrut1985 pannonia express Luna DUAL redeme ldh80 Vlad-Ar srazvi COSTACHE MIHAIL ultras didi Ionutz ionutz72 Nesebar Costin.H cristi CFR bogdan srl 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 25 Noi 2013, 14:54 | |
| Traverse de beton, prindere denustiucetip, m-am uitat la americani. Aia nici macar n-au utilaje de cale ca noi romanii, ce sa mai spun de europeni.
de la minutul 30.00 o sa vedeti doar traverse de lemn si prindere directa. Cred ca in Europa e interzisa de dupa inventarea liniilor ferate.Ei in schimb au ,,automatizat" procesul de prindere.33.30
Si inca o chestie: in timp ce pe la noi se vorbeste mereu de scoaterea, mutarea traficului si a garilor fie prin pamint fie pe la periferii, la ei marfarul trece bine mersi prin oras.
minutul 10.55
https://www.youtube.com/watch?v=BspIngzYw_E |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 25 Noi 2013, 15:14 | |
| Anul asta a intrat in vigoare directiva dan tm .. Americanii nu au infrastructura feroviara .. Rusia are infrastructura feroviara... si ca marime e comparabil cu America .. (vorbind aici de Rusia populata,nu de Sibiera si nu stiu ce munti.) Cand o sa fie in america viteze >160 de km/h .. putem discuta. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 25 Noi 2013, 18:28 | |
| BlueLight, cred ca are mai putina importanta daca si cum va construi Moldova o linie cu ecartament normal sau daca va incaleca vreodata ecartamentele, sau mai simplu daca va monta doar al III-lea fir.
As fi mai interesat de asemanarile si diferentele intre sistemele de semnalizare de exemplu. In masura in care cunosti semnalizarea feroviara din Romania.Atit cu semnale luminoase cit si mecanice daca exista.
http://www.forumtrenuri.com/t71p130-m-600-faurei-tecuci-vaslui-iasi-ungheni
se vede un semnal pitic de manevra cu rosu nu cu albastru. In Romania semnalele de manevra au in mod obisnuit albastru nu rosu.Pe alte saituri am mai vazut semnalizare ex sovietica avind 3 lumini pe semnalul pitic dar si doua pitice alturate.
Semnalizarea clasica CFR e aici iar de la capitolul IV urmeaza noua semnalizare TMV care se introduce acum.
http://www.uic.org/onk/IMG/pdf/R004.pdf
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 26 Sept 2014, 00:48 | |
| |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 27 Oct 2014, 13:35 | |
| CALEA FERATĂ DIN MOLDOVA CFM MERSUL TRENURILOR 2014-2015
http://www.fahrplancenter.com/CFM%20Mersul%20Trenurilor%202014-2015.pdf _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 06 Noi 2014, 09:51 | |
| |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 01 Dec 2014, 23:12 | |
| Pacat de aceste automotoare modernizate, pentru care s-au investit resurse, timp si bani! Acuma nu stiu daca este proasta colaborare intre reprezentantii CFM si cei de la Pascani, indiferenta sau rea-vointa! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 01 Dec 2014, 23:20 | |
| Din ce remarc si CFM are unele linii pe care in "Mersul trenurilor 2014/2015" a lor nu apar trenuri de calatori:
-Kelmency- Larga (linie aflata pe teritoriul Ucrainei)
-Mateuti- Rabnita- Colbasna (linie aflata pe teritoriul controlat de separatistii transnistreni; totusi este o linie destul de importanta, deservind singurul combinat metalurgic din Moldova- situat la rabnita, si asigurand legatura nodului de la Balti cu Ucraina)
-Rediul Mare- Bratuseni (acolo apare "Bratuseni", dar localitatea se cheama Cupcina)
-Rautel- Glodeni (centru raional)
-Reni (Vest)- Giurgiulesti (nu vad logica pentru care trenurile de calatori care ajung la Reni (Vest) sa nu mearga pana la Giurgiulesti!)
In rest extrem de putine trenuri de calatori (pe linia Cahul- Giurgiulesti inaugurata cu mult fast- doar doua perechi/zi !!), iar timpii de mers destul de mari!
As fi curios sa stiu daca mai circula trenuri de calatori si pe celelalte linii din nordul Bucovinei si sudul Basarabiei (Basarabeasca- Artiz- Cetatea Alba- Zatoka- spre Odessa si Artiz- Ismail). |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 01 Dec 2014, 23:45 | |
| In regiunea Cernauti se circula pe cateva rute, se gasesc la adresa www.railway.lviv.ua Iar trenurile din Bugeac se gasesc pe www.uz.gov.ua si http://odz.gov.ua/suburban/ _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 20 Mar 2015, 15:34 | |
| Tarifele la calatoria cu trenul sunt de 3 ori mai scazute decat in Romania cu REGIO. Dar nici NU merita mai mult.
http://www.timpul.md/articol/calea-ferata-din-moldova-scumpete-calatoriile-cu-trenul-71837.html |
| | | cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5766 Data de inscriere : 01/02/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 27 Mar 2015, 11:37 | |
| - DUAL a scris:
- Anul asta a intrat in vigoare directiva dan tm .. Americanii nu au infrastructura feroviara .. Rusia are infrastructura feroviara... si ca marime e comparabil cu America .. (vorbind aici de Rusia populata,nu de Sibiera si nu stiu ce munti.)
Cand o sa fie in america viteze >160 de km/h .. putem discuta. Iti raspund mai tarziu, dar iti raspund... In Statele Unite (banuiesc ca la asta te referi cu "america") nivelul de trai este suficient de ridicat cat sa permita ca aproape oricine sa foloseasca avionul, mijloc de transport mult mai potrivit pe distantele de pe acel continent. Acest nivel de trai a crescut puternic in anii '60, atunci cand acolo, traficul aerian a devenit ceva comun. Si retelele feroviare au dat faliment pe capete si a trebuit sa intervina statul pentru a mai salva ce se putea salva...dar pe segmentul de marfa ca cel de calatori nu mai era rentabil. Au murit atunci marile exprese transcontinentale, simbolul erei de aur a cailor ferate americane care ofereau confort si viteza (vezi Super Chef al SantaFe, spre exemplu). Pentru distante scrute exista sisteme de autostrazi la nivelul la care astazi europenii din est, abia incep sa viseze. In consecinta, nimeni in Statele Unite nu este interesat de viteze mari pentru ca acolo '99% din trafic este de marfa inca din anii '60. Exista doar cateva retele scurte, in special pe coasta de Est, in zona marilor metropole NY, WSH, unde se circula frecvent cu 160km/h insa sunt zone metropolitane (cam de dimensiunea Romaniei, dar Romania e cam cat Oregonul, unul din cele mai mici state:). Pe distante lungi nimeni nu mai foloseste trenul. Si atunci de ce sa faci linii de viteza ? Sa cari, ce ? Faci TGV sa cari marfa ? Cunosti in Europa sau Rusia o retea de mare viteza dedicata transportului de marfa ? Eu nu stiu sa fie una. Stiu ca retele de viteza sunt facute pentru calatori. Ei se grabesc mai mult ca lemnul, minereul de fier sau mai stiu eu ce In Rusia pe de alta parte, nivelul de trai este atat de scazut incat trenul ramane singul mijloc de transport chiar si pe distante foooarte lungi. Avionul este inca ceva imposibil de accesibil pentru multi, autostrazi nu exista, abia se construiesc. In marea sa marinimie, statul rus investeste masiv azi in liniile de cale ferata, si ca semn de "bunavointa" pentru electorat. Dezvoltarea liniilor in Rusia are si o puternica latura politica, pe care o putem discuta daca vrei sa intelegi mai bine sistemul. Daca in Rusia majoritatea populatiei ar circula cu bicicleta, vei vedea un mare interes din partea statului-parinte rus in constructia de piste de biciclete... Rusia este acum, dpdv feroviar, cam pe unde erau Statele Unite in mijlocul depresiei din anii '30. Cam asta e diferenta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 27 Mar 2015, 12:23 | |
| - cata a scris:
- In Rusia pe de alta parte, nivelul de trai este atat de scazut incat trenul ramane singul mijloc de transport chiar si pe distante foooarte lungi. Avionul este inca ceva imposibil de accesibil pentru multi, autostrazi nu exista, abia se construiesc. In marea sa marinimie, statul rus investeste masiv azi in liniile de cale ferata, si ca semn de "bunavointa" pentru electorat. Dezvoltarea liniilor in Rusia are si o puternica latura politica, pe care o putem discuta daca vrei sa intelegi mai bine sistemul. Daca in Rusia majoritatea populatiei ar circula cu bicicleta, vei vedea un mare interes din partea statului-parinte rus in constructia de piste de biciclete...
Dacă majoritatea populaţiei din Federaţia Rusă ar circula cu bicicleta, s-ar apuca Putin să spargă asfaltul sau să pună tot felul de norme, gen doar circulaţie între anumite ore, doar cu permis, doar cu anumite tipuri de biciclete ş.a.m.d.. Forţarea populaţiei să depindă de un singur mijloc de transport, fie prin orar, fie dpdv economic (salarii prea mici ca să îşi permită altceva, lipsa infrastructurii pentru alte mijloace de transport), care mai e şi transport în comun, e un mod eficient de a controla deplasarea ei (sunt frecvente cazurile de ,,nu mai avem bilete, încercaţi săptămâna viitoare", numărul de trenuri de lungă distanţă e menţinut la un nivel redus). Dacă poţi controla deplasarea populaţiei şi mijloacele de comunicare (că Putin deja le controlează pe ambele), reduci ,,riscul" nemulţumirii populare. Nici să vrea nu au cum să vină un milion de ruşi în Piaţa Roşie să strige ,,Jos Putin". Nu au drumuri să ajungă, iar dacă vin cu trenul le trebuie câteva luni să ajungă, dacă ne raportăm la câte persoane încap într-un tren, chiar şi dacă e vorba de 20 de vagoane Platzkart pline până la refuz pe fiecare tren. Să nu uităm şi că ruşii au încă oraşe închise, în care străinii intră doar cu invitaţie şi după ce îşi lasă la poartă toate dispozitivele electronice. Pe când bicicleta e un mijloc de transport individual, poţi să pleci cu ea de acasă şi la 1 noaptea dacă vrei. Deşi, la ce distanţe sunt în Rusia, probabil ai nevoie de un an de zile să o traversezi de la un capăt la altul. _________________ :TTT:
|
| | | cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5766 Data de inscriere : 01/02/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 27 Mar 2015, 12:26 | |
| Era o metafora cea cu bicicleta...dar in linii mari ai inteles la ce ma refeream |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 27 Mar 2015, 12:30 | |
| Au și americanii viteze peste 200km/H Acela Express |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 27 Mar 2015, 14:55 | |
| E vorba de trafic de marfa pe linii mixte. Nu o sa cari marfa cu avionul din 2 motive: economic si problema greutatii. Si la americani grosul marfurilor tot cu trenul se muta sau in anumite zone cu autotrenuri |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
| | | | CFM-Moldova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |