1/ Could their windows be entirely opened or not ? 2/ Which trains on the route Buzau-Nehoiasu are running with them ?
Thanks in advance.
The windows of these trains from Transferoviar private rail company, cannot be opened for seeing outside. It are too small. You will have a nice trip, is a beautiful area.
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
Urmatoare statie, Viperesti. Aici a existat o linie ce mergea undeva in stinga, nu am reusit sa vad unde, daca trecea cumva prin spatele garii sau nu.
Linia respectiva se duce in stanga la o unitate militara prin padure, traversand si DN10. Sau mai degraba se ducea, ca nu mai e in teren de vreo 7-8 ani pe putin...
Citat :
Urmatoarea statie, Viperesti......Gara, comunista, anosta si, mai nou, parasita:
Asta m-a frapat mereu. Gara este evident o constructie a anilor 1948-1950. Linia mult mai veche de atat. De ce a fost nevoie de reconstruirea garii? nu exista statia Viperesti inainte? in MT1939/1940 ea era indicata...atunci? incendiu, dauna de razboi, relocare statie cu 1 km mai sus/mai jos? Ca veni vorba de Mt1939/1940: nu exista statia Buzau Nord (evident, se observa cu ochiul liber ca e construita tot ulterior, poate chiar mai tarziu decat Viperesti. exista insa punctul de oprire Dragaica, la km 2 (cred ca pe unde e podul acuma), si halta Clinciu la km 11 (inainte de Vernesti). De asemenea, Candesti e indicata ca statie:" plina" (nu h/H/hcv/hc )- eu de cand o stiu a fost hc, deci retrogradarea probabil o fi fost facuta foarte demult...Idem Ojasca si Paltineni. In schimb Unguriu era indicat ca h. deci i s-au adaugat probabil dupa aia linii... (sau pur si simplu or fi greseli de tipografie/tecturi, desi ma indoiesc).
Citat :
Traseul e foarte sinuos si ocoleste tot felul de obstacole penibile.
Da, dar e mai mult de atat. S-a incercat maximizarea la 110% a impactului pe care sa-l aiba linia, practic ea nu rateaza nici un sat. Din momentul in care se desprinde din M500, linia e o insiruire continua de curbe stanga-dreapta. Daca relieful de dupa Berca justifica asta, se putea trasa linie dreapta macar pe segmentul de campie, Buzau-Candesti, dar nu, s-a-incercat sa nu se scape nimic. Deh, investitia privata cu mentalitatea aferenta. Comparati cu 705 (Faurei-Tecuci) si 702 (Faurei-Tandarei) , acolo e invers, linia se duce tot inainte...
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Linia 504 Vin 05 Oct 2012, 11:18
Care mai e VS pe aceasta sectie si cat era in 1990 ? Semnalizarea mecanica mai e functionala ? Marfa se mai transporta pe aceasta linie ? Statia Nehoiu (conform wikimapia avea 3 linii) mai este in functiune- deservea "Foresta"" ? De la statia Nehoiasu linia normala continua pana la hidrocentrala Nehoiasu, iar de acolo incepe linia ingusta spre Comandau- Covasna ?
In 1984/1985 trenurile pe aceasta linie avea 9 vagoane (din care unul de posta-bagaje)! Acele automotoare care circula astazi ar avea capacitatea a cca 3 vagoane!
Marfa e sigur pana la Berca cazane de titei, intr-un timp era o naveta saptamanala care venea la Lukoil Ploiesti. Trenurile pe 504 prima data cand am fost la Vulcani Noroiosi in clasa a 2-a ( 1993 ) erau cu 21-47, Te-uri si dimitroave si vag de bagaje si erau trase de LDh-uri. Am mers in picioare de la Buzau la Berca atat la dus cat si la intors in 1993 cu Ldh + 2 21-27 si 2 dimitroave plus TE.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
Pe Nehoiaşu e acelaşi mers de vreo 2 ani, nici anul trecut nu au schimbat prea multe la el.
_________________ :TTT:
KOSTYK
Numarul mesajelor : 189 Varsta : 35 Localizare : Brasov/Blejoi Reputatie : 4739 Data de inscriere : 16/06/2012
Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Dum 24 Feb 2013, 19:59
Trenul R 15458, la Vernesti, astazi 24.02.2013, format din 3 DH 2:
IMAG0263 by KOSTYK2012, on Flickr
IMAG0264 by KOSTYK2012, on Flickr
IMAG0265 by KOSTYK2012, on Flickr
IMAG0266 by KOSTYK2012, on Flickr
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Linia 504 Mar 28 Mai 2013, 12:34
Care mai e traficul de marfa pe aceasta linie?
Din cate stiu, gara Buzau Nord deservea: "Chimica Buzau"", ""Fabrica de carbon"" si ""Fabrica de bere Ursus"", la Berca era un depozit de produse petroliere iar la Nehoiu era "Foresta""
De asemenea, linia ar fi utila si turistilor care ajung in zona muntilor Buzaului.
De la statia Nehoiasu pe wikimapia linia apare continuandu-se pana in zona hidrocentralei Siriu
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Mar 28 Mai 2013, 12:42
Din Buzău Nord nu cred că mai vine nimic. La Berca funcţionează în continuare depozitul de produse petroliere.
La Nehoiaşu e cap de linie, nu se mai continuă nimic până la baraj, linia se termină în rambleul DN-ului.
_________________ :TTT:
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6324 Data de inscriere : 30/12/2011
Iata in continuare un reportaj de pe aceasta linie din data de 7 iulie 2013 in care prezint linia in toate ipostazele sale: Curba de dupa curba de 90 de grade peste care trece DN 2B si E85 , vedere spre Buzau Nord:
Semnal de intrare in Buzau Nord Hm.
Buzau Nord Hm.
Cap X:
Cap Y :
Vernesti Hm.
Berca Hm.
Rampa de petrol:
Intrare în Pârscov Hm.
Va urma si partea a 2 !
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6961 Data de inscriere : 12/02/2009
Da, sunt nemiscate si bine pazite! Pe ele au tot sigla TFG si cred ca asa vor ramane pana la autogen. Am pus la topicul cu vagoane 20-47 mai multe poze cu ele.