|
| 504 : Buzau - Nehoiasu | |
|
+44dan tm mielutu zburator Katalyn Ony_x NIKU24 ionutsever Razvan Tudor mishu88 Katalin4653 KOSTYK Dr2005 ldh80 razvan - trenuri vanchorusebulgaria Adrian78 TVlad Rarau Norbi lovekomotive cont dezactivat . spsdc7 mihaiuc Vitosa Marius Iulian Cobra jionutz ATM bogdan srl cata Razvan valyux atasament COSTACHE MIHAIL Vlad srazvi Ionutz mariuskl cristi CFR Hurricane marius_catalin84 buldozer2 Nesebar Stratan-Tttggvv myster2008 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5942 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Joi 24 Feb 2011, 14:13 | |
| Interesant e ca nici in perioada de glorie a 504-lui cand era trafic foarte mare si de calatori si de marfa nu se "circula" cu DA..pt calatori sa zicem ca sunt mai economice LDH-urile si poate si mai prietenoase cu infrastructura..dar pt marfa am auzit ca erau marfare si de 30 vagoane(busteni,cherestea,ciment pt barajul Siriu etc) trase tot de LDH-uri...presupun ca erau mult mai potrivite puternicile DA-uri in comparatie cu LDH-urile..dar tocmai zicea cineva ca ele nu ajung pt marfa decat pana la Patarlagele....acum de curand am vazut un LDH care taraia dupa el 2 vagoane de marfa..ce-a fost si ce-a ajuns linia asta...si marfa trece f f rar p aici..la fabrica din Nehoiu de mobila si cherestea liniile din incinta fabricii au fost scoase,era o locomotiva mica LDH 25 sau 45 daca nu gresesc care a fost taiat..imensele macarale care incarcau vagoanele au fost demontate sau taiate..un adevarat macel pe toata linia asta....mare pacat...bn ca a venit TFG-ul pt calatori macar.... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Joi 24 Feb 2011, 23:32 | |
| Bun, ca sa sumarizam, se pare ca se poate merge cu DA (mai pe varfuri) pana la Nehoiu, dar s-a preferat mereu LDH-ul 1250. Raman la parerea ca motivul ar fi ca probabil o utilizare intensiva a DA ar distruge mai rapid linia. E cam singurul motiv care mai ramane in picioare. Pana in 1998, vagoanele 21-47 erau o raritate in compunerea trenurilor de Nehoiasu; se mergea mai mereu pe ideea de 1TE+3 *29-20 (sau 29-22), sau 2Te sau chiar 6*29-20+1*11-47. Spectacol cand gaseam o garnitura din asta, stateam cu capul pe geam tot drumul. Tren mai lung de 7 vagoane nu am vazut. Adiacent, referitor la mesajul colegului paall, Buzaul a avut, pana sa devina depou de marfa, destule bobice ce le foloseau, foarte judicios dealtfel, aproape exclusiv pentru cursele de calatori. Acuma cam toate bobicele Buzaului au ajuns la Galati. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9710 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Vin 25 Feb 2011, 02:16 | |
| Deja discutia asta deriaza.
La CFR pe sectii scurte se prefera LDH-ul deoarece consuma mai putin. Pe sectii cu declivitati mari se folosesc DA-uri deoarece LDH-urile tind sa se supraincalzeasca.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5942 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Dum 03 Apr 2011, 11:08 | |
| Ieri am fost uluit sa vad venind dinspre Nehoiasu un marfar tractat de un DA al GFR..erau niste vagoane cu busteni si cateva de ciment(probabil pt barajul Siriu)....s-a mai vorbit aici de DA-uri pe 504..insa eu aveam niste amintiri vagi de asa ceva..nu-mi venea sa cred cand am vazut DA-ul..nu ma asteptam..de obicei numai LDH-urile circulau o-aiic cu orice tip de tren..,acum o luna si mai vazusem un LDH modernizat doar cu doua vagoane de marfa...ar fii bine daca s-ar relua traficul de marfa pe 504(in special busteni ca altceva nu prea e)..insa ma intreb GFR-ul trebuie sa aiba un contract pe o anumita perioada sau daca e nevoie sa tracteze un singur marfar o face si asa din "an in paste"... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Dum 24 Apr 2011, 23:13 | |
| Eu unul presupun ca au un contract-cadru general cu Infrastructura, dar care nu-i limiteaza la anumite liniii - putand tracta si din an in paste, pe orice linie vor, platind TUI aferent. Altfel, ma gandesc ca firme mai mici precum Rolling Stock dadeau faliment din ziua nr 2, daca era intr-adevar nevoie de contract cu specificarea exacta a liniilor folosite. Inapoi la 504, nu prea stiu ce sa zic. Ar fi bine pentru linie sa se mareasca si traficul de marfa, dar ar fi rau pentru paduri, pentru ca asa cum s-a subliniat mai devreme, principala marfa ar fi lemnul...deci cum o dai tot nu-i bine. Plus ca nu ma simt foarte confortabil cu prezenta GFR pe o linie si-asa subrezita. Numitul transportor e renumit pentru rotile patrate ale parcului propriu , as aca numai uzura aiurea de sina nu ne trebuie acuma. Dar in alta ordine de idei, ce sa cari daca economia locala e la pamant? Oricum zona Nehoiu e, din cate stiu eu, considerata defavorizata economic. Poate ca turismul ar fi o sansa, insa de unde investitii, ca nu se baga nimeni. Daca vrei sa te duci la munte la Nehoiu, ai niste optiuni extrem de limitate si nu reusesc sa inteleg de ce, pentru ca peisajul este unul foarte frumos, relativ aproape de Bucuresti, si-i inca neatins de ciuma modernismului, iar alte regiuni asemanatoare (vezi Bran, Lepsa, Arieseni) de mult s-au dezvoltat - chiar si fara mari interventii din partea statului. Oricum ar fi, din punctul meu de vedere, TFG a fost mana cereasca cu intrarea pe linia asta. Imi dau seama de asta cand ma uit la 304, 306, linii paralele ce au avut un trafic MULT mai mare decat 504, si uite acuma cum sunt... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Mier 27 Apr 2011, 22:58 | |
| Daca TFG a renuntat la motoarele Regiotrans si sunt doar 2 VT 624 (2403-2404 ; 2413-2414) inseamna ca trenurile care nu circula S+D sunt facute de acel LDH impreuna cu 2 vagoane 20-47 ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Dum 01 Mai 2011, 21:48 | |
| 2403 ; 2417 ; 2419 sunt cele 3 VT care se afla la Nehoiasu , garnitura din cele 3 20-47 se afla acolo pentru rezerva . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Lun 02 Mai 2011, 23:19 | |
| 30.04.2011 , am facut o noua excursie pe 504 daca am auzit ca TFG a renuntat la motoarele inchiriate am zis sa merg sa ma plimb cu VT , am plecat din Buc. cu 5005 pana in Buzau , cand am intrat in Buzau motorul TFG (2417) era deja in statie , bucuros am fugit repede sa prind un loc in compartiment unde este clasa 1 tariful fiind numai de clasa 2 in tot motorul . Acum pozele In Buzau Interior , vag remorca Plecam din Buzau , iar linia 504 merge putin paralel cu soseaua de centura Buzau Nord , multe gunoaie si multi tigani Semnal de intrare Vernesti Vernesti Vedere spre Buazau Plecam spre Candesti Semnal iesire Vernesti Spre Candesti , paralel cu DN-10 Trecere la nivel Candesti , dupa plecarea trenului , vedere spre Buzau Spre Berca Berca Un marfar cu cisterne in Berca Plecam din Berca , semnalul de iesire spre Ojasca si cele 2 loco. de manevra din Berca Ojasca nu am poza cu gara , urmeaza cateva peisaje din zona Ojasca , Unguriu , Magura Unguriu Magura Vedere spre Buzau dupa plecarea trenului Spre Parscov , trecem podul cu restrictie Am trecut podul Parscov , aici facem cruce cu motorul 2403 Vedere spre Buzau Badila Vedere spre Buzau Rusavatu Cateva peisaje inainte de Viperesti si un alt pod |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Lun 02 Mai 2011, 23:45 | |
| |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15509 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Vin 28 Oct 2011, 15:35 | |
| Pe aceasta sectie, TFG mai are material rulant inchiriat de la alt operator? Sau circula numai cu automotoare 76? As vrea sa fac o calatorie in zona, iar daca nimeresc vreun automotor inchiriat de la Regiotrans, sau vagoane obisnuite, asa cum era in urma cu catva timp, nu mai are asa farmec calatoria! |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8674 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Vin 28 Oct 2011, 16:15 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Pe aceasta sectie, TFG mai are material rulant inchiriat de la alt operator? Sau circula numai cu automotoare 76? As vrea sa fac o calatorie in zona, iar daca nimeresc vreun automotor inchiriat de la Regiotrans, sau vagoane obisnuite, asa cum era in urma cu catva timp, nu mai are asa farmec calatoria!
Automotorul X4500 este dat inapoi la Regiotrans, iar pe aceasta sectie circula VT 624 (automotoare clasa 76)...sunt cate trei bucati care fac serviciul pe aceasta sectie plus acel LDH cu 3 vagoane 20-47, care este de rezerva in caz ca pica vreun automotor... |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5942 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Vin 28 Oct 2011, 20:02 | |
| Acel LDH a diparut de cateva luni din Nehoiasu..sunt doar 3 vagoane de calatori(rezerva)...am vazut LDH-ul prin mai multe parti ale tarii,recent era o poza in care se afla in Bucuresti Nord...fiind doar VT-uri si nou reconditionate poate ca cei de la TFG s-au gandit ca nu vor pica asa usor..insa nu mi se pare chiar normal..in caz ca ar pica probabil ca vor apela la Buzau sa le trimita o masina de-a lor...ceea ce implica un anumit timp etc...daca nu ma insel de prin aprilie-mai lipseste acel LDH...si ca o noutate am auzit ceva zvonuri cum ca ar fii bagat paza pe trenuri,mai exact ar fii angajat o firma de paza...cred ca e ceva gen metrol bucurestean..1 agent sau 2 in fiecare tren....daca ar fii asa ar fii un lucru excelent... |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5457 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Mar 03 Iul 2012, 18:31 | |
| - Razvan a scris:
- si ca o noutate am auzit ceva zvonuri cum ca ar fii bagat paza pe trenuri, mai exact ar fii angajat o firma de paza...cred ca e ceva gen metrol bucurestean..1 agent sau 2 in fiecare tren....daca ar fii asa ar fii un lucru excelent...
da, asa este. Fiecare tren are agentul lui de paza. O sa revin cu poze de pe traseu. p.s. chiar trebuie la ce "fauna" e prin Buzau Nord si Viperesti |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8418 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Joi 05 Iul 2012, 22:54 | |
| Ia uite ce chestie interesanta, suportul felinarelor de la Nehoiu cred ca sint de acelasi tip cu cele de la Cornet (valea Oltului) si Ceamurlia: Cornet: Ceamurlia: Desi aceste sectii au fost construite de societati diferite (Buzau - Nehoiasu a fost initial cale ferata particulara) si la aproape 20 de ani diferenta (1909, 1902 respectiv 1925) putem spune ca procesul de standardizare era remarcabil pus la punct. |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5942 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu Joi 05 Iul 2012, 22:59 | |
| Mie se pare mie sau "felinarele" din Nehoiu strica farmecul spre deosebire de celelalte? Stalpii sunt ok,dar restu....
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu | |
| |
| | | | 504 : Buzau - Nehoiasu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |