| Racorduri si ramificatii de cale ferata | |
|
+37gabrielcr Andrey_tm Petre_IFTE liviulav33 ANDU2100HP Bobby_TM Teodor DUAL frank81 Cont dezactivat TVlad NicuS bogdan srl cardinal cristi CFR Adrian78 Nesebar Sergiu rmn cont dezactivat . iuli.hard DPS electrica912 Vitosa myster2008 halmarius ldh80 sorinucu Caravelle_Zg IonutCFR2009 srazvi Costin.H Horea Vlad didi cortexedge Ionutz avram 41 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mar 19 Feb 2013, 15:44 | |
| s-a scris doar ca sa fie scris? pai se poate evita Fetestiul prin Tandarei Slobozia |
|
| |
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6202 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mier 20 Feb 2013, 01:30 | |
| La Adjud as fi vazut un racord util intre M500 si linia 501 dinspre Bacau... |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mier 20 Feb 2013, 07:17 | |
| La Adjud intr-adevar ar fi fost util. Alte statii nod de cale ferata fara racord: Deda (desfiintat) Razboieni Filiasi Podu Olt Piatra Olt Vintu de Jos (desfiintat) etc.
Nu am pus nodurile cu linii secundare. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mier 20 Feb 2013, 08:42 | |
| Adjud - probabil ca trenurile intrau in triaj si de acolo este bucla peste L 500
Deda- aici pe forum nu s-a stabilit cert ca acolo a fost un racord.
Razboieni- se schimba locomotiva de la diesel la electrifica, probabil asta a cintarit cind s-a decis sa nu fie racord
Filiasi ? este racord la Gura Motrului.
Vintu de Jos a fost racord?? cind s-a desfiintat? |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mier 20 Feb 2013, 08:45 | |
| mai, parca nici la Tandarei nu este racord, cum vii dinspre Faurei, ca sa o iei la dreapta, spre Ograda , Slobozia
si oricum, daca acel accelerat GL CL rebrusa in Fetesti, la Ciulnita nu mai era nevoie |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mier 20 Feb 2013, 08:54 | |
| Dar la Tandarei nu e racord sau n-a fost?
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mier 20 Feb 2013, 09:05 | |
| La Deda a existat. A avut numarul 419.
La Vintu se vad urme ale racordului si un stalp de sustinere pentru semnale (semnalele ce cred eu ca acopereau racordul), deci posibil sa fi existat.
La Gura Motrului e racord pentru 221. La Filiasi am zis ca nu e racord pentru 202. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mier 20 Feb 2013, 09:18 | |
| - dan tm a scris:
- Dar la Tandarei nu e racord sau n-a fost?
Racordul de evitare al statiei Tandarei a fost desfiintat. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mier 20 Feb 2013, 09:30 | |
| Cind s-a desfiintat racordul Deda?
Au fost multe discutii despre el?
la Vintu de Jos? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mier 20 Feb 2013, 09:41 | |
| Nu stiu cand au fost desfiintate, stiu doar ca au existat. Daca ar fi sa fac o estimare as zice ca racordul de la Deda a fost desfiintat prin anii 60 iar cel de la Vintu ceva mai devreme, anii 40-50. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mier 20 Feb 2013, 15:27 | |
| - dan tm a scris:
- Adjud - probabil ca trenurile intrau in triaj si de acolo este bucla peste L 500
Pentru a iesi pe 501 dinspre Marasesti nu e nevoie sa ocoloseasca prin triaj: linia 501 se ramifica din capatul spre Bacau (deci tot ce vine de la sud poate trece direct catre 501). Racordul ar fi trebuit construit invers, sa intre in M500 catre nord, adica Adjudu Vechi, |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Joi 21 Feb 2013, 08:25 | |
| Stiu acest lucru, insa am zis ca existenta triajului si implicit anumite consideratii de exploatare au facut sa nu se construiasca un racord direct Adjudu Vechi-501. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Joi 21 Feb 2013, 08:34 | |
| Exista posibilitatea ca un racord la Adjud sa fi existat inainte de construirea triajului, pe cand iesirea spre Ciceu se facea mai aproape de cladirea statiei. Astazi pe locul de unde pleca linia 501 si unde ar fi putut fi racordul este construit un cartier.
Odata cu constructia triajului, linia spre Ciceu a fost mutata apoape 1 km spre nord. De aceea km 0 al liniei nu mai e in dreptul cladirii Adjud si e undeva in zona macazelor din capatul Y. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Joi 21 Feb 2013, 08:39 | |
| Vrei sa zici ca linia ar fi plecat din gara pe unde sint halele alea acuma si pe strada Vinatori, si atunci e posibil sa fi fost si un racord direct spre Bacau?
https://maps.google.com/maps?saddr=adjud&hl=en&ll=46.109957,27.177172&spn=0.015679,0.027595&sll=44.458173,26.056743&sspn=0.001427,0.001725&t=h&mra=ls&z=15 |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Joi 21 Feb 2013, 09:08 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata | |
| |
|
| |
| Racorduri si ramificatii de cale ferata | |
|