|
| Racorduri si ramificatii de cale ferata | |
|
+37gabrielcr Andrey_tm Petre_IFTE liviulav33 ANDU2100HP Bobby_TM Teodor DUAL frank81 Cont dezactivat TVlad NicuS bogdan srl cardinal cristi CFR Adrian78 Nesebar Sergiu rmn cont dezactivat . iuli.hard DPS electrica912 Vitosa myster2008 halmarius ldh80 sorinucu Caravelle_Zg IonutCFR2009 srazvi Costin.H Horea Vlad didi cortexedge Ionutz avram 41 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Joi 12 Sept 2013, 23:34 | |
| Legat de acel racord de care se vorbea, de evitare a rebrusarii in Piatra Olt, nu a existat asa ceva niciodata. Am vorbit recent cu cineva ce a lucrat in depoul Piatra Olt din 88', in prezent apartine de Rm. Valcea, nu s-a construit asa ceva niciodata. Mereu trenurile care au venit de pe M 901 si trebuiau sa continuie pe 201 ( sau invers ) au rebrusat in Piatra Olt. Acum ...... cine mai stie .... ? Unii spun ca da, altii spun ca nu. O sa incerc sa-l " mai trag de limba ". |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Vin 13 Sept 2013, 07:48 | |
| Din verificările făcute de mine am ajuns la concluzia că acel racord a fost desfiinţat înainte de 1975. Dacă cel cu care ai vorbit lucrează din 1988 e posibil să nu ştie de existenţa acelui racord. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Vin 13 Sept 2013, 10:53 | |
| Da, m-am gandit si la acest lucru, dar lucreaza din 88' cu carte de munca, el a copilarit in Piatra Olt, oricum il voi intreba din nou, poate mai aflu ceva. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Joi 28 Noi 2013, 20:09 | |
| Ştie cineva dacă la Podu Olt a existat racord de evitare? Pe Google Earth se vede ceva, dar nu sunt sigur. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mar 03 Dec 2013, 12:14 | |
| Îmi răspund singur la întrebare.
Da. A existat. L-am găsit reprezentat pe o hartă CFR mai veche. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mar 03 Dec 2013, 16:15 | |
| Pfff, nu am mai dat pe la acest Topic de ceva vreme, ma voi interesa in saptamaniile ce urmeaza si voi vedea daca voi afla mai multe detalii. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Sam 29 Mar 2014, 12:21 | |
| Am sa incerc sa fac o lista cu toate racordurile de pe reteaua CFR, asa cum existau ele in 1990:
1. Regionala Iasi
-Racord de evitare a statiei Suceava (permite accesul din directia Suceava Vest catre Suceava Nord. Lungimea cca 600 m, simplu electrificat, construit dupa 1960) -Ramificatie Triaj- Suceava Triaj- Suceava (lungimea cca 2,5 km, simplu electrificat, inaugurat in 1979) -Pascani- Triaj Pascani- Ramificatie Pascani Triaj (lungime cca 4 km, simplu electrificat, inaugurat in ?) -Pascani Triaj- Ram. Pascani (lungimea cca 1,7 km, simplu electrificat, construit in ?. Permite accesul direct de la Roman spre Iasi, evitand statia Pascani) -Ramificatie Nicolina- Grupa A Triaj Socola (lungimea cca 500 m, simplu electrificat, construit in ?) -Racord de evitare a statiei Bacau (lungimea cca 700 m, linie simpla, construit in ?. Permite accesul din directia Roman spre Piatra-Neamt)
2. Regionala Galati
-Ram. Adjud Grupa Nord- Triaj Adjud- Ramificatie Triaj (lungimea cca 5 km, simplu electrificat, inaugurat in ?) -Racord de acces din M500 (Dinspre Bacau) in triajul Adjud (lungimea cca 500 m, simplu electrificat) -Ram. General Eremia Grigorescu- Marasesti Ram. Putna (lungimea cca 900 m, simplu electrificat, inaugurat in ?) -Un racord ce ar fi permis accesul direct din capul X al statiei Marasesti spre Panciu. Acesta urma a aveea cca 3 km, linie simpla, si urma a fi construit cu ocazia realizarii canalului de irigatii Siret-Baragan) -Tecuci Ram. Frunzeasca- Tecuci Nord hc.- Tecuci Ram. Cozmesti (lungimea 1,3 km, linie simpla electrificata, construit in ?. A fost electrificat in 1996, insa electrificarea de pe acest racord nu cred sa fi fost folosita vreodata) -Ram. Buzau Grupa A- Grupa A Triere Buzau- Buzau (lungimea cca 3 km, linie simpla electrificata, inaugurata in ?) -Buzau Sud- Ramificatie Buzau (lungimea cca 4 km, simplu electrificat, inaugurat in ?) -Faurei Ram. Ciresu- Faurei Ram. Gaiseanca (lungimea cca 1 km, simplu electrificat, inaugurat in ?) -Fosta HM Nisipurile- Faurei ("bucla")(lungimea 7,5 km, linie simpla, inaugurata dupa 1960) -Braila- Ram. Brailita- Braila Port (lungimea cca 3,5 km, a fost linie dubla, inaugurata in ?) -Ram. Promex- Ram. Brailita (lungimea cca 1,6 km, linie simpla. Acest racord va fi foarte util atunci cand se va construi linia ferata Braila Port (cu pod feroviar peste Dunare in zona actualului port de cherestea)- Macin- Isaccea- Tulcea Marfuri)
-In complexul Galati intalnim urmatoarele racorduri: -Sendreni- Grupa A Triaj Barbosi (lungimea cca 2 km, in 1990 era linie simpla , electrificarea terminandu-se atunci in triajul Barbosi) -Grupa A Triaj Barbosi- Ram. Barbosi Triaj Post 14 (lungimeacca 1 km, linia simpla electrificata) -Ram. Barbosi Triaj Post 14- Ram. Barbosi Siret (lungimea 2,7 km, linie simpla electrificata. Prin supratraversarea M700 permite accesul dinspre Tecuci spre Braila) -Grupa A Triaj Barbosi- Grupa B Triaj Barbosi- Barbosi Calatori (lungimea 3,5 km, linie dubla electrificata-dar cele doua fire nu merg paralel- permite accesul din triajul Barbosi spre statia Galati) -Grupa B Triaj Barbosi- Barbosi Calatori (lungimea cca 2 km, linie dubla electrificata. Permite accesul din triajul Barbosi spre Braila) -Ramificatie Galati- Galati Brates- Galati Marfuri (lungimea cca 3,4 km, linia este dubla electrificata, unul din fire fiind incalecat) -Galati- Galati Brates (lungimea 1,7 km, linie dubla electrificata) -Ramificatie Tulucesti- Galati Brates (lungimea 1,2 km, linie simpla) -Gara Nr.8/Triaj Bazin Port Nou- Galati Brates (lungimea 1,8 km, linie incalecata ?) -Barbosi Calatori- CFU Catusa (lungimea cca 3 km, linie simpla) -CFU Catusa- Ramificatie CSG (lungimea 5 km, linie incalecata) -Barbosi Triaj Grupa A- CFU Malina (lungimea cca 7 km, linie simpla)
3. Regionala Constanta
-Racord de evitare a statiei Urziceni (din directia fosta HM Manasia spre Alexeni)(Linie simpla, lungimea cca 800 m) -Racord de evitare a statiei Solobozia Veche (Ram. Amara- Ram. Slobozia Noua) (Lungimea cca 1,5 km, linie simpla) -Racord de evitare a statiei Tandarei (lungimea cca 1,3 km, linie simpla) -Ram. Ivanesti- fostul triaj Ciulnita- Ciulnita (lungimea cca 7 km, era probabil linie simpla electrificata) -Racord evitare statia Ciulnita (dinspre Bucuresti spre Calarasi. Lungimea 700 m, linie simpla electrificata) -Racord evitare statia Ciulnita (dinspre Slobozia Sud spre Fetesti. Lungimea cca 1 km, linie simpla) |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Sam 29 Mar 2014, 20:55 | |
| Iti propun sa le scrii cu rosu pe cele care s-au desfiintat si s-au demontat din teren.
Primul care imi vine in minte este racordul Manasia-Alexeni. |
| | | liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6966 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mar 22 Apr 2014, 00:57 | |
| dan tm, racordul acela era mai exact km 74 și Urziceni Est. L-am văzut cu ochii mei,când încă mai era în teren,până prin 1998. Dezafectarea lui a fost la sfârșitul anilor '60,odată cu modernizarea terasementelor și introducerea BLA. |
| | | liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6966 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Mar 22 Apr 2014, 02:06 | |
| Astăzi 21.04.2014 am fost într-o plimbare pe racordul liniilor 500 și 702. Am plecat de la fostul canton și am ajuns la gara de sud.Pe traseu racordului nu am întâlnit decât 3 ființe,cele mai bune prietene ale omului,destul de prietenoase,căci mă așteptam să mă latre,unul însoțindu-mă,până la podul drumului național.Chiar la barieră am văzut singurul tren ce venea pe racord,a intrat în gară pe linia 4 și a staționat mai mult timp. Am mai stat 15 minute și am prins pe R 7364 plin cu călători,tren format doar din două vagoane.În tren,cei doi conductori au râs de mine când le-am cerut bilet până la Buzău.Aveau de ce ! Biletul costa 3,50 lei pentru o stație,așa că le-am dat 2 lei (schimbul făcându-se în spațiul dintre cele două vagoane) ,întrebându-mă insistent ce făceam la sud,căci am fost singurul pasager ce a urcat în tren.Am ajuns în gară după zece minute de mers.Dar să las pozele să vorbească : https://2img.net/h/i1180.photobucket.com/albums/x403/liviulav336/racord%20feroviar/Liviu-38poza083_zps0c96e55f.jpg Sper că v-au plăcut. Mulțumesc ! |
| | | Petre_IFTE
Numarul mesajelor : 472 Varsta : 58 Localizare : Arad Reputatie : 5511 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Lun 28 Apr 2014, 23:12 | |
| Statia Santana: la stanga spre Oradea si la dreapta spre Brad |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Vin 02 Mai 2014, 11:51 | |
| Racord Glogovăț - Aradu Nou Mai 2014 |
| | | Petre_IFTE
Numarul mesajelor : 472 Varsta : 58 Localizare : Arad Reputatie : 5511 Data de inscriere : 06/03/2011
| | | | Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5249 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Sam 17 Mai 2014, 23:31 | |
| Este singura din tara unde LC a CFR se intersecteaza cu LC a tramvaielor...
Singura tensiune din fir acolo e 750 V... daca te uiti la LC a CFR in dreptul a 2 stalpi inainte de trecere si 2 stalpi dupa ai izolatori ce separa cele 2 tesiuni.
La trecerea trenului prin zona dupa primul izolator tensiunea in LC e 0 V, dupa al doilea izolator tensiunea este 750 V (cea a liniei de tramvai), dupa cel de-al treilea izolator tensiunea in LC e 0 V din nou, iar dupa cel de-al patrulea e 27.000V cea a CFR. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata Sam 17 Mai 2014, 23:38 | |
| De fapt si aceea e o fosta linie CFR. Calea Ferata Arad - Ghioroc ( Pancota) - Radna _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata | |
| |
| | | | Racorduri si ramificatii de cale ferata | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |