Harghita are momentan vagon de biciclete, nu am avut aparatul la mine sa-l pozez... am venit ieri cu el de la Berettyóújfalu pana la Cluj Napoca si am primit loc in vagonul de biciclete.
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 13 Apr 2013, 01:48
Norbi a scris:
Harghita are momentan vagon de biciclete, nu am avut aparatul la mine sa-l pozez... am venit ieri cu el de la Berettyóújfalu pana la Cluj Napoca si am primit loc in vagonul de biciclete.
Si eu l-am vazut ieri dimineata (12.04.2013) in Malnas Bai la 366 Brasov - Budapest ! Era vagonul 84-96-006, care in 30.03.2013 a fost retras din 1644 / 1643 Sighet - Bucuresti special pentru a fi trantit pe una din garniturile lui IR 367 / 366 !
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Dum 14 Apr 2013, 20:43
mureseanu_976 a scris:
Si eu l-am vazut ieri dimineata (12.04.2013) in Malnas Bai la 366 Brasov - Budapest ! Era vagonul 84-96-006, care in 30.03.2013 a fost retras din 1644 / 1643 Sighet - Bucuresti special pentru a fi trantit pe una din garniturile lui IR 367 / 366 !
Da, in 13.04.2013 am vazut-o si eu la Saratel, pe vagon scria pe display IR 1644 Sighetu M. - Bucuresti Nord.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Sam 20 Apr 2013, 01:53
In momentul de fata trenul BULGARIA EXPRESS este cel mai aglomerat cu cetatenii straini dintre toate, respectiv cu rusi, ucrainieni, bielorusi care se duc in Bulgaria si mai putin in restul tarilor din Balcani. Vara cred ca sunt de ordinul sutelor pe zi. Cu alte cuvinte este cel mai important international desi eu nu i am la inima pe rusi ma bucura acest lucru.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Dum 21 Apr 2013, 12:31
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 24 Apr 2013, 00:43
Acum mult timp in urma am avut un tren pe aceasta ruta , PANNONIA , este istorie
_________________
BL82
Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 4509 Data de inscriere : 15/08/2012
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mier 24 Apr 2013, 22:59
Karpaty a scris:
Acum mult timp in urma am avut un tren pe aceasta ruta , PANNONIA , este istorie
Nu numai Pannonia e istorie, dar si traficul international de persoane pe ruta Gyor - (Rajka) - Bratislava...
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Dum 28 Apr 2013, 11:17
IR 72
si IR 73
Aprilie 2013, Timișoara
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Dum 28 Apr 2013, 12:53
La Timişoara cu locomotiva Bombardier? Până unde tracţiunea e realizată de MAV?
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Dum 28 Apr 2013, 13:01
KQQ a scris:
La Timişoara cu locomotiva Bombardier? Până unde tracţiunea e realizată de MAV?
Pe toata distanta , Budapesta-Bucuresti .
_________________
Laur
Numarul mesajelor : 84 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti,Drumul Taberei Reputatie : 5411 Data de inscriere : 06/05/2010
De ce pleaca cu 4 vagoane si se intoarce cu 7,IR 72/73?
Din Timisoara i se ataseaza vagoane , grupa trenului 1691 se intoarce la Bucuresti .
_________________
Vizitato Vizitator
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 30 Apr 2013, 05:34
Laur a scris:
De ce pleaca cu 4 vagoane si se intoarce cu 7,IR 72/73?
Pentru ca pe ruta Bucuresti Nord - Timisoara Nord se duc 5 trenuri iar din Timisoara Nord la Bucuresti Nord mai vin doar 3, Cat este viteza in Timisoara Est? Mi se paru a fi un 80km/h , iar pe M 310 nu credeam ca are o asa viteza cred ca avea un 100km/h si cel de dimineata IR 1692 se intoarce cu o gramada de vagoane ceva de genu 8-9. IC 592 nu se mai intoarce din Timisoara pt ca au fost id***ti si le au pus la diferenta de 1h25 fata de IR 1692 ar putea sa il puna la 09 sau 10 catre Bucuresti dar CFR Calatori nu are neuroni nici cate vagoane are IC Timisoara 89.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 30 Apr 2013, 09:12
Nu trebuiau sa puna IC la 09.00.
Chiar ceferistii din gara de nord au remarcat ca atunci cind 1692 circula pe la 07.15 era multa lume.Motivele?
pretul mai mic la IR decit la IC pentru aceleasi conditii si aceleasi opriri
ora mult mai buna, care a permis multora sa ajunga la gara, fie cu alte trenuri, fie cu autobuze sau cu cineva cu masina la o ora convenabila.
Apoi 1692 s-a intors la ora lui 04.40 si a revenit si IC 592 la 06.00. L-a scurt timp IC a fost anulat din lipsa de calatori care s-au dus catre autobuze.
Am mai scris undeva ca deunazi am vorbit cu niste ceferisti prin gara si se mirau ca nu se pune un tren intre 06.00-07.00 cum a fost cind erau lucrarile la tunel.
_______________ Liniste!! specialistii nostri lucreaza permanent pentru imbunatatirea conditiilor de transport.
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
Subiect: Re: Trenuri internaţionale Mar 30 Apr 2013, 10:14
cristi_tgv a scris:
Laur a scris:
De ce pleaca cu 4 vagoane si se intoarce cu 7,IR 72/73?
Pentru ca pe ruta Bucuresti Nord - Timisoara Nord se duc 5 trenuri iar din Timisoara Nord la Bucuresti Nord mai vin doar 3, Cat este viteza in Timisoara Est? Mi se paru a fi un 80km/h , iar pe M 310 nu credeam ca are o asa viteza cred ca avea un 100km/h si cel de dimineata IR 1692 se intoarce cu o gramada de vagoane ceva de genu 8-9. IC 592 nu se mai intoarce din Timisoara pt ca au fost id***ti si le au pus la diferenta de 1h25 fata de IR 1692 ar putea sa il puna la 09 sau 10 catre Bucuresti dar CFR Calatori nu are neuroni nici cate vagoane are IC Timisoara 89.
Perfect ai spus Cristi_tgv, nu stiu ce vor sa faca cu compania asta, sa o distruga de tot , cat de meschine pot fi interesele sa distrugi si sa ignori infrastructura feroviara, M900 o sa ajunga un fel de M914 spre Motru:)))
Clar ca neuronii lor nu depasesc numarul vagoanelor de IC anulat, ma bucur ca multe trenuri IC au fost retrogradate, intr-adevar dobitocii ar putea sa puna un regim cadentat cu o frecventa de 3 -4 ore intre Timisoara si Bucuresti , porcaria aia de 1621/1622 nu isi are sensul, l-ar putea lasa pana la Brasov ca sunt destule trenuri care sa faca de aici legatura cu Valea Prahovei sau Bucuresti.
E clar ca M900 e jale si in livret si in regimul trenurilor...poate peste 20 ani o sa imi faca placere sa vad adevarate legaturi de bun simt si eficiente pentru calatori intre Timisoara si Bucuresti/retur...