Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Trenuri internaţionale

In jos 
+134
MetalRider
Cont.dezactivat
trancefan83
cristi_tgv
billy752-istu
Jhonyla
alex.barac.5
florin.lifticariu
TVlad
AndreiCFRBucuresti
AndreiCFRbv
Adisoft1991s
Mihai531
ionutz72
Katalin4653
Silviu Sintea
Balto
mariuscfrbucuresti
calator
Spartan1948
cardinal
bogdan.perejuc
Sabik
adytm
BL82
KOSTYK
fstef
EuroNight
liviulav33
Sergiu rmn
alliens
huiu_goe
baiazid
allred
lecter
roseanu
Warrior12
ANDU2100HP
Adirmvl
Rarau
nokia2010
danf
Andrey_tm
Raduku09
Radu Tudor
stefan_br
andreiutzu
Amiralul
alex1987
cstefan
popovici
pety
bvio88
bostanescu gigel
DPS
060-EA078
AlexD
manuela
Dr2005
kasapis2007
laur 133
traian
nenuandrei
AndiCFR
040EC100
flo_ultras48
TonyGFR
razwy
Vitosa
cont dezactivat .
Laur
FeroFan97
iDorin
vanchorusebulgaria
mihaiuc
razvan - trenuri
alexandruh
DUAL
Hurricane
KQQ
Vlad
redeme
petcu.adrian
alex.alexus.tm
Mihai-Aurel
Desiro256
The Legend
LanceR
ravers75
riciu
Adrian78
Bogdan-CFR
bogdan srl
Marius Iulian
Saruman
silviu83
rizelgeorgel2004
decward
92Dragos
membru inactiv
63-1143-5
ldh80
didinul
Cobra
lovekomotive
Razvan
mi.tudor
kaan
saint
mureseanu_976
kristi kkk
ionutz85
ultras
19jimmy84
ATM
COSTACHE MIHAIL
Norbi
tudor_vl
EA1clony106
pannonia express
marius_catalin84
marius_m
Nesebar
Caravelle_Zg
biokosmy
andreikiki
vrabieionut
srazvi
Ionutz
Codrut1985
mtk
cristi ar
MariusM
myster2008
138 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 48 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeLun Apr 02, 2012 10:30 pm

Marius 926 a scris:
manuela a scris:
e varza murata compunerea ,ghiveci calugaresc-grupe si grupusoare.jenant.
cand are 3 vag nu e bine cand are 12 iar nu e bine, ptr tine conteaza coloritul lor? chiar nu te inteleg!!!

Banuiesc ca vrea trenuri directe fara alte grupe si sa aibe cel putin 5 vagoane un tren .

_________________
595423Trenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_aTrenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_aTrenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeLun Apr 02, 2012 10:33 pm

Scuze, are 9 vag, eram cu gandul la 1636 postat de paall la alt topic
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeLun Apr 02, 2012 10:33 pm

Marius 926 a scris:
manuela a scris:
e varza murata compunerea ,ghiveci calugaresc-grupe si grupusoare.jenant.
cand are 3 vag nu e bine cand are 12 iar nu e bine, ptr tine conteaza coloritul lor? chiar nu te inteleg!!!
Nici nu te chinui sa intelegi Smile) .. Dumnezeu era sub vapori de alcool la unele creatii.Eu personal sunt adeptul grupelor pentru respectivele trenuri care oricum opresc in gari gen Simeria/Brasov pentru revizii tehnice.
Sus In jos
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6349
Data de inscriere : 20/07/2009

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMar Apr 03, 2012 1:07 am

Dr2005 a scris:
srazvi a scris:
Da, 1527 duce pe 1346 in extrasezon pana la Brasov, in rest e doar 1527 cand e Dacia. Puteau baga prin Sibiu Muntenia, ca prin 2000 acolo era si la ce timpi avem pe Brasov-Sighisoara-Vint nu cred ca mai e diferenta Like a Star @ heaven
E 30 de minute diferenţă. Prin Sibiu durează mai mult.
Nu as calcula asa, IC face Brasov-Simeria cat 1621 Laughing . Bine ca trebuie de 2 ori schimbata locomotiva e un mic impediment, dar asa scoti IR Sibiu-Budapesta si lasi Muntenia prin Sibiu. Stiu, e absurd, gandesc sa iasa CFR cu mai putine pierderi ceea ce ei nu o fac ca sunt robinet de bani de la noi contribuabilii :roll:
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMar Apr 03, 2012 1:14 am

Normal ar fi si Dacia sa treaca prin Sibiu pentru ca nu se compara Sibiu cu oraselele de pe 300 si ar genera un flux mai mare de calatori .

Si IC 521 ar fi bine sa fie anulat iar pentru Buc-Arad se poate prelungii IC Buc-Timisoara la Arad si face mult mai putin fata de ruta prin Sighisoara macar pana termina lucrarile pe 300 si 200 adica peste 10 ani .

_________________
595423Trenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_aTrenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_aTrenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
srazvi

srazvi


Numarul mesajelor : 664
Varsta : 44
Localizare : Arad
Reputatie : 6349
Data de inscriere : 20/07/2009

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMar Apr 03, 2012 1:24 am

IC-ul ala era Traianus, de la Blaj incolo avea in spate pe IC-ul de la Cluj Laughing . Asa ca le-au combinat :roll: . Au tot combinat ei pe trenuri, dar la linie nu s-a lucrat la intretinere si au tot crescut timpii Neutral . Acum Pannonia ar putea s-o bage spre Bucuresti prin Timisoara, dar mai bine o limiteaza la Brasov cu 5-6 calatori :roll: .
Apropo Orient Express-ul cand mai vine pe la noi de ce circula pe la Sighisoara cand el era prin Sibiu? Laughing
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMar Apr 03, 2012 1:32 am

karpaty a scris:
Normal ar fi si Dacia sa treaca prin Sibiu pentru ca nu se compara Sibiu cu oraselele de pe 300 si ar genera un flux mai mare de calatori .

Si IC 521 ar fi bine sa fie anulat iar pentru Buc-Arad se poate prelungii IC Buc-Timisoara la Arad si face mult mai putin fata de ruta prin Sighisoara macar pana termina lucrarile pe 300 si 200 adica peste 10 ani .
De ce sa-l anuleze ca oricum merge combinat pana in Teius , iar din Bucuresti pleaca plin .. mai ales ca trenul pensionarilor... fiind preferat de acestia ca e tren pe zi.minim 30 pensionari/tren in fiecare zi.1824 circula destul de gol de la Petrosani-Cluj si Panonia.. 521 1621,1346 is destul de pline.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMar Apr 03, 2012 1:34 am

DUAL a scris:
karpaty a scris:
Normal ar fi si Dacia sa treaca prin Sibiu pentru ca nu se compara Sibiu cu oraselele de pe 300 si ar genera un flux mai mare de calatori .

Si IC 521 ar fi bine sa fie anulat iar pentru Buc-Arad se poate prelungii IC Buc-Timisoara la Arad si face mult mai putin fata de ruta prin Sighisoara macar pana termina lucrarile pe 300 si 200 adica peste 10 ani .
De ce sa-l anuleze ca oricum merge combinat pana in Teius , iar din Bucuresti pleaca plin .. mai ales ca trenul pensionarilor... fiind preferat de acestia ca e tren pe zi.minim 30 pensionari/tren in fiecare zi.1824 circula destul de gol de la Petrosani-Cluj si Panonia.. 521 1621,1346 is destul de pline.

Pentru ca face groaznic de mult intre Buc si Arad , cat face un IR deci ce rost are sa dai caruta de bani pentru un timp foarte mare , mai bine anulat si gata iar IC arad-Buc sa fie prin Timisoara .

_________________
595423Trenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_aTrenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_aTrenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMar Apr 03, 2012 1:36 am

karpaty a scris:
DUAL a scris:
karpaty a scris:
Normal ar fi si Dacia sa treaca prin Sibiu pentru ca nu se compara Sibiu cu oraselele de pe 300 si ar genera un flux mai mare de calatori .

Si IC 521 ar fi bine sa fie anulat iar pentru Buc-Arad se poate prelungii IC Buc-Timisoara la Arad si face mult mai putin fata de ruta prin Sighisoara macar pana termina lucrarile pe 300 si 200 adica peste 10 ani .
De ce sa-l anuleze ca oricum merge combinat pana in Teius , iar din Bucuresti pleaca plin .. mai ales ca trenul pensionarilor... fiind preferat de acestia ca e tren pe zi.minim 30 pensionari/tren in fiecare zi.1824 circula destul de gol de la Petrosani-Cluj si Panonia.. 521 1621,1346 is destul de pline.

Pentru ca face groaznic de mult intre Buc si Arad , cat face un IR deci ce rost are sa dai caruta de bani pentru un timp foarte mare , mai bine anulat si gata iar IC arad-Buc sa fie prin Timisoara .
Spre deosebire de IR are clasa 1 si vagon restaurant care la 1621 circula cam facultativ .. e un fel de uite-l nu-i.Asta trebe sa intelegi ca IC urile ofera servicii suplimentare si ar trebuii sa aiba confort sporit.Evident nu ar trebuii sa opreasca (vorbesc de 521) la Blaj si Simeria.
Sau sa circule prin Sibiu si sa opreasca doar in Sibiu si Fagaras.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMar Apr 03, 2012 2:03 am

Pai doar pensionari mai merg cu el ca au reducere , da cine e ne*un sa dea 143 de lei din Buc la Arad sa faci si aproape 11 ore iar la IR dai 104 si faci mai putin cu 20 de minute , adevarat ca nu conteaza 20 de minute la 11 ore ce mai conteaza 20 de minute dar asa ca imagine e IC si face cat face plus ca te cheleste de bani , sa fim seriosi totusi , trenurile sunt foarte scumpe si doar cine are reducere mai merge cu ele in ziua de azi foarte putini sunt care platesc bilet intreg la IR si IC cand cu pretul pe care il dai la IC te poti duce si intoarce cu autocar , daca acest IC ar fi trecut prin Timisoara ar face si mai putin adica cel ce pleaca la 15:45 ajunge la 23:58 in Timisoara si la Arad ar putea sa fie la 1 pe cand acum 521 pleaca la 13:15 si ajunge la 0 plus ca biletul prin Timisoara ar fi 118,50 deci si mai mic tariful dar si timpul mai mic .

_________________
595423Trenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_aTrenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_aTrenuri internaţionale - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMar Apr 03, 2012 10:58 am

DUAL a scris:
Marius 926 a scris:
manuela a scris:
e varza murata compunerea ,ghiveci calugaresc-grupe si grupusoare.jenant.
cand are 3 vag nu e bine cand are 12 iar nu e bine, ptr tine conteaza coloritul lor? chiar nu te inteleg!!!
Nici nu te chinui sa intelegi Smile) .. Dumnezeu era sub vapori de alcool la unele creatii.Eu personal sunt adeptul grupelor pentru respectivele trenuri care oricum opresc in gari gen Simeria/Brasov pentru revizii tehnice.
Razz Manuela, baiat sau fata, ce-o fi, are 45 de cromozomi, d-aia nu-i convine niciodata.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMar Apr 03, 2012 11:41 am

Crezi tu ca sunt foarte putini care platesc pretul intreg la IR .. chiar crezi ca toti au reduceri ?Sunt destui care merg cu IR in speta iti spun eu ca pleca lume multa din Hunedoara in Ianuarie si n-avea pic de reducere.Evident ca nu mergi cu IC cand ai IR la 12,dar exista oameni care se urca si in IC ,oameni care isi doresc un confort sporit,oameni care nu merg cu autocarul pentru ca nu incap sau ca nu le place in autocar,sau ca are orar tampit de circulatie .Spre exemplu in Hunedoara pe Hunedoara-Bucuresti pleaca la 8 seara si ajunge la 4,5 dimineata , asa ca ce faci tu de la 4 dimineata pana la 7,8 ?Asa mai bine iei Isteru si ajungi la 11 si toata lumea e fericita..Isteru are zile in care e plin,si zile in care e cu 12 calatori,depinde de zi.
Ce spui tu ar insemna o cearta suplimentara intre depouri pentru ca atunci ar insemna ca trenul ar fi facut de Arad si chestii din astea insemnificative,dar care ridica o gramada de certuri in nivel intern,plus ca IC 521 are un avantaj majorcircula combinat multa distanta si ofera o legatura in plus,asa ca oricat de gol ar fi are o rentabilitate ridicata datorita combinarii cu 531.Probabil tocmai deaia il tin combinat pana in Teius.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMier Apr 04, 2012 10:29 am

Am vazut in ultima perioada ca Isterul in anumite zile cand vine de la Budapesta are primul vagon unul de clasa 2-a 21-86/76 apoi dormitorul, cuseta, restaurantul, si la urma un vagon de clasa a 2-a 21-86/76, in loc sa le aibe pe amandoua de clasa la urma trenului.

La fel am vazut de 2 ori si pe Muntenia cand vine de la Budapesta unul din cele 2 vagoane de clasa a 2-a in loc sa fie la coada trenului este primul.

Au bagat acele vagoane la plesneala in fata dupa locomotiva ori in anumite zile din cauza fluxului mic de calatori unul din vagoane circula de/la Curtici ?? Stiam ca internationalele noastre la Curtici sau Lokoshaza primesc vagoane unguresti pana la Budapesta, de aceea cred ca acel vagon pus in fata o fi din cauza nr mic de calatori pe relatie directa Buc/Brasov/Arad-Budapesta si alti pe teritoriul tarii pana la Curtici.





Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMier Apr 04, 2012 12:58 pm

Muntenia are vagonul vinerea iar Duminica se intoarce,circula strict intern si deaia e asa,deci are 3 vagoane , ca 2 ajung la Budapesta.La Arad vagonul este lasat in gara,iar apoi in Arad este atastat dupa locomotiva.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20632
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25576
Data de inscriere : 17/08/2011

Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitimeMier Apr 04, 2012 1:13 pm

De fapt, vagonul e lăsat la Curtici şi recuperat tot de acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Trenuri internaţionale - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Trenuri internaţionale   Trenuri internaţionale - Pagina 31 Icon_minitime

Sus In jos
 
Trenuri internaţionale
Sus 
Pagina 31 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 48 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Trenuri sezoniere
» Trenuri internaţionale
» UZ-Ucraina
» Mersul trenurilor 2023-2024
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-
Mergi direct la: