Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18442
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23925
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Mar 2023, 15:51

t1972 a scris:
Nu ati inteles esenta, Iti cer tot felul de certificari pe care numai ei le au...asta este smecheria...Ce ecportam noi in UE nimic, tehnologic vorbim...Iti cer tot felul de certificari si tot felul de autorizari..Noi sintem doar consumatori...Locomotive se fac la Craiova.. Am inteles ca le Exporta in Suedia, pt transp marfa...La noi nu..

E plin la.DB LTE EPRail PSP de locomotive Lema
La.calatori nu își au nici un rost poate daca făceau un concept.nou Bo-bo
In rest la.rame.electrice și automotoare suntem.praf la construcție
La Astra s-au ansamblat și Desiro nu știu de ce nu au păstrat documentația tehnică sa faca și revizii dar probabil.salarizarea și lipsa personalului își spune cuvantul
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20371
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25218
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Mar 2023, 17:09

t1972 a scris:
Nu ati inteles esenta, Iti cer tot felul de certificari pe care numai ei le au...asta este smecheria...Ce ecportam noi in UE nimic, tehnologic vorbim...Iti cer tot felul de certificari si tot felul de autorizari..Noi sintem doar consumatori...Locomotive se fac la Craiova.. Am inteles ca le Exporta in Suedia, pt transp marfa...La noi nu..
Oricine poate obține certificările! https://www.era.europa.eu/domains/technical-specifications-interoperability_en

Găsești lista în baza de date ERADIS: https://eradis.era.europa.eu/interop_docs/NoBoCert/default.aspx

O să găsești acolo locomotivele LE-MA și ceva vagoane de marfă fabricate în România.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8925
Reputatie : 14259
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeMier 29 Mar 2023, 21:40

VFU Pașcani se chinuie să obțină omologarea acelui automotor. Nu e chiar simplu pe cât cred unii. Apoi să vedem ce vor face cu el, îi găsesc cumpărător sau rămâne la ei. Parcă nu mai știu în ce an a existat zvon că vor să i-l vândă lui CFR Călători.
Softronic nu fabrică LEME bobic tot din acest motiv, plus că nu au nici cerere în acest sens dar nici capacitate mare de producție nu au. CFR Călători nici atât nu e interesată să cumpere MR de la ei. N-au luat ei RES 001 deși l-au avut in curte cum se spune (opera cu mecanici proprii trenurile 1596/1597, nu mai știu cât timp a durat vreo lună sau două). Ce pretenții să ai de la CFR Călători când până și LEMA aia (stă retrasă din decembrie) ar vrea să le fie reparată pe da'bogea.
Așa că nu o mai ardeți cu naționalismul ăsta pentru că nu există interes.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22300
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 30 Mar 2023, 01:20

Toate tarile au cumparat de la Siemens, Stadler chiar si Pesa, noi de ce sa nu luam? Sa luam toate incercarile de la Pascani sau Craiova? Ca se gandesc ei sa faca, lasa toate experientele ca nu avem nevoie! Vai e facut in RO, e un rahat!
Cand cumperi ceva iei ceva bun nu toate experientele! Acasa iti iei un Samsung sau Picpoc facut pe vapor. Mad

_________________
595423Revista presei - Pagina 7 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 7 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 365
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2870
Data de inscriere : 22/10/2017

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Mers   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 30 Mar 2023, 08:28

Nu intru in polemica, cu patriotism,..Se inventeaza to felul de certificari cum spuneam.numai anumiti producatori produc sub aceste certificari...asa ca? Sa nu uitam un amanunt, la vitezele cu care se circula la noi? Nu este patriotism sau nationalism, de ce in caietele de sarcini nu se trece, ca materialul rulant sa fie asamblat la noi, cum a fost siemens desiro la arad.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20371
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25218
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 30 Mar 2023, 12:52

Nu se „inventează” nimic, certificările sunt la fel în toată UE, tocmai pentru a nu trebui să treci pe la fiecare „AFER” local pentru o hârtie. Pesa - care e firmă cu capital INTEGRAL de stat - are aceste certificări. Nu mai zic de Alsom, Siemens, CAF, Hitachi. Deci se poate.
Chiar și VFU Pașcani mai are nevoie de un singur certificat ca să pună pe piață automotorul (și sper să îl primească).

Desiro la Arad a fost parte a unui act adițional la contractul inițial, iar automotoarele asamblate la Arad au fost mai scumpe decât cele făcute în Germania. Dar precedente cu material rulant de import asamblat în România există deja, de exemplu trenurile de metrou BM au fost asamblate la Electroputere Craiova, iar trenurile CAF au fost asamblate la Grivița.
Analog, la un contract mai mare de rame electrice, producătorul internațional va căuta să localizeze producția mai aproape de locul livrării, mai ales că trebuie să asigure și mentenanța 15 ani. Știu că există, cel puțin la nivel de intenție, propuneri de asociere între producătorii internaționali și uzinele reparatoare de la noi, dar nu pot să dau din casă. Ce pot să confirm e că toată mentenanța se va face în țară, chiar dacă nu scrie asta explicit în caietul de sarcini.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8925
Reputatie : 14259
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 30 Mar 2023, 22:42

Când dispar hoțiile din ministerul transporturilor?

https://www.puterea.ro/alerta-la-ministerul-transporturilor-grindeanu-disparut-mindrescu-are-fibrilatii-de-la-aeroportul-otopeni
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18442
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23925
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeVin 31 Mar 2023, 10:40

Acum la Dornesti/ Radauti - Trenul a fost mai tare decât TIR-ul! Revenim cu detalii curând!

Revista presei - Pagina 7 Fb_im628
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8925
Reputatie : 14259
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeVin 31 Mar 2023, 20:18

Făureiul ”spală” CFR-ul.Tren construit în Elveția pentru Anglia, testat cu succes în județul Brăila
https://obiectivbr.ro/content/f%C4%83ureiul-%E2%80%9Dspal%C4%83%E2%80%9D-cfr-ultren-construit-%C3%AEn-elve%C8%9Bia-pentru-anglia-testat-cu-succes-%C3%AEn-jude%C8%9Bul
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8937
Reputatie : 12749
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeVin 31 Mar 2023, 21:48

https://adevarul.ro/stiri-interne/evenimente/cfr-retrage-locomotivele-cu-dotari-precum-cea-care-2254718.html

CFR Călători a decis să retragă din circulație toate locomotivele care au soluția tehnică precum cea care a provocat accidentul feroviar de la Galați de sâmbătă seara în urma căreia o persoană a decedat.

În vederea verificării amănunțite a locomotivelor electrice dotate cu instalație SAGMA se dispune efectuarea PTH 3 în regim de urgență la prima intrare a acestora în unitățile de tracțiune și verificarea detaliată a instalațiilor de tracțiune (mod acționare graduator), frânare, siguranță și deconectare a locomotivei. Se dispune de asemenea retragerea locomotivelor în cazul depistării oricăror probleme constatate pe proces tehnologic care pot influența buna funcționare a locomotivelor.(...) Față de cele prezentate anterior (…), ASFR consideră necesară aplicarea unor măsuri de siguranță temporare în sensul analizării oportunității de către SNTFC CFR Călători SA a retragerii din exploatare, cu dată imediată, a locomotivelor electrice dotate cu instalație SAGMA, până la finalizarea verificărilor asumate și transmiterea către ASFR a constatărilor aferente”, arată clubferoviar.ro.

Reamintim că președintele Federației Mecanicilor de Locomotivă, Iulian Măntescu a declarat pentru „Adevărul” că trei locomotive din patru și mare parte dintre vagoanele CFR Călători au durata de exploatare depășită, iar reparațiile industriale ale materialului rulat lipsesc. „După accidentul de la Galați s-a anunțat cu surle și trâmbițe o verificare a materialului rulant. Păi ce se verifică, ce știm deja? Că locomotivele și vagoanele sunt în marea lor majoritatea distruse tehnic? Totul a început în 2010 când s-au tăiat banii de investiții în material rulant. Așa s-a ajuns ca pentru 75% din locomotive să fi trecut de mult scadența pentru reparații mari, de tip industrial, iar vagoanele să aibă durata de viață prelungită, termen care se extinde periodic «din pix». Repet, reparațiile periodice nu se fac, trei locomotive din patru au durata de exploatare expirată și așa se ajunge la probleme precum cea de la Galați când locomotiva face ce vrea ea. Și nu este singurul caz. A mai fost unul la Craiova, în condiții aproape identice, când s-a produs o creștere instantanee a vitezei urmată de tamponarea a două locomotive, accident soldat cu decesul unui mecanic, din păcate”, a explicat sindicalistul.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8937
Reputatie : 12749
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeVin 31 Mar 2023, 21:49

Cum vor rezolva tractiunea? vor redistribui EA-urile, vor baga Malaxe sau vor anula trenurile?
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 365
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2870
Data de inscriere : 22/10/2017

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Economie   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeVin 31 Mar 2023, 22:05

Sa puna automotoare..circula o locomotiva cu un vag..Este mult mai economic..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8925
Reputatie : 14259
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeVin 31 Mar 2023, 22:55

Dane or să fie tot mai dese cazurile de trenuri plecate întârziate (lipsă de locomotivă la plecare). Uite un exemplu petrecut in seara asta, tren 1641 plecat cu locomotiva care a venit cu trenul 1662.
G1641 împins la Nord cu LDH174 (garat la 20.41).
1641 București Nord plecat 22.06 (+65).
Și nu mai e mult și vine sezonul estival. Să vezi distracție.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8937
Reputatie : 12749
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeVin 31 Mar 2023, 22:59

Pînă la sezonul estival dacă scot EC-urile o sa fie distractie la defectarea EA-urilor.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18442
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23925
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitimeSam 01 Apr 2023, 01:33

Vitosa a scris:
Dane or să fie tot mai dese cazurile de trenuri plecate întârziate (lipsă de locomotivă la plecare). Uite un exemplu petrecut in seara asta, tren 1641 plecat cu locomotiva care a venit cu trenul 1662.
G1641 împins la Nord cu LDH174 (garat la 20.41).
1641 București Nord plecat 22.06 (+65).
Și nu mai e mult și vine sezonul estival. Să vezi distracție.


Foto 1: Din fericire, am prins ultimul tren spre Braşov. Arată aşa.

Foto 2: Din nefericire, stăm în gară de o oră. Pentru că locomotiva arată aşa.

"- Unde-i, naşule, locomotiva?" "- Păi nu e". " - Păi de ce?" "- Păi s-a stricat". "- Păi şi ce facem?" "- Aşteptăm să vină un alt tren şi să luăm locomotiva aia". "- Păi când vine?" "- Păi are întârziere".

Păi Sorin Grindeanu

Revista presei - Pagina 7 Fb_im629
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 7 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: