|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Aug 2023, 16:11 | |
| https://www.fanatik.ro/ce-zic-turistii-straini-despre-aeroportul-otopeni-un-inginer-agronom-si-unul-de-la-drumuri-numiti-in-fruntea-companiei-de-stat-20457048
Nu doar gara București Nord arată urât și invechit, dar și cel mai important aeroport din România. Manageri slabi și corupție. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Aug 2023, 19:51 | |
| Nu te supăra că îți spun, indiferent cine va fi numit manager, chiar și cu apartenență politică din partea USR, nu va putea schimba nimic cât timp Statul nu va investii în GdN și Aeroport iar banii vor merge tot la pensiile speciale, asistență socială, etc furăciuni. Iar domnul manager cu siguranță își va angaja neamurile și prietenii. Așa cum a făcut și Drulă la minister ! Și eficiența tot zero barat va fi. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Aug 2023, 19:58 | |
| - Vitosa a scris:
- Nu te supăra că îți spun, indiferent cine va fi numit manager, chiar și cu apartenență politică din partea USR, nu va putea schimba nimic cât timp Statul nu va investii în GdN și Aeroport iar banii vor merge tot la pensiile speciale, asistență socială, etc furăciuni.
Iar domnul manager cu siguranță își va angaja neamurile și prietenii. Așa cum a făcut și Drulă la minister ! Și eficiența tot zero barat va fi. Eu am votat odată USR, dar la următoarele alegeri nu mai pot vota acest partid și candidații săi. Dar nici AUR care practică un naționalism exagerat de care România nu are nevoie. Încă nu știu ce voi vota.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Lun 14 Aug 2023, 20:58, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Aug 2023, 20:02 | |
| Răzvan, la un alt topic m-ai întrebat ceva. Prefer să îți răspund aici. Pentru că indiferent de culoarea politică uite ce înseamnă România https://fb.watch/moD_O86M-i/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Aug 2023, 22:12 | |
| - Vitosa a scris:
- Răzvan, la un alt topic m-ai întrebat ceva. Prefer să îți răspund aici.
Pentru că indiferent de culoarea politică uite ce înseamnă România https://fb.watch/moD_O86M-i/ Iară porcăria asta? Oare CLub Feroviar o avea procent din publicitate la cât de mult s-a rostogolit jegul ăsta de pseudoştire? Pote Bercea Mondialu' chiar se gândeşte acum să cumpere locomotive, dacă toată presa zice că a făcut-o deja ) Adevărul e că mai mulţi OTF privaţi s-au arătat interesaţi de locomotivele trase la gard, dar nu ştiu cu ce rată de succes. Au venit şi au văzut ce se putea vedea (adică locomotivele prin care încă n-au crescut copaci), inclusiv cu mecanici şi cu ingineri ca să evalueze starea locomotivelor, dar, momentan nu s-a vândut nimic. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Aug 2023, 22:23 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- https://www.fanatik.ro/ce-zic-turistii-straini-despre-aeroportul-otopeni-un-inginer-agronom-si-unul-de-la-drumuri-numiti-in-fruntea-companiei-de-stat-20457048
Nu doar gara București Nord arată urât și invechit, dar și cel mai important aeroport din România. Manageri slabi și corupție. Cred că ăia de se plâng de Otopeni n-au fost în viaţa lor cu altceva decât WizzAir şi Ryanair. Niciodată, dar niciodată pe Otopeni nu mi-a luat mai mult de 40 minute să ajung de la uşa terminalului până la poarta de îmbarcare. Şi asta, în parte, din cauza concetăţenilor care nu înţeleg că n-au voie cu PET-ul de apă şi cu briceagul în bagajul de mână şi ce ceartă cu echipele de la SPP care fac controlul. Altfel, aeroportul nostru are şi el o groază de servicii comerciale pentru fraieri (scuzaţi expresia, dar asta trebuie să fii ca să dai 30 de lei pe o cafea şi un croissant sau 60 de lei pe un burger cu cartofi prăjiţi), dar dacă vii la aeroport doar ca să mergi cu avionul şi nu ca să te plimbi ca la mall, nu ai nicio problemă. Mai mult, pe aeroportul nostru ai Wifi, prize, destule scaune prin capătul terminalului... iar Poliţia de Frontieră are ţ'şpe ghişee + porţile automate, mai mult de 5 minute nu îţi ia controlul de frontieră. Cred că o singură dată am luat de pe aeroportul ăla mai mult de o cafea de la automat (la 5 lei...). Că nu mă duc cu 5 ore înainte de avion, deh, de regulă zbor cu companii serioase, nu cu d'alea care îmbarcă primii n călători şi pe restul îi lasă la poartă. Când am zburat cu Wizz, a trebuit să stau în picioare la coadă o oră... că lumea ştia faza cu overbooking-ul şi toţi voiau să fie primii în avion. Decolarea era la 11, la 9:30 deja era coada la poartă Chiar, că veni vorba, de ce mama dracu' e legal să vinzi mai multe bilete decât locuri?! Asta nu e deranjant pentru pasageri?! A, stai, că WizzAir e firmă privată, deci nu are voie presa să pună tunurile pe ea. P.S.: Ia să-i văd pe ăia de se plâng de Otopeni ce fac când stau o oră jumate la coadă la frontieră pe Schipol (degeaba suntem în UE, că ăia ne pun la coadă cu non-UE) sau două ore la controlul de securitate la Berlin că neamţul mai scanează un bagaj, mai ia o gură de ceai, mai discută cu colega şi tot aşa. Sau la Copenhaga unde te învărţi ca hamsterul pe roată până ajungi unde ai nevoie. Sunt multe aeroporturi în ţări pe care noi le considerăm mai civilizate cărora Otopeniul nostru le dă clasă. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Aug 2023, 22:47 | |
| Dr2005 păi n-au cumpărat nimic pentru că cine vinde cere niște prețuri imense. Să dai câteva sute de mii de euro pe ce ? Pe fier vechi ? De aia privatul se orientează către țările din fosta yougoslavie. Dai 30000 euro pe o troacă (plus taxele vamale), o iei cheală, arsă chiar. Bagi în ea până la un milion de euro și o faci nou-nouță. Pui și chiuvetă și frigider. Plus titulari. Că de aia le are Tehnotrans curate impecabil. Mai vezi frigider pe ale operatorului național? Am mai explicat chestia asta.
Bănuiesc că nici tabloidul ăsta nu e credibil pentru tine https://www.presshouse.ro/2023/08/13/impedimente-si-dedesubturi-nebanuite-in-modernizarea-coridorului-iv-feroviar-gurasada-simeria/?fbclid=IwAR3lC4j3Jpzd-Z8_CVAAz76OJhtYfb-Fmk7CR92e--m35vuISI2VSIa1qPY |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 14 Aug 2023, 23:38 | |
| Acum câţiva ani, când s-a încercat vânzarea la fier vechi la kg a unor vagoane de marfă vechi, a venit Curtea de Conturi şi a făcut plângere la DNA la toată conducerea CFR Marfă de atunci, pe motiv că oţelul de osii şi oţelul de arcuri e mai scump decât restul fierului, or ăia au vândut totul la kil. Nu a contat că pentru a scoate un arc de 2 kg trebuie să tai o tonă de tablă chioară, cu costurile de rigoare şi nici că cei care au cumpărat au trebuit să vină cu autogenul şi camionul în depou sau gară şi să ,,prelucreze" fierul pentru transport acolo, deci alte costuri, inclusiv cu eventualele amenzi de la Garda de Mediu pentru dezmembrat vehicule în spaţii neautorizate. Din câte ştiu, cei de atunci au fost declaraţi nevinovaţi, dar asta după ani de zile prin tribunale. Aşa că nicio societate feroviară de stat nu îşi mai permite să vândă mijloace fixe nedezmembrate la preţ de deşeu. Ori le dezmembrează fizic ei şi vând deşeurile, ori le evaluează cu experţi ANEVAR şi le vând la preţul de expertiză. Nu contează că expertiza e vreo 2000 euro/vagon... mai bine vinzi pe pierdere decât să te duci la răcoare. La o primă vedere, un DA complet, funcţional, bun de drum are o valoare pe la 400.000 lei, unul tras la gard cam la jumate. Un LDH se vinde cam cu 300.000 lei (că astea au căutare mai mare decât DA-urile, fiind bune la manevră pe LFI), iar un EA funcţional între 1,6 şi 2,3 milioane lei, în funcţie de modernizări. Un EA tras la gard e între 600.000 şi 1 milion lei, în funcţie de stare, iar în banii ăştia nu intră şi cheltuiala cu defrişarea junglei din jurul locomotivei ca să o poţi scoate de acolo. --- Cât despre WEBUILD, ex-Astaldi, eu nu mai am de mult timp încredere în ei. Firma are bugete impresionante pentru avocaţi, scoate bani cu lopata din ,,claim"-uri, ,,uită" să îşi plătească subcontractanţii... şi câştigă mai toate lucrările în instanţă la contestaţii. Sunt curios cu cât vor executa Primăria lui Nicuşor când se va face, în sfârşit, recepţia la Pasajul Basarab ) Dar asta e altă mâncare de peşte şi cred că sunt alte instituţii care trebuie să rezolve asta. Dar şi în instanţă, îmi vine greu să cred că un jurist de MTI plătit (în cazul fericit ) cu 5500 lei net sau unul de la CFR plătit tot pe acolo va putea ţine piept unui avocat plătit cu 20.000 euro pe zi. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Aug 2023, 04:51 | |
| https://www.monitorulsv.ro/Ultima-ora-local/2023-08-15/Angajati-ai-CFR-au-impartit-pachete-cu-sarmale-si-cozonaci-calatorilor-din-trenul-Suceava-Putna?fbclid=IwAR22bqYqVdl1EP4I77Sk3FADm9DyUmDEhLk2DdzHZzNtCt_cHfLslVc4tzo |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5493 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 16 Aug 2023, 15:31 | |
| O my good , mita electorala sau prostie electorala ca si cu ideea de a duce neaparat acel AM 2022 colantat cu " am deschis CF putna" in conditiile in care dep is are doar 3 am si alea vai de capul lor, cineva politic a insistat si cu acest am sa ajunga acolo, care si asta e vai de mama lui. O sapt maxim merge acolo si va fi defect cu calc de frana si usile sarite de pe sina culisanta |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 18 Aug 2023, 13:02 | |
| https://clubferoviar.ro/o-noua-viata-pentru-locomotivele-diesel-noile-tehnologii-dau-sperante/?fbclid=IwAR2BMjght_C62ExXWm9Qi_P0q9VrJ4g_5IuAjxGhZ0tDs7MY0PI0yknHBL4 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 19 Aug 2023, 19:02 | |
| Daca în 2024 mergem cu automotorul suburban de la Cluj la.Bucuresti și numim transport modern e că și cum locuim la vila.dar ne cacam in wc-ul din spatele curții
https://foaiatransilvana.ro/trenuri-ultramoderne-vor-circula-pe-relatia-cluj-napoca-omul-de-afaceri-calin-mitica-a-anuntat-ca-a-investit-peste-25-de-milioane-de-euro/?fbclid=IwAR1csZm-fLDZzI4oJKkk2AQFm5U8EffkaABG9LTCBwGV-3rGTO6IAVvZRHs
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 19 Aug 2023, 21:59, editata de 1 ori |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 19 Aug 2023, 20:58 | |
| - Adrian78 a scris:
- Daca în 2024 mergem cu automotorul suburban de la Cluj la.Bucuresti numim transport modern e că și cum locuim la vila.da ne cacam in wc-ul din spatele curții
https://foaiatransilvana.ro/trenuri-ultramoderne-vor-circula-pe-relatia-cluj-napoca-omul-de-afaceri-calin-mitica-a-anuntat-ca-a-investit-peste-25-de-milioane-de-euro/?fbclid=IwAR1csZm-fLDZzI4oJKkk2AQFm5U8EffkaABG9LTCBwGV-3rGTO6IAVvZRHs Lasă că în România merge și așa... Cele mai bune trenuri pe distanțe lungi sunt acelea din vagoane plus locomotivă, dar observ că nu se achiziționează de către operatorii privați și de ARF. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 20 Aug 2023, 15:01 | |
| - Adrian78 a scris:
- Daca în 2024 mergem cu automotorul suburban de la Cluj la.Bucuresti și numim transport modern e că și cum locuim la vila.dar ne cacam in wc-ul din spatele curții
https://foaiatransilvana.ro/trenuri-ultramoderne-vor-circula-pe-relatia-cluj-napoca-omul-de-afaceri-calin-mitica-a-anuntat-ca-a-investit-peste-25-de-milioane-de-euro/?fbclid=IwAR1csZm-fLDZzI4oJKkk2AQFm5U8EffkaABG9LTCBwGV-3rGTO6IAVvZRHs Evident că vor circula pe Cluj - București, că trebuie să ajungă cumva de la Remarul la linia de Aeroport ori de Slănic ) Altfel, trenuri subvenționate în plus față de cele actuale nu vor mai fi pe București - Cluj, dar dl. Mitică e liber să facă ce poftește fără subvenție. Deocamdată e ocupat cu cumpărat/închiriat materialul rulant recuperat de firme de leasing ca urmare a expirării unor contracte de servicii publice competitive din afară. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 20 Aug 2023, 15:03 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Adrian78 a scris:
- Daca în 2024 mergem cu automotorul suburban de la Cluj la.Bucuresti numim transport modern e că și cum locuim la vila.da ne cacam in wc-ul din spatele curții
https://foaiatransilvana.ro/trenuri-ultramoderne-vor-circula-pe-relatia-cluj-napoca-omul-de-afaceri-calin-mitica-a-anuntat-ca-a-investit-peste-25-de-milioane-de-euro/?fbclid=IwAR1csZm-fLDZzI4oJKkk2AQFm5U8EffkaABG9LTCBwGV-3rGTO6IAVvZRHs Lasă că în România merge și așa...
Cele mai bune trenuri pe distanțe lungi sunt acelea din vagoane plus locomotivă, dar observ că nu se achiziționează de către operatorii privați și de ARF. Nu o să mai cumpere nimeni trenuri din locomotive și vagoane, sunt o reminiscență a trecutului și cam atât. Până și ICE-ul și TGV-ul sunt rame electrice. În felul ăsta ai și consum mai mic și uzură mai mică la linie. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |