Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20257
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25059
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMar Mai 30, 2023 12:05 am

Adrian78 a scris:
Nu știe CFR Calatori cum sa scape de Regiourile.astea
Ce scrie lumea pe Facebook

Aloooo, CFR CĂLĂTORI!!!!
Trenul Regio 6311 Tecuci-Iași în fiecare zi este supraaglomerat, sunt persoane bolnave care trebuie să ajungă la Iași, din motive medicale, sunt bătrâni, sunt navetiști, ce faceți cu noi, domnilor responsabili cu siguranța călătorilor? Cum să stea în picioare un bătrân,un bolnav, o mamă cu un copil mic, un navetist care pleacă în fiecare zi cu acest tren, se poate atâta bătaie de joc? Doar se scanează biletele, abonamentele, nu se vede câți călători circulă zilnic? De ce nu se suplimentează numărul de vagoane?
Și ce este și mai grav, în această dimineață a luat foc, undeva pe la Scânteia! Deci siguranța călătorilor în acest tren este grav afectată! Așteptați să se întâmple o nenorocire ca să luați măsuri??? Domnule Ministru, chiar nu vă interesează condițiile în care se circulă cu acest tren???
Nhttps://m.digi24.ro/stiri/actualitate/o-locomotiva-a-luat-foc-in-statia-scanteia-200-de-calatori-evacuati-de-urgenta-2366001
Cum pot încăpea 200 de călători în două vagoane 20-54? E tehnic imposibil.
A, stai, e estimarea ISU, adică ăia pentru care apa e soluţia universală la toate problemele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMar Mai 30, 2023 1:32 pm

https://clubferoviar.ro/opinii-modernizarea-materialului-rulant-de-tractiune-este-un-drum-infundat/
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 276
Reputatie : 4341
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMar Mai 30, 2023 7:20 pm

Foarte interesant articulul postat pe "clubferoviar", face o analiza foarte elaborata si cuprinzatoare a situatiei parcului de locomotive existent. Sunt totusi niste aspecte in acel articol unde nu sunt de acord. Unul din aceste aspecte este comparatia cu modernizarea avioanelor MIG 21. Acea modernizare a fost de la inceput o tampenie, in loc sa se aleaga pentru modernizare avionul MIG 29, cu un airframe mult mai modern, care si astazi este foarte performant, sa ales in schimb modernizarea acelor epave MIG 21 de generatie anii 60 La locomotive, daca s-ar fi ales o modernizare completa a parcului de locomotive la Delfin si / sau Softronic, ar fi fost foarte bine. Nu spun ca aceste locomotive modernizate nu au si ele problemele lor, dar categoric locomotivele ar fi mers mult mai bine decat in starea actuala de harburi "originale". Aceste epave sunt mentinute in functiune prin carpeli + vopsiri facute de firmele de casa ale persoanelor sus puse de prin ministerul transporturilor. Am tot discutat pe forum despre aceasta situatie, nu e nevoie sa repet tema asta. Eu cred ca modernizarea completa a unei locomotive poate fi o solutie foarte buna si rentabila daca este facuta cum trebuie. Evident ca si cumpararea de locomotive noi este o solutie buna, dar cum sa si mentionat aici pe forum, nu poti inlocui peste noapte toate locomotivele cu unele noi, nici daca ai toti banii necesari. De aceea cred ca cea mai buna varianta ar fi o solutie mixta, modernizare totala + cumparare de locomotive noi acolo unde cele vechi sunt prea degradate sau modernizarea totala ar fi prea costisitoare.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8821
Reputatie : 14110
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMar Mai 30, 2023 9:25 pm

Modernizare sau RR = cîrpeli. Sau învelim rahatul în staniol și îi mai punem și fundă roșie. Dar dacă materialul rulant dă bine în poze (vai ce frumoasă e locomotiva Very Happy ), ce mai contează că sunt praf, retrase din circulație după 2 ani de la RR, sau că modernizarea nu ia reușit și că în perioada garanției (1 an) o întoarce de 50 de ori către unitatea reparatoare !
Bani sifonați, asta e realitatea.
Apropo, vedeți că 41-001 e la SCRL Brașov. Se aude că o vopsesc clasică și cu dunga roșie. Bombă o să fie în poze (o să vuiască facebook-ul), și tot bombă și la drum.
Soluția? Material rulant nou. Cumpărat de nou, și opriți risipa banului public pe aceste modernizări și RR-uri !
Degeaba vorbim. Mulți nu vor înțelege. Nici din minister, nici din rândul pasionaților feroviari.

Poftim și alte probleme pentru dezbatere.
https://clubferoviar.ro/interviu-cu-traian-preoteasa/
Ia să vă văd ce aveți de spus.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8870
Reputatie : 12637
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMar Mai 30, 2023 9:28 pm

merita citit?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8821
Reputatie : 14110
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMar Mai 30, 2023 9:55 pm

Nu ești obligat.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8870
Reputatie : 12637
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMar Mai 30, 2023 10:18 pm

Nu sînt obligat fireste însă întrebarea era dacă zice ceva concret sau e doar gargară, vrăjelile cunoscute?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8821
Reputatie : 14110
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMar Mai 30, 2023 11:35 pm

https://alba24.ro/povestea-drezinei-buick-restaurata-de-angajati-cfr-a-fost-prezentata-la-150-de-ani-de-la-deschiderea-caii-ferate-alba-mures-885564.html

Cine merge mâine la Brașov o vede live.
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 276
Reputatie : 4341
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMier Mai 31, 2023 12:05 am

foarte frumos, sa reusit salvarea unui vehicol feroviar de colectie. Dar, mi se pare ca nu gresesc, nu exista o drezina asemanatoare expusa in gara Sinaia ?
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1141
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3650
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMier Mai 31, 2023 12:13 am

Ony_x a scris:
Eu cred ca modernizarea completa a unei locomotive poate fi o solutie foarte buna si rentabila daca este facuta cum trebuie.

Noi modernizam EA-uri cu 6 osii si 120 de tone ca sa le punem apoi sa traga un vagon in timp ce tinem o groaza de EC-uri la gard, ca nu ne trebuie.

Cred ca suntem singurii tampiti din Europa care avem 6 osii la calatori si 4 osii la marfa.

Asta ca sa nu mai vorbim de tras la gard la scurt timp dupa RR, cand loco aia ar trebui sa mearga ani buni.

Nu mai zic de Desiro-uri, cica e scumpa revizia la ele, asa ca mergem cu ele intr-un motor sau crapa pe cam. Si dupa ce crapa, la gard cu ele, e scump sa le reparam la standardele producatorului, lasa ca e mai ieftina motorina la un GM+1 vagon.
Am mers sambata cu Desiro-ul de la RE2521 Craiova-Caracal-Pausa, a ajuns cu 35 de minute intarziere la Ramnicu Valcea, din ce vorbeau mecanicul cu nasul, cica mergea intr-un motor si de-abia urca dealurile, plus ca nema AC la partea posterioara, m-am mutat in fata. Nu mai zic de cat de mizerabil era la interior, ebola statea pe pereti inca din cretacic; faptul ca era mazgalit cu grafitti pe toata partea stanga anterioara era cireasa de pe tort, nu mai vedeai nimic prin geamurile alea.
Nu mai zic ca saracu' Desiro, in starea in care era, pleca dimineata de la Craiova, ajungea pe la 3 la Pausa, pleca inapoi la Caracal si apoi de la Caracal pleca inapoi ca R2011, am ramas prost cand l-am revazut la 11 noaptea in aceeasi seara la Sibiu. Nu stiu mai departe, dar cred ca acelasi Desiro pleca inapoi la Caracal ca R2010.
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 276
Reputatie : 4341
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMier Mai 31, 2023 12:35 am

Da, la automotoare e trista rau situatia. Cele mai multe Desiro au cam 20 de ani. Malaxoarele inca merg fericite la aproape 90 de ani de cand au fost construite. Pe M800 merg automotoarele diesel ale privatilor desi linia este electrificata. La automotoare sunt 100 % de acord ca tot parcul existent trebuie sa mearga cat mai repede la fier vechi. Cursele regio ar trebui sa fie doar automotoare, nu trenuri de 1 vagon, dar automotoare noi. Iar pe liniile electrificate ar trebui terminata aberatia asta cu automotoare diesel ale privatilor pe motiv ca nu au / nu vor altceva.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20257
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25059
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMier Mai 31, 2023 9:48 am

Vitosa a scris:
Modernizare sau RR = cîrpeli. Sau învelim rahatul în staniol și îi mai punem și fundă roșie. Dar dacă materialul rulant dă bine în poze (vai ce frumoasă e locomotiva  Very Happy ), ce mai contează că sunt praf, retrase din circulație după 2 ani de la RR, sau că modernizarea nu ia reușit și că în perioada garanției (1 an) o întoarce de 50 de ori către unitatea reparatoare !
Bani sifonați, asta e realitatea.
Aceeaşi locomotivă cu 6 osii, cu fix aceeaşi structură (cu singura diferenţă că are în bot un amortizor suplimentar de şoc) se produce bine mersi la Craiova şi mai e şi conformă cu toate STI-urile. La modernizare fix asta o să se facă, o să se monteze echipamente de altă locomotivă modernă pe cutia de EA, nu rămâne decât cutia şi cadrele de boghiu din EA-ul vechi. Dacă o veni Softronic la licitaţie, practic vom avea nişte LE-MA.
Nu cred că ai înţeles conceptul de ,,mentenanţă inclusă". Pe locomotiva modernizată nu o să mai umble Ilie de la Sculărie sau Dorel de la SCRL, o să vină Softronic/Reloc/Alstom/Siemens/cine o câştiga şi o să facă toată mentenanţa şi toate reparaţiile.

De acord că EA-ul nu are ce să mai caute la călători, fie el şi LE-MA... dar nu ai cum să primeşti atâtea locomotive noi în 3 ani cât e termenul prin PNRR.
Sper, totuşi, să apară cineva şi la licitaţia de modernizat EC-uri, acolo ar fi interesant de văzut ce va ieşi.

În rest, apropo de cârpeli, cică SCRL va monta graduatoare pe EA-urile şi EC-urile cu instalaţie SAGMA. Cum graduatoare nu cred că se mai produc, probabil va monta nişte ,,semibune" din stoc, ca să fie cârpeala completă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1141
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3650
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMier Mai 31, 2023 10:19 am

Dr2005 a scris:
Aceeaşi locomotivă cu 6 osii, cu fix aceeaşi structură (cu singura diferenţă că are în bot un amortizor suplimentar de şoc) se produce bine mersi la Craiova şi mai e şi conformă cu toate STI-urile.

N-a zis nimeni ca nu sunt bune CoCo-urile, sunt foarte bune la trenuri de marfa cu 40 de vagoane sau la carat fier la Narvik, doar ca nu sunt adecvate la ce e nevoie la calatori. E ca si cum o familie si-ar cumpara un autobuz in loc de masina.

Acum vreo 2-3 luni mai scosesera o loco diesel si se laudau cu ce mare noutate e, cand in fapt era tot un DA cu 6 osii, dar cu alta palarie. Softronic nu stie sa faca loco cu 4 osii?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8870
Reputatie : 12637
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMier Mai 31, 2023 10:41 am

Probabil stie dar capacitatile de productie din tara sînt axate pe 6 osii.
EC-urile veneau din Iugoslavia.

Ce era pe patru osii la noi erau LDE 1250 su LDH.

Ce au propus pe 4 osii se pare ca nu au avut succes. Carpatia si Teranova.

Cum ar fi ei monteaza ceva nou pe structuri vechi.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitimeMier Mai 31, 2023 10:48 am

dan tm a scris:
Probabil stie dar  capacitatile de productie din tara sînt axate pe 6 osii.
EC-urile veneau din Iugoslavia.

Ce era pe patru osii la noi erau LDE 1250 su LDH.

Ce au propus pe 4 osii se pare ca nu au avut succes. Carpatia si Teranova.

Cum ar fi ei monteaza ceva nou pe structuri vechi.

Carpathia e tot pe.6 osii pe sasiu de LDE
E scump să dezvolți ceva nou pe boghiuri BoBo
Și să reconstruiești pe boghiuri vechie trebuie omologat după.norme TSI probabil cabina sa se deformeze că sa preia impactul
Nu știu ce se complică atât în loc să aducă material.second adică Traxxuri AC2 și DE
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 25 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: