|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Mai 2023, 00:05 | |
| - Adrian78 a scris:
- Nu știe CFR Calatori cum sa scape de Regiourile.astea
Ce scrie lumea pe Facebook
Aloooo, CFR CĂLĂTORI!!!! Trenul Regio 6311 Tecuci-Iași în fiecare zi este supraaglomerat, sunt persoane bolnave care trebuie să ajungă la Iași, din motive medicale, sunt bătrâni, sunt navetiști, ce faceți cu noi, domnilor responsabili cu siguranța călătorilor? Cum să stea în picioare un bătrân,un bolnav, o mamă cu un copil mic, un navetist care pleacă în fiecare zi cu acest tren, se poate atâta bătaie de joc? Doar se scanează biletele, abonamentele, nu se vede câți călători circulă zilnic? De ce nu se suplimentează numărul de vagoane? Și ce este și mai grav, în această dimineață a luat foc, undeva pe la Scânteia! Deci siguranța călătorilor în acest tren este grav afectată! Așteptați să se întâmple o nenorocire ca să luați măsuri??? Domnule Ministru, chiar nu vă interesează condițiile în care se circulă cu acest tren??? Nhttps://m.digi24.ro/stiri/actualitate/o-locomotiva-a-luat-foc-in-statia-scanteia-200-de-calatori-evacuati-de-urgenta-2366001 Cum pot încăpea 200 de călători în două vagoane 20-54? E tehnic imposibil. A, stai, e estimarea ISU, adică ăia pentru care apa e soluţia universală la toate problemele. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Mai 2023, 13:32 | |
| https://clubferoviar.ro/opinii-modernizarea-materialului-rulant-de-tractiune-este-un-drum-infundat/ |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Mai 2023, 19:20 | |
| Foarte interesant articulul postat pe "clubferoviar", face o analiza foarte elaborata si cuprinzatoare a situatiei parcului de locomotive existent. Sunt totusi niste aspecte in acel articol unde nu sunt de acord. Unul din aceste aspecte este comparatia cu modernizarea avioanelor MIG 21. Acea modernizare a fost de la inceput o tampenie, in loc sa se aleaga pentru modernizare avionul MIG 29, cu un airframe mult mai modern, care si astazi este foarte performant, sa ales in schimb modernizarea acelor epave MIG 21 de generatie anii 60 La locomotive, daca s-ar fi ales o modernizare completa a parcului de locomotive la Delfin si / sau Softronic, ar fi fost foarte bine. Nu spun ca aceste locomotive modernizate nu au si ele problemele lor, dar categoric locomotivele ar fi mers mult mai bine decat in starea actuala de harburi "originale". Aceste epave sunt mentinute in functiune prin carpeli + vopsiri facute de firmele de casa ale persoanelor sus puse de prin ministerul transporturilor. Am tot discutat pe forum despre aceasta situatie, nu e nevoie sa repet tema asta. Eu cred ca modernizarea completa a unei locomotive poate fi o solutie foarte buna si rentabila daca este facuta cum trebuie. Evident ca si cumpararea de locomotive noi este o solutie buna, dar cum sa si mentionat aici pe forum, nu poti inlocui peste noapte toate locomotivele cu unele noi, nici daca ai toti banii necesari. De aceea cred ca cea mai buna varianta ar fi o solutie mixta, modernizare totala + cumparare de locomotive noi acolo unde cele vechi sunt prea degradate sau modernizarea totala ar fi prea costisitoare. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Mai 2023, 21:25 | |
| Modernizare sau RR = cîrpeli. Sau învelim rahatul în staniol și îi mai punem și fundă roșie. Dar dacă materialul rulant dă bine în poze (vai ce frumoasă e locomotiva ), ce mai contează că sunt praf, retrase din circulație după 2 ani de la RR, sau că modernizarea nu ia reușit și că în perioada garanției (1 an) o întoarce de 50 de ori către unitatea reparatoare ! Bani sifonați, asta e realitatea. Apropo, vedeți că 41-001 e la SCRL Brașov. Se aude că o vopsesc clasică și cu dunga roșie. Bombă o să fie în poze (o să vuiască facebook-ul), și tot bombă și la drum. Soluția? Material rulant nou. Cumpărat de nou, și opriți risipa banului public pe aceste modernizări și RR-uri ! Degeaba vorbim. Mulți nu vor înțelege. Nici din minister, nici din rândul pasionaților feroviari. Poftim și alte probleme pentru dezbatere. https://clubferoviar.ro/interviu-cu-traian-preoteasa/ Ia să vă văd ce aveți de spus. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Mai 2023, 21:28 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Mai 2023, 21:55 | |
| |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Mai 2023, 22:18 | |
| Nu sînt obligat fireste însă întrebarea era dacă zice ceva concret sau e doar gargară, vrăjelile cunoscute? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 30 Mai 2023, 23:35 | |
| https://alba24.ro/povestea-drezinei-buick-restaurata-de-angajati-cfr-a-fost-prezentata-la-150-de-ani-de-la-deschiderea-caii-ferate-alba-mures-885564.html
Cine merge mâine la Brașov o vede live. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 31 Mai 2023, 00:05 | |
| foarte frumos, sa reusit salvarea unui vehicol feroviar de colectie. Dar, mi se pare ca nu gresesc, nu exista o drezina asemanatoare expusa in gara Sinaia ? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 31 Mai 2023, 00:13 | |
| - Ony_x a scris:
- Eu cred ca modernizarea completa a unei locomotive poate fi o solutie foarte buna si rentabila daca este facuta cum trebuie.
Noi modernizam EA-uri cu 6 osii si 120 de tone ca sa le punem apoi sa traga un vagon in timp ce tinem o groaza de EC-uri la gard, ca nu ne trebuie. Cred ca suntem singurii tampiti din Europa care avem 6 osii la calatori si 4 osii la marfa. Asta ca sa nu mai vorbim de tras la gard la scurt timp dupa RR, cand loco aia ar trebui sa mearga ani buni. Nu mai zic de Desiro-uri, cica e scumpa revizia la ele, asa ca mergem cu ele intr-un motor sau crapa pe cam. Si dupa ce crapa, la gard cu ele, e scump sa le reparam la standardele producatorului, lasa ca e mai ieftina motorina la un GM+1 vagon. Am mers sambata cu Desiro-ul de la RE2521 Craiova-Caracal-Pausa, a ajuns cu 35 de minute intarziere la Ramnicu Valcea, din ce vorbeau mecanicul cu nasul, cica mergea intr-un motor si de-abia urca dealurile, plus ca nema AC la partea posterioara, m-am mutat in fata. Nu mai zic de cat de mizerabil era la interior, ebola statea pe pereti inca din cretacic; faptul ca era mazgalit cu grafitti pe toata partea stanga anterioara era cireasa de pe tort, nu mai vedeai nimic prin geamurile alea. Nu mai zic ca saracu' Desiro, in starea in care era, pleca dimineata de la Craiova, ajungea pe la 3 la Pausa, pleca inapoi la Caracal si apoi de la Caracal pleca inapoi ca R2011, am ramas prost cand l-am revazut la 11 noaptea in aceeasi seara la Sibiu. Nu stiu mai departe, dar cred ca acelasi Desiro pleca inapoi la Caracal ca R2010. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 31 Mai 2023, 00:35 | |
| Da, la automotoare e trista rau situatia. Cele mai multe Desiro au cam 20 de ani. Malaxoarele inca merg fericite la aproape 90 de ani de cand au fost construite. Pe M800 merg automotoarele diesel ale privatilor desi linia este electrificata. La automotoare sunt 100 % de acord ca tot parcul existent trebuie sa mearga cat mai repede la fier vechi. Cursele regio ar trebui sa fie doar automotoare, nu trenuri de 1 vagon, dar automotoare noi. Iar pe liniile electrificate ar trebui terminata aberatia asta cu automotoare diesel ale privatilor pe motiv ca nu au / nu vor altceva. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 31 Mai 2023, 09:48 | |
| - Vitosa a scris:
- Modernizare sau RR = cîrpeli. Sau învelim rahatul în staniol și îi mai punem și fundă roșie. Dar dacă materialul rulant dă bine în poze (vai ce frumoasă e locomotiva ), ce mai contează că sunt praf, retrase din circulație după 2 ani de la RR, sau că modernizarea nu ia reușit și că în perioada garanției (1 an) o întoarce de 50 de ori către unitatea reparatoare !
Bani sifonați, asta e realitatea. Aceeaşi locomotivă cu 6 osii, cu fix aceeaşi structură (cu singura diferenţă că are în bot un amortizor suplimentar de şoc) se produce bine mersi la Craiova şi mai e şi conformă cu toate STI-urile. La modernizare fix asta o să se facă, o să se monteze echipamente de altă locomotivă modernă pe cutia de EA, nu rămâne decât cutia şi cadrele de boghiu din EA-ul vechi. Dacă o veni Softronic la licitaţie, practic vom avea nişte LE-MA. Nu cred că ai înţeles conceptul de ,,mentenanţă inclusă". Pe locomotiva modernizată nu o să mai umble Ilie de la Sculărie sau Dorel de la SCRL, o să vină Softronic/Reloc/Alstom/Siemens/cine o câştiga şi o să facă toată mentenanţa şi toate reparaţiile. De acord că EA-ul nu are ce să mai caute la călători, fie el şi LE-MA... dar nu ai cum să primeşti atâtea locomotive noi în 3 ani cât e termenul prin PNRR. Sper, totuşi, să apară cineva şi la licitaţia de modernizat EC-uri, acolo ar fi interesant de văzut ce va ieşi. În rest, apropo de cârpeli, cică SCRL va monta graduatoare pe EA-urile şi EC-urile cu instalaţie SAGMA. Cum graduatoare nu cred că se mai produc, probabil va monta nişte ,,semibune" din stoc, ca să fie cârpeala completă. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 31 Mai 2023, 10:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- Aceeaşi locomotivă cu 6 osii, cu fix aceeaşi structură (cu singura diferenţă că are în bot un amortizor suplimentar de şoc) se produce bine mersi la Craiova şi mai e şi conformă cu toate STI-urile.
N-a zis nimeni ca nu sunt bune CoCo-urile, sunt foarte bune la trenuri de marfa cu 40 de vagoane sau la carat fier la Narvik, doar ca nu sunt adecvate la ce e nevoie la calatori. E ca si cum o familie si-ar cumpara un autobuz in loc de masina. Acum vreo 2-3 luni mai scosesera o loco diesel si se laudau cu ce mare noutate e, cand in fapt era tot un DA cu 6 osii, dar cu alta palarie. Softronic nu stie sa faca loco cu 4 osii? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 31 Mai 2023, 10:41 | |
| Probabil stie dar capacitatile de productie din tara sînt axate pe 6 osii. EC-urile veneau din Iugoslavia.
Ce era pe patru osii la noi erau LDE 1250 su LDH.
Ce au propus pe 4 osii se pare ca nu au avut succes. Carpatia si Teranova.
Cum ar fi ei monteaza ceva nou pe structuri vechi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 31 Mai 2023, 10:48 | |
| - dan tm a scris:
- Probabil stie dar capacitatile de productie din tara sînt axate pe 6 osii.
EC-urile veneau din Iugoslavia.
Ce era pe patru osii la noi erau LDE 1250 su LDH.
Ce au propus pe 4 osii se pare ca nu au avut succes. Carpatia si Teranova.
Cum ar fi ei monteaza ceva nou pe structuri vechi. Carpathia e tot pe.6 osii pe sasiu de LDE E scump să dezvolți ceva nou pe boghiuri BoBo Și să reconstruiești pe boghiuri vechie trebuie omologat după.norme TSI probabil cabina sa se deformeze că sa preia impactul Nu știu ce se complică atât în loc să aducă material.second adică Traxxuri AC2 și DE |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |