|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Apr 2023, 23:00 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ce atâta graba anulam trenurile.si gata iar restul trenurilor sa stea prin camp după locomotive de ajutor.De parcă nu ar ști ce.incompetenti sunt prin conducerea CFR Calatoei
https://clubferoviar.ro/pnrr-modernizarea-locomotivelor-cfr-calatori/ După cercetarea de piaţă, a reieşit că sumele sunt mai mari, deci trebuie re-aprobaţi indicatorii tehnico-economici. Deci CTE, CTE interministerial, HG... dar se vor face luna asta toate. - Adrian78 a scris:
- https://mobilitate.eu/reloc-craiova-dema-3000/
O cheamă ,,Locomotiva diesel electrica CA-CA tip LDE 4x750 realizata prin modernizarea LDE 2100 CP, cod proiect: LDE 4x750 CA-CA, seria 92530652000-6" şi este certificată după STI LOC&PAS şi STI NOI, dar NU şi după STI CCS... probabil vor invoca faptul că nu au umblat la subsistemul control-comandă şi semnalizare de bord şi că locomotiva veche avea INDUSI, deci şi asta are tot INDUSI. https://eradis.era.europa.eu/interop_docs/ecDecl/view.aspx?id=18033&DocumentType=ECDeclVer _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Apr 2023, 23:41 | |
| pe vremea mea ne-o luam la scoala daca faceam cacofonii.
Nu cred ca se admiteau nici acronime de genul CA CA. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 09:11 | |
| Pai asta zic si eu, sa vina cu ceva nou, nu tot cu DA cu mici modificari.
Parca-i uzina Dacia in anii 90, punea zambetul lui Iliescu pe 1300 din 69. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 09:18 | |
| Care sume.sunt mari Dr2005 pentru modernizarea locomotivelor sau per total sumele sunt mari?
dantm e ciudata clasificarea CA-CA deși și asta are osiile propulsate cu motoare electrice dar probabil se face după principiu osie libera..
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 06 Apr 2023, 09:31, editata de 2 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 09:21 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Pai asta zic si eu, sa vina cu ceva nou, nu tot cu DA cu mici modificari.
Parca-i uzina Dacia in anii 90, punea zambetul lui Iliescu pe 1300 din 69. Doar.sasiul vechi și rama.de.boghiu au rămas în rest este un concept destul de modern pe partea.tehnica sa vedem cat de fiabila este și dacă se pupa.comanda cu tracțiunea pentru că așa a mai fost și proiectul Remarul cu cele.3 LDE modernizate in clasa 61 cu motoare MTU de 2700kw și ventilație forțată.unde nu prea.sa pupat parte de.comanda cu cea de tractiune Probabil și partea de motor de tracțiune suspendat pe cuzineți sa vedem cat de fiabila o sa fie |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 12:31 | |
| - dan tm a scris:
- pe vremea mea ne-o luam la scoala daca faceam cacofonii.
Nu cred ca se admiteau nici acronime de genul CA CA. În cartea de Tracţiune Diesel după care am învăţat în facultate era trecută şi transmisia c.a.-c.a. (că aşa se prescurtează curent alternativ în română). Numai că pe vremea mea se pronunţa ,,ce a ce a", s-a schimbat cumva pronunţia de atunci? _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 13:09 | |
| Ai dreptate nu sa schimbat nimic.
multe greseli de atunci sau transformat in reguli acum.
Progres Unitate Libertate Atitudine |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 13:31 | |
| Vitezele de circulatie raman cam la fel, cu exceptia Bucuresti - Constanta/Brasov.
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26188756-mai-lente-decat-vremea-lui-carol-lea-care-sunt-zonele-unde-vitezele-trenurilor-romanesti-scazut-cel-mai-mult-fata-perioada-cand-calea-ferata-era-ingrijita-cum-trebuie.htm
Fara suficienti muncitori cu greu se vor repara liniile:
https://www.economica.net/cfr-infrastructura-trebuie-sa-angajeze-urgent-3-900-de-muncitori-pentru-lucrari-de-intretinere-si-reparatii_659604.html |
| | | Bebe
Numarul mesajelor : 92 Reputatie : 720 Data de inscriere : 06/03/2023
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 15:33 | |
| Sunt posturi pt TESA,ei o sa repare liniile din birouri cu AC si caldurica iarna.Inchideti tara,este o Ruina |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 16:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- pe vremea mea ne-o luam la scoala daca faceam cacofonii.
Nu cred ca se admiteau nici acronime de genul CA CA. În cartea de Tracţiune Diesel după care am învăţat în facultate era trecută şi transmisia c.a.-c.a. (că aşa se prescurtează curent alternativ în română). Numai că pe vremea mea se pronunţa ,,ce a ce a", s-a schimbat cumva pronunţia de atunci? Nu este vorba de tipul de curent care alimenteaza tractiunea ci de tipul dispunerii osiilor C-C ,Co-Co pe boghiu |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 21:51 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Vitezele de circulatie raman cam la fel, cu exceptia Bucuresti - Constanta/Brasov.
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26188756-mai-lente-decat-vremea-lui-carol-lea-care-sunt-zonele-unde-vitezele-trenurilor-romanesti-scazut-cel-mai-mult-fata-perioada-cand-calea-ferata-era-ingrijita-cum-trebuie.htm
Fara suficienti muncitori cu greu se vor repara liniile:
https://www.economica.net/cfr-infrastructura-trebuie-sa-angajeze-urgent-3-900-de-muncitori-pentru-lucrari-de-intretinere-si-reparatii_659604.html Mai vine p*lea să se angajeze la infrastructură în condiții foarte grele de muncă, frig, ploaie, vânt, arșiță pe un salariu de mizerie,...cfr-riștilor li s-au luat toate drepturile. În curând or să rămână doar cu birocrații din birouri. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 21:55 | |
| https://www.economica.net/primaria-capitalei-vrea-sa-cumpere-inca-250-de-tramvaie-noi-dintre-care-50-lungi-de-45-de-metri_660220.html Încă un contract cu dedicație. Că vorba aia vin alegerile și sponsorizează și el pe cine trebuie. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 22:28 | |
| - Vitosa a scris:
- https://www.economica.net/primaria-capitalei-vrea-sa-cumpere-inca-250-de-tramvaie-noi-dintre-care-50-lungi-de-45-de-metri_660220.html
Încă un contract cu dedicație. Că vorba aia vin alegerile și sponsorizează și el pe cine trebuie. Tre sa se apuce Blidar să facă și tramvaie bidirectionale |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 22:30 | |
| - Vitosa a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Vitezele de circulatie raman cam la fel, cu exceptia Bucuresti - Constanta/Brasov.
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26188756-mai-lente-decat-vremea-lui-carol-lea-care-sunt-zonele-unde-vitezele-trenurilor-romanesti-scazut-cel-mai-mult-fata-perioada-cand-calea-ferata-era-ingrijita-cum-trebuie.htm
Fara suficienti muncitori cu greu se vor repara liniile:
https://www.economica.net/cfr-infrastructura-trebuie-sa-angajeze-urgent-3-900-de-muncitori-pentru-lucrari-de-intretinere-si-reparatii_659604.html Mai vine p*lea să se angajeze la infrastructură în condiții foarte grele de muncă, frig, ploaie, vânt, arșiță pe un salariu de mizerie,...cfr-riștilor li s-au luat toate drepturile. În curând or să rămână doar cu birocrații din birouri. Lasă bro că acolo e vorba aia Noi ne facem că muncim.Ei se fac că ne plătesc..In Anglia se face mentenanța doar sâmbătă și acolo aduc oameni din exterior gen excavatoriști mecanici utilaje plătiți pentru alea 8 ore La noi nu știu dacă aduna UNII douazeci de ore lucrate pe săptămână Dar vorba aia e nevoie și de ăștia că se justifice posturile ale asus platite |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 06 Apr 2023, 23:15 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- pe vremea mea ne-o luam la scoala daca faceam cacofonii.
Nu cred ca se admiteau nici acronime de genul CA CA. În cartea de Tracţiune Diesel după care am învăţat în facultate era trecută şi transmisia c.a.-c.a. (că aşa se prescurtează curent alternativ în română). Numai că pe vremea mea se pronunţa ,,ce a ce a", s-a schimbat cumva pronunţia de atunci? Nu este vorba de tipul de curent care alimenteaza tractiunea ci de tipul dispunerii osiilor C-C ,Co-Co pe boghiu ,,CA"-urile alea sunt fix de la tracţiune, adică generator de c.a. şi m.e.t.-uri de c.a.. LDE-urile clasice sunt c.c. - c.c., au existat şi locomotive c.a. - c.c. înainte să se dezvolte tehnologia de reglare continuă a forţei de tracţiune (de exemplu asta şi cred că ruşii şi chinezii încă mai produc modele cu astfel de transmisie). Locomotivele moderne sunt toate c.a. - c.a.. - Adrian78 a scris:
- Tre sa se apuce Blidar să facă și tramvaie bidirectionale
Păi cutia de Imperio, licenţă Combino Supra, e oricum proiectată din start pentru tramvaie bidirecţionale (vezi Budapesta, de exemplu), nu îi e greu să le facă. - Adrian78 a scris:
- Lasă bro că acolo e vorba aia Noi ne facem că muncim.Ei se fac că ne plătesc..In Anglia se face mentenanța doar sâmbătă și acolo aduc oameni din exterior gen excavatoriști mecanici utilaje plătiți pentru alea 8 ore
La noi nu știu dacă aduna UNII douazeci de ore lucrate pe săptămână Dar vorba aia e nevoie și de ăștia că se justifice posturile ale asus platite Poate ar fi mai bine să se externalizeze funcţia de întreţinere. Şi atunci ar apărea câteva firme private care s-ar putea ocupa de asta. Altfel... nu poţi să faci într-un an ce nu s-a făcut în 35, dovadă că şi lucrările de modernizare merg greu, că sunt doar câteva firme cu capacitatea tehnică şi umană să facă lucrările majore, firme care au deja personalul întins la maxim. Nu mai vorbesc de proiectare, e aşa criză de personal încât unele firme sunt dispuse să plătească 10.000 lei net pe lună pentru un inginer proiectant cu experienţă. Desigur, acelaşi inginer ia 5000 euro în Germania, deci nu vine la noi pe 2500. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |