Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20257
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25059
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 05 Apr 2023, 23:00

Adrian78 a scris:
Ce atâta graba anulam trenurile.si gata iar restul trenurilor sa stea prin camp după locomotive de ajutor.De parcă nu ar ști ce.incompetenti sunt prin conducerea CFR Calatoei

https://clubferoviar.ro/pnrr-modernizarea-locomotivelor-cfr-calatori/
După cercetarea de piaţă, a reieşit că sumele sunt mai mari, deci trebuie re-aprobaţi indicatorii tehnico-economici. Deci CTE, CTE interministerial, HG... dar se vor face luna asta toate.

Adrian78 a scris:
https://mobilitate.eu/reloc-craiova-dema-3000/
O cheamă ,,Locomotiva diesel electrica CA-CA tip LDE 4x750 realizata prin modernizarea LDE 2100 CP, cod proiect: LDE 4x750 CA-CA, seria 92530652000-6" şi este certificată după STI LOC&PAS şi STI NOI, dar NU şi după STI CCS... probabil vor invoca faptul că nu au umblat la subsistemul control-comandă şi semnalizare de bord şi că locomotiva veche avea INDUSI, deci şi asta are tot INDUSI.

https://eradis.era.europa.eu/interop_docs/ecDecl/view.aspx?id=18033&DocumentType=ECDeclVer

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8870
Reputatie : 12637
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeMier 05 Apr 2023, 23:41

pe vremea mea ne-o luam la scoala daca faceam cacofonii.

Nu cred ca se admiteau nici acronime de genul CA CA.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1141
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3650
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 09:11

Pai asta zic si eu, sa vina cu ceva nou, nu tot cu DA cu mici modificari.

Parca-i uzina Dacia in anii 90, punea zambetul lui Iliescu pe 1300 din 69.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 09:18

Care sume.sunt mari Dr2005 pentru modernizarea locomotivelor sau per total sumele sunt mari?

dantm e ciudata clasificarea CA-CA deși și asta are osiile propulsate cu motoare electrice dar probabil se face după principiu osie libera..


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 06 Apr 2023, 09:31, editata de 2 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 09:21

Laurentiu Ciobanu a scris:
Pai asta zic si eu, sa vina cu ceva nou, nu tot cu DA cu mici modificari.

Parca-i uzina Dacia in anii 90, punea zambetul lui Iliescu pe 1300 din 69.

Doar.sasiul vechi și rama.de.boghiu au rămas în rest este un concept destul de modern pe partea.tehnica sa vedem cat de fiabila este și dacă se pupa.comanda cu tracțiunea pentru că așa a mai fost și proiectul Remarul cu cele.3 LDE modernizate in clasa 61 cu motoare MTU de 2700kw și ventilație forțată.unde nu prea.sa pupat parte de.comanda cu cea de tractiune
Probabil și partea de motor de tracțiune suspendat pe cuzineți sa vedem cat de fiabila o sa fie
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20257
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25059
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 12:31

dan tm a scris:
pe vremea mea ne-o luam la scoala daca faceam cacofonii.

Nu cred ca se admiteau nici acronime de genul CA CA.
În cartea de Tracţiune Diesel după care am învăţat în facultate era trecută şi transmisia c.a.-c.a. (că aşa se prescurtează curent alternativ în română). Numai că pe vremea mea se pronunţa ,,ce a ce a", s-a schimbat cumva pronunţia de atunci?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8870
Reputatie : 12637
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 13:09

Ai dreptate nu sa schimbat nimic.

multe greseli de atunci sau transformat in reguli acum.

Progres Unitate Libertate Atitudine
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3221
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 13:31

Vitezele de circulatie raman cam la fel, cu exceptia Bucuresti - Constanta/Brasov.


https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26188756-mai-lente-decat-vremea-lui-carol-lea-care-sunt-zonele-unde-vitezele-trenurilor-romanesti-scazut-cel-mai-mult-fata-perioada-cand-calea-ferata-era-ingrijita-cum-trebuie.htm

Fara suficienti muncitori cu greu se vor repara liniile:

https://www.economica.net/cfr-infrastructura-trebuie-sa-angajeze-urgent-3-900-de-muncitori-pentru-lucrari-de-intretinere-si-reparatii_659604.html
Sus In jos
Bebe




Numarul mesajelor : 92
Reputatie : 581
Data de inscriere : 06/03/2023

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 15:33

Sunt posturi pt TESA,ei o sa repare liniile din birouri cu AC si caldurica iarna.Inchideti tara,este o Ruina
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 16:21

Dr2005 a scris:
dan tm a scris:
pe vremea mea ne-o luam la scoala daca faceam cacofonii.

Nu cred ca se admiteau nici acronime de genul CA CA.
În cartea de Tracţiune Diesel după care am învăţat în facultate era trecută şi transmisia c.a.-c.a. (că aşa se prescurtează curent alternativ în română). Numai că pe vremea mea se pronunţa ,,ce a ce a", s-a schimbat cumva pronunţia de atunci?

Nu este vorba de tipul de curent care alimenteaza tractiunea ci de tipul dispunerii osiilor C-C ,Co-Co pe boghiu
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8821
Reputatie : 14110
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 21:51

razvan - trenuri a scris:
Vitezele de circulatie raman cam la fel, cu exceptia Bucuresti - Constanta/Brasov.


https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26188756-mai-lente-decat-vremea-lui-carol-lea-care-sunt-zonele-unde-vitezele-trenurilor-romanesti-scazut-cel-mai-mult-fata-perioada-cand-calea-ferata-era-ingrijita-cum-trebuie.htm

Fara suficienti muncitori cu greu se vor repara liniile:

https://www.economica.net/cfr-infrastructura-trebuie-sa-angajeze-urgent-3-900-de-muncitori-pentru-lucrari-de-intretinere-si-reparatii_659604.html
Mai vine p*lea să se angajeze la infrastructură în condiții foarte grele de muncă, frig, ploaie, vânt, arșiță pe un salariu de mizerie,...cfr-riștilor li s-au luat toate drepturile.
În curând or să rămână doar cu birocrații din birouri.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8821
Reputatie : 14110
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 21:55

https://www.economica.net/primaria-capitalei-vrea-sa-cumpere-inca-250-de-tramvaie-noi-dintre-care-50-lungi-de-45-de-metri_660220.html
Încă un contract cu dedicație. Că vorba aia vin alegerile și sponsorizează și el pe cine trebuie.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 22:28

Vitosa a scris:
https://www.economica.net/primaria-capitalei-vrea-sa-cumpere-inca-250-de-tramvaie-noi-dintre-care-50-lungi-de-45-de-metri_660220.html
Încă un contract cu dedicație. Că vorba aia vin alegerile și sponsorizează și el pe cine trebuie.

Tre sa se apuce Blidar să facă și tramvaie bidirectionale
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 22:30

Vitosa a scris:
razvan - trenuri a scris:
Vitezele de circulatie raman cam la fel, cu exceptia Bucuresti - Constanta/Brasov.


https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26188756-mai-lente-decat-vremea-lui-carol-lea-care-sunt-zonele-unde-vitezele-trenurilor-romanesti-scazut-cel-mai-mult-fata-perioada-cand-calea-ferata-era-ingrijita-cum-trebuie.htm

Fara suficienti muncitori cu greu se vor repara liniile:

https://www.economica.net/cfr-infrastructura-trebuie-sa-angajeze-urgent-3-900-de-muncitori-pentru-lucrari-de-intretinere-si-reparatii_659604.html
Mai vine p*lea să se angajeze la infrastructură în condiții foarte grele de muncă, frig, ploaie, vânt, arșiță pe un salariu de mizerie,...cfr-riștilor li s-au luat toate drepturile.
În curând or să rămână doar cu birocrații din birouri.

Lasă bro că acolo e vorba aia Noi ne facem că muncim.Ei se fac că ne plătesc..In Anglia se face mentenanța doar sâmbătă și acolo aduc oameni din exterior gen excavatoriști mecanici utilaje plătiți pentru alea 8 ore
La noi nu știu dacă aduna UNII douazeci de ore lucrate pe săptămână
Dar vorba aia e nevoie și de ăștia că se justifice posturile ale asus platite
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20257
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25059
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 06 Apr 2023, 23:15

Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
dan tm a scris:
pe vremea mea ne-o luam la scoala daca faceam cacofonii.

Nu cred ca se admiteau nici acronime de genul CA CA.
În cartea de Tracţiune Diesel după care am învăţat în facultate era trecută şi transmisia c.a.-c.a. (că aşa se prescurtează curent alternativ în română). Numai că pe vremea mea se pronunţa ,,ce a ce a", s-a schimbat cumva pronunţia de atunci?

Nu este vorba de tipul de curent care alimenteaza tractiunea ci de tipul dispunerii osiilor C-C ,Co-Co pe boghiu
,,CA"-urile alea sunt fix de la tracţiune, adică generator de c.a. şi m.e.t.-uri de c.a.. LDE-urile clasice sunt c.c. - c.c., au existat şi locomotive c.a. - c.c. înainte să se dezvolte tehnologia de reglare continuă a forţei de tracţiune (de exemplu asta şi cred că ruşii şi chinezii încă mai produc modele cu astfel de transmisie). Locomotivele moderne sunt toate c.a. - c.a..

Adrian78 a scris:
Tre sa se apuce Blidar să facă și tramvaie bidirectionale
Păi cutia de Imperio, licenţă Combino Supra, e oricum proiectată din start pentru tramvaie bidirecţionale (vezi Budapesta, de exemplu), nu îi e greu să le facă.

Adrian78 a scris:
Lasă bro că acolo e vorba aia Noi ne facem că muncim.Ei se fac că ne plătesc..In Anglia se face mentenanța doar sâmbătă și acolo aduc oameni din exterior gen excavatoriști mecanici utilaje plătiți pentru alea 8 ore
La noi nu știu dacă aduna UNII douazeci de ore lucrate pe săptămână
Dar vorba aia e nevoie și de ăștia că se justifice posturile ale asus platite
Poate ar fi mai bine să se externalizeze funcţia de întreţinere. Şi atunci ar apărea câteva firme private care s-ar putea ocupa de asta. Altfel... nu poţi să faci într-un an ce nu s-a făcut în 35, dovadă că şi lucrările de modernizare merg greu, că sunt doar câteva firme cu capacitatea tehnică şi umană să facă lucrările majore, firme care au deja personalul întins la maxim.
Nu mai vorbesc de proiectare, e aşa criză de personal încât unele firme sunt dispuse să plătească 10.000 lei net pe lună pentru un inginer proiectant cu experienţă. Desigur, acelaşi inginer ia 5000 euro în Germania, deci nu vine la noi pe 2500.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 9 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: