| Accidente si Incidente CFR | |
|
+34laurentzu ets2oltromânia cristi_tgv IonutFanRailway cardinal cfr500 razvan - trenuri Ionut31 @ndrey CalinIonMihai c o r v i n DPS Luna Adrian78 AeroX Adirmvl daniel_c Cipri Andrei Neculai ldh80 George CFR aris86 Nesebar t1972 Johnny84 IonutCFR2009 SMDS Laurentiu Ciobanu Dr2005 TVlad DAS 2011 Bebe Ony_x DUAL dan tm 38 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 14 Iul 2024, 18:57 | |
| Is curios pe București Craiova cum o sa fac upgrade la 200km/h cu tronsoanele modernizate prin PNRR |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 14 Iul 2024, 19:13 | |
| Pe unde e piatra veche, de la balans lovește plugu mașinii de linie. Băi terminați dreaq cu prostiile astea. Material rulant de 200 km/h de unde când ăștia cumpără MR ptr 160 km/h ?! Îl upgradează după aia și pe ăsta? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Iul 2024, 11:40 | |
| Gara Verești |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Iul 2024, 22:08 | |
| |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 324 Localizare : București Reputatie : 844 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 19 Iul 2024, 19:46 | |
| https://clubferoviar.ro/breaking-accident-grav-in-gara-de-nord-cu-raniti-la-tren-regio-calatori/ |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 19 Iul 2024, 20:02 | |
| Sa avem cumva repetarea accidentului de la Galati de anul trecut ? De data asta nu la CFR Calatori. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 19 Iul 2024, 20:20 | |
| Bai dar chiar nu pot sa circule.BBurile alea la urma.pana la.Brasov de tot trebuie sa.le.fwta atâta Fmm cu ce instructiile.lor.cu tot |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 19 Iul 2024, 23:50 | |
| Care instrucție nu da voie? Si daca nu da voie de ce le au dat voie sa le aducă? |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 20 Iul 2024, 00:04 | |
| La noi din motive de sigurnta se insista ca locomotiva sa fie deservita de personal ,indiferent unde se afla in compunere, care sa supravegheze locomotiva in caz de incendii, sa stranga frana de mana in cazul lipsei de tensiune etc iar OTF nu doreste sa plateasca personal in plus, deci intorc locomotiva. In toate tarile din vest se circula cu locomotive la urma sau intercalat si cu vagoane cu posturi de conducere, unele trenuri nici macar nu au sef de tren.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 20 Iul 2024, 04:25 | |
| - Adrian78 a scris:
- Bai dar chiar nu pot sa circule.BBurile alea la urma.pana la.Brasov de tot trebuie sa.le.fwta atâta
Fmm cu ce instructiile.lor.cu tot Au scăpat românii noştri şi marfare de la Predeal spre Braşov, fix un BB împingător mai trebuie să scape. E un motiv serios pentru care nu se coboară Predealul la tren de călători cu împingătoare: e diferenţă prea mare de masă între locomotivă şi vagoane, iar inerţia locomotivei (care ea însăşi nici n-are cine ştie ce procent de masă frânată) s-ar putea să anuleze efectul de frânare al vagoanelor sau să cauzeze şocuri puternice în corpul trenului. Comparaţia cu alţii nu e prea nimerită, că alţii au frână electrică funcţională pe locomotive. De aia SNCB, de exemplu, merge cu împingătoare, ba uneori şi cu locomotivă rece la urma trenului.* *) P.S.: Belgia, deşi e o ţară plată, are numeroase segmente în tuneluri sau pe viaducte, mai ales în zona Bruxelles-ului. Nu ştiu cum măsoară declivitatea, că tot ce e peste 12 la mie e marcat simplu "i>12" şi atât. _________________ :TTT:
|
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 20 Iul 2024, 07:45 | |
| - dan tm a scris:
- Care instrucție nu da voie?
Si daca nu da voie de ce le au dat voie sa le aducă? Instructiile ,regulamentele si ordinele prevad ca pot ,insa există diferența de interpretare de catre diverse autoritati,si au stabilit ca trebuie sa circule doar in cap pe secțiile cu declivitati > 15 . Identic au stabilit ca x4500 nu pot circula singure pe pante mari prev in R 006, insa au omis ca rețeaua SNCF are particularități mai restrictive decat cea CFR ... . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 20 Iul 2024, 14:29 | |
| Ciudat cum acuma 35 de ani se împingeau trenurile de 18 vagoane pe Mestecăniș cu EA și DA împingătoare și acuma nu poți lăsa un BB să împingă o rama de 3-6 vagoane
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 20 Iul 2024, 16:48, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 20 Iul 2024, 16:24 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ciudat cum acuma 35 de ani se împungeau trenurile de 18 vagoane pe Mestecăniș cu EA și DA împingătoare și acuma nu poți lăsa un BB să împingă o rama de 3-6 vagoane
Un vagon "normal" cântăreşte cam 45t gol. Un vagon de RIO are 30t. În condiţiile astea, locomotiva poate chiar să îţi deraieze vagoanele în curbă dacă nu ştii cum să o controlezi. Iar cu frâna am explicat mai sus. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 21 Iul 2024, 03:18 | |
| Si in Elvetia se circula cu locomotiva impingatoare si vagon cu post de conducere in cap tren atat pe linie normala cat si pe linie ingusta cu cremaliera. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 21 Iul 2024, 09:21 | |
| Totuși care a fost cauza accidentului din gara Basarab ? Defecțiune la graduatorul locomotivei, că la Galați și a rămas blocat graduatorul pe avans ? La acest tip de locomotivă cat de repede se poate deconecta disjunctorul locomotivei ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente CFR | |
|