Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente CFR

In jos 
+34
laurentzu
ets2oltromânia
cristi_tgv
IonutFanRailway
cardinal
cfr500
razvan - trenuri
Ionut31
@ndrey
CalinIonMihai
c o r v i n
DPS
Luna
Adrian78
AeroX
Adirmvl
daniel_c
Cipri Andrei Neculai
ldh80
George CFR
aris86
Nesebar
t1972
Johnny84
IonutCFR2009
SMDS
Laurentiu Ciobanu
Dr2005
TVlad
DAS 2011
Bebe
Ony_x
DUAL
dan tm
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeDum 21 Iul 2024, 12:05

Accidentul a avut loc pe o linie de tragere spre Grivița (între podul Basarab și podul Grant) nu în gara Basarab cum a scris presa.
Poftim imagini luate de pe net. Se văd blocurile de pe Calea Griviței iar cel care pozează e pe peronul gării Basarab. Se văd chiar 2 peroane

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Fb_img25

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Fb_img27

Cineva care a lucrat pe acel model de locomotivă zicea pe facebook, îl citez:
...ba da, tocmai sunt făcute să ruleze așa (push-pull) până moare ceva, fie garnitura, fie locomotiva. Frână directă lucrează foarte dificil pentru manevră, drept urmare și problemele de mai sus. Degeaba aducem rame noi, care trebuie să stea 24 din 24 conectate la rețea, dacă la noi așa ceva este SF, pentru cei prea puturoși să schimbe o instrucție 😑

Îi răspunse unuia care întrebase că astea circulau în sistem push-pull de ce a mai trebuit inversată locomotiva.

Graduator cu motoraș inda nu cred să aibe hîrburile astea franțuzești.

Apoi tot pe facebook altcineva spune, îl citez:
Mecanic făcut la GFR în 4 luni de zile.

Asta ne dă de gândit că ar putea fi eroare umană.
Dar să nu ne grăbim cu afirmațiile și să așteptăm raportul de investigare.


Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeDum 21 Iul 2024, 13:00

https://clubferoviar.ro/ministerul-transporturilor-recunoaste-nivelul-sigurantei-feroviare-din-romania-e-scazut/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3lX3u3bX9gK3nxHBst8Z0m4Wt4KBdNokv3ZWkzTJYsNRFH7qLyipkKTn4_aem_Crh8vqoCiy2PyVa2xoPZCA&sfnsn=wa
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeMier 24 Iul 2024, 20:17

Vitosa a scris:
https://clubferoviar.ro/ministerul-transporturilor-recunoaste-nivelul-sigurantei-feroviare-din-romania-e-scazut/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3lX3u3bX9gK3nxHBst8Z0m4Wt4KBdNokv3ZWkzTJYsNRFH7qLyipkKTn4_aem_Crh8vqoCiy2PyVa2xoPZCA&sfnsn=wa

Ieri la Lehliu

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Img-2045
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeMier 24 Iul 2024, 22:44

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/I%20247%20RI%20Gaesti-02.05.2024.pdf

Cît se mai permite OTF privati sa tina cu zilele mecanicii la drum si cît li se mai întâmplă permite mecanicilor care accepta sa fie plecați cu zilele sa completeze eronat foi de parcurs?
Doctore foile alea nu sînt de fapt false?

Asta de la Lehliu are legătură cu ruperea pantografului de azi?

COMUNICAT DE PRESĂ CFR SA

Tren de călători defect închide temporar traficul între LEHLIU și SĂRULEȘTI

București, 24 iulie 2024

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că circulația feroviară este oprită temporar, începând cu ora 10:10, pe intervalul Lehiul - Sărulești, din cauza unui deranjament tehnic la locomotiva trenului IC 538.

Trenul IC 538, care circulă în relația Brașov - București - Constanța, rupe pantograful locomotivei pe firul I, între stațiile Lehliu și Sărulești, în zona km 55+700, pantograf care a intrat și în gabaritul firului II.

Pentru intervenția operativă necesară redeschiderii circulației pe firul II, au fost îndrumate în zonă două drezine pantograf, din Chitila și din Lehliu, cu personal specializat care va acționa pentru ridicarea pantografului de pe firul II și constatări necesare la linia de contact, pentru redeschiderea circulației în condiții de siguranță.

La această oră, trenul IR 1582, care circulă pe relația Constanța - București Nord, staționează temporar în gara Lehliu, acesta urmând să fie reînscris în circulație după eliberarea firului II.

CFR SA transmite scuze călătorilor din trenurile staționate temporar și îi asigură că personalul feroviar al SRCF București va acorda tot suportul tehnic necesar operatorului național de călători pentru reînscrierea în circulație a celor două trenuri oprite temporar.

Purtător de cuvânt CFR SA
Oana Brânzan


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Mier 24 Iul 2024, 22:51, editata de 1 ori (Motiv : La)
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeMier 31 Iul 2024, 17:29

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/perturbarea-circulatiei-trenului-ir-348/

Actualizare

În prezent, pe secția Roşiori Nord – Caracal, circulația trenurilor de călători este închisă.

Din această cauză este afectată și circulația următoarelor trenuri CFR Călători:

   trenul IR 1691  Bucureşti Nord – Timişoara staţionează în Drăgăneşti Olt
   trenul IR 1596 Craiova – Bucureşti Nord staţionează în Caracal
   trenul R 9016 Craiova – Roşiori Nord staţionează în Fărcaşele



CFR Călători informează că în acest moment, trenul IR 348 Arad – Craiova – București Nord staționează în parcurs între stațiile Fărcașele și Stoienești, mecanicul trenului executând frânarea acestuia ca urmare a unor probleme ce țin de dirijarea traficului de către CFR SA.
Continuarea parcursului trenului va fi strict în corelație cu dispozițiile administratorului infrastructurii feroviare – CFR SA.
Cei aprox. 250 de pasageri din tren vor primi apă şi produse preambalate.

Personalul CFR Călători este permanent în contact cu publicul călător.

Detalii despre aspecte referitoare la intervențiile ce au loc ca urmare a întreruperii circulației (timp de remediere și reluarea acesteia) pot fi solicitate la managerul infrastructurii feroviare – CFR SA, cel care organizează şi dirijează circulaţia tuturor trenurilor pe calea ferată.

CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpina


vad ca au modificat comunicatul initial
adica un marfar s-a oprit aproape de 348
am vazut o poza

asta e comunicatul initial:

COMUNICAT DE PRESĂ

Circulație feroviară oprită temporar între stațiile Drăgănești Olt și Fărcașele

București, 31 iulie 2024

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că traficul feroviar este oprit temporar la această oră pe intervalul Roșiori Nord - Caracal, din cauza unui incident feroviar înregistrat între stațiile Drăgănești Olt - Fărcașele, pe firul II, firul I fiind închis pentru lucrări.

Traficul feroviar este închis temporar între stațiile Drăgănești Olt și Fărcașele, după ce două trenuri, unul de marfă și unul de călători, care au fost expediate pe același fir de circulație, s-au oprit unul în fața celuilalt în condiții de siguranță, în baza indicațiilor de oprire ale semnalelor luminoase.

Menționăm faptul că, trenul privat de marfă a fost expediat din stația Drăgănești Olt pe firul II, iar trenul IRN 348 (Arad - București Nord) a fost expediat tot pe firul II, dar din stația Fărcașele. Ambele garnituri s-au oprit în zona km CF 146+500, fără risc de coliziune, în baza indicațiilor de oprire ale semnalelor luminoase.

Incidentul va fi investigat de o echipă a AGIFER, autoritate care va stabili cauzele care au condus la producerea acestui incident.

Precizăm faptul că, reprezentanții SRCF Craiova vor lua toate măsurile necesare pentru restabilirea circulației pe firul II, între stațiile Drăgănești Olt și Fărcașele, după finalizarea constatărilor preliminare ale echipei AGIFER.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA transmite scuze călătorilor pentru disconfortul creat și îi asigură că personalul SRCF Craiova va depune toate eforturile necesare pentru reluarea circulației, pe firul II, între stațiile Drăgănești Olt și Fărcașele, în cel mai scurt timp.

Purtător de cuvânt CFR SA
Oana Brânzan
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeMier 31 Iul 2024, 17:54

da, pe Hotnews spunea inițial că au deraiat două vagoane de la 1596, și era și o poza cu doua etajate deraiate
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeMier 31 Iul 2024, 17:59

Aleea sunt pozele de.la.deraierea de luna trecuta
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeMier 31 Iul 2024, 18:31

Pozele ca pozele, or fi din arhiva, dar se și scria de deraierea unor vagoane…
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeMier 31 Iul 2024, 20:45

@ cardinal, azi nu a deraiat nimic

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Img-2046
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeMier 31 Iul 2024, 21:01

Cum se pune BLA pe liber de contră cînd e deja ocupat in sens opus?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeMier 31 Iul 2024, 21:30

Pe acolo pe M100 din cate stiu exista BLA !

Nu inteleg cum a putut fi expediat tren contra tren, pe accelasi fir de circulatie, pe o linie echipata cu BLA, deoarece:

In momentul cand IDM-ul a executat parcursul de expediere pentru primul tren si semnalul de iesire a fost pus pe liber instalatia CED si BLA a executat urmatoarele comenzi:

-BLA-ul de pe firul respectiv s-a orientat automat in sensul spre statia urmatoare si toate semnalele BLA din sens contrar, de pe firul respectiv, au trecut pe rosu;

-S-a aprin becul "LCO" pentru firul respectiv , pe luminoschemele ambelor statii;

-Pe luminoschema primei statii (cea din care a fost expediat primul tren) s-a aprins becul "bloc expediere", pentru firul respectiv

-Pe luminoschema celei de-a doua statii (cea din care a fost expediat al doilea tren) s-a aprins becul "bloc primire", pentru firul respectiv;

Astfel, in momentul in care IDM-ul din a doua statia a executat parcurs de expediere, spre prima statie, pe firul pe care era deja executat parcurs de expediere (din prima statie spre a doua statie) instalatia CED si BLA, in mod normal, nu permitea punerea pe liber a semnalului de iesire din a doua statie si astfel al doilea tren nu aveea cum sa fie expediat, cu semnalul de iesire pe liber, din a doua statie spre prima statie

Al doilea tren, in mod normal, daca instalatia functiona corespunzator, a plecat din a doua statie spre prima statie, cu semnalul de iesire pe oprire (pe rosu) si a intalnit toate semnalele de trecere BLA pe rosu!
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeMier 31 Iul 2024, 22:47

Vitosa a scris:
@ cardinal, azi nu a deraiat nimic

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Img-2046
eu m am luat după ăștia
https://www.monden.ro/accident-feroviar-la-draganesti-de-vede-doua-vagoane-deraiate-pe-ruta-craiova-bucuresti.html?fbclid=IwY2xjawEXPr1leHRuA2FlbQIxMQABHYfFei5dMCuYoCMm0YmCCyflq-4p5gao0-MtF7T62zZ-vmzIdnekyueqjg_aem_6uOA4q1rm2kLk7Rh_VZhsg
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeSam 03 Aug 2024, 14:14

Sigur și pensionari ratați..

https://foaiatransilvana.ro/mecanicul-de-locomotiva-si-seful-de-tren-erau-rupti-de-beti/?fbclid=IwY2xjawEa7Q5leHRuA2FlbQIxMQABHYRaWVoXyNeBFqFPvX4cR8kkxeXWaKPv5w5lAJLWHVuHoqsxS5P_bouNrQ_aem_5PuUCQySDd0hky2IYZbn6w
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeSam 03 Aug 2024, 15:20

Adrian78 a scris:
Sigur și pensionari ratați..

https://foaiatransilvana.ro/mecanicul-de-locomotiva-si-seful-de-tren-erau-rupti-de-beti/?fbclid=IwY2xjawEa7Q5leHRuA2FlbQIxMQABHYRaWVoXyNeBFqFPvX4cR8kkxeXWaKPv5w5lAJLWHVuHoqsxS5P_bouNrQ_aem_5PuUCQySDd0hky2IYZbn6w

Dincolo de bautura (care evident nu are nici o scuza iar la cei prinsi bauti in timpul serviciului as fi de acord inclusiv cu desfacerea pe loc a contractului de munca si sa nu mai aiba dreptul toata viata sa lucreze pe functii care implica siguranta circulatiei) mai scrie ceva in acel raport de investigatie AGIFER: "de la data de 29.04.2024 ora 12 pana la data de 01.05.2024 pana la ora 01.00 a lucrat in continuu"!
Deci in total 37 de ore a lucrat in continuu, fara odihna!

Este evident ca un mecanic de locomotiva, dupa 37 de ore lucrate in continuu, nu mai are atentia si reflexele necesare, oricata experienta ar aveea!

Aici este si marea greseala si poate chiar prostie a unor mecanici ca dupa cele 12 ore de serviciu pe locomotiva nu solicita schimb si accepta sa lucreze mai mult, in goana dupa a face cat mai multe ore suplimentare si de a castiga cat mai multi bani, asumandu-si riscuri majore (mergand pe principiu ca "lasa ca am experienta si rezist, etc", dar pana la urma oboseala isi spune cuvantul si organismul tot cedeaza)!
Aici ar trebui facute controale foarte stricte de catre AFER iar mecanicii prinsi ca au depasit timpul maxim admis de lucru pe locomotiva sanctionati si verificat (pusi sa demonstreze, prin apelurile telefonice efectuate, daca au solicitat schimb iar inspectorii AFER sa aibe dreptul sa verifice inclusiv apelurile facute de pe telefoanele mobile personale a mecanicilor ca sa poata vedea daca acestia au solicitat sau nu schimb dupa cele 12 ore) daca, la depasirea timpului maxim admis de lucru pe locomotiva, au solicitat schimb!

Daca, dupa depasirea serviciului maxim admis de lucru pe locomotiva, mecanicul solicita schimb si nu-l primeste imediat sau intr-u timp rezonabil, are obligatia de a opri trenul in prima statie unde exista posibilitati de garare si de a astepta acolo (fara a mai pune trenul in miscare) sosirea schimbului.

Din pacate multi OTF privati de marfa incurajeaza aceasta atitudine a unor mecanici, din dorinta de a plati cat mai putini oameni si implicit de a face un profit cat mai mare!

Dar in final decizia apartine mecanicului!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitimeDum 25 Aug 2024, 22:53

Garnitura lui 74-1 deraiat în Budapesta Keleti

Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Fb_im831
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR    Accidente si Incidente CFR  - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente CFR
Sus 
Pagina 33 din 34Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente si Incidente la CFR si in lume

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: