| Accidente si Incidente CFR | |
|
+34laurentzu ets2oltromânia cristi_tgv IonutFanRailway cardinal cfr500 razvan - trenuri Ionut31 @ndrey CalinIonMihai c o r v i n DPS Luna Adrian78 AeroX Adirmvl daniel_c Cipri Andrei Neculai ldh80 George CFR aris86 Nesebar t1972 Johnny84 IonutCFR2009 SMDS Laurentiu Ciobanu Dr2005 TVlad DAS 2011 Bebe Ony_x DUAL dan tm 38 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 15 Mai 2023, 09:46 | |
| - Bebe a scris:
- Se vede clar ca are probleme la mansarda,ca majoritatea „pasionatilor„ feroviari care o ard ore intregi prin gari si tufisuri
Care e relatia de cauzalitate? "problemele la mansarda" genereaza pasiunea, sau invers ? sau ambele au o alta cauza, terta ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 15 Mai 2023, 12:00 | |
| relatia este ca a pus pasionatii in ghilimele. Adică tot felul de nebuni care se cred pasionati. După aia vine unu care chiar e pasionat si îl fugaresc feroviarii.
insa eu nu cred ca el a gasit locomotiva remizata si a stiut sa ridice pantografu ci mai degraba a gasit-o pornita cu mecanicul iesit.
Doar cum crezi ca fac astia privati care le lasa pe te miri ce linii. |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 15 Mai 2023, 19:02 | |
| Inca o locomotiva defecta, de data asta in unul din cele mai proaste locuri posibile, blocand soseaua Petricani din Bucuresti: https://www.antena3.ro/emisiuni/news-hour-with-cnn/trafic-blocat-nord-bucuresti-marfar-defectat-sine-bariera-petricani-674365.html |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Mai 2023, 07:55 | |
| https://www.g4media.ro/surse-doua-locomotive-private-s-au-ciocnit-pe-ruta-videle-giurgiu-una-dintre-ele-una-dintre-locomotive-nu-detine-ordin-de-circulatie-un-mecanic-sub-influenta-bauturilor-alcoolice-doua-persoane-au.html |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Mai 2023, 11:08 | |
| Incidentul asta mi se pare destul de grav, bautura + nerespectarea semnalului de oprire, si miscarea locomotivei fara ordin de circulatie. Evident AGIFER se va pronunta dupa ancheta oficiala. Dar daca aceste informatii se confirma ar fi inca un accident provocat de nerespectarea normelor feroviara la nici doua luni dupa accidentul de la Rosiori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Mai 2023, 14:14 | |
| Am inteles ca le-au retras certificatul de siguranța la United Railways Cica si la calatori mecanicul ala era cunoscut ca fiind consumator de alcool si la CER Ferspeed a talonat macazurile. Asta e vina Aferului SI ASFR ca nu reglementează odată treabă asta cu pensionarii.Ce urmează sa vina unu din asta intrun tren de calatori ca sa se ia masuri? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| |
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Mai 2023, 21:39 | |
| Pare ca DA-urile sint construite de asa maniera ca la un impact se deformeza doar cabina si ramine restul. Pentru anii in care s-a proiectat e destul de avansat.Parca asa sint si Desiro-urile. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Mai 2023, 21:50 | |
| https://observatornews.ro/eveniment/animatie-mecanicii-ambelor-locomotive-care-sau-ciocnit-in-giurgiu-erau-beti-unul-dintre-ei-ar-fi-adormit-si-a-trecut-pe-rosu-524042.html |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Mai 2023, 23:13 | |
| - Adrian78 a scris:
- Am inteles ca le-au retras certificatul de siguranța la United Railways
Cica si la calatori mecanicul ala era cunoscut ca fiind consumator de alcool si la CER Ferspeed a talonat macazurile. Asta e vina Aferului SI ASFR ca nu reglementează odată treabă asta cu pensionarii.Ce urmează sa vina unu din asta intrun tren de calatori ca sa se ia masuri? Mecanicii aveau 55 şi 58 de ani, vârsta de pensie în România parcă e 65 de ani pentru bărbaţi. Cu alcoolul s-a tot încercat, dar nu a corespuns cu Directiva 2007/59. E foarte greu să introduci norme naţionale noi. - Dan tm a scris:
- Pentru anii in care s-a proiectat e destul de avansat.Parca asa sint si Desiro-urile.
Desiro are cabina separată şi amortizoare de şoc, botul de Desiro e din fibră de sticlă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Mai 2023, 23:32 | |
| Mecanicii erau pensionari amândoi ce 65 de ani visezi..
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Mai 2023, 23:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Am inteles ca le-au retras certificatul de siguranța la United Railways
Cica si la calatori mecanicul ala era cunoscut ca fiind consumator de alcool si la CER Ferspeed a talonat macazurile. Asta e vina Aferului SI ASFR ca nu reglementează odată treabă asta cu pensionarii.Ce urmează sa vina unu din asta intrun tren de calatori ca sa se ia masuri? Mecanicii aveau 55 şi 58 de ani, vârsta de pensie în România parcă e 65 de ani pentru bărbaţi. Cu alcoolul s-a tot încercat, dar nu a corespuns cu Directiva 2007/59. E foarte greu să introduci norme naţionale noi.
- Dan tm a scris:
- Pentru anii in care s-a proiectat e destul de avansat.Parca asa sint si Desiro-urile.
Desiro are cabina separată şi amortizoare de şoc, botul de Desiro e din fibră de sticlă. doctore, ce naiba nu intelegi ce am scris? am vrut sa spun ca e oarecum construit asa incit la impact sa se deformeze cabina si sa ramina cutia. Desiro are cabina de fibra, kakamaka, logic DA nu putea avea de fibra in 1960. Ce amortizoare sa aiba daca are tampoane. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 17 Mai 2023, 23:55 | |
| Tampoanele sunt pentru tamponări la viteze mici, domeniul lor de lucru e până la 10, maxim 15 km/h. Tot materialul rulant nou trebuie să aibă amortizoare de şoc, mai mult, de la ultimul STI LOC&PAS acestea trebuie să fie la vedere. Anterior se puteau monta sub caroserie, de aia la Desiro nu le vezi cu ochiul liber. Pe lângă amortizor, cabina în sine e construită în aşa fel încât să se deformeze şi să absoarbă şocul, fără să afecteze şasiul şi pe călători. DA-ul nu are nicio protecţie la impact, dacă mergeau mai tare, zburau mecanicii până în motorul diesel. Dacă în loc de 2 DA-uri ar fi fost 2 Herkules, cabinele se comandau şi se înlocuiau cu totul şi într-o lună erau locomotivele înapoi la traseu. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 18 Mai 2023, 07:41 | |
| Daca una dintre aceste locomotive a depășit semnalul (cel mai probabil semnalul de ieșire din stație) pe roșu, în mod normal nu trebuia să o frâneze automat instalația induși (bineînțeles, asta daca nu cumva instalația induși de pe locomotivă era izolată sau daca nu cumva mecanicul a acționat butonul depășire ordonată) ?! Și IDM ul, când a văzut pe luminoschema că această locomotivă depășește semnalul de ieșire și iese spre linia curentă, știind că din sens contrar (spre stație) trebuie sa vina alta locomotivă, a reușit să ia legătura , prin statia radio, cu mecanicul celei de-a doua locomotive, care venea spre stație, că să-l avertizeze să oprească? De asemenea, în momentul când prima locomotivă a depășit semnalul de ieșire pe roșu și a ocupat secțiunea dintre semnalul de ieșire și semnalul de intrare în stație, instalația CED nu trebuia să treacă automat pe roșu semnalul de intrare în stație și să se anuleze automat parcursul de primire în stație, care fuseseră executat pentru a doua locomotivă? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 18 Mai 2023, 09:01 | |
| S-au lovit în linie curentă, la 1km după staţie... ce parcurs să mai anuleze IDM-ul? _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente CFR | |
|