Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 13:16
Nu mi se pare normal sa ironizezi intr-o situatie in care a murit cineva.
Altfel e penibil cum tot timpul ne intoarcem la configuratia loco+1 vagon cand am avut o groaza de automotoare care puteau face treaba asta cu succes, stiu ca inainte la Tecuci erau LVT-urile alea "porcusori" care erau si pe la Timisoara, puteau fi puse alea.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 13:19
pai astia de la sindicate sint doar catarati pe acolo, sînt la fel ca cei din conducerea CFR , nu merg cu trenul si n-au habar de calea ferata, nici macar terminologia nu le este cunoscuta.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 14:18
O locomotivă cu un vagon necesită revizori de vagoane pentru RT tranzit și manevră. Un automotor nu... deci e lesne de înțeles de ce sindicatele preferă formula asta, preferabil cu partidă completă (șef tren + conductor) în vagon.
Cât despre automotoare, hai să vedem cine le revizuiește: - rame electrice Z: Remarul 16 Februarie Cluj, dar nu mai este autorizat, deci ramele sunt toate la gard - Desiro: Remarul 16 Februarie și EP VFU Pașcani, primii abia se mișcă, cei din urmă au deja capacitatea contractată, deci nu mai e loc de mai mult. Mai este autorizat și Alstom, care nu lucrează cu CFR Călători - Malaxa 700/900/1000: Petroutilaj Câmpina - singurii care se mișcă cât de cât repede și la prețuri decente, dovadă că, atunci când există buget, astea se revizuiesc primele - Duewag: SCRL Brașov și MARUB. MARUB nu lucrează cu CFR Călători, SCRL se chinuie de vreo 3 ani cu un Duewag - ADH: Remarul 16 Februarie, dar nu cred că s-a mai licitat vreun RG la ele în ultima vreme - LVT: Remarul 16 Februarie, dar nu cred că s-a mai licitat vreun RG la ele în ultima vreme și nici nu cred că mai circulă vreunul
Așa că automotoare mai multe la CFR Călători din cele actuale nu vom vedea la traseu prea curând.
_________________ :TTT:
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
Subiect: Economie Mier 29 Mar 2023, 15:02
Ne racim gura de pomana..Tot ce a fost de stat sa prapadit..Acum repari material rulant la concurenta..nu stiu unde Cfr are nustiu cite automotoare sechestrate..asa ca prea mult vant pt nimic...vb degeaba..se circula cu diesel sub fir electric, iar cfr tine automotoarele la gard, ca nu stiu ce autorizatii au expirat..asa ca?
Bebe
Numarul mesajelor : 92 Reputatie : 719 Data de inscriere : 06/03/2023
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 15:45
Cum dracu sa mai dai bani pt Malaxa si alte vechituri in 2023?Ce bolnav psihic mai aproba asa ceva?
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 16:30
Din ce am mai citit, cu banii de o revizie la Desiro, faci 10 malaxe sau ceva de genul.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 17:07
Laurentiu Ciobanu a scris:
cu banii de o revizie la Desiro, faci 10 malaxe sau ceva de genul.
Chiar 15 la cât s-a scumpit R8-ul la Desiro.
_________________ :TTT:
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 17:57
Dr2005 a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
cu banii de o revizie la Desiro, faci 10 malaxe sau ceva de genul.
Chiar 15 la cât s-a scumpit R8-ul la Desiro.
Ce le mai venerezi... Sunt atat de vechi, incat si cuptorul Sidex le accepta greu...
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 19:05
Fiind de pe vremea lui Saligny, ar trebui sa aiba durata normata la fel ca si podurile lui Saligny, deci trebuie sa le mai suportam.
Sper ca nu avem nici o Malaxa trasa la gard la cat de mocaciune e revizia la ele.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 20:04
Accidentul de la Roșiori văzut pe simulator
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 21:58
Simulatorul asta arata absolut marfa. Mi-ar place sa am si eu unul la fel acasa, dar cred ca este destul de exorbitant pretul lui
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 22:25
Dr2005 a scris:
O locomotivă cu un vagon necesită revizori de vagoane pentru RT tranzit și manevră. Un automotor nu... deci e lesne de înțeles de ce sindicatele preferă formula asta, preferabil cu partidă completă (șef tren + conductor) în vagon.
Cât despre automotoare, hai să vedem cine le revizuiește: - rame electrice Z: Remarul 16 Februarie Cluj, dar nu mai este autorizat, deci ramele sunt toate la gard - Desiro: Remarul 16 Februarie și EP VFU Pașcani, primii abia se mișcă, cei din urmă au deja capacitatea contractată, deci nu mai e loc de mai mult. Mai este autorizat și Alstom, care nu lucrează cu CFR Călători - Malaxa 700/900/1000: Petroutilaj Câmpina - singurii care se mișcă cât de cât repede și la prețuri decente, dovadă că, atunci când există buget, astea se revizuiesc primele - Duewag: SCRL Brașov și MARUB. MARUB nu lucrează cu CFR Călători, SCRL se chinuie de vreo 3 ani cu un Duewag - ADH: Remarul 16 Februarie, dar nu cred că s-a mai licitat vreun RG la ele în ultima vreme - LVT: Remarul 16 Februarie, dar nu cred că s-a mai licitat vreun RG la ele în ultima vreme și nici nu cred că mai circulă vreunul
Așa că automotoare mai multe la CFR Călători din cele actuale nu vom vedea la traseu prea curând.
Întrebare. De ce contract de reparații doar pentru 50 desiro ? Îți spun eu de ce. O parte din restul de 70 sunt descompletate de piese și chele la interior. Când a fost în vizită, nu spun locația și nici care director general, și când a văzut dezastrul din ele și-a pus mâinile pe cap. SCRL Brașov nu are nici o vină cât timp CFR Călători nu plătește firmei germane reparația motorului. Plus aducerea lui la Brașov. Ultimele LVT-uri au circulat la Timișoara Tecuci și Satu Mare pe vremea directorului Szenteș. De fapt câteva din tot parcul.
@Laurențiu Ciobanu raiul malaxelor și LVT-urilor retrase din circulație e la Timișoara Tecuci și Jibou. Și Pitești câteva. Ce să mai facă cu ele când sunt defectuoase la drum? La topit cu ele.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mier 29 Mar 2023, 23:59
@ Ony_x Să ne dăm cu presupusul că nu a știut să intervină, cred că este mult prea devreme. Poate a știut dar nu a putut. Am văzut personal cum demarează o electrică izolată: dacă nu stai pe scaun, ai toate șansele să cazi. Iar 70 km/h însemnă aproape 20 m/s... Și crede-mă că se ridică de bot.
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 30 Mar 2023, 00:07
Ony_x a scris:
Simulatorul asta arata absolut marfa. Mi-ar place sa am si eu unul la fel acasa, dar cred ca este destul de exorbitant pretul lui
Ruta o poti juca in Train Simulator, e Balota - Caransabeses. O gasesti pe net. Dar postul de conducere e chiar fain!
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 30 Mar 2023, 01:10
t1972 a scris:
Omul a ironizat probabil..Cert este ca nu are ce cauta o lovomotiva doar cu un vagon...Acele trenuri cu un vagon trebuiau din start anulate, Pe acea sectie, Galati Marasesti sa circulat cu automotoare...Nu trebuie sa interpretam ca sa ridicat o locomotiva de...bot in sus...Doamne fereste, sa nu se mai intample..Nu inteleg de ce tin atat de multe regionale, si atat de multa birocratie, aici se duc bani foarte multi..de aceea tinem o locomotiva cu un vagon sa avem trenuri la numar in circulatie...pe mai multe sectii am vazut o locomotiva cu un vagon...de ce nu anuleaza trenul respectiv, se circula de ani buni cu un sing.vagon.
Vagonu ala se umple, atatia calatori are trenul respectiv, si alte trenuri la fel, circula la ora x si atatia calatori sunt, daca anulezi acei oameni nu mai au cu ce sa mearga! Sunt si IR care au doar 2 vagoane, atatia calatori sunt pe ruta respectiva, nu e normal sa anulezi trenul ca sunt putini calatori, atatia calatori au mai ramas.