| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Iul - 22:26 | |
| Pretențiile matale sunt prea mari. Ai directori imbecili care alocă bani doar pentru un R2, și chipurile, cică i-au făcut RR, dar locomotiva rămâne tot cu reparația de acu 20 de ani făcută la defuncta Electroputere. Doar să-i sufli de praf componentele din sală și să-i tragi o vopsea să dea bine în pozele de pe facebook, asta nu-i reparație! Nu tu AC, graduatorul e bolnav, compresorul e model Timpuri Noi, bandaje de proastă calitate și care în 6 luni se uzează la maxim apoi iar limitată la 100 km/h. Chiar și la 80 sunt cazuri. Nici reparațiile nu se mai fac ca la carte, și cum se făceau odinioară de 1998, dar nici directorii actuali nu sunt pro binele companiei. Dar faza e că și directorul general se face că nu vede, și sunt tot mai clare intențiile de distrugere a companiei. Că nu o reuși actualul, următorul. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Iul - 22:52 | |
| Nu știu de unde scoți tu tâmpeniile astea cu stă locomotiva cât timp titularul e în CO. Dacă depoul dispune de 40-50 mecanici și are în dotare 10 TSAM-uri, punem câte 3 titulari la o locomotivă, clar când unul dintre titulari intră în CO un alt mecanic care nu a prins locomotivă la care să fie titular îl va înlocui pe cel intrat în concediu. Dar stai chil că asta cu titularizarea rămâne doar pe hârtie. În realitate tsam-ul pică și pe mâinile mecanicilor altor puncte de lucru (depouri, selc, PL). Ceea ce refuzați voi ministerul să înțelegeți e că fără titularizare s-a ales praful de ele, la fel cum se va alege și de MR nou ce va veni. De ce ? Pentru că suntem un popor al dracu, cu oameni răi puși nu mai pe furat și stricăciuni. Acu vreo 2 ani în depou la Brașov unei tsam de BC i-a fost înlocuit frigiderul ei bun cu unul mai slăbuț de pe un tsam de Brașov. Operațiune făcută pe neveu noaptea ca hoții, că tot e la modă vorba asta. Nu degeaba comuniștii ăia au implementat modelul titularizare. Faptul că trăim alte vremuri diametral opuse e altă discuție. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Iul - 23:17 | |
| Cum vrei tu să îi înveți meserie pe ăștia noi veniți în sistem dacă nu în echipă completă? La on-line ca în pandemie ? Rezultatele se văd, defectări peste defectări datorate și proastei manipulări, nu știu să reseteze un USOL, deraieri prin depouri/grupe tehnice, depășiri de semnale, uitat să oprească prin gări și dat de capul lui trenul înapoi 2 km fără să anunțe IDM / semnale din partea șefului de tren. Habarn nu au de instrucții. Mai vrei să îți spun? Așa vrei tu să se facă schimbul de generații? Suntem cumva la șoferie? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Iul - 2:52 | |
| Tot ce vine nou şi ce va fi modernizat prin PNRR va fi cu mentenanţa inclusă. Dacă pleacă vreunul cu inventarul după el, îl plăteşte din buzunar. Dacă nu va fi prins, o să plătească paguba fraierul (că nu am găsit alt termen) care nu a fost atent ce a luat în primire şi nu a raportat lipsurile. În mod corect şi normal, locomotiva ar trebui să aibă sigilii la toate trapele şi şuruburile, că nu e treaba mecanicului să facă reparaţii şi să scoată siguranţe. Dacă s-a stricat, suni la service sau chemi echipa de intervenţie, nu te apuci tu să şurubăreşti prin locomotivă.
Aşa s-a făcut şi la RATB acum câţiva ani, după ce RATB a pierdut garanţia la câteva Citaro că au umblat şoferii la ele şi i-a dat pe respectivii afară, până s-a terminat garanţia nu au mai umblat ăia la nimic pe ele (după ce s-a dus garanţia, evident că s-a ales praful de toate, dar asta e altă discuţie).
A, da, atât trenurile cu H2, cât şi locomotivele care se vor moderniza, vor trebui să facă mai mult de o pereche de trenuri pe zi, nu vor putea fi menajate ca cele de acum. La rame disponibilitatea cerută prin contract e de minimum 98%, la locomotive probabil va fi la fel. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Iul - 3:26 | |
| - Vitosa a scris:
- Cum vrei tu să îi înveți meserie pe ăștia noi veniți în sistem dacă nu în echipă completă? La on-line ca în pandemie ? Rezultatele se văd, defectări peste defectări datorate și proastei manipulări, nu știu să reseteze un USOL, deraieri prin depouri/grupe tehnice, depășiri de semnale, uitat să oprească prin gări și dat de capul lui trenul înapoi 2 km fără să anunțe IDM / semnale din partea șefului de tren. Habarn nu au de instrucții.
Mai vrei să îți spun? Așa vrei tu să se facă schimbul de generații? Suntem cumva la șoferie? De asta s-a si ajuns cum s-a ajuns azi ca e cate un "Gigel" care "stie el" in fond habar nu are dar da din gura si ia decizii aiurea in tramvai! |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Iul - 6:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- Când ştii că iau foc locomotivele electrice de la izolaţiile străpunse ale cablurilor, tot ce ai de făcut e să înlocuieşti cablurile cu probleme.
Apai e de tot rasul sa ia foc loco din cauza cablajelor duse...si ne mai miram de ce Desiro sunt greu de reparat. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Iul - 8:49 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Dr2005 a scris:
- Când ştii că iau foc locomotivele electrice de la izolaţiile străpunse ale cablurilor, tot ce ai de făcut e să înlocuieşti cablurile cu probleme.
Apai e de tot rasul sa ia foc loco din cauza cablajelor duse...si ne mai miram de ce Desiro sunt greu de reparat. Majoritatea iau foc din cauza scurgerilor de ulei de la trafo sau compresoare mai ales ECurile care au venit din constructie cu aceasta buba ca se incalzeste transformatorul la 80 de grade stand pe loc.Sa nu mai vorbim ca locomotivele noastre nu au un sistem de ventilatie in sala si anti-incendiu |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Iul - 15:40 | |
| https://economedia.ro/modernizarea-liniei-de-tren-brasov-sighisoara-in-ritm-de-melc-cele-trei-loturi-au-un-avans-de-doar-10-14-dupa-doi-ani-cu-lucrari-romania-risca-sa-piarda-din-nou-sute-de-milioane-de-euro-fonduri.html#.Yt6NLqRDM0M
Noi trăim sute de ani să așteptăm finalizarea modernizării la toate magistralele? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Iul - 16:31 | |
| Firma de construcţii e nesimţită (să nu zic altfel), problema e că instanţa a decis că ea trebuie să facă lucrarea (da, iniţial Aktor fusese descalificată şi a câştigat în instanţă!!!!). Probabil se va ajunge al alt proces pentru anularea contractului şi apoi o altă licitaţie de atribuire, ceea ce înseamnă că riscăm să nu ne încadrăm în termenul de 2030 pentru finalizarea întregii reţele TEN-T Core din România. _________________ :TTT:
|
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Iul - 7:45 | |
| https://www.mesajul.ro/scandal-dupa-ce-mocanita-a-lovit-doua-masini-lasate-pe-calea-ferata-intr-un-cartier-de-romi/?fbclid=IwAR37RMdD9UCVhvD-bCj_ic3cIsp54ER1GSNkxs9as6oatiu71vPVLYkBj9c |
|
| |
Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3377 Data de inscriere : 22/03/2016
| |
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Iul - 9:17 | |
| Prinde mocanita aia mai mult de 15 km/h? Ca in Maramures nu merge cu mai mult de atat.
Sa faca mai putini copii ca sa scada riscul, ce sa zic... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Iul - 9:20 | |
| https://www.google.com/amp/s/www.b1tv.ro/monden/dan-negru-mesaj-revoltator-din-gara-eforie-nord-asa-arata-un-cod-rosu-de-nepasare-1184215.html/amp
Dan Negru face tam-tam chiar dacă nu circulă cu trenul. Dar are sute de mii de următori. Când se va repara linia între Constanța și Mangalia? |
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Iul - 9:49 | |
| Politia a deschis dosar penal pentru distrugere... mai bine un dosar penal domnului primar ca a permis constructiile acelea. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Iul - 10:30 | |
| Carevasazica considera ca trenul circula pe proprietatea lor si special pentru a-i vedea turistii ca intr-un soi de rezervatie. Si ei sint tinuti special de primarie in conditii mizerabile pentru divertismentul calatorilor…Tupeu mingiiat pe capsor de apostolii corectitudinii politice din vest. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|