|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 1 Noi - 11:16 | |
| Si inca o deraiere: https://www.antena3.ro/actualitate/locale/tren-marfa-carbune-deraiat-racari-circulatia-feroviara-complet-blocata-655930.html |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 1 Noi - 12:41 | |
| https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/-/ddn-20221031-3
Romania si restul tarilor. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 1 Noi - 19:54 | |
| Încă o amânare..
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-25878631-licitatia-pentru-achizitia-20-trenuri-electrice-prin-pnrr-fost-anulata.htm |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 2 Noi - 13:31 | |
| Cine a depus contestația Softronic?
CNSC DECIDE SUSPENDAREA LICITAȚIEI PENTRU ACHIZIŢIA CELOR 16 LOCOMOTIVE ELECTRICE NOI
Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că, ieri, 01 noiembrie 2022, Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) a decis suspendarea procedurii de achiziție a celor 16 locomotive electrice noi pe 4 osii cu sisteme ERTMS, în urma publicării pe portalul acesteia a soluției pe scurt în privința unei contestații formulate pe procedură, respectiv: “admite contestația în parte și dispune suspendarea până la judecarea pe fond”. După publicarea deciziei CNSC, ARF va pune în aplicare măsurile dispuse, iar procedura de atribuire va fi reluată, în cel mai scurt timp, conform prevederilor legale. #ARF #PNRR #locomotiveelectrice |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 3 Noi - 10:52 | |
| https://www.railjournal.com/fleet/baden-wurttemberg-rejects-hydrogen-as-diesel-alternative/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 6 Noi - 22:52 | |
| Este și o poza pe net in care tramvaiul Astra nu se încadrează în gabaritul de liberă trecere cred că sub pasajul Basarab oglinda din dreapta nu trece de lift.. https://observatornews.ro/economic/un-tramvai-numit-dorinta-modele-astra-troncane-mai-rau-ca-cele-vechi-au-mai-putine-scaune-iar-vatmanii-din-bucuresti-nu-le-vor-496352.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 7 Noi - 8:20 | |
| Păi nici la Crângaşi nu trece cu oglinda pe lângă intrarea la metrou. Aici e ca la metrou... dai producătorului un standard, ăla face după standard, dar apoi îţi dai seama că tu nu ai reţeaua după standard.
Pe de altă parte, pe cele câteva CH-PPC-uri trecute prin RK s-au montat camere de luat vederi pe laterale. Vatmanii erau fericiţi în primele zile că nu mai stau cu oglinzi. Numai că circuitul de joasă tensiune mânărit de URAC crapă atât de des, că tot în oglindă trebuie să te uiţi (de aia vedeţi des acele vagoane cu afişajele stinse). Poate la Astre o fi mai bună electrica şi s-o putea merge cu oglinzile rabatate şi urmărind camerele. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 7 Noi - 8:26 | |
| Asta mă gândeam și eu că erau mai bune montate niste camere.Totusi iara avem caiete de sarcini făcute pe genunchi nu cunoaștem ce gabarite avem pe teren și ce gabarit are materialul rulant? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 7 Noi - 11:06 | |
| Asta cu reteaua care nu e in gabarit se intimpla peste tot, dar restul privitor la motoare si toata campania asta contra Astra cred ca este intentionata.
Am vazut la tv ca troncane in curbe, normal ca troncane in depou, curbe foarte strinse, roti noi neuzate etc. Bine ca Tatrele din 1971 sînt mai bune.
Ca nu vor vatmanii sa treaca pe ele, e ok, putem aduce muncitori din Sri Lanka.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 7 Noi - 22:45 | |
| Tatrele din 1971 au boghiuri complet pivotante, în vreme ce Astra Imperio se comportă în curbe aproape ca un V56 pe 2 osii cu 2 remorci după el şi cu un alt V56 care împinge. Ăsta e un mare dezavantaj al primelor proiecte de tramvai low-floor - uzura excesivă a şinelor şi supunerea articulaţiei tramvaiului la sarcini foarte mari. De altfel, mai toate Combino-urile (după care e licenţiat Imperio) au avut probleme de structură şi au trebuit retrimise în fabrică pentru reparaţii. De infrastructură nu mai zic, la Budapesta a trebuit reconstruită complet, de la zero, TOATĂ infrastructura aferentă liniilor 4 şi 6 + accesul spre depou, pentru că Combino făceau praf tot în calea lor. La noi se va merge pe cârpeală şi improvizaţie... se aruncă în faţă placa naţionalistă şi gata, nu contează că la Cluj se merge cu 28 km/h şi la Oradea cu 30 cu acelaşi tip de tramvai ca să nu se ducă pe copcă linia imediat. Nu contează nici că la curbă scârţâie de îţi scoală şi morţii. Şi, în cazul Bucureştiului, nu o să conteze că atunci când e şina udă, manipulanţii or să bage fisa de 5 bani în butonul de anulare antipatinare, că la doar 2 boghiuri motoare la ditamai hardughia plină până la refuz, de la semafor de la Virtuţii nu o să îţi mai demareze în veci cu antipatinarea activă. A, da, vatmanul de Tatra se duce în târg la Obor dacă îşi agaţă oglinda. Vatmanul de Imperio o să-şi facă rate juma' de an pentru o oglindă. - Adrian78 a scris:
- Totusi iara avem caiete de sarcini făcute pe genunchi nu cunoaștem ce gabarite avem pe teren și ce gabarit are materialul rulant?
Gabaritul e cel din SR13353:1997. Nu ai voie să lucrezi diferit de SR. Cine a recepţionat lucrările de infrastructură neconforme, ar trebui să fie bun de plată. A, stai, Pasajul Basarab nu e încă recepţionat... _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 7 Noi - 22:57 | |
| https://clubferoviar.ro/contractele-de-servicii-publice-in-transportul-feroviar/ |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 8 Noi - 11:09 | |
| O veste buna pentru abonatii "SC Gaz Est SA Vaslui" (operator care asigura furnizarea si distributia gazelor naturale in municipiile Vaslui si Husi, orasul Negresti-Vaslui si in cateva comune)!
Articol preluat din ziarul "Est News", scris de Danut Ciobanu
O veste bună, într-un noian de scumpiri! Abonații Gaz Est Vaslui vor avea facturile la gaze mai mici cu 12%
Abonații Gaz Est Vaslui vor avea din luna noiembrie prețuri mai mici cu circa 12% la facturile de la gaze. Acest lucru este posibil în condițiile în care societatea a înmagazinat în anul trecut gaze la niște prețuri foarte bune, iar o parte din aceste gaze au fost transferate pentru anul 2022. De altfel, pentru anul trecut, Gaz Est a primit trofeul pentru cifra de afaceri, performanță, productivitate și profit brut.
SC Gaz Est Vaslui a primit trofeul pentru cifra de afaceri, performanță, productivitate și profit brut pe anul 2021. Trofeul a fost acordat de către Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii din România.
Adrian Tighici, directorul Gaz Est Vaslui, a spus că anul 2021 a fost o perioadă foarte dificilă, însă societatea s-a clasat pe locuri fruntașe la capitolul performanță.
Printre criteriile care au stat la baza acordării acestei disctincții se numără contribuțiile la bugetul de stat, numărul de abonați, modul în care au fost prestate serviciile oferite abonaților, numărul de localități în care au fost dezvoltare rețelele de gaze etc.
„Anul 2021 a fost un an care a pornit după pandemie, prețurile la gaze erau mici și operatorii nu se așteptau la ca va urma în partea a doua a anului. Începând din luna iulie prețurile la gaze au crescut atât de mult, încât să se mărească de patru – cinci ori. Pentru Gaz Est a fost o provocare, am realizat care puteau fi riscurile și imediat am luat măsuri de a înmagazina gaze, deși nu mai aveam această obligație de a înmagazina gaze pentru iarnă”, a spus Adrian Tighici.
În acest fel, societatea a înmagazinat gaze la niște prețuri convenabile, în comparație cu cele practicate în cursul iernii. Acest lucru a permis operatorului să nu apeleze la gaze tranzacționate la bursă, o parte din aceste gaze fiind transferate pentru anul 2022 la niște prețuri foarte bune. Vestea bună pentru clienții Gaz Est este că aceste gaze vor fi utilizate începând cu 1 noiembrie, ceea ce va duce la o reducere a facturilor cu un procent de circa 12% decât prețul plafonat prin ordonanță.
https://estnews.ro/2022/11/08/o-veste-buna-intr-un-noian-de-scumpiri-abonatii-gaz-est-vaslui-vor-avea-facturile-la-gaze-mai-mici-cu-12/
In anul 1989 singurul consumator de gaze naturale din judetul Vaslui era "Intreprinderea de rulmenti Barlad", care utiliza gazele naturale in sectoarele tratament termic si forja. Alimentarea cu gaze naturale se realiza din sursa locala Glavanesti, printr-o conducta Glavanesti- Barlad.
Dupa 1995 incepe extinderea alimentarii cu gaze naturale si in alte localitati din judetul Vaslui: in 1997 pentru consumatorii casnici din municipiul Barlad, in 1998 pentru municipiul Vaslui, in octombrie 2004 pentru municipiul Husi, etc.
In anul 2003 isi incepe efectiv activitatea operatorul local de distributie si furnizare a gazelor naturale "SC Gaz Est SA Vaslui".
Insa nu stiu daca sistemul de gaze naturale din judetul Vaslui este conectat la reteaua nationala de transport a "Transgaz", adica daca exista o conducta magistrala de gaze naturale care sa lege municipiul Barlad de conducta de gaze naturale Onesti- Galati! Daca exista o astfel de conducta in ce an a fost data in exploatare ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 9 Noi - 15:32 | |
| https://mediafluxdb.ro/targoviste-dosar-penal-dupa-ce-o-angajata-ar-fi-modificat-fisele-de-apreciere-a-curateniei-vagoanelor-de-calatori-din-statia-c-f-targoviste-sud-prejudiciu-de-10-000-de-lei/?fbclid=IwAR0sA0od-Pf37CRKl3bUBENYLp0MAtz94gJxhvyjb9Ito223wHuHRaLHlJE Deci, Targoviste Sud... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 13 Noi - 9:06 | |
| Mai băgăm 1 mil de euro bucata în niste tarabe care merg un an doi și după pica toate .Bine că la Desiro cad ușile de la WCuri dar ce mai contează..
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-reloc-23/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 13 Noi - 22:49 | |
| O mare tzeapa pare să.se.profileze..
https://autolatest.ro/stiri/masinile-alimentate-cu-hidrogen-nu-au-nici-o-sansa-in-romania-o-statie-te-costa-peste-6-0-milioane-de-euro-si-poate-alimenta-zilnic-doar-20-de-masini/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |