Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 53 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4501
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeMar 1 Noi - 11:16

Si inca o deraiere:
https://www.antena3.ro/actualitate/locale/tren-marfa-carbune-deraiat-racari-circulatia-feroviara-complet-blocata-655930.html
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeMar 1 Noi - 12:41

https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/-/ddn-20221031-3

Romania si restul tarilor.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeMar 1 Noi - 19:54

Încă o amânare..

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-25878631-licitatia-pentru-achizitia-20-trenuri-electrice-prin-pnrr-fost-anulata.htm
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeMier 2 Noi - 13:31

Cine a depus contestația Softronic?

CNSC DECIDE SUSPENDAREA LICITAȚIEI PENTRU ACHIZIŢIA CELOR 16 LOCOMOTIVE ELECTRICE NOI

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că, ieri, 01 noiembrie 2022, Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) a decis suspendarea procedurii de achiziție a celor 16 locomotive electrice noi pe 4 osii cu sisteme ERTMS, în urma publicării pe portalul acesteia a soluției pe scurt în privința unei contestații formulate pe procedură, respectiv: “admite contestația în parte și dispune suspendarea până la judecarea pe fond”.
După publicarea deciziei CNSC, ARF va pune în aplicare măsurile dispuse, iar procedura de atribuire va fi reluată, în cel mai scurt timp, conform prevederilor legale.
#ARF #PNRR #locomotiveelectrice
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeJoi 3 Noi - 10:52

https://www.railjournal.com/fleet/baden-wurttemberg-rejects-hydrogen-as-diesel-alternative/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeDum 6 Noi - 22:52

Este și o poza pe net in care tramvaiul Astra nu se încadrează în gabaritul de liberă trecere cred că sub pasajul Basarab oglinda din dreapta nu trece de lift..

Revista presei - Pagina 39 Fb_im568



https://observatornews.ro/economic/un-tramvai-numit-dorinta-modele-astra-troncane-mai-rau-ca-cele-vechi-au-mai-putine-scaune-iar-vatmanii-din-bucuresti-nu-le-vor-496352.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeLun 7 Noi - 8:20

Păi nici la Crângaşi nu trece cu oglinda pe lângă intrarea la metrou.
Aici e ca la metrou... dai producătorului un standard, ăla face după standard, dar apoi îţi dai seama că tu nu ai reţeaua după standard.

Pe de altă parte, pe cele câteva CH-PPC-uri trecute prin RK s-au montat camere de luat vederi pe laterale. Vatmanii erau fericiţi în primele zile că nu mai stau cu oglinzi. Numai că circuitul de joasă tensiune mânărit de URAC crapă atât de des, că tot în oglindă trebuie să te uiţi (de aia vedeţi des acele vagoane cu afişajele stinse). Poate la Astre o fi mai bună electrica şi s-o putea merge cu oglinzile rabatate şi urmărind camerele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeLun 7 Noi - 8:26

Asta mă gândeam și eu că erau mai bune montate niste camere.Totusi iara avem caiete de sarcini făcute pe genunchi nu cunoaștem ce gabarite avem pe teren și ce gabarit are materialul rulant?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeLun 7 Noi - 11:06

Asta cu reteaua care nu e in gabarit se intimpla peste tot, dar restul privitor la motoare si toata campania asta contra Astra cred ca este intentionata.

Am vazut la tv ca troncane in curbe, normal ca troncane in depou, curbe foarte strinse, roti noi neuzate etc.
Bine ca Tatrele din 1971 sînt mai bune.


Ca nu vor vatmanii sa treaca pe ele, e ok, putem aduce muncitori din Sri Lanka.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeLun 7 Noi - 22:45

Tatrele din 1971 au boghiuri complet pivotante, în vreme ce Astra Imperio se comportă în curbe aproape ca un V56 pe 2 osii cu 2 remorci după el şi cu un alt V56 care împinge. Ăsta e un mare dezavantaj al primelor proiecte de tramvai low-floor - uzura excesivă a şinelor şi supunerea articulaţiei tramvaiului la sarcini foarte mari. De altfel, mai toate Combino-urile (după care e licenţiat Imperio) au avut probleme de structură şi au trebuit retrimise în fabrică pentru reparaţii. De infrastructură nu mai zic, la Budapesta a trebuit reconstruită complet, de la zero, TOATĂ infrastructura aferentă liniilor 4 şi 6 + accesul spre depou, pentru că Combino făceau praf tot în calea lor.
La noi se va merge pe cârpeală şi improvizaţie... se aruncă în faţă placa naţionalistă şi gata, nu contează că la Cluj se merge cu 28 km/h şi la Oradea cu 30 cu acelaşi tip de tramvai ca să nu se ducă pe copcă linia imediat. Nu contează nici că la curbă scârţâie de îţi scoală şi morţii. Şi, în cazul Bucureştiului, nu o să conteze că atunci când e şina udă, manipulanţii or să bage fisa de 5 bani în butonul de anulare antipatinare, că la doar 2 boghiuri motoare la ditamai hardughia plină până la refuz, de la semafor de la Virtuţii nu o să îţi mai demareze în veci cu antipatinarea activă.
A, da, vatmanul de Tatra se duce în târg la Obor dacă îşi agaţă oglinda. Vatmanul de Imperio o să-şi facă rate juma' de an pentru o oglindă.

Adrian78 a scris:
Totusi iara avem caiete de sarcini făcute pe genunchi nu cunoaștem ce gabarite avem pe teren și ce gabarit are materialul rulant?
Gabaritul e cel din SR13353:1997. Nu ai voie să lucrezi diferit de SR. Cine a recepţionat lucrările de infrastructură neconforme, ar trebui să fie bun de plată. A, stai, Pasajul Basarab nu e încă recepţionat...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeLun 7 Noi - 22:57

https://clubferoviar.ro/contractele-de-servicii-publice-in-transportul-feroviar/
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeMar 8 Noi - 11:09

O veste buna pentru abonatii "SC Gaz Est SA Vaslui" (operator care asigura furnizarea si distributia gazelor naturale in municipiile Vaslui si Husi, orasul Negresti-Vaslui si in cateva comune)!

Articol preluat din ziarul "Est News", scris de Danut Ciobanu

O veste bună, într-un noian de scumpiri! Abonații Gaz Est Vaslui vor avea facturile la gaze mai mici cu 12%

Abonații Gaz Est Vaslui vor avea din luna noiembrie prețuri mai mici cu circa 12% la facturile de la gaze. Acest lucru este posibil în condițiile în care societatea a înmagazinat în anul trecut gaze la niște prețuri foarte bune, iar o parte din aceste gaze au fost transferate pentru anul 2022. De altfel, pentru anul trecut, Gaz Est a primit trofeul pentru cifra de afaceri, performanță, productivitate și profit brut.

SC Gaz Est Vaslui a primit trofeul pentru cifra de afaceri, performanță, productivitate și profit brut pe anul 2021. Trofeul a fost acordat de către Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii din România.

Adrian Tighici, directorul Gaz Est Vaslui, a spus că anul 2021 a fost o perioadă foarte dificilă, însă societatea s-a clasat pe locuri fruntașe la capitolul performanță.

Printre criteriile care au stat la baza acordării acestei disctincții se numără contribuțiile la bugetul de stat, numărul de abonați, modul în care au fost prestate serviciile oferite abonaților, numărul de localități în care au fost dezvoltare rețelele de gaze etc.

„Anul 2021 a fost un an care a pornit după pandemie, prețurile la gaze erau mici și operatorii nu se așteptau la ca va urma în partea a doua a anului. Începând din luna iulie prețurile la gaze au crescut atât de mult, încât să se mărească de patru – cinci ori. Pentru Gaz Est a fost o provocare, am realizat care puteau fi riscurile și imediat am luat măsuri de a înmagazina gaze, deși nu mai aveam această obligație de a înmagazina gaze pentru iarnă”, a spus Adrian Tighici.

În acest fel, societatea a înmagazinat gaze la niște prețuri convenabile, în comparație cu cele practicate în cursul iernii. Acest lucru a permis operatorului să nu apeleze la gaze tranzacționate la bursă, o parte din aceste gaze fiind transferate pentru anul 2022 la niște prețuri foarte bune. Vestea bună pentru clienții Gaz Est este că aceste gaze vor fi utilizate începând cu 1 noiembrie, ceea ce va duce la o reducere a facturilor cu un procent de circa 12% decât prețul plafonat prin ordonanță.

https://estnews.ro/2022/11/08/o-veste-buna-intr-un-noian-de-scumpiri-abonatii-gaz-est-vaslui-vor-avea-facturile-la-gaze-mai-mici-cu-12/

In anul 1989 singurul consumator de gaze naturale din judetul Vaslui era "Intreprinderea de rulmenti Barlad", care utiliza gazele naturale in sectoarele tratament termic si forja.
Alimentarea cu gaze naturale se realiza din sursa locala Glavanesti, printr-o conducta Glavanesti- Barlad.

Dupa 1995 incepe extinderea alimentarii cu gaze naturale si in alte localitati din judetul Vaslui: in 1997 pentru consumatorii casnici din municipiul Barlad, in 1998 pentru municipiul Vaslui, in octombrie 2004 pentru municipiul Husi, etc.

In anul 2003 isi incepe efectiv activitatea operatorul local de distributie si furnizare a gazelor naturale "SC Gaz Est SA Vaslui".

Insa nu stiu daca sistemul de gaze naturale din judetul Vaslui este conectat la reteaua nationala de transport a "Transgaz", adica daca exista o conducta magistrala de gaze naturale care sa lege municipiul Barlad de conducta de gaze naturale Onesti- Galati! Daca exista o astfel de conducta in ce an a fost data in exploatare ?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeMier 9 Noi - 15:32

https://mediafluxdb.ro/targoviste-dosar-penal-dupa-ce-o-angajata-ar-fi-modificat-fisele-de-apreciere-a-curateniei-vagoanelor-de-calatori-din-statia-c-f-targoviste-sud-prejudiciu-de-10-000-de-lei/?fbclid=IwAR0sA0od-Pf37CRKl3bUBENYLp0MAtz94gJxhvyjb9Ito223wHuHRaLHlJE

Deci, Targoviste Sud... Wink
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeDum 13 Noi - 9:06

Mai băgăm 1 mil de euro bucata în niste tarabe care merg un an doi și după pica toate .Bine că la Desiro cad ușile de la WCuri dar ce mai contează..

https://mobilitate.eu/cfr-calatori-reloc-23/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitimeDum 13 Noi - 22:49

O mare tzeapa pare să.se.profileze..

https://autolatest.ro/stiri/masinile-alimentate-cu-hidrogen-nu-au-nici-o-sansa-in-romania-o-statie-te-costa-peste-6-0-milioane-de-euro-si-poate-alimenta-zilnic-doar-20-de-masini/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 39 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 39 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 53 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: