| Diverse | |
|
+30Cipri Andrei Neculai cristi_tgv Laurentiu Ciobanu Peter Fodor ldh80 DUAL DAS 2011 Adrian78 TVlad riciu CalinIonMihai dan tm TER200 Vitosa vanchorusebulgaria kristi kkk Adirmvl sytrus Codrut1985 92Dragos AeroX Luna ciprian71 cardinal ets2oltromânia IonutChircu Dr2005 g.popovici IonutCFR2009 Katalyn 34 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Diverse Lun 17 Ian - 10:00 | |
| https://m.digi24.ro/stiri/economie/digi-economic/pretul-electricitatii-a-crescut-cu-345-in-estonia-tara-independenta-energetic-acum-zece-ani-a-intrat-in-caruselul-importurilor-1804977 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Diverse Mier 19 Ian - 15:02 | |
| |
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1758 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Diverse Mier 2 Feb - 21:00 | |
| |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Diverse Mar 8 Feb - 21:04 | |
| Că tot vorbeam de facturi la energie mi se par aberante niste tarife gen introducere energie în rețea și retragere energie ,servicii sistem.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Mar 8 Feb - 23:10 | |
| Ăla e un tarif pe care-l plăteşti operatorului de distribuţie. Sigur, era mai simplu să apară pe factură ,,tarif de distribuţie" şi atât, numai că UE a cerut explicit defalcarea tuturor cheltuielilor.
Aşa şi la calea ferată ai TUI şi non-TUI care vine defalcat pe opriri, manevră, ş.a.. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Diverse Mier 9 Feb - 8:04 | |
| Si aia la UE niste idioti.Nu degeaba au plecat englezii. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Diverse Mier 9 Feb - 9:37 | |
| Așa suntem noi și sigur în alte țări nu au atâtea tarife separat că și la.banci la.noi e tot la fel o grămadă de comisioane puse aiurea.. Da numai aberații și la.CFR Infra până acuma 5-6 ani intra ECul în cap de la Petroșani până la.Pui Fra sa se modifice analiza daca trenul era până în 1400t dar după nu trebuie șef de tren recalculat tonajul locomotivei de la roata.In Austria merg aia și iau Vectroane de pe tragere le baga in cap și merg mai departe. Și dacă rămâne o locomotiva in 3 sau 5 Mt la Tg Jiu daca vine ECul locomotiva de ajutor nu are voie sa intre în cap că nu de pășește tonajul de 1400t trenul o baga la.roata că dehh manevră asigurat trenul sa multa operatorii |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Mier 9 Feb - 12:58 | |
| Tonajul are legătură şi cu elementele reţelei. De ex. dacă ai poduri slăbite, nu poţi să treci cu 2 locomotive, că rişti să pice podul cu ele. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Diverse Mier 9 Feb - 13:07 | |
| Eu vorbeam de Petroșani Bănița sau Petroșani Târgu Jiu unde nu exista cazuri de poduri slăbite pentru că CFR Marfă circula cu 2 locomotive în cap plus intercalată și împingătoare.. Este vorba de muls bani de la operatori
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 9 Feb - 15:46, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Mier 9 Feb - 15:37 | |
| Mi se pare normal să ,,mulgi" bani dacă se strică locomotiva... că, în general, când se strică, se strică din cauza întreţinerii deficitare. Dacă tu blochezi staţia sau chiar secţia ca să îţi pui maşina de ajutor, atunci eşti bun de plată. Nu cred că treaba asta se întâmplă cu Taurus de la RCA sau cu diversele Le-Ma, Vectron, Taurus care mai vin pe la noi. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Diverse Mier 9 Feb - 15:43 | |
| Eu vorbeam de modulul de operare mi se pare absurd sa bagi un EC la roata doar că nu este prevăzut în livret remorcarea cu EC pentru că asta e o situație excepțională.Ce naiba se gândește așa rigid..Și eu am fost în cap cu ECul acuma câțiva ani de la Tg Jiu la Petroșani că doar eram de același operator iar de la Pui la Banita se poate și cu EC în cap la dubla tractiune |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Diverse Mier 9 Feb - 19:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Tonajul are legătură şi cu elementele reţelei. De ex. dacă ai poduri slăbite, nu poţi să treci cu 2 locomotive, că rişti să pice podul cu ele.
Ca stie cineva podurile slabite. Cum naiba, inainte mergeau doua trenuri cuplate cu locomotiva intercalata si motoare la urma. Acuma pierd vrema pentru doua vagoane ca sa mute locomotiva la roata si mai incoo pe sectie s-o scoata. Normal asta cred ca e pentru taxe de manevra sau cum, n-are nimic cu podurile. Nu ma zic ca am vazut pe vremuri chiar electrica la urma la tren de calatori, acuma nu mai. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Mier 9 Feb - 22:30 | |
| - dan tm a scris:
- Cum naiba, inainte mergeau doua trenuri cuplate cu locomotiva intercalata si motoare la urma.
Înainte se foloseau locomotive de acelaşi tip, astfel că nu aveai situaţia în care împingătoarea şi/sau intercalata împingeau mai tare decât trăgea locomotiva din capul trenului. Pe când acum, cu n versiuni de modernizare şi de ,,fiabilizare", e greu să sincronizezi doar din mâna mecanicului puterea de tracţiune. Da, când ai în capul trenului 2 locomotive în tracţiune multiplă, e simplu, dar cu împingătoarea şi intercalata la marfă nu e aşa simplu, mai ales că vagoanele de marfă nu au cabluri UIC. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Diverse Joi 10 Feb - 0:04 | |
| Dr2005 nu mai fi Gigi contra In 2021 R2024 pleca cu 4 garnituri și 2 locomotive in cap și cu LDH82 intercalat grupa de Lugoj 2182 In afara de Brașov-Predeal Iasi-Barnova și ceva trenuri sezoniere Constanta-Mangalia nu se mai folosește niciunde dubla tracțiune la CFR Calatori și locomotivele sunt de același fel De ce la CFR Călători li se permite sa circule cu 2 locomotive cu EC in cap și EA la roata cum era înainte la 2024 debea trăgea 4 vagoane și EAul după el de la Baru Mare până la Banita?
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 10 Feb - 11:36, editata de 1 ori |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Diverse Joi 10 Feb - 10:34 | |
| Doctore as vrea sa ma lamuresti daca in ziua de azi si in acceptiunea instructiilor si chiar a AGIFER cînd investigheaza, tractiune multiplă înseamna două sau trei locomotive în capul trenului conduse prin cablu de mecanicul locomotivei din capul trenului?
sau e vorba de fapt de vechiul sistem de tractiune cu doua, trei locomotive in capul trenului in care fiecare locomotiva are mecanic, dar acuma i se zice ,,multiplă” în loc de dublă sau triplă tracțiune cum era odinioară?
multipla p....ii, |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Diverse | |
| |
|
| |
| Diverse | |
|