Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Diverse Joi 10 Feb 2022, 11:41
Dantm aia de la Infra trăiesc în alte vremuri că acuma 40 de ani Ei nu au descoperit tracțiunea pushpull și multe altele.La ei un LDH de 70t și un EC de 80t nu se pot echivala cu un vagon de 80t trebuie intercalate..Se mai ridicase unu cu mintea odihnita că dacă merg 2 locomotive Taurus la cabluri de la Simeria la Petrosani trebuie însoțitor la a doua locomotiva.. Și ne mai întrebăm de ce merge așa calea ferată..Și că scoți un EC de la roata trebuie plan de manevră și șef de tren că parcă înainte se întâmplă ceva când dezlega și asigură ajutorul..
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Diverse Joi 10 Feb 2022, 13:45
Din Instrucţia 201 - https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/81860 "(3) Locomotivele și automotoarele prevăzute prin construcție cu comandă multiplă vor fi conduse din postul de conducere din față, în sensul de mers, în conformitate cu reglementările de exploatare specifice tipului de locomotivă/automotor respectiv."
Nu scrie nicăieri explicit că trebuie să ai agent şi pe a doua locomotivă.
Orice locomotivă pusă imediat după prima locomotivă din tren e multiplă, dacă are vagoane în faţă şi în spate e intercalată şi dacă e la urma trenului e împingătoare.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Diverse Joi 10 Feb 2022, 14:01
Și dacă e defecta la roata trebuie însoțită despre ce vorbim...
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Diverse Vin 11 Feb 2022, 10:53
Dr2005 a scris:
Din Instrucţia 201 - https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/81860 "(3) Locomotivele și automotoarele prevăzute prin construcție cu comandă multiplă vor fi conduse din postul de conducere din față, în sensul de mers, în conformitate cu reglementările de exploatare specifice tipului de locomotivă/automotor respectiv."
Nu scrie nicăieri explicit că trebuie să ai agent şi pe a doua locomotivă.
Orice locomotivă pusă imediat după prima locomotivă din tren e multiplă, dacă are vagoane în faţă şi în spate e intercalată şi dacă e la urma trenului e împingătoare.
Asadar locomotiva a doua nu mai trebuie sa aiba mecanic, poate fi condusă prin cablu de mecanicul din fata.
nu stiam ca s-a modificat instructia.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Diverse Vin 11 Feb 2022, 14:04
In afara de ES64 nu știu dacă se mai folosesc cablurile UIC .La.GMuri in nici un caz sau și dacă se folos aia înainte tot era mecanic însoțitor de locomotiva a doua
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Diverse Vin 11 Feb 2022, 23:08
Încearcă tu să discuţi cu sindicatele şi să le spui că se poate face treabă cu mai puţin personal. O să înceapă să urle că afectezi siguranţa circulaţiei Există o groază de prevederi prin instrucţii care necesită personal în plus, gen forţarea OTF să facă RT în tranzit la o anumită distanţă (adică şi la Malaxa şi la 21-86 faci RT în tranzit la aceeaşi distanţă), forţarea OTF să facă RR/RG/RK la anumite intervale de timp (prevedere ,,moştenită" din vremea în care reparatorii erau tot ai CFR-ului şi trebuiau să aibă activitate), obligativitatea deservirii cu personal în plus în anumite condiţii (da, înţeleg să ţii al doilea agent pe locomotivă când cobori Predealul cu EA-ul, dar să îl ţii şi în Taurus e ,,overkill"), soluţia arhaică de circulaţie de pe Oraviţa - Anina (cu frâna de mână strânsă şi agent la frâna de mână pe coborâre) şi câte şi mai câte. Din fericire, multe se vor rezolva prin procesul de asanare a normelor naţionale. Dar asta nu înseamnă că OTF de stat nu vor mai face exces de zel şi nu vor mai folosi mai mult personal decât trebuie, pentru că nu pot fi obligaţi să nu ţină mecanic pe locomotiva multiplă.
_________________ :TTT:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13082 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Diverse Vin 11 Feb 2022, 23:46
Dr2005 a scris:
Încearcă tu să discuţi cu sindicatele şi să le spui că
Doctore, ideea de opozitie controlata functioneaza de destula vreme. Dar pentru asta e nevoie de munca.
Eh, din pacate asta implica cheltuieli. Ca na, propaganda costa. Nu doar atat, dar presupune si pierderi pentru ambele parti. Adica si printre colegi de-ai tai sunt destui care au interese ca situatia actuala sa se mentina.
"Sindicatele sunt organizatii de tip cvasi-mafiot", dar nu doar liderii lor tin calea ferata in groapa.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Diverse Vin 11 Feb 2022, 23:50
Asanarea normelor tot o să o fac, chiar dacă sindicatelor nu le va conveni. Mai departe va fi treaba directorilor diverselor societăţi să îşi organizeze activitatea în conformitate cu modificările legislative ce vor veni.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Diverse Sam 12 Feb 2022, 12:44
Am vazut in gara Arad, impingeau la peron 4 vagoane, manevrant la vagonul din cap care dadea semnale, ceea ce e in regula, avea si statie cu care comunica cu mecanicul, la mijloc insa mai era un manevrant care dadea semnale. A dezlegat 2 vagoane, au luat distanta a dezlegat locomotiva si au plecat. Desi sint pe principiul ca oamenii trebuie sa aiba loc de munca, totusi cred ca 2 manevranti la 4 vagoane....
Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Diverse Sam 12 Feb 2022, 16:32
Ce să mai dai afară din ei că și așa posturile sunt subdimensionate la maxim și merge treaba greu. N-ai văzut plângeri pe feisbuc că domne ce mult au durat manevrele în nu știu ce loc. Uite astă vară când au fost evenimentele alea pe M800 de sosea Aradul (1921) pe la 18-19 și pleca înapoi (1922ul) pe la 20-20.30, timp în care dura salubrizarea + revizia garnituri pe canal.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Diverse Mar 08 Mar 2022, 01:19
De ce NU e bună organizarea oraşelor americane:
_________________ :TTT:
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1758 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: Diverse Dum 15 Mai 2022, 11:29
Pe adresa Primăriei Timișoara a sosit în aceste zile o adresă prin care i se cere ca steagurile care nu aparțin României amplasate în fața clădirii care găzduiește instituția să fie date jos. Primarul Dominic Fritz se întreabă de ce apare o asemenea solicitare și spune că nu și-o va asuma. ”Acele steaguri sunt acolo din 2014 și nu au deranjat pe nimeni de atunci. Cele prezente în fața instituției sunt cele ale țărilor cu care Timișoara este înfrățită. Am citit intrigat adresa venită de la Prefectura Timiș acum câteva zile. Ne cere să înlăturăm steagurile amplasate în fața Primăriei Timișoara încă din 2014. Ce nu a deranjat pe nimeni timp de 8 ani, acum dintr-o dată e o problemă. Sunt steagurile țărilor din care fac parte orașele înfrățite cu Timișoara. Și care sunt arborate alături de steagul României, de drapelul Uniunii Europene și de sigla Timișoarei. Legea care reglementează arborarea drapelului României este din anul 1994. Ea aparține unui alt context istoric, plin de frământări și temeri. E acolo un articol care, dacă e interpretat la extrem, poate fi citit ca și cum avem voie să punem steagul unui alt stat doar dacă este o delegație oficială din statul respectiv în vizită. Am un respect extraordinar pentru steagul României. Trăiesc o mare emoție și mă simt onorat ori de câte ori port eșarfa tricoloră. Cred că cea mai mare realizare a României contemporane este alegerea destinului european. Pentru mine este o onoare că drapelul României poate fi arborat alături de cel al Uniunii Europene, cu aceeași importanță și valoare ca steagurile celorlalte state membre”, a anunțat Dominic Fritz. Actualul prefect a mai abordat o dată problema unui steag al altei națiuni chiar înainte de a fi instalat pe post, cerând îndepărtarea unui drapel al Ungariei de pe clădirea Bisericii Reformate. S-a dovedit până la urmă că acolo funcționa Consulatul Ungariei.
sursa debanat
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1758 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: Diverse Lun 16 Mai 2022, 20:20
... mai e ceva de spus?
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8392 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Diverse Lun 16 Mai 2022, 20:33
Wowww! Ala cu VW chiar nu l-o fi vazut pe bezmeticul in fata caruia s-a aruncat? O fi fost cu soarele in fata dar chiar asa? Si ala cu cite sute de km/h mergea?
DAS 2011
Numarul mesajelor : 384 Reputatie : 5181 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Diverse Lun 16 Mai 2022, 21:32
Cred ca soferul victima cu VW a vazut ca Loganul vrea sa opreasca, fara sa observe SUV-ul care depasea probabil in cascada. Este posibil ca soferul Loganului sa-i fi acordat prioritate cu un flash, neuitandu-se in oglinda ca vine o torpila.