|
| Diverse | |
|
+44IonutCFR2009 get. cristy79 Alextasy MariusM COSTACHE MIHAIL StefanD_ alliens laur 133 LanceR DUAL Petre_IFTE AndiCFR ets2oltromânia AeroX neluadi cristi ar didinul cristi CFR lifetec bubu razvan - trenuri gvd Luna Adisoft1991s Luca tgv Vitosa Andrey_tm Zsoe marius664 kristi kkk teoiasi Rarau Adrian78 riciu alex.alexus.tm mielutu zburator Adirmvl dan tm Dr2005 Katalyn ciprian71 Simply18 Nesebar 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Diverse Mar 03 Ian 2017, 15:26 | |
| |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5676 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 17:57 | |
| Salut si La Multi Ani in primul rand . In al doilea rand , vreau sa dau un mare plus pentru acest tren , "inventat" practic de cei de la Astra . E un tren care , dupa parerea mea , "lupta" bine de tot cu celelalte trenuri "speciale" din lume . Imi doresc ca acest tren , sa faca odata sau de doua ori pe an , un circuit in jurul tarii si drumuri speciale in jurul Romaniei , pe toata raza Muntilor Carpati , desi , in Ukraina ar fi cam greu , pentru ca nu stiu daca se pot adapta vagoanele propriu-zise la boghiuri largi . |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Diverse Mier 04 Ian 2017, 18:55 | |
| Deci ce avem aici? Un tren compus din vagoane refuzate la export.Brusc imi aduc aminte de Epoca Ceausescu, cand aparea in comertul socialis imbracaminte mai buna sau orice altceva de calitate mai buna dar... refuzata la export din cine stie ce motive.Deci un tren cu vagoane mai bune de care o sa ne bucuram si noi cand vom avea nevoie sa calatorim.Va fi poate un fel de CNL romanesc, imi este greu sa cred ca vor ataca cu preturi sub cele ale CFR. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 19:04 | |
| Eu zic sa asteptati pana intra in circulatie sa vedeti cu ochii vostri conditile sau prin ochii celor care vor calatori si abia apoi sa ne dam cu parerea. Cu siguranta va avea tarife sub CFR Calatori altfel nu vor atrage calatori. Ceva imi spune ca tarifele la clasa 2-a vor fi aproape egale cu cele de la Softrans Apropo nu va asteptati la cine stie ce si loganul si Amg tot pe acelasi drum merge asa si cu Transcarpatic tot pe sina proasta de pe M900/200/202 va merge iar vagoane facute la AstraArad avem destule in tara la CFR Calatori pe putin si la prima strigare fara sa fac calcule avem vreo 250. 21-76 = 99 21-86 = 45 21-87 = 30 20-87 = 7 10-91/70/90 = vreo 30 si ceva. 89-87 = 20 84-87 = 5. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Diverse Mier 04 Ian 2017, 19:28 | |
| Sa nu uitam de 21-90 = 50 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 19:39 | |
| - ciprian71 a scris:
- Sa nu uitam de 21-90 = 50
Astea desi sunt unele din cele mai bune vagoane sunt trecute la vechi, vorbim de dupa anii 2006-2007 incoace sau cand au iesit primele vagoane din seriile enumerate de mine mai sus. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 21:59 | |
| Toate cele enumerate de tine au la bază cutia Corail şi boghiurile DeDietrich, ,,asimilate pe plan local" (cum îi place actualului Guvern să se exprime). Deci e fix acelaşi vagon, diferind amenajările şi dotările interioare. Ba chiar există vagoane de clasa I (parcă primele 10-70) cu 20 rânduri de scaune împărţite pe 11 geamuri (cutie de clasa a doua). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 22:42 | |
| Am impresia ca vagoanele de la Astra au mocheta ceea ce e un plus de confort. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 23:05 | |
| Şi cele de la Călători au: _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 23:06 | |
| La dormitor unde e scump si nu toata lumea are sacosa de bani sa arunce pe dormitor (bine unii merg moca pe spinarea prostilor/statului) care e cat drumul cu masina dus intors. Eu ma refer la clasa, ca vagoanele de clasa de la RegioJet aveau mocheta si cred ca si astea au mocheta neagra, deci confort nu gluma proasta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 23:10 | |
| Mocheta e focar de infecţie. E greu de curăţat, eu aş scoate-o şi din VD-uri. Să pui mochetă la vagoanele de clasă, pe unde trec mult mai mulţi călători, mi se pare o tâmpenie. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 23:13 | |
| Nu conteaza ce crezi tu, si la DB in ICE este mocheta inca de la usa asa ca ce sa stie Gigi din Romania ce inseamna confort. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 23:16 | |
| DB ICE nu e chiar un tren pentru tot omul. Iar nemţii precis au echipamente profesionale de curăţenie. Dacă nu ai echipamente ca lumea cu care să cureţi mocheta aia zilnic, mai bine pui linoleum. E mai practic şi mai uşor de curăţat (cu un mop şi nişte Domestos rezolvi problema). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 23:27 | |
| Lasa ca Astra este o firma care se respecta si nu urca orice taran in acel tren, banuiesc ca au si ecupamente cu care sa faca curatenie in tren la sfarsit de cursa. La CFR nu exista nici mop, nici domestos dar poate nu au nici galeata si chiar apa, cred ca nimic nu au |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Diverse Mier 04 Ian 2017, 23:40 | |
| Acuma adevarul este pe undeva la mijloc. Am mers la cuseta si mocheta era atit de frecata ca arata cam ca un linoleu pe de o parte, pe cealalata parte era dezlipita si se valurea, mai ales la urcare cind era buluceala si fiecare isi tragea troleru si cauta compartimentul, plus ca bloca usa de acces pe hol. Deci daca nu sint in stare sa intretina sa nu isi puna.
Pe partea cu curatenia, in primul rind la noi e mult jeg si in gari dar si pe strazi pe de o parte iar pe cealalat parte ,,salubrizarea" la calea ferata a devenit o afacere sora mai mica a lui Hexifarma.
Adica vine o firma( de obicei a unuia de prin CFR) si face un contrat de salubrizat gara X si vagoanele din revizie care compun trenuri.
Astia angajeaza niste oameni amariti(de apreciat ca vor sa lucreze, sa ne intelegem) carora le da cel mult salariul minim pe economie insa si pe ala la jumate in acte ca ii tine poate cu jumatate de norma cum fac astia la centrel ecomerciale. In general astia nu sint ei obisnuiti cu curatenia la ei sau pe ei daramite sa mai curete garile sau vagoanele. Patronul le da un mop, o galeata,o matura, un faras si doi saci de nailon, intr-un sac au niste hirtie de buda cea mai ieftina de la Kaufland sau poate de contrabanda din bazar de la araboi si in celalalt sac string ce mai gasesc prin vagoane. Apoi matura vagoanele, arunca direct pe peron ce mai e prin el si alta matura peronul direct pe linie.
Aia care ,,spala" pe jos a primit detergentul cel mai ieftin probail gata diluat, pe care il mai dilueaza sa mai ia si acasa deci ce spalare de vagoane sau de pardoseli prin gari?Dupa care cu aceeasi apa trece pe celalata linie la alt tren, ca prin gara e mai greu sa gaseasca robineti sa ia alta apa.
Ca sa nu mai zic ca la vagoanele de calatori ar trebui introdusa de catre DSP obligativitatea ca la 6 luni sa se curete scaunele si podeau cu jet de abur fierbinte.
La astea se adauga mizeria infernala pe care o fac porumbei in gari si ma refer in holul mare, aici in Timisoara Nord au distrus si murdarit toti peretii, chisr si pe tepii aia mari pusi pe acolo reusesc sa se aseze si sa se cace pe pereti.
Astept la garile noi, arad, Pitesti sa vad cum vor spala sau cind vor curata geamurile alea laterale care acopera la inaltime scarile pe lateral.
Ultima editare efectuata de catre dan tm in Mier 04 Ian 2017, 23:43, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Diverse | |
| |
| | | | Diverse | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |