Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+27
alexmorph3us
adytm
IonutCFR2009
cfr500
Re6/6
razvan - trenuri
Adrian78
ldh80
alinx3330
@ndrey
Adirmvl
CalinIonMihai
ciprian71
TVlad
dan tm
TER200
bubu
Peter Fodor
cardinal
riciu
AeroX
Ony_x
Amiralul
Nesebar
DUAL
Vitosa
Dr2005
31 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeLun 25 Apr 2022, 13:12

https://economedia.ro/linia-de-tren-de-mare-viteza-constanta-bucuresti-sibiu-budapesta-ar-costa-17-miliarde-de-euro-cum-arata-topul-liniilor-de-tren-din-romania-prioritare-la-modernizare.html#.YmZegBhDNPw

Se apropie alegerile și începeți să le scoateți de la naftalină? Very Happy
Și de ce prin Sibiu, că e mutulică de acolo? Și hai să fim serioși voi nu sunteți în stare să terminați de un an de zile 12 km Chitila - Ciocănești și deja vă gândiți mai departe?! De M800 ce să mai zic că deja începe să se umple de restricții de viteză. Birocraților mai ieșiți și voi din birouri să vedeți pe teren realitatea și după aia puneți-vă întrebarea suntem în stare la mai mult?
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6768
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeLun 25 Apr 2022, 13:26

Hai ca prin Sibiu ar mai merge, dar de prin Zalau cine e, Ciolos?

12 km in regie proprie. Asta reprezinta. Dupa mai bine de un an de zile nu e gata.
Ba n-au fost materiale la timp, ba n-au fost muncitori. Poate si fara bani au ramas.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeLun 25 Apr 2022, 13:37

AeroX a scris:
Hai ca prin Sibiu ar mai merge, dar de prin Zalau cine e, Ciolos?

12 km in regie proprie. Asta reprezinta. Dupa mai bine de un an de zile nu e gata.
Ba n-au fost materiale la timp, ba n-au fost muncitori. Poate si fara bani au ramas.

Ei l-au trasat pe unde nu ar avea teren așa dificil de aia e trecut prin Puteai Rm Vâlcea Sibiu Zalău dar totuși și zona aia Cluj Zalău nu este așa plana e plina de dealuri..
Nu se va face nimic și oricum e destul de scumpă pentru că portughezi fac linie de 350km/h cu 10 mil euro/km
Eu nu as insistă atât pe Cluj Oradea ci as duce.linia spre Baia Mare Satu Mare și mai departe spre Ucraina Polonia spre Krakovia deși și acolo trebuie trecuta peste munți..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeLun 25 Apr 2022, 21:41

https://clubferoviar.ro/alegeri-in-franta/

Spre deosebire de ciumele astea din România, roșie galbenă albastră, ăștia în Franța chiar fac ceva pentru transportul feroviar.
La noi numa gogoși politice și sifonarea banului public pe tot felul de studii de fezabilitate. Vorba aia tre' să mănânce și gura celor ce dețin astfel de firme.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeLun 25 Apr 2022, 22:03

Ia-o pe asta Vitosa.Multi bani s-au dus aiurea pe cursuri de formare profesionala.la.mare și la munte ,de recalificare a someriilor ,investițiile faimoase a domnului Flutur și doamna Udrea și multe altele .
Și urmează altele pe PNRR deja ciotul ăla faimos de autostradă din segmentul Deva-Lugoj a fost inclus in PNRR dar a ajuns la 2.6 de miliarde de lei pentru 10km de la 1,4mld de lei cât era prin februarie..Trăiască nasul sau vorba aia faimoasa la PSD "prietenii știu de ce "

https://orasul-timisoara.ro/local-18840/

17 ani de la semnarea tratatului de aderare la Uniunea Europeană. Dar, până la urmă, ce-a făcut, domne, UE pentru noi?

👉 am primit 70 de miliarde de euro fonduri NERAMBURSABILE și am contribuit cu 24 de miliarde - bani gratuiți pentru dezvoltare, din contribuțiile celorlalte state membre

👉 economia României a crescut de 2.4 ori, de la 98 de miliarde de euro în 2006 la 240 de miliarde în 2021 - e o creștere spectaculoasă, în condițiile în care creșterea UE, spre exemplu, a fost de 20%

👉 suntem a doua cea mai mare economie din sud-estul Europei, după Polonia și am depășit Cehia, Ungaria, etc. - nu am fost niciodată într-o astfel de poziție (nu, nici în interbelic)

👉 am trecut de la 38% din media PIB cap de locuitor la 72% - toate regiunile României au evoluat dar unele mai mult ca altele (București-Ilfov este cea mai bogată regiune cu 164% din media europeană iar Nord-Est este cea mai săracă regiune cu 46% din media europeană).

👉 fermierii români au primit peste 30 de miliarde euro fonduri nerambursabile - am trecut de la sapă la utilaje performante

👉 avem securitatea garantată, fiind membri UE și NATO - până acum 61 de zile asta părea puțin important dar Ucraina ne-a arătat că e esențial

👉 putem călători, munci, studia oriunde în Uniune - sunt peste 5 milioane de români care muncesc în UE, zeci de mii de studenți care învață gratuit în universități europene de top, etc.

👉 am fost protejați de derivele anti-democratice și anti-stat de drept ale USL, Dragnea și alții - fără UE ne-am îndrepta către regimuri gen Belarus.

E totul lapte și miere? Bineînțeles că nu. Dar e de necontestat impactul pozitiv al Uniunii. Cu cifre.

Pentru următorii 7 ani avem la dispoziție încă 80 de miliarde de euro de la UE. E foarte probabil să fie ultima dată când avem acces la o asemenea sumă pentru că, dacă îi cheltuim bine, economia și bunăstarea se vor apropia prin 2028 de media europeană, cel puțin în regiuni precum Vest și Centru, așa încât acele regiuni nu vor mai fi eligibile să primească asemenea bani din buzunarele contribuabililor celorlalte state.

Niciodată în istorie România nu a fost într-o astfel de poziție, atât de aproape de Vest, inclusiv economic. Putem ajunge și mai departe dacă păstrăm direcția europeană.

Așa că la mulți ani, România europeană! 🇪🇺🇷🇴
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeLun 25 Apr 2022, 22:46

Mai intreb o data.
S-a stabilizat terenul intre Curtea de Arges si Rimnicu Vilcea si s-a scris pe aici?

pentru linia de mare viteza intreb, o sa o duca pe acolo ca au deja cite ceva gata facut?

si de ce sa o duca spre nord spre Zalau cind mai direct e spre Arad sa o scoata in Ungaria?

sau sint doar desene cu marcheru?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeLun 25 Apr 2022, 22:57

Noi nu suntem in stare să terminăm un coridor in 20 de ani și visam cai verzi pe pereți de linii de mare viteză..
dantm sa ales traseul cel mai facil prin Pitești care nu traversează munții dar știm și acolo ce teren instabil este dar SF se va rezolva 🤣😂
Cu 17mld de.euro luam și trenuri Railjet sau rame Pendolino rame hibride care sunt destul și cârpim toată infrastructura
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeMar 26 Apr 2022, 02:00

Vitosa a scris:
https://clubferoviar.ro/alegeri-in-franta/

Spre deosebire de ciumele astea din România, roșie galbenă albastră, ăștia în Franța chiar fac ceva pentru transportul feroviar.
La noi numa gogoși politice și sifonarea banului public pe tot felul de studii de fezabilitate. Vorba aia tre' să mănânce și gura celor ce dețin astfel de firme.

N-am citit legislaţia franceză, dar mă îndoiesc că preşedintele stabileşte câte trenuri circulă şi pe unde, cât costă biletul şi cine beneficiază de reduceri şi gratuităţi. Franţa are parlament, ministere, are autorităţi locale care compensează anumite rute ş.a.. Restul e doar gargară politică, la fel ca la noi.

În domeniul proiectelor, legislaţia europeană e la fel şi în Franţa şi în România, nici Franţa nu primeşte fonduri dacă nu are studii de fezabilitate.

P.S.: A numărat cineva grevele feroviarilor francezi în mandatul precedent al lui Macron? Că eu nu am răbdarea necesară (numai anul ăsta au fost deja 3 greve) Laughing Bine, mai bine Macron decât Le Pen, dar nu din motive e cale ferată.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeMar 26 Apr 2022, 19:55

Dar tu, ai numărat evenimentele feroviare petrecute în mandatul Drulă ? Sau de la Drulă încoace ? Oare o parte dintre ele să fi fost la întâmplare ? Multe semne de întrebare se pun.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeMar 26 Apr 2022, 22:08

Depinde ce fel de evenimente şi cu ce cauză. Mecanicii beţi şi cu INDUSI dezactivat nu-s puşi acolo de Drulă (sau de Grindeanu sau de Bode sau de alt ministru). Nici ăia care cu investigatorul de faţă se duc în sala maşinilor şi conectează DSV şi INDUSI nu-s puşi acolo de vreun ministru.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeMar 26 Apr 2022, 22:37

Numai la.noi ni le baga pe gat niste șmecherasi cu interese.

CZECH-based operator Leo Express has reportedly cancelled an order for three 160km/h six-car Sirius EMUs from CRRC ZELC.

According to reports in Czech transport journal Zdopravy, the trains have failed to secure full certification. It was widely known that certification of the trains was running late even when the impact of Covid-19 on activities at Velim were taken into account. Zdopravy says the reports were verified by two independent sources.

The order was placed in 2016 and includes an option for 30 additional trains. The trains were expected to enter service in 2021 after the first 111m-long bi-voltage (3kV dc/25kV 50Hz ac) Sirius train arrived in Europe in September 2019 and was transferred to the VUZ test center at Velim for testing. These tests generated data for the commissioning process and to secure certification based on Europe’s Technical Specifications for Interoperability (TSI) in order to secure an Authorisation to Place on the Market (APOM) permit for operation in Europe.

Both Leo Express and CRRC’s office in Vienna did not respond to requests to comment from IRJ at the time of publication. Leo Express spokesman, Mr Emil Sedlařík, was cited by Zdopravy as not denying the reports. “Due to the contractual arrangements, we cannot comment on the confidential relationship or the ongoing negotiations between Leo Express and CRRC,” he said.

The future of the three trains is now unclear. However, CRRC is expected to continue working to secure authorisation for the trains.

While manufactured in China, several Czech design agencies and domestic suppliers were involved in the CRRC-Leo Express train project: the interior specifications were developed in consultation with Leo Express and the operator says 20% of the components were supplied by a Czech company.

Spanish operator Renfe completed the acquisition of a 50% stake in Leo Express in August 2021.

For detailed data on fleet orders from around the world, subscribe to IRJ Pro.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeVin 29 Apr 2022, 19:00

Revista presei - Pagina 66 Screen48

Revista presei - Pagina 66 Screen49

Revista presei - Pagina 66 Screen51
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeLun 02 Mai 2022, 12:13

???????????????????????????????????? ???????????????????? ???????????????????????? ???????????????????????????????????? ???????? ???????????????????????????????????????????? ???????? ???????????????????????????????? ???? ???????????????? ???????????????????????? ???????? ???????????? ???????? ???????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????????????????????????

În ședința Comitetului Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii din 29 aprilie, am avizat indicatorii de investiție pentru ???????????????????????????????????? ???????????????????????????????? ???????????????????????????? ???????????????????????????????????????? ???????? ????????????????????????????????, din România. Proiectul pilot, implementat prin Autoritatea pentru Reformă Feroviară, vizează achiziția a ???????? ???????????????????????????????????????????? ???????? ???????????? ????????????????????????, precum și servicii de întreținere și reparații a vehiculelor și alimentare cu hidrogen, pe termen lung.

Proiectul pilot „privind utilizarea automotoarelor în tracțiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen, în cadrul obligației de serviciu public de transport feroviar de călători pe liniile CF neelectrificate” va deservi prin servicii cu frecvență ridicată rutele din nordul Municipiului București și județul Ilfov, în conexiune cu județele învecinate Argeș, Dâmbovița și Giurgiu. Datorită fiabilității noilor vehicule trenurile vor ajunge și până în județele Olt și Dolj.

Astfel, noile trenuri pe hidrogen vor asigura:

🚉 Trenuri la 30 de minute între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni
🚉 Trenuri la 30 de minute între Gara de Nord – Chitila – Săbăreni și Titu
🚉 Trenuri la o oră între București - Găești - Pitești
🚉 Trenuri la o oră între București și Târgoviște
🚉 4 trenuri pe zi între București – Slatina - Craiova prin Pitești

Trenurile vor permite îmbarcarea cu bicicleta și accesul facil pentru persoanele cu dizabilități.

Costurile totale estimative ale proiectului sunt de 973 milioane de euro, fără TVA.

Finanțarea proiectului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Național de Redresare și Reziliență #PNRR și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.

Prin înlocuirea tracțiunii diesel cu cea electrică bazată pe pile de combustie cu hidrogen se reduce poluarea din transporturi cu un echivalent a peste 600.000 euro pe an și, de exemplu, 18.348 tone CO2/an și 306 tone NOx/an, contribuind la atingerea obiectivelor din strategiile europene și naționale de atingerea efectului net-zero al poluării în 2050.

_________________
#achizitietrenuri
#trenuri #CFR #caiferate
#tren #caleferata
#transportferoviar
#infrastructuraferoviara
#DezvoltamRomania

Revista presei - Pagina 66 Fb_im399
Revista presei - Pagina 66 Fb_im400
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5207
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeLun 02 Mai 2022, 20:23

Fondurile promise de UE pentru PNRR produc isterie in toata tara ! Daca luam dorintele de finantare a tuturor autoritatilor centrale si locale cred ca ne trebuie peste 100 de miliarde euro. Aceste fonduri au fost gandite pentru combaterea efectelor pandemiei ( eventual crearea unei independente fata de produsele chinezesti ), cel putin la nivel de declaratii. Era normal ca prioritate sa aiba constructia si modernizarea spitalelor, sustinerea industriei farmaceutice si de produse sanitare, redeschiderea Institutului Cantacuzino,etc. Pentru infrastructura de transport au fost si vor mai fi bani pe alte axe de finantare. La sfarsitul anului 2026 ne vom trezi la fel de nehotarati si cu banii neutilizati.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitimeMar 03 Mai 2022, 18:23

https://observatornews.ro/eveniment/un-tramvai-din-bucuresti-a-intrat-in-plin-in-mai-multe-masini-care-asteptau-la-semafor-din-cauza-vitezei-vatmanul-nu-a-mai-putut-opri-nici-macar-in-statie-469116.html

Si Reloc la infinit la modernizat troace..

https://clubferoviar.ro/decizie-cnsc-reloc-craiova-castiga-licitatia-cfr-calatori-de-modernizare-locomotivelor-de-5100-kw/?fbclid=IwAR3drbzue9N11U6wblpQ3HvIttuKycbn7os3t-hF-ikUkfGc9U8bPTvJIcs
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 66 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: