| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Apr - 20:45 | |
| De ce nu ca Belgia, Olanda, Elveţia? Sau e musai să luăm ca etalon numai alţi ex-comunişti doar pentru că ăia mai au vagoane compartimentate?
Sincer, nici nu mă prea interesează cine e la conducerea CFR S.A. sau a celorlalte societăţi. Fiecare societate are atribuţiile date prin lege, există contract de activitate şi contracte de servicii publice, prin urmare totul e super-mega-ultra reglementat la nivel european şi naţional. Pentru directorii generali rămân ,,fineţurile", gen stabilit unde e casieră la schimbul 3, ce mecanic lucrează pe ce locomotivă şi în ce staţie ai IDM şi în care nu mai ai că nu mai faci încrucişări. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Apr - 22:02 | |
| Nu sunt etalon că au vagoane compartimentate ci că au mers cadențat ,au destule legături internaționale ,au investit enorm in infrastructura și material rulant ,condiții decente de călătorie și au marketing ce la noi inca nu s-a auzit de el.la companiile de stat pentru că la noi funcționează sintagma daca nu îți convine dute la auto sau mergi la.concurenta Pai noi sa ajungem că Elveția?Și daca stau aia pe loc 50 de ani nu ii ajungem din urma.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr - 17:31 | |
| 25 de troleibuze noi, cu baterii, la Timisoara. Primaria cere peste 12 milioane de euro din PNRR, ca sa cumpere noi mijloace de transport in comun
https://www.opiniatimisoarei.ro/25-de-troleibuze-noi-cu-baterii-la-timisoara-primaria-cere-peste-12-milioane-de-euro-din-pnrr-ca-sa-cumpere-noi-mijloace-de-transport-in-comun/19/04/2022 |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr - 17:59 | |
| https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/181098-incepe-refacerea-liniei-ferate-cu-ecartament-larg-din-galati-restrictii-de-trafic-si-trasee-deviate
reabilitarea liniei de cale larga pentru portul Galati |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr - 20:01 | |
| Campioni la studii de fezabilitate, ne blocăm și în planuri https://economedia.ro/cfr-infrastructura-modernizarea-garii-de-nord-din-bucuresti-blocata-la-primaria-capitalei-contractul-pentru-studiul-de-fezabilitate-are-deja-18-luni-de-intarziere.html#.YmA5wxhDNPw |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr - 20:30 | |
| Mai are un pic și expira bucuria unora iara fac niște printuri A4 de toți banii |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr - 21:10 | |
| @dr2005, tarile enumerate de tine sunt cu densitate foarte mare de locuitori / km2 Noi putem să ne comparam cu Spania.. Și să sperăm la Polonia. Olanda are de 3,5 ori densitatea noastră. Poți spera la așa ceva pe o raza de 100-150 km în jurul Bucureștiului 30-50 km în jurul Clujului, dar nu sperați la trenuri cadentate pe București Iași / Arad / etc. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Apr - 21:49 | |
| - Vitosa a scris:
- Campioni la studii de fezabilitate, ne blocăm și în planuri
https://economedia.ro/cfr-infrastructura-modernizarea-garii-de-nord-din-bucuresti-blocata-la-primaria-capitalei-contractul-pentru-studiul-de-fezabilitate-are-deja-18-luni-de-intarziere.html#.YmA5wxhDNPw Ar trebui imputată paguba distinsei Duamne cu sârma-n posterior şi celui care i-a luat după aia locul. Da, ştiu că nu e legal posibil. Pe de altă parte, urmează nişte modificări legislative (sau s-or fi făcut deja? recunosc că nu am verificat, că nu e chiar domeniul meu de activitate) care vor obliga orice primărie să acorde un certificat de urbanism în maximum 30 zile, având posibilitatea să ceară o singură dată clarificări. Dacă trec cele 30 de zile, se consideră aprobare tacită şi se emite autorizaţia de construire. Evident, aici e vorba doar de infrastructură de transport de interes naţional (şi Gara de Nord se încadrează). _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Apr - 15:01 | |
| https://www.economica.net/prima-cale-ferata-de-mare-viteza-din-romania-costul-studiului-de-fezabilitate-pentru-linia-constanta-bucuresti-ungaria-estimat-la-120-milioane-de-euro_578440.html
MT se gândește la un studiu de fezabilitate pentru o linie de mare viteză Constanța București Budapesta. Noi nu suntem în stare să terminăm linia convențională și azvârlim bani pe vise și alte TGV uri. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Apr - 15:31 | |
| Linie de mare viteză între București și Constanța nu prea se justifică.Nu au polonezii care au orașe de 550-750 mii de locuitori Bani tocați pe studii de doi lei .Sa facă upgrade la viteze de 200-220 km/h nu aiureli de TGV unde deja ai alte costuri de la.mentenanta infrastructurii și a materialului rulant plus consumul de energie în plus |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Apr - 15:51 | |
| Apropo, pe București - Constanța, linie modernizată, deja au apărut niște RV cu 30 km/h, cu 70 km/h, cu 100 km/h, și nu nu vorbim de locațiile pe unde au deraiat vara trecută acele trenuri marfare sau s-au tamponat. Deci noi nu suntem în stare să întreținem ce avem d-apoi să sperăm la mai mult. Cu alte cuvinte vise la ministerul transporturilor care aruncă cu banii pe studii de fezabilitate fără număr fără număr de la nașul mare cum spun maneliștii |
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Apr - 15:57 | |
| Eu sunt de parere ca si 120km\h e suficient. Ei nu sunt in stare niste podete sa repare. pe 202 am ajuns la Carbunesti. dupa aceasta statie in loc sa mearga constant cu o viteza, sunt trei podete la care trebuie sa incetineasca. Si am vorbit cu un fost coleg ca sta pe linia Ionel - Carpinis. Daca ar reface linia sa aiba viteza decenta, ar avea calatori. dar sa te trezesti la 2 dimineata sa ajungi in Timisoara la ora 6... Nu vrea nimeni acest lucru. Acum vreo zece ani m-am intalnit cu o eleva care facea naveta la scoala in Timisoara. se trezea la 2 dimineata si ajungea inapoi acasa in jurul orei 19. Pana sa saturat. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Apr - 17:32 | |
| https://observatornews.ro/eveniment/parc-cu-tren-metropolitan-care-trece-prin-el-in-bucuresti-proiect-inedit-dupa-ce-primarii-sau-certat-intre-ei-467819.html
Doamne ce le mai bese mintea. Cum să îți treacă trenul metropolitan prin parc sau pe sub balcon ? Cu ce viteză ar circula trenul, că până și metroul are niște porțiuni pe unde circulă cu viteză redusă că trepidează blocurile. Garduri fonice sau de protecție pentru copii prevede proiectul? Modernizarea liniei ca pe coridor? Că dacă o lasă așa cum e ea în prezent, cu mai mult de 30-40 km/h nu văd să se circule pe ea. Link-ul are și un filmuleț pe care sper să îl vadă și userul @ldh80 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Apr - 18:37 | |
| Lasă Vitosa ca și în Praga Viena Berlin Munchen sunt linii de Sbahn care trec prin oraș chiar prin centrul Era și o poza cu modernizarea unei linii din Varșovia și trecea printr-o zona și erau ridicate până la nivelul 2-3 al.cladirilor Oricum noi nu avem mentalitate pentru tren suburban metropolitan noi doar mașină vedem în fața ochiilor.. La.Oradea.este centura care trece pe lângă blocuri și are panouri de zgomot.. Bine că de panseluțe și alte porcarii avem bani |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Apr - 1:54 | |
| Vrem de toate si orice, vrem sa fie ce nu e!
https://www.economica.net/romania-vrea-sa-si-ajute-vecinii-afectati-de-razboi-prin-investitii-in-linii-feroviare-de-ecartament-larg-lucru_578454.html
Ministerul Transporturilor și Infrastructurii (MTI) analizează măsuri pentru dezvoltarea legăturilor cu Republica Moldova și Ucraina în sectorul feroviar, potrivit unui document publicat pe site-ul propriu. Printre acestea se numără investiții în linii cu ecartament larg și în achiziția de vagoane de marfă.
Aceste propuneri sunt corelate și complementare cu investițiile deja identificate și finanțate prin fondurile europene existente (PNRR, POT/POIM, CEF). Propunerile vizează atât intervenții concrete în vederea gestionării efectelor războiului dar și sustenabilitatea economică precum și reconstrucția Ucrainei și dezvoltarea relațiilor de schimb atât cu Ucraina cât și cu Republica Moldova, spun autorii documentului menționat.
Cele mai importante intervenții care să aibă efecte imediate în creșterea conectivității feroviare cu Republica Moldova și Ucraina sunt:
1. Prelungirea liniei cu ecartament larg din Socola cap Y, până în stațiile CF Nicolina și Iași (aproximativ 7 km), plus construcția unor noi linii încălecate (dublu ecartament) în cele două stații. La aceasta se adaugă și lucrări de adaptare a instalațiilor de SCB (semnalizare – centralizare – bloc). De asemenea aceeași intervenție se poate propune și pentru sectorul de cale ferată Vicșani – Dornești – Suceava (aproximativ 45 km).
2. Instalarea de echipamente pentru transpunerea vagoanelor de marfă și călători (schimbarea boghiurilor pentru cele două ecartamente). Acesta vor fi amplasate în Vicșani, Cristești Jijia sau Nicolina, Galați – Brateș, Valea Vișeului. În contextul prelungirii liniei încălecate până la Suceava, se propune instalarea unui astfel de echipament și în stația Suceava Nord.
De asemenea, se propune amplasarea unei astfel de instalații și în portul Constanța (coroborat cu construcția unei linii încălecate pe o distanță de aproximativ 1 km), pentru transpunerea vagoanelor de marfă cu ecartament larg care se descarcă sau se încărcă pe nave de tip Ro-Ro. Astfel, vagoanele de tren de pe rutele de tip Ro-Ro care făceau legătura cu portul Odessa, pot fi preluate, procesate și expediate din portul Constanța, atât în perioada conflictului armat din Ucraina, cât și după încheierea acestuia.
3. Instalarea de echipamente care permit schimbarea automată a ecartamentului osiilor pentru trenurile aflate în mers, în capetele stațiilor Cristești Jijia, Vicșani.
De asemenea, statul român va încuraja achiziția de vagoane de marfă care să asigure nevoie de transport între Portul Constanța și Ucraina și care să fie apte pentru transpunere între cele două ecartamente. Vagoanele trebuie să fie apte să circule și în statele membre având în vedere dezvoltarea unor noi fluxuri de marfă, via Portul Constanța și Marea Neagră.
Finalizarea analizei de potențial și a nevoii de conectivitate, respectiv minimum o instalație nouă de transpunere boghiuri urmează să se realizeze până în trimestrul 4 al acestui an.
O cale ferată cu ecartament larg este o cale ferată cu un ecartament feroviar mai larg decât căile ferate cu ecartament standard de 1.435 mm. Ecartamentul larg de 1.524 mm, cunoscut în mod obișnuit ca ecartament rus, este ecartamentul dominant în țările din fosta Uniune Sovietică, în Mongolia și Finlanda. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|